|
|
20.01.2010., 16:32
|
#1
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Lokacija: Rijeka
Postova: 100
|
DPF filter kod dizela i problemi u gradskoj vožnji
Sam naslov govori dovoljno.
Molio bi da se jave i prokomentiraju temu ljudi koji voze takve aute a pogotovo oni koji su imali problema. Kako je sa ovlašenim servisima i priznavanjem garancije, jer sam čuo da ako se utvrdi da nije poštovana procedura kod paljenja određenih lampica i nastanka oštećenja nije priznata garancija.
|
|
|
20.01.2010., 17:35
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2010.
Postova: 16
|
Gle opisat cu ti kak je to kod nekih japanskih auta,svi znamo da dpf filter skuplja čestice đađe i ovisno o modelu ih spaljuje svakih nekoliko stotina kilometara,kada poćinje spaljivanje pcm diže tepperaturu motora tako da povečava količinu ubrizganog goriva,kod nekih modela dodaje specijalni aditiv u gorivo ,kod drugih ubrizgava aditiv direktno u filter čađe,a kod nekih preusmjeri zrak iz turbo punjaća direktno u granu,znaći nejde preko interculera već ide direktno da bi temperatura usisanog zraka bila ćim veča,na dpf filteru imamo dva vakum crjeva jedno iza a jedno napred,pomoču razlike tlaka pcm motora prepoznaje kada je filter pun.kad se napuni računalo prelazi u fazu regeneracije,za to moraju biti ispunjeni neki uvjeti-ispravan dpf sistem-vozilo na radnoj temperaturi,pa ako imas kratke relacije filter se nestigne očistiti jer jednostavno motor se nikad dosta ne zagrije dovoljno,kada se u filteru napuni 3-4 g,đađe lampica dpf-a svijetli-tada ga jos uvjek mozes sam očistiti tako da odes na otvorenu cestu i vozis 15 min na većem broju okretaja,ako to ne uradis lampica poćne blinkati i onda moras u servis da sa testerom pokrenu ručnu regeneraciju koja traje nekih sat vremena i to moras platiti,a ako ode bilo koji drugi senzor ,lambda sonda,i sl to ti pokriva garancija jer ti svojom voznjom nemas utjecaja na to!!!!!!!
|
|
|
20.01.2010., 19:07
|
#3
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Lokacija: Rijeka
Postova: 100
|
U zadnje vrijeme se kod naših ljudi pojavio strah od kupovine modernih dizela sa filterom čestica,pogotovo kod onih koji takva vozila koriste isključivo u gradu. Ali oni bi trebali ionako kupovati vozila s benzinskim motorom, bez obzira na DPF, dizeli ionako nisu pogodni za isključivu gradsku vožnju. Argumenti za kupovinu su kasnija bolja prodaja kao polovnog.To što su servisi skuplji , a održavanje općenito skuplje, kao i mogući kvarovi pada u vodu pred "malom potrošnjom", kada se sve stavi na papir prednost je na strani benzinca.
Uglavnom problemi sa DPF-om i gradskom vožnjom mogu se relativno lako izbjeći bez obzira na gradsku vožnju.Ali ipak još jedna obaveza više, provozati auto jednom tjedno po auto-cesti.Dakle treba biti svjestan mogućeg problema.
Nisu svi ljudi tehnički educirani, neke nije briga,nemaju vremena, neki su stari, neki su loši vozači.....uglavnom njima se događa da se žačepi DPF.
|
|
|
22.01.2010., 11:38
|
#4
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2009.
Lokacija: Zagreb
Postova: 408
|
Quote:
pero337 kaže:
U zadnje vrijeme se kod naših ljudi pojavio strah od kupovine modernih dizela sa filterom čestica,pogotovo kod onih koji takva vozila koriste isključivo u gradu. Ali oni bi trebali ionako kupovati vozila s benzinskim motorom, bez obzira na DPF, dizeli ionako nisu pogodni za isključivu gradsku vožnju. Argumenti za kupovinu su kasnija bolja prodaja kao polovnog.To što su servisi skuplji , a održavanje općenito skuplje, kao i mogući kvarovi pada u vodu pred "malom potrošnjom", kada se sve stavi na papir prednost je na strani benzinca.
Uglavnom problemi sa DPF-om i gradskom vožnjom mogu se relativno lako izbjeći bez obzira na gradsku vožnju.Ali ipak još jedna obaveza više, provozati auto jednom tjedno po auto-cesti.Dakle treba biti svjestan mogućeg problema.
Nisu svi ljudi tehnički educirani, neke nije briga,nemaju vremena, neki su stari, neki su loši vozači.....uglavnom njima se događa da se žačepi DPF.
|
Da, taj DPF predstavlja poprilicnu brigu.. cak i prije nego se zacepi.
Al' to mi je nevjerojatno.. pa 90% ljudi u zagrebu koristi auto cestu sveukupno 20 puta godisnje(oni koje ja znam), pa zar bi oni trebali iskljucivo gledat benzince. Kod nas je skoro svaki golf diesel... pa kako to onda funkcionira.
Ako su ti DPF filteri toliki problem, kroz neko vrijeme mozemo ocekivat sve vise benzinaca po gradu.
|
|
|
22.01.2010., 11:58
|
#5
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 73,813
|
Quote:
Unstable kaže:
Da, taj DPF predstavlja poprilicnu brigu.. cak i prije nego se zacepi.
Al' to mi je nevjerojatno.. pa 90% ljudi u zagrebu koristi auto cestu sveukupno 20 puta godisnje(oni koje ja znam), pa zar bi oni trebali iskljucivo gledat benzince. Kod nas je skoro svaki golf diesel... pa kako to onda funkcionira.
Ako su ti DPF filteri toliki problem, kroz neko vrijeme mozemo ocekivat sve vise benzinaca po gradu.
|
Ma nije DPF toliki problem kolika su proizvođači stoka. Redimo HDI sa FAP-om nikad nema problema jer radi sa ureom (SCR reakcija) pa nema potrebe za povećanjem temperature ispušnih plinova da se započne regeneracija - nego se ubrizga urea koja smanjuje temeraturu izgaranja ugljika).
E ali je to bilo skupo - pa su počeli kemijat sa naknadnim ubrizgavanjem goriva - i napravili sranje. Jer to radi samo na višem broju okretaja i na većim opterećenjima. Pa su se filtri u gradskoj vožnji počeli začepljivat a gorivo je počelo uništavat ulje u roku od par tisuća km (Toyota, Mazda, Fiat .... svi imaju problema).
E sad su smislili nešto novo - Renault ubrizgava gorivo direktno ispred filtra (ne pomoću diza u cilindru nego posebna 5. diza), Fiat je premjestio DPF ravno na turbo ali samo na 95 ks motoru - na 75 ks je ostao di i prije.
Sve za uštedu -a korisnicima napišu da kad se upali žuta lampica "voze pola sata većom brzinom na autoputu" (iz Fordovog manuala).
Dakle sad je vlasnik kriv jer DPF nije dobro implementiran. A stari FAP sa ureom je bio zakon.
|
|
|
22.01.2010., 12:10
|
#6
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2009.
Lokacija: Zagreb
Postova: 408
|
Quote:
CDRW kaže:
Ma nije DPF toliki problem kolika su proizvođači stoka. Redimo HDI sa FAP-om nikad nema problema jer radi sa ureom (SCR reakcija) pa nema potrebe za povećanjem temperature ispušnih plinova da se započne regeneracija - nego se ubrizga urea koja smanjuje temeraturu izgaranja ugljika).
E ali je to bilo skupo - pa su počeli kemijat sa naknadnim ubrizgavanjem goriva - i napravili sranje. Jer to radi samo na višem broju okretaja i na većim opterećenjima. Pa su se filtri u gradskoj vožnji počeli začepljivat a gorivo je počelo uništavat ulje u roku od par tisuća km (Toyota, Mazda, Fiat .... svi imaju problema).
E sad su smislili nešto novo - Renault ubrizgava gorivo direktno ispred filtra (ne pomoću diza u cilindru nego posebna 5. diza), Fiat je premjestio DPF ravno na turbo ali samo na 95 ks motoru - na 75 ks je ostao di i prije.
Sve za uštedu -a korisnicima napišu da kad se upali žuta lampica "voze pola sata većom brzinom na autoputu" (iz Fordovog manuala).
Dakle sad je vlasnik kriv jer DPF nije dobro implementiran. A stari FAP sa ureom je bio zakon.
|
Znaci, realno je ocekivat probleme dizelasa sa DPF-om ako se isti vozi iskljucivo po gradu. Ili u najmanju ruku ocekivat paljenje lampice pa pravac autoput.
A, ovi stari dieseli, npr. Golfovi petice bez DPF-a... u skorije vrijeme bi ta njihova povecana emisija CO2 mogla doc na naplatu u obliku vecih poreza?
Tj. vlasnici auta bez DPF-a bi imali veci trosak registracije?
... s druge strane, ovi sa DPF-om mogu ocekivat probleme a i ulje za takve aute je skuplje.
Drugim rijecima, diesel u gradu postaje ne isplativ...
|
|
|
22.01.2010., 12:17
|
#7
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2006.
Lokacija: Vukovar
Postova: 4,007
|
Quote:
Unstable kaže:
Znaci, realno je ocekivat probleme dizelasa sa DPF-om ako se isti vozi iskljucivo po gradu. Ili u najmanju ruku ocekivat paljenje lampice pa pravac autoput.
A, ovi stari dieseli, npr. Golfovi petice bez DPF-a... u skorije vrijeme bi ta njihova povecana emisija CO2 mogla doc na naplatu u obliku vecih poreza?
Tj. vlasnici auta bez DPF-a bi imali veci trosak registracije?
... s druge strane, ovi sa DPF-om mogu ocekivat probleme a i ulje za takve aute je skuplje.
Drugim rijecima, diesel u gradu postaje ne isplativ...
|
možda u nekoj normalnoj zemlji, kod nas će vjerojatno ovi sa DPF-om plačat više jer su si priuštili takav luksuz da imaju za auto sa takvom tehnologijom
|
|
|
22.01.2010., 12:19
|
#8
|
autostoper s iskustvom
Registracija: Feb 2005.
Lokacija: Zagreb
Postova: 2,612
|
Quote:
Unstable kaže:
... u skorije vrijeme bi ta njihova povecana emisija CO2 mogla doc na naplatu u obliku vecih poreza?
Tj. vlasnici auta bez DPF-a bi imali veci trosak registracije?...
|
Ovo će ti se ostvariti kad i porezne olakšice za plinaše i hibridne aute.
Još bu puno Save ispod mosta proteklo...
__________________
Nikad robom...
|
|
|
22.01.2010., 12:39
|
#9
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Lokacija: Rijeka
Postova: 100
|
Možda netko zna kako je to riješio VW na novom golfu VI, konkretno motor 2.0TDI CR 140 KS?
|
|
|
22.01.2010., 12:40
|
#10
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2009.
Lokacija: Zagreb
Postova: 408
|
Quote:
Saško kaže:
Ovo će ti se ostvariti kad i porezne olakšice za plinaše i hibridne aute.
Još bu puno Save ispod mosta proteklo...
|
Mislim da tako stvar funkckionira u zemljama EU... a, kako bi mi mogli uc 2012...
A, ne znam... kod nas je sve moguce.
|
|
|
22.01.2010., 12:52
|
#11
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2009.
Lokacija: Križevci
Postova: 96
|
Quote:
Unstable kaže:
Znaci, realno je ocekivat probleme dizelasa sa
A, ovi stari dieseli, npr. Golfovi petice bez DPF-a... u skorije vrijeme bi ta njihova povecana emisija CO2 mogla doc na naplatu u obliku vecih poreza?
Tj. vlasnici auta bez DPF-a bi imali veci trosak registracije?
..
|
pa računaj što ti je jeftinije, godišnje platit možda 100 kn više u obliku poreza ili mijenjati cijeli DPF kad se sjebe đto kosta 5000 kn pod uvjetom da ne zajebe i katalizator i pitaj boga što.
|
|
|
22.01.2010., 12:54
|
#12
|
Disleksičan dok tikpam
Registracija: May 2004.
Postova: 5,874
|
ma koji će vam to vrag... Lijepo s tim dolje kod lokalnog "auspuh unlockera" i vozi...
__________________
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
George Carlin
|
|
|
22.01.2010., 13:03
|
#13
|
N/A
Registracija: Jan 2007.
Lokacija: Zagreb Croatia
Postova: 4,974
|
Civic/Accord koliko sam vidio nemaju problema s DBF filterom.
__________________
Without racing, there is no Honda!
|
|
|
22.01.2010., 13:30
|
#14
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2009.
Lokacija: Zagreb
Postova: 408
|
Quote:
Bono_ kaže:
Civic/Accord koliko sam vidio nemaju problema s DBF filterom.
|
Mislim da ove Honde za nase trziste niti nemaju filter krutih cestica.
Ne znam dal se on moze uklonit a da te onda komp ne zafrkava.
|
|
|
22.01.2010., 13:30
|
#15
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2009.
Lokacija: Zagreb
Postova: 408
|
Quote:
gogo111 kaže:
ma koji će vam to vrag... Lijepo s tim dolje kod lokalnog "auspuh unlockera" i vozi...
|
I ode garancija od 4 godine...
|
|
|
22.01.2010., 13:32
|
#16
|
Disleksičan dok tikpam
Registracija: May 2004.
Postova: 5,874
|
Quote:
Unstable kaže:
I ode garancija od 4 godine...
|
Pa nakon garancije, f'kors!
__________________
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that.
George Carlin
|
|
|
22.01.2010., 17:23
|
#17
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2010.
Postova: 16
|
ovaj sistem sa urejom se sad poćeo koristit kod nove mazde cx7,sistem je prilićno dobro izveden zasad nema problema a budućnost če pokazati ostalo,kao i uvjek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
24.01.2010., 02:26
|
#18
|
Tata x 2
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Split
Postova: 1,448
|
Quote:
vg buco kaže:
ovaj sistem sa urejom se sad poćeo koristit kod nove mazde cx7,sistem je prilićno dobro izveden zasad nema problema a budućnost če pokazati ostalo,kao i uvjek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Je li to stvarno tako i u Hrvatskoj? Šta nije motor isti kao i u 6-ici gdje je DPF, koji je istina bliže motoru, pa bi kao trebao raditi bolje?
|
|
|
24.01.2010., 12:48
|
#19
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2006.
Postova: 573
|
nije teoriji je isti motor ali opet nije
u 6 idu 125,163 i 185
u cx7 ima neki "novi" sa 173ks
|
|
|
24.01.2010., 13:12
|
#20
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2003.
Lokacija: Out of Space
Postova: 579
|
Quote:
malimrav85 kaže:
nije teoriji je isti motor ali opet nije
u 6 idu 125,163 i 185
u cx7 ima neki "novi" sa 173ks
|
CX7 ima isto 185 ks motor, samo je smanjena snaga.
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 15:39.
|
|
|
|