Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 12.03.2010., 20:38   #1
Golf II - problem sa indikatorom ulja

Imam problem sa golf 2 1.6 d 1991 g. TASovac

Naime, sa vremena na vrijeme mi se pojavljuje problem sa ulje, pali mi se lampica od ulja na instrumen tabli u vožnji. Mislio sam da su indikatori ulja, pa sam kupio nove (crni i smeđi)
Dok sam ih montirao skužio sam da mi na tabli ne svijetli lampica od ulja, a iskopčao sam konektor.
Pokusao sam ga kratko spojiti od blok motora (reko možda mu treba minus da se upali) i isto tako ne jevlja se. Pa me zanima na kojem principu to radi???

Isto tako prijatelj mi je rekao da nije normalno da lampica od ulja na instrument tabli blinka dok je pod kontaktom, kaze da treba neprekidno gorjeti... e sad, moliobih vas za odgovor

Unaprijed hvala
bo1986 is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.03.2010., 21:09   #2
Tlačni senzor je spojen na masu kad nema tlaka. Kad tlak dođe - signal se prekida.

Ako ti ne svjetli lampica kad spojiš žicu na masu - onda je lampica gecrkt.
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.03.2010., 21:19   #3
mislim da tu žicu koja ide na indikator probaj prislonit na masu(motor) i trebalo bi svijetlit lampica konstantno, znali su preprodavači auta ako je mašina loša spajat tu lampicu na alternator da prikriju slab pritisak ulja u motoru i paljenje lampice u leru, možda najbolje to nek vidi neki autoelektričar, možda je kvar i u tabli
nenocutlas is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.03.2010., 21:27   #4
A zašto lampica blinka dok je pod kontaktom?????????
bo1986 is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.03.2010., 21:29   #5
E da i uzeo sam instrument postavio ga na polozaj da svira kad je kratki spoj, te jedan kraj stavio na konektor indikatora a drugi na minus akumolator i svira dok je ugasen a kada se upali u leru prestane svirati...tako da mislim da je pritisak dobar
bo1986 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2017., 16:04   #6
Problem sa Golf 2 benzinac , mijenjali smo ulje,iz motora izašlo 1.2litre, ulje je bilo vjerojatno i ispod minimuma ,no lampica ulja se nije upalila uopće. Prije kojih 6 mjeseci je lampica svjetlila i signalizirala da nema ulja,a ulja je bilo i tada smo nalili previše pa je izbacilo van.
Sad me zanima da promijenim indikator ulja i gdje se to nalazi? Ili nešto drugo treba? Što mislite? Hvala
bond007 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2017., 16:28   #7
Quote:
bond007 kaže: Pogledaj post
Problem sa Golf 2 benzinac , mijenjali smo ulje,iz motora izašlo 1.2litre, ulje je bilo vjerojatno i ispod minimuma ,no lampica ulja se nije upalila uopće. Prije kojih 6 mjeseci je lampica svjetlila i signalizirala da nema ulja,a ulja je bilo i tada smo nalili previše pa je izbacilo van.
Sad me zanima da promijenim indikator ulja i gdje se to nalazi? Ili nešto drugo treba? Što mislite? Hvala
A šta fali metodi da tjedno provjeravas razinu ulja putem štangice? Naravno uz pretpostavku da je taj neispravan senzor tesko/neisplativo mijenjati.
Izgleda dobro guta ta mašina. A da probaš sa pačjim uljem? Tj. guščim.
Ja bi probao 5w50 za početak
Nikomah is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2017., 16:55   #8
Kakve su to gluposti da senzor na G2 treba svijetlit radi RAZINE ulja!!!! To je senzor TLAKA i počet će svjetlit tek kad je mašina otišla ukurac.

Btw - ušarafljen je s desne strane glave kad gledaš prema autu.



Budući da ne pamtim koja je mašina unutra - ako nije tu onda je ušarafljen točno iznad nosača filtra ulja.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2017., 17:28   #9
Quote:
Nikomah kaže: Pogledaj post
A šta fali metodi da tjedno provjeravas razinu ulja putem štangice? Naravno uz pretpostavku da je taj neispravan senzor tesko/neisplativo mijenjati.
Izgleda dobro guta ta mašina. A da probaš sa pačjim uljem? Tj. guščim.
Ja bi probao 5w50 za početak
Ulje ne guta nego slini na par mjesta,za što treba poprilična svota novca da se to sredi.
Hm, zašto ne provjeravam tjedno razinu ulja,pretpostavka mi je da auto ne troši ulje kao što ne troši Yugo ,jednom-dvaput godišnje provjerim,kad mijenjam iscuri ista količina koja je ulivena .
Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
Kakve su to gluposti da senzor na G2 treba svijetlit radi RAZINE ulja!!!! To je senzor TLAKA i počet će svjetlit tek kad je mašina otišla ukurac.

Btw - ušarafljen je s desne strane glave kad gledaš prema autu.



