Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Zdravlje

Zdravlje Najvažnija stvar na svijetu
Podforumi: Žensko zdravlje, Stomatologija i oralna higijena

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.06.2004., 20:46   #1
Vježbe za guzu

Da li netko zna koje su vježbe dobre za guzu? Da se oblikuje i malo smanji.
Hvala
__________________
discovering the world
Studentica is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2004., 21:03   #2
cucnjevi
al ne se spustat skroz do kraja
 
Odgovori s citatom
Old 24.06.2004., 22:19   #3

pardon
__________________
this is my truth
dont tell me yours
jimmy jazz is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.06.2004., 23:57   #4
Quote:
JoZ@ kaže:
cucnjevi
al ne se spustat skroz do kraja
Netočno, gluteusi baš najviše rade kad se u čučanj ide ispod paralele sa podom.
Pored čučnjeva preporučam hiperekstenziju.
__________________
An' if you can find a Afghan rebel / That the Moscow bullets missed / Ask him what he thinks of voting communist / Ask the Dalai Lama in the hills of Tibet / How many monks did the Chinese get? / In a war torn swamp stop any mercenary / An' check the British bullets in his armory
Laganini is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 07:11   #5
bicikl i hodanje uzbrdo (sići kotrljanjem

mislim da bi i stepper dobar bio.

hiperekstenzija ??
Stručne izraze ostavi sebi za pod tuš, pa nismo svi doktori, treneri i sl.
Mladenac is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 10:19   #6
Studentice,
ima toliko vjezbi za guzu da svaki dan mozes raditi drugu. No, ako je hoces smanjiti onda ces trebati neku aerobnu aktivnost, a rolanje ti je upravo idealno za to.

Sljedeci put kad dodjem na kavu pokazat cu ti pet-sest vjezbi koje pale 100% posto, a do onda improviziraj

Evo nekih:
1. iskorak,
2. cucanj (ja ti ipak ne bh preporucila duboki cucanj nego do pravog kuta,
3. stajanje uz zid sa koljenima flektiranim pod 90°°- kao da si u cucnju samo se naslonis na zid i tako moras izdrzati koliko ide, probaj cijelu minutu makar je jako tesko, to je zakon i za kvadricepse
4. postavis se na sve cetiri pa dizes jednu nogu (mozes ispruzenu, mozes i savinutu u koljenu)

Osim gluteuxa max, ne zaboravi i na abduktore, a njih mozes raditi tako da se legnes na bok i podizes jednu nogu, isto ispruzenu ili savinutu u koljenu.

