Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Društvo > Politika
Korisničko ime
Lozinka

Politika Najstariji zanat na svijetu
Podforumi: Pantovčak 2015. - predsjednički izbori , Politička scena, Europska unija, Svijet, Blisko politici

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 29.11.2010., 14:40   #1
Vojky
Supermoderator
 
Vojky Avatar
 
Registracija: Apr 2003.
Postova: 38,534
Pošalji poruku preko ICQ korisniku Vojky
Znate li koliko plaćate Hrvatske željeznice?

Čitam Proračun za 2011.:

3102 RAZVOJ I SIGURNOST ŽELJEZNICKOG PROMETA, INFRASTRUKTURE I ŽIČARA 2.214.867.417 kuna

Od toga:

A570334 ODRŽAVANJE ŽELJEZNICKE INFRASTRUKTURE I REGULACIJA
PROMETA 1.047.800.000

A761011 POTICANJE ŽELJEZNICKOG PUTNICKOG PRIJEVOZA 330.000.000

K761009 OSUVREMENJIVANJE I IZGRADNJA ŽELJEZNICKE
INFRASTRUKTURE 316.350.000

T761012 MODERNIZACIJA ŽELJEZNICKIH VOZILA 190.000.000

I tako dalje, ima još dosta manjih stavki.

/isprika zbog verzala, to je izravni copy/paste iz Prijedloga Proračuna, gdje stavke jesu pisane velikim slovima/

Dakle, svaki građanin Hrvatske godišnje daje 500 kuna za željeznice - prosječna četveročlana obitelj 2000 kuna. Imamo li uopće sliku zašto i koliko to plaćamo, što se s tim radi i tko odgovara za naše novce? Da li vidite kakve pomake u razvoju HŽ-a, jer ovakvi ili veći novci su išli već dugo godina...

Zadnje uređivanje Vojky : 29.11.2010. at 14:52.
Vojky is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 14:42   #2
Taroth
najmiliji vođa
 
Taroth Avatar
 
Registracija: Nov 2003.
Lokacija: -
Postova: 13,099
Pošalji poruku preko ICQ korisniku Taroth
osobno, mislim da na taj iznos utjece:

- korupcija managementa (vjerojatno se sve nabavlja po visestruko visim cijenama)
- veliki broj zaposlenih (nekih 13.000, umjesto max. 5.000 koliko je potrebno)
- visoke place (skretnicar zna imati do 10k kn placu)
Taroth is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 14:44   #3
_Bea_
Registrirani korisnik
 
_Bea_ Avatar
 
Registracija: Nov 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 2,201
ako se itko ikad vozio prugama diljem Europe dolazi do zakljucka da su Hrvatske pruge jedne od najneodrzavanijih u Europi (ne znam kakve su po BG i RO) a o kolodvorima da ne pricam, to je kao iz horora pogotovo od Like do Ploca, to je prestrasno.
ZG kolodvor je uzasan kakav bi trebao priliciti jednom glavnom gradu
Splitski katastrofa
Rijecki (?!) njima je i autobusni boze spasi, ako se to uopce moze nazvati autobusnim kolodvorom
za Osjecki ne znam

HR kolodvori bi mogli posluziti za snimanje horora ili wild west filmova iz 50ih
__________________
Sve što je zbilja veliko i nadahnuto stvaraju pojedinci koji mogu djelovati u slobodi. Albert Einstein
_Bea_ is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 14:46   #4
paullaa
Registrirani korisnik
 
paullaa Avatar
 
Registracija: Jun 2010.
Lokacija: tamo gdje ljubim njega
Postova: 2,583
E dragi Vojki...lova iz proračuna , je curila na sve strane a mi se nikada baš nismo zabrinuto pitali di će..vjerovali mi svojim vođama...više nego muz ženi ili žena muzu...
Slijepo vjerovali ocima i majki...slijepo .
__________________
Ali svaki put kad se on nasmijao, ja sam bila ta koja se zaljubila.
paullaa is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 29.11.2010., 14:48   #5
fgzcvijetic
In hoc signo vinces
 
fgzcvijetic Avatar
 
Registracija: Nov 2007.
Postova: 5,777
Quote:
Vojky kaže: Pogledaj post
....
Dakle, svaki građanin Hrvatske godišnje daje 500 kuna za željeznice - prosječna četveročlana obitelj 2000 kuna. Imamo li uopće sliku zašto i koliko to plaćamo, što se s tim radi i tko odgovara za naše novce? Da li vidite kakve pomake u razvoju HŽ-a, jer ovakvi ili veći novci su išli već dugo godina...
Dat ću i dvostruko ako mi HŽ i RH naprave TGV linije na relacijama Zagreb-Vukovar, Split- Zagreb, Rijeka-Zagreb, Rijeka - Dubrovnik.... što naravno nikad neće jer bi to ubilo HAC i Croatia Airlines.

Ovako, i ja se pitam zašto? Za masne menadžerske ugovore, za mračne investicije, za održavanje glasačke socijale...?
fgzcvijetic is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 14:55   #6
KRIN1
rijetka vrsta
 
KRIN1 Avatar
 
Registracija: Sep 2008.
Postova: 11,504
Quote:
Taroth kaže: Pogledaj post
osobno, mislim da na taj iznos utjece:

- korupcija managementa (vjerojatno se sve nabavlja po visestruko visim cijenama)

sve za kumove
__________________
Soaring over Alps
KRIN1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 14:56   #7
Libertango
Banned
 
Registracija: Jul 2009.
Postova: 6,333
Quote:
Vojky kaže: Pogledaj post
Imamo li uopće sliku zašto i koliko to plaćamo, što se s tim radi i tko odgovara za naše novce? ...
Plaća sindikalnih čelnika u HŽu je da se normalnom čovjeku zavrti u glavi... Oko 18 000 kn mjesečno.. a koliko takvih ima... a koliko mjesecima ima godina... uglavnom za te profesionalne čohače jajca se nabere zgodna suma......
__________________
Princess Aura: Look! Water is leaking from her eyes.
The Emperor Ming: It's what they call tears, it's a sign of their weakness.
Libertango is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:04   #8
_Bea_
Registrirani korisnik
 
_Bea_ Avatar
 
Registracija: Nov 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 2,201
Quote:
fgzcvijetic kaže: Pogledaj post
Dat ću i dvostruko ako mi HŽ i RH naprave TGV linije na relacijama Zagreb-Vukovar, Split- Zagreb, Rijeka-Zagreb, Rijeka - Dubrovnik.... što naravno nikad neće jer bi to ubilo HAC i Croatia Airlines.

Ovako, i ja se pitam zašto? Za masne menadžerske ugovore, za mračne investicije, za održavanje glasačke socijale...?
Danska zemlja koja ima milijun vise st od HR ima pruge provucene kroz cijelu zemlju, a isto tako i aerodrome i autoceste kroz cijelu zemlju, pa ne znam bas da su im ili autoceste ili zracni promet 'propali' da ne govorim koliko su im pruge odrzavanije, modernije, a tek vlakovi i kolodvori kao 80 godina razlike od HR
__________________
Sve što je zbilja veliko i nadahnuto stvaraju pojedinci koji mogu djelovati u slobodi. Albert Einstein
_Bea_ is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:05   