Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 03.11.2009., 10:42   #1
Exclamation Kako zamijeniti hladnjak kabine (kiler grijanja)?

Golf III - grijanje
Imam Golfa III, 1993 god, to je auto koji mi služi samo "za na posao".
Sada kad je došla zima počela su mi se jako magliti stakla, dok grijanje ne radi kako je radilo prije,tj. u najboljem slučaju puše mlako. Kažu mi da je to otišao hladnjak od grijanja, ili ventil na njemu ili crijevo na spoju, pa pušta. jel imao netko iskustva s tim, čujem da je dosta komplicirano to promijeniti?!
jalpk is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 11:03   #2
ako je otišao hladnjak grijana, treba vaditi cijeli cockpit ( kontrolnu tablu ) van.... jel ti gubi antifriz negdje ?
Josip09 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 11:04   #3
ako ti negdje curi antifriz, to se mora vidjeti u posudi/kileru motora u kojoj će faliti antifriza pa bi morao stalno dotakati.

trebaš provjeriti dali se motor normalno grije (ako ne, promijeniti termostat) i dali ventilator kabine vuče zrak izvana ili recirkulira. ako stalno vrti isti zrak, stakla se magle. to je posljedica blokirane klapne za usis zraka za grijanje.

potpis ti je za retardirane.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 11:04   #4
kak ti je to moglo otič...
a da probaš prvo odzračiti cjevovod...
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 11:20   #5
Mislim da ovo s odzračivanjem ne ide, jer on nema za odzračiti. Tako su mi bar rekli...
Nema dugo sam mjenjao onaj sklop prekidača, pa sam možda koju sajlu krivo spojio, pa je ta klapna blokirana.
Znam da se cijeli cockpit mora vaditi van, i da su to čuda od posla, toga me i strah. Hladnjak vjerojatno nije, ali najvjerojatnije je procurio ventil na njemu ili crijevo na spoju...
jalpk is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 11:27   #6
Ako ni nakon dugotrajne vožnje kazaljka za pokazivanje temperature rashladne tekućine ne dostiže svoju radnu temperaturu tj.ne dolazi do pola tada ti je u pitanju termostat.
Velebni is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 11:35   #7
Bit će da je termostat, sad sam se sjetio da se kazaljka diže samo malo, nikad ne prelazi 70 ... (stupnjeva, mislim).
jalpk is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 12:01   #8
termostat ti je ostal u otvorenom položaju i zato se auto ne grije. promjeni i trebal bi riješiti problem.
charly2 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 17:26   #9
Problem s termostatom mozes testirati tako, da auto radi na mjestu (ne vozis se) i onda se temperatura brze i vise digne, pa ti auto grije bolje.
Trosak je cca 100-300 kuna s poslom.

Ako je slucajno pumpa u kvaru (lopatice ), onda bi ti auto ljeti zakuhavao,. I nju nije naodmet provjeriti i zamijeniti, iako mislim da tu nije problem.

Crijevo ti ne pusta, onda bi ti razina tekucine za hladjenje pala (provjeri nivo antifriza). Tada bi ti dosao zrak u sistem i nebi imao kruzenje kroz radijator za grijanje kabine.

Da se je zastopao radijator kabine... moguce, posto je auto star i vjerojatno nisi dovoljno cesto mijenjao antifriz.
Taj killer se moze ocistiti ili pak nabaviti novi.

Mozda je i pokvarena regulacija toplo/hladno pa ti je otvoren hladan zrak.