Ovo su ti najosnovnije vjezbe, ali znam ja i neke koje mi je ovako preko neta tesko objasniti, moraju se bas pokazati
lahor is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 10:37   #7
- Dlanovima se naslonis na zid, gornju polovicu tijela savijes da bude paralelna s podom. Podizes nogu unatrag dok i ona ne bude paralelna s podom.
- Legnes na pod, noge savijene u koljenima. Ledja cvrsto oslonjena na pod. Podizes zdjelicu dok ne osjetis zatezanje u guzi. Ostanes u tom polozaju desetak sekundi. Spustis guzu na pod. Puno ponavljanja. Ovu vjezbu mozes i "otezati" (k'o da nije dovoljno teska! ) tako da u "gornjem" polozaju naizmjenicno ispruzas jednu nogu u vis (ispruzena noga cini kut od 45 stupnjeva s podom).
Good luck!
kem is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 12:18   #8
i koliko toga treba raditi (serija), koliko cesto i koliko dugo da bi se vidjeli neki rezultati?
ja na orbitreku vec mjesec i pol po pola sata svaki drugi dan, i nista ne primjecujem. znam da je to kratko vrijeme, ali drugi kazu da njima cuda radi.
charlize is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 13:55   #9
Quote:
charlize kaže:
i koliko toga treba raditi (serija), koliko cesto i koliko dugo da bi se vidjeli neki rezultati?
ja na orbitreku vec mjesec i pol po pola sata svaki drugi dan, i nista ne primjecujem. znam da je to kratko vrijeme, ali drugi kazu da njima cuda radi.
Svakodnevno. 3x12-15 ponavljanja (ako ti se da mozes i vise ). Ne ocekuj neko cudo za dva dana - barem 2-3 tjedna da vidis razliku.
Jesi li mjerila obujam? Naime, misici su specificno tezi od masti, pa vaga moze pokazivati vise kila, a ti si zapravo istopila salo i nabildala misice. Moje naslage se sporo tope (a udebljala sam se u par tjedana ), ali se vidi (ja vidim) da noge bolje izgledaju. I ima tri cm manje u bedrima.
kem is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 15:01   #10
doggy style radi chuda
Violator is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 15:32   #11
Kem,
hvala.
nisam mjerila obujam jer zapravo ne zelim da omrsavim. samo da ucvrstim te misice koji su nekako preko noci olabavili (godine ili sta li vec). nisam se nikad redovno bavila nekim fitnessom, ali je guza ipak bila ok. nisam naglo mrsavila ili se debljala, pa valjda zbog toga, ali odjednom osjetim da mi je guza strasno mlitava. ne znam kako da objasnim
charlize is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.06.2004., 15:33   #12
Quote:
charlize kaže:
ali odjednom osjetim da mi je guza strasno mlitava. ne znam kako da objasnim
mozem probati?
Violator is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.06.2004., 01:57   #13
za guzu-steper idealan.
mozda koja masaza....
otici u fitnes centar i zamoliti trenera za savjet.
u svakom slucaju,potrebno je pripaziti na pravilno izvodenje preporucenih vjezba.inace,problemi.
 
Odgovori s citatom
Old 27.06.2004., 02:03   #14
Quote:
Mladenac kaže:
bicikl i hodanje uzbrdo (sići kotrljanjem

mislim da bi i stepper dobar bio.

hiperekstenzija ??
Stručne izraze ostavi sebi za pod tuš, pa nismo svi doktori, treneri i sl.
Hiperekstenzija:

http://www.exrx.net/WeightExercises/...extension.html
__________________
An' if you can find a Afghan rebel / That the Moscow bullets missed / Ask him what he thinks of voting communist / Ask the Dalai Lama in the hills of Tibet / How many monks did the Chinese get? / In a war torn swamp stop any mercenary / An' check the British bullets in his armory
Laganini is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.06.2004., 08:19   #15
Quote:
charlize kaže:
i koliko toga treba raditi (serija), koliko cesto i koliko dugo da bi se vidjeli neki rezultati?
ja na orbitreku vec mjesec i pol po pola sata svaki drugi dan, i nista ne primjecujem. znam da je to kratko vrijeme, ali drugi kazu da njima cuda radi.
Svaki dan po 45 minuta, postupno sam povećavala otpor. "Vozim" naprijed dok se ne umorim, onda 5 minuta nazad, pa opet naprijed... Vježbam redovito (tu i tamo preskočim koji dan) oko 4 mjeseca i guza mi je puno, puno čvršća . Daj si još malo vremena, sigurna sam da ćeš uskoro primjetiti promjene .

Mada je rolanje iz mog iskustva najbolji način za oblikovanje guze. A to mi je, uz planinarenje, definitivno najdraža rekreacija, stvarno je gušt.
Steper je također super, ako ti se da ljeti ići u teretanu.
A sad se odoh rolati dok još nije gužva na Jarunu
Zoe is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.06.2004., 22:49   #16
hvala svima na odgovorima
ako ima tko kakav link sa slicicama ili nesto, nek mi posalje...
ili jos koji savjet...
__________________
discovering the world
Studentica is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.06.2004., 22:55   #17
a da ti nam posaljes slike? kak napredujesh i to?
__________________
this is my truth
dont tell me yours
jimmy jazz is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.07.2004., 18:30   #18
Exclamation

Quote:
Violator kaže:
doggy style radi chuda


__________________
19-24 Tu i on svuče svoje haljine jer i njega obuze zanos pred Samuelom; zatim je legao gol i ostao tako cio onaj dan i svu noć. BIBLIJA, Prva knjiga o Samuelu
CF is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 15:17.