Budući da ne pamtim koja je mašina unutra - ako nije tu onda je ušarafljen točno iznad nosača filtra ulja.
Aha,mislila sam da taj indikator treba promjeniti jer sam bila uvjerena da kad je na minimumu ulje da se lampica uključi.
bond007 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2017., 18:18   #10


Neće
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2017., 22:49   #11
Quote:
bond007 kaže: Pogledaj post
Ulje ne guta nego slini na par mjesta,za što treba poprilična svota novca da se to sredi.
Da jel garnitura brtvi za Golfa kosta punih 500kn,nes ti novaca.
Evolution28 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.09.2017., 22:57   #12
Treba sve to zamijeniti..
ISB123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 00:59   #13
Dan posla
Evolution28 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 10:01   #14
500kn i dan posla i postane skuplje od njegove trzisne vrijednosti. Golf 2 s benzinskim motorom u hr ne vrijedi kurca..
crazy_mustang is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 10:14   #15
Pa jel ga misle prodati ili voziti? Ako ga sređuju za prodaju, onda im se ne isplati, ali ako se misle koristiti s njim do daljnjeg, onda bi to bilo pametno napraviti jer prije ili kasnije će netko zaboraviti provjeriti razinu, ili će se cmazenje pretvoriti u curenje i eto prilike za zamjenu motora dizelskim i samim tim podizanja vrijednosti tog auta 5X
__________________
Volim sve komade koje vole mladi.
Kupujem minsko polje radi ugodne šetnje s punicom.
link
kerbi is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 10:48   #16
Kako prođe TP sa zamašćenim motorom?
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 12:45   #17
Sa Mažuranićem...
Po PS-u ako je mastan ne bi smio proći, ali zapravo ako kaplje ulje i ostavlja tragove onda se tek ruši, ako i tada...
PREDSJEDNIK is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 13:52   #18
Dobro je, već sam mislio da ćeš spomenut kratku haljinicu.

NHF
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 15:23   #19
Quote:
crazy_mustang kaže: Pogledaj post
500kn i dan posla i postane skuplje od njegove trzisne vrijednosti. Golf 2 s benzinskim motorom u hr ne vrijedi kurca..
Eto silom prilika i moj curi vec duze vrijeme,doduse moj potrosi mozda litru,dvije od servisa do servisa,ali jebiga curi.

Curi glava(star dihtung,kupio vec novi),i curi na kucistu filtera i karteru(to moram kupiti,a cak mislim da za kuciste filtera imam novu doma),cure dihtunzi getribe(gore je rezervna,ovu slozenu moram slozit do kraja jer tak stoji vec skoro dvije godine),u meduvremenu je otisla lamela i korpa,a i trebalo bi malo slozit prednji kraj.

I sta cu napravit..........jednostavno.Nedavno sam kupio G2 1983.g za 1500kn.Auto u 5 put boljem stanju od mojega,ali je benzinac.I sad cu ljepo iscupati motor i getribu iz ovoga za dijelove i voziti se tjedan dana dok ne slozim dizela.Poslje sam precendzam motore i opet imam radni auto koji malo trosi.Ovog 1.6 benzinca pospremim u garazu do sljedeceg puta i amen.

Koliko je bond dosad vremena i novaca potrosila ispala ju "polugeneralka" ko mojeg cijeloga za dijelove,a motor u super stanju.
Evolution28 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 15:24   #20
Quote:
Evolution28 kaže: Pogledaj post
Da jel garnitura brtvi za Golfa kosta punih 500kn,nes ti novaca.
Quote:
crazy_mustang kaže: Pogledaj post
500kn i dan posla i postane skuplje od njegove trzisne vrijednosti. Golf 2 s benzinskim motorom u hr ne vrijedi kurca..
Treba mijenjati brtve poklopca motora i između kartera i motora, k tome još curi na čep ulja. I tko zna gdje još što nismo vidjeli.
Ne isplati se jednostavno,trošimo velike novce,a za auto možeš dobiti jedva 500 eura i to ako,jer nitko ne traži dvojku benzinca. Odlučili smo da nećemo nikakve više investicije samo ulje i filtere,pa dok ide ide.

Quote:
kerbi kaže: Pogledaj post
Pa jel ga misle prodati ili voziti? Ako ga sređuju za prodaju, onda im se ne isplati, ali ako se misle koristiti s njim do daljnjeg, onda bi to bilo pametno napraviti jer prije ili kasnije će netko zaboraviti provjeriti razinu, ili će se cmazenje pretvoriti u curenje i eto prilike za zamjenu motora dizelskim i samim tim podizanja vrijednosti tog auta 5X
Ne ulažemo više,radimo na tome da umjesto njega uzmemo nešto drugo

Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
Kako prođe TP sa zamašćenim motorom?
Quote:
PREDSJEDNIK kaže: Pogledaj post
Sa Mažuranićem...
Po PS-u ako je mastan ne bi smio proći, ali zapravo ako kaplje ulje i ostavlja tragove onda se tek ruši, ako i tada...
Kad smo bili na tehničkom nije bilo zamašćeno osim na gumici poklopca ventila,to je sad u zadnje vrijeme pojavilo se na drugim mjestima.
I nismo platili ništa da prođemo
bond007 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 06:03.