Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 02.06.2010., 21:56   #1
croout
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jun 2010.
Postova: 12
Iskustva sa PSA 1.4 i 1.6 hdi motorima

Više od 7 god vozim C3 1.4 hdi s kojim sam dosad prešao preko 150 000km bez većih problema. Do sad sam ga servisirao redovno u službenom servisu na svakih 20 000 km. Pišem jer sam nedavno pročitao na jednom auto portalu da ti motori teško mogu izdržati dulje od toliko, da se preporuča vađenje katalizatora i blokiranje ERG ventila, a za verzije 1.6 hdi da brzo skupljaju katran u unutrašnjosti i blokiraju uljne kanale, čime prvo strada turbo punjač. Preporuča se čišćenje kartera i sita uljne pumpe svakih 30 000 km, te izmjene ulja i filtra na svakih 10-tak tisuća km umjesto propisanih 20 000. E sad, da li to važi i za moj 1.4 hdi (50kw) budući da sam dosad mijenjao propisano ulje (Total 9000) na svakih 20 000km, kojeg je potrošnja inače minimalna, bez potrebnog nadolijevanja između dvije izmjene! Zanimaju me vaša iskustva odnosno savjet kako dalje jer je izgledno da ću ga voziti još nekoliko godina...posebno me zanima to oko vađenja katalizatora i blokiranja ERG ventila, kako to napraviti, što time dobivam ili gubim, je li tko to napravio i koliko su ti motori do sada najviše prešli bez intervecija...hvala!
croout is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2010., 22:39   #2
Glavni frajer kaže:
Gfk: vs. Zlo
 
Glavni frajer kaže: Avatar
 
Registracija: Nov 2005.
Lokacija: Oracular Spectacular
Postova: 6,309
ko što bi mesić reko - jel vi stvarno sve vjerujete što pročitate u novinama
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2010., 07:33   #3
7000
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2004.
Postova: 110
Ako auto redovno servisiraš i ako ti je do sad radio ok, pa neće sad na 150.000 odjednom se raspast. Valjda vidiš i sam u kakvom je stanju motor . Po tom motoru 1.6 i 2.0 hdi/tdci na portalima pljuje jedino dr. Marušić, samoprozvani expert za aute i promet u RH, a o čijim se biserima ovdje raspravljalo. Naišao sam na nekoliko članaka sa kritikama, a kad ono autor Marušić. Zato ne brini.
7000 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2010., 08:32   #4
lampion
since 2005! never baned!
 
lampion Avatar
 
Registracija: Aug 2005.
Lokacija: neboder na kat
Postova: 571
Pošalji poruku preko ICQ korisniku lampion Pošalji poruku preko MSN korisniku lampion Pošalji poruku preko Yahoo korisniku lampion Pošalji poruku preko Skype korisniku lampion
najviše volim kad ljudi napišu "bez većih problema"...
lampion is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 03.06.2010., 09:57   #5
Glavni frajer kaže:
Gfk: vs. Zlo
 
Glavni frajer kaže: Avatar
 
Registracija: Nov 2005.
Lokacija: Oracular Spectacular
Postova: 6,309
baš sam vidio tekst, koji je valjda pokrenuo ovu temu.
sa autoportala.hr:
Po trajnosti i pouzdanosti Isuzuov 1.7 CDTI je nešto bolji od PSA-Fordovog 1.6 HDi odnosno 1.6 TDCi, ali i više troši te radi klopotavije. Po voznim svojstvima i potrošnji 1.6 HDi, odnosno 1.6 TDCi je najbolji u klasi, ali ulje treba, zajedno s filtrom mijenjati nakon 10.000 km zajedno s filtrom (to preporučujemo svima), a na 50.000 km preporučljivo je slinuti karter te očistiti filtar od filca smješten ispod pumpe. Ako se to ne napravi, žačepi se te se oteža protok ulja, a signalna se lampica ne pali, pa otkaže turbopunjač. Ako se kupuje novi automobil, ocjena je podjednaka, ili je blaga prednost na strani 1.6 HDI, jer ga je ljepše voziti, manje troši i uz dobro održavanje ne bi smjelo biti problema. Ali, ako se kupuje rabljeni, tada je 1.7 CDTI bolja opcija.

znači HDI bolje ide, manje troši, ljepše ga je voziti ali CDTI nešto trajniji, pa su znači podjednaki?!