------------

Javi sto si provjerio, kako....
klinsider is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.11.2009., 17:41   #10
jesi li primjetio, da li ti prilikom jaceg puhanja (dakle na polozaju 3 ili 4) izlijecu komadici spuzvice kroz ventilacijske otvore(kod vrata i na sredin)?

javi sto i kako ....
bushido is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.11.2009., 16:22   #11
primjetio sam... izleću komadići spužvice, istina! što bi to bilo?

isto tako, bio kod majstora, promjenio termostat, i rekao mi da dovezem koji dan, da je to radijator za grijanje procurio, budući da mi sve jače magli stakla. promijeniti ću još i to, pa ćemo vidjeti!
jalpk is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.11.2009., 18:04   #12
stari,ako ti izljecu komadici spuzve onda ti se odljepila spuzvica sa klapni....(s vermenom popusti ljepilo).... i kako god da ti okreces regulator temparature, nema grijanja.... zato sto taj zrak nije usmijeren prema hladnjaku, tj nije usmjeren na grijanje... tebi puse u kabinu direkt zrak iz vana... inace ta klapna ti je rupicasta... Popravak? ne gine ti skidanje cijele armature...
imao sam doticni problem, ali rijesen je sad...
bushido is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.11.2009., 14:11   #13
Golf je kod majstora, mjenja klapnu i hladnjak grijanja... Sve skupa 500 kunića, pa budemo vidjeli. Ak ne bude grijao i bude maglio, stavljam peć na drva unutra...
jalpk is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.09.2010., 20:35   #14
Mijenjanje hladnjaka grijanja

Ima li netko rješenje za promjenu hladnjaka na CLIO II 99.g. ??
Skinuo sam već veliku većinu kontrolne table ali nikako još da dođem do njega.....Već sam ga mjenjao kod majstora pije nekih 3 godine ali mi uzeo za ruke 1000 Kn pa sam sada odlučio malo uštedjeti ali mi nekako ne ide....
ima li netko kakav savjet ili nešto?
matag is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2010., 13:36   #15
Quote:
matag kaže: Pogledaj post
Ima li netko rješenje za promjenu hladnjaka na CLIO II 99.g. ??
Skinuo sam već veliku većinu kontrolne table ali nikako još da dođem do njega.....Već sam ga mjenjao kod majstora pije nekih 3 godine ali mi uzeo za ruke 1000 Kn pa sam sada odlučio malo uštedjeti ali mi nekako ne ide....
ima li netko kakav savjet ili nešto?
razumijem tvoj problem, ali sad vidiš zašto je majstor naplatio tih 1000 kn.

heben posao.
__________________
every step I take..every move I make..every single day..every time I pray..I'll be missing you..
girling is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2010., 14:26   #16
Možda mu sada uzme manje jer je on dosta sam skinuo.
antracit is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2010., 21:45   #17
vjerovatnije da će ga ovaj put doći više,
jer prvo će platiti prijevoz vučnom službom do majstora, pa onih 1000 kn, pa još ako je štogod polomio sam rastavljajući......
Basil23295 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2010., 22:11   #18
dobro da postoji forum di čovjek može postaviti pitanje za pomoć i pomoć oma stiže... sve stvari koje sam nikada nebi dokučio...
__________________
kochnice nas samo usporavaju...
KarloDelPontiac is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2010., 22:19   #19
iskreno, jeben je to posao. nije problem u znanju (većinom) nego u vremenu. ak ti hitno ne treba auto, samo polako i skužil buš kak ide. ak sumnjaš da nebuš znal složit, fotićem slikaj pojedine dijelove pa ak nebuš znal složit, pogledaš sliku i vidiš kak koji dio treba biti. i da, kakav si to kiler kabine stavil kaj je propišal nakon 3 godine?

@Basil23295 - čemu vučna služba? ak nije skinul volan i popratne sadržaje volana, samo treba cijevi prespojit prije kilera kabine. znači, kod motora treba neku metalnu cijev u obliku slova "U" i dvije šelne da spoji ulaznu i izlaznu cijev kilera kabine i može vozit kolko hoće, samo kaj nebu imal grijanja u kabini. btw, i obavezno odzračit sistem hlađenja.
__________________
Tutorial - kako pokrenuti auto-pojačalo kod kuće?! KLIK ZA DOWNLOAD
charly2 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2010., 22:32   #20
a kakavje stavil da je nakon 3g u q?, valjda zamjenski, no name china je vjerojatno cca 200kn, a nešto renomiranije firme cca 600,700kn
nenocutlas is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 00:34.