|
|
12.03.2010., 20:38
|
#1
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2010.
Postova: 17
|
Golf II - problem sa indikatorom ulja
Imam problem sa golf 2 1.6 d 1991 g. TASovac
Naime, sa vremena na vrijeme mi se pojavljuje problem sa ulje, pali mi se lampica od ulja na instrumen tabli u vožnji. Mislio sam da su indikatori ulja, pa sam kupio nove (crni i smeđi)
Dok sam ih montirao skužio sam da mi na tabli ne svijetli lampica od ulja, a iskopčao sam konektor.
Pokusao sam ga kratko spojiti od blok motora (reko možda mu treba minus da se upali) i isto tako ne jevlja se. Pa me zanima na kojem principu to radi???
Isto tako prijatelj mi je rekao da nije normalno da lampica od ulja na instrument tabli blinka dok je pod kontaktom, kaze da treba neprekidno gorjeti... e sad, moliobih vas za odgovor
Unaprijed hvala
|
|
|
12.03.2010., 21:09
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 73,806
|
Tlačni senzor je spojen na masu kad nema tlaka. Kad tlak dođe - signal se prekida.
Ako ti ne svjetli lampica kad spojiš žicu na masu - onda je lampica gecrkt.
|
|
|
12.03.2010., 21:19
|
#3
|
let the music play
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 4,317
|
mislim da tu žicu koja ide na indikator probaj prislonit na masu(motor) i trebalo bi svijetlit lampica konstantno, znali su preprodavači auta ako je mašina loša spajat tu lampicu na alternator da prikriju slab pritisak ulja u motoru i paljenje lampice u leru, možda najbolje to nek vidi neki autoelektričar, možda je kvar i u tabli
|
|
|
12.03.2010., 21:27
|
#4
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2010.
Postova: 17
|
A zašto lampica blinka dok je pod kontaktom?????????
|
|
|
12.03.2010., 21:29
|
#5
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2010.
Postova: 17
|
E da i uzeo sam instrument postavio ga na polozaj da svira kad je kratki spoj, te jedan kraj stavio na konektor indikatora a drugi na minus akumolator i svira dok je ugasen a kada se upali u leru prestane svirati...tako da mislim da je pritisak dobar
|
|
|
25.09.2017., 16:04
|
#6
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2006.
Postova: 9,211
|
Problem sa Golf 2 benzinac , mijenjali smo ulje,iz motora izašlo 1.2litre, ulje je bilo vjerojatno i ispod minimuma ,no lampica ulja se nije upalila uopće. Prije kojih 6 mjeseci je lampica svjetlila i signalizirala da nema ulja,a ulja je bilo i tada smo nalili previše pa je izbacilo van.
Sad me zanima da promijenim indikator ulja i gdje se to nalazi? Ili nešto drugo treba? Što mislite? Hvala
|
|
|
25.09.2017., 16:28
|
#7
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2015.
Postova: 5,750
|
Quote:
bond007 kaže:
Problem sa Golf 2 benzinac , mijenjali smo ulje,iz motora izašlo 1.2litre, ulje je bilo vjerojatno i ispod minimuma ,no lampica ulja se nije upalila uopće. Prije kojih 6 mjeseci je lampica svjetlila i signalizirala da nema ulja,a ulja je bilo i tada smo nalili previše pa je izbacilo van.
Sad me zanima da promijenim indikator ulja i gdje se to nalazi? Ili nešto drugo treba? Što mislite? Hvala
|
A šta fali metodi da tjedno provjeravas razinu ulja putem štangice? Naravno uz pretpostavku da je taj neispravan senzor tesko/neisplativo mijenjati.
Izgleda dobro guta ta mašina. A da probaš sa pačjim uljem? Tj. guščim.
Ja bi probao 5w50 za početak
|
|
|
25.09.2017., 16:55
|
#8
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 73,806
|
Kakve su to gluposti da senzor na G2 treba svijetlit radi RAZINE ulja!!!! To je senzor TLAKA i počet će svjetlit tek kad je mašina otišla ukurac.
Btw - ušarafljen je s desne strane glave kad gledaš prema autu.
Budući da ne pamtim koja je mašina unutra - ako nije tu onda je ušarafljen točno iznad nosača filtra ulja.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
25.09.2017., 17:28
|
#9
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2006.
Postova: 9,211
|
Quote:
Nikomah kaže:
A šta fali metodi da tjedno provjeravas razinu ulja putem štangice? Naravno uz pretpostavku da je taj neispravan senzor tesko/neisplativo mijenjati.
Izgleda dobro guta ta mašina. A da probaš sa pačjim uljem? Tj. guščim.
Ja bi probao 5w50 za početak
|
Ulje ne guta nego slini na par mjesta,za što treba poprilična svota novca da se to sredi.
Hm, zašto ne provjeravam tjedno razinu ulja,pretpostavka mi je da auto ne troši ulje kao što ne troši Yugo ,jednom-dvaput godišnje provjerim,kad mijenjam iscuri ista količina koja je ulivena .
Quote:
CDRW kaže:
Kakve su to gluposti da senzor na G2 treba svijetlit radi RAZINE ulja!!!! To je senzor TLAKA i počet će svjetlit tek kad je mašina otišla ukurac.
Btw - ušarafljen je s desne strane glave kad gledaš prema autu.
Budući da ne pamtim koja je mašina unutra - ako nije tu onda je ušarafljen točno iznad nosača filtra ulja.
|
Aha,mislila sam da taj indikator treba promjeniti jer sam bila uvjerena da kad je na minimumu ulje da se lampica uključi.
|
|
|
25.09.2017., 18:18
|
#10
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 73,806
|
Neće
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
25.09.2017., 22:49
|
#11
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2010.
Postova: 7,571
|
Quote:
bond007 kaže:
Ulje ne guta nego slini na par mjesta,za što treba poprilična svota novca da se to sredi.
|
Da jel garnitura brtvi za Golfa kosta punih 500kn,nes ti novaca.
|
|
|
25.09.2017., 22:57
|
#12
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2014.
Postova: 5,691
|
Treba sve to zamijeniti..
|
|
|
26.09.2017., 00:59
|
#13
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2010.
Postova: 7,571
|
Dan posla
|
|
|
26.09.2017., 10:01
|
#14
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2005.
Lokacija: Zagreb
Postova: 2,594
|
500kn i dan posla i postane skuplje od njegove trzisne vrijednosti. Golf 2 s benzinskim motorom u hr ne vrijedi kurca..
|
|
|
26.09.2017., 10:14
|
#15
|
Samozatajni vrag
Registracija: Nov 2005.
Postova: 20,271
|
Pa jel ga misle prodati ili voziti? Ako ga sređuju za prodaju, onda im se ne isplati, ali ako se misle koristiti s njim do daljnjeg, onda bi to bilo pametno napraviti jer prije ili kasnije će netko zaboraviti provjeriti razinu, ili će se cmazenje pretvoriti u curenje i eto prilike za zamjenu motora dizelskim i samim tim podizanja vrijednosti tog auta 5X
__________________
Volim sve komade koje vole mladi.
Kupujem minsko polje radi ugodne šetnje s punicom.
link
|
|
|
26.09.2017., 10:48
|
#16
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 73,806
|
Kako prođe TP sa zamašćenim motorom?
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
26.09.2017., 12:45
|
#17
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2007.
Lokacija: Na vrhu hranidbenog lanca
Postova: 2,711
|
Sa Mažuranićem...
Po PS-u ako je mastan ne bi smio proći, ali zapravo ako kaplje ulje i ostavlja tragove onda se tek ruši, ako i tada...
|
|
|
26.09.2017., 13:52
|
#18
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 73,806
|
Dobro je, već sam mislio da ćeš spomenut kratku haljinicu.
NHF
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
26.09.2017., 15:23
|
#19
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2010.
Postova: 7,571
|
Quote:
crazy_mustang kaže:
500kn i dan posla i postane skuplje od njegove trzisne vrijednosti. Golf 2 s benzinskim motorom u hr ne vrijedi kurca..
|
Eto silom prilika i moj curi vec duze vrijeme,doduse moj potrosi mozda litru,dvije od servisa do servisa,ali jebiga curi.
Curi glava(star dihtung,kupio vec novi),i curi na kucistu filtera i karteru(to moram kupiti,a cak mislim da za kuciste filtera imam novu doma),cure dihtunzi getribe(gore je rezervna,ovu slozenu moram slozit do kraja jer tak stoji vec skoro dvije godine),u meduvremenu je otisla lamela i korpa,a i trebalo bi malo slozit prednji kraj.
I sta cu napravit..........jednostavno.Nedavno sam kupio G2 1983.g za 1500kn.Auto u 5 put boljem stanju od mojega,ali je benzinac.I sad cu ljepo iscupati motor i getribu iz ovoga za dijelove i voziti se tjedan dana dok ne slozim dizela.Poslje sam precendzam motore i opet imam radni auto koji malo trosi.Ovog 1.6 benzinca pospremim u garazu do sljedeceg puta i amen.
Koliko je bond dosad vremena i novaca potrosila ispala ju "polugeneralka" ko mojeg cijeloga za dijelove,a motor u super stanju.
|
|
|
26.09.2017., 15:24
|
#20
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2006.
Postova: 9,211
|
Quote:
Evolution28 kaže:
Da jel garnitura brtvi za Golfa kosta punih 500kn,nes ti novaca.
|
Quote:
crazy_mustang kaže:
500kn i dan posla i postane skuplje od njegove trzisne vrijednosti. Golf 2 s benzinskim motorom u hr ne vrijedi kurca..
|
Treba mijenjati brtve poklopca motora i između kartera i motora, k tome još curi na čep ulja. I tko zna gdje još što nismo vidjeli.
Ne isplati se jednostavno,trošimo velike novce,a za auto možeš dobiti jedva 500 eura i to ako,jer nitko ne traži dvojku benzinca. Odlučili smo da nećemo nikakve više investicije samo ulje i filtere,pa dok ide ide.
Quote:
kerbi kaže:
Pa jel ga misle prodati ili voziti? Ako ga sređuju za prodaju, onda im se ne isplati, ali ako se misle koristiti s njim do daljnjeg, onda bi to bilo pametno napraviti jer prije ili kasnije će netko zaboraviti provjeriti razinu, ili će se cmazenje pretvoriti u curenje i eto prilike za zamjenu motora dizelskim i samim tim podizanja vrijednosti tog auta 5X
|
Ne ulažemo više,radimo na tome da umjesto njega uzmemo nešto drugo
Quote:
CDRW kaže:
Kako prođe TP sa zamašćenim motorom?
|
Quote:
PREDSJEDNIK kaže:
Sa Mažuranićem...
Po PS-u ako je mastan ne bi smio proći, ali zapravo ako kaplje ulje i ostavlja tragove onda se tek ruši, ako i tada...
|
Kad smo bili na tehničkom nije bilo zamašćeno osim na gumici poklopca ventila,to je sad u zadnje vrijeme pojavilo se na drugim mjestima.
I nismo platili ništa da prođemo
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 06:03.
|
|
|
|