što u servisu od HDI-ja ne znaju na koliko km i kako servisirati taj auto?!

-------------
i onda ispod tog pitanja, iduće pitanje čitatelja - "Doktore Marušić, zbog čega "solidnost, kvaliteta i pouzdanost" nisu jače strane automobila Renault? "



-------------evo jpš jedan dodatak:
iz testa opel astre - "Stječe se dojam da će biti sve na mjestu i nakon pet godina eksploatacije te da se neće rasklapati kao neki francuski modeli"

a prije toga na ovo gore lik odgovori sa - "Renault nudi solidnu kvalitetu i pouzdanost, a često se u ocjenama radi o nijansama, ponekad i predrasudama, kad je u pitanju usporedba s drugim modelima"


Zadnje uređivanje Glavni frajer kaže: : 03.06.2010. at 10:05.
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2010., 13:39   #6
danijel983
Registrirani korisnik
 
Registracija: Dec 2007.
Postova: 4,903
Ma Marušić stvarno sere bez veze. Ali kad je moj brat kupovao auto vozio ga je na pregled kod jednog svog prijatelja mehaničara. S njim je bio i dotadašnji vlasnik koji je kupio Xsaru Picaso 1.6hdi. I mehaničar ga je pito Kaj ste vi kupili? On veli Picasa. Veli mehaničar: Nije valjda 1.6hdi? veli ovaj je. A veli mehaničar: Ajoooj! E sad ne znam zašto. Ali valjda ima nešto na njima s čim bi moglo bit problema. A i Marušić kaže samo da je taj motor osjetljiviji na neodržavanje od 1.7CDTI-a. Znači ako ga održavaš kak treba bolji je od 1.7.
danijel983 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2010., 13:50   #7
Glavni frajer kaže:
Gfk: vs. Zlo
 
Glavni frajer kaže: Avatar
 
Registracija: Nov 2005.
Lokacija: Oracular Spectacular
Postova: 6,309
Quote:
danijel983 kaže: Pogledaj post
A veli mehaničar: Ajoooj! E sad ne znam zašto.
pravio se pametan. ko i meni juće ona cura u fotokopiraoni.
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2010., 16:05   #8
to sam ja
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jun 2007.
Postova: 2,029
Istina ovaj 1.7CDTI je klopotav od prvog dana ali je nepoderiv. Kod mene 220+tkm i jos remapiran i ide nista se ne buni.
__________________
Pravila za oblikovanje potpisa
to sam ja is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.06.2010., 18:47   #9
Z_interactive
Iđen vit štoj na forumu
 
Z_interactive Avatar
 
Registracija: May 2010.
Lokacija: Selendra
Postova: 3,599
Ma ljudi pričaju gluposti, svaki je motor dobar, recimo ovi Ford/PSA 1.4 i 1.6 motori se prodaju u velikim brojkama (C3,C4,Focus,Fiesta,Fusion) a to je puno. Možda je problem u HR dizelu ali ja smatram da ako se svaki auto uredno održava (redovito na servis i sve original dijelovi, te nema na hladno u blokadu i takve seljačke gluposti) nema problema, jer da je zbilja loš tada bi Ford i PSA nešto uradili jer nije to BMW S85 - V10 507 ks motor pa se u 5 godina samo 10.000 komada motora proda jer se ugrađuje samo u M5 i M6 modele...
Z_interactive is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.06.2010., 18:52   #10
STINGer
Over and out
 
STINGer Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Postova: 40,361
Mislim da je ovo 3 ili 4ta tema u zadnjih 12 sati koju ću zatvoriti zbog Marušića... kako vam ne dosadi više?
__________________
OFF DUTY
STINGer is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.06.2010., 20:30   #11
Divus
Registrirani korisnik
 
Divus Avatar
 
Registracija: Apr 2005.
Lokacija: Split
Postova: 799
Ne slažem se s konstatacijom da je svaki motor dobar, jednostavno ima motora koji su od početka lošije kvalitete (konstrukcijska greška, loši materijali, neprecizna izrada).

Nije Marušić sigurno izmislija to sa zaštopavanjem sita u karteru.


Preporuka pokretaču teme - pripolovit interval zamjene ulja. Znači svako 10.000 km sa odgovarajućim uljem i originalnim filterom. SIGURNO će produžit život motora, a nije (pre)velik trošak.
__________________
TEŠKI ZVUK
Divus is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 08:05.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger