Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Zdravlje > Žensko zdravlje
Korisničko ime
Lozinka

Žensko zdravlje Od mjesečnice do menopauze: za ginekološke probleme i pitanja

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 18.02.2010., 16:15   #1
SSDM
Registrirani korisnik
 
SSDM Avatar
 
Registracija: Nov 2007.
Lokacija: Sarajevo
Postova: 2,006
Kapilari

Nisam znala gdje da smijestim ovu temu, tako da ako mjesto nije prikladno, sory prebacite me.
Naime u zadnjih par mjeseci su mi poceli pucati kapilari na nogama. Nije nista strasno, ali sam zabrinuta da se stanje ne pogorsa. Ne bih sa 27 godina voljela imati noge kao u zene od 50.
Od cega to nastaje? Kako se moze sprijeciti?
Ne znam da li imam to ikakvu uzrocno poslijedicnu vezu, ali pijem pilule, i imam osjecaj da mi se to pojavilo od kad ih pijem.
SSDM is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.02.2010., 14:15   #2
Ereshkigal
Registrirani korisnik
 
Ereshkigal Avatar
 
Registracija: Mar 2009.
Postova: 3,107
Ja imam 28 godina i vrlo sličnu situaciju (samo što više ne pijem kontracepciju, ali sam je pila godinama). Mislim da pilule imaju veze s tim. Ali i genetika igra ulogu, ja kad vidim noge moje bake i mame, odmah mi je jasno što me čeka. Mazala sam ja već svašta protiv tih kapilarica, ali ništa tu ne pomaše, osim lesera ili sl.

Pazi i na (nestručne) masaže. Ja sam jednom bila na masaži protiv celulita i NIKAD više jer su mi još više popucale kapilare.
__________________
What do you mean, "I don't believe in God"?I talk to him every day.What do you mean, "I ain't kind"?I'm just not your kind.
Ereshkigal is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.02.2010., 14:45   #3
nephthys
doomed to wandering
 
nephthys Avatar
 
Registracija: Jun 2006.
Lokacija: metropola
Postova: 1,576
Quote:
SSDM kaže: Pogledaj post
Nisam znala gdje da smijestim ovu temu, tako da ako mjesto nije prikladno, sory prebacite me.
Naime u zadnjih par mjeseci su mi poceli pucati kapilari na nogama. Nije nista strasno, ali sam zabrinuta da se stanje ne pogorsa. Ne bih sa 27 godina voljela imati noge kao u zene od 50.
Od cega to nastaje? Kako se moze sprijeciti?
Ne znam da li imam to ikakvu uzrocno poslijedicnu vezu, ali pijem pilule, i imam osjecaj da mi se to pojavilo od kad ih pijem.
iskreno, ne znam niti ja. ajmo vidjet kamo diskusija ode.
__________________
"This above all: to thine own self be true, And it must follow, as the night the day, Thou cans't not be false to any man " (Hamlet, ll.78-80)

Bowties are cool.
nephthys is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 08:55.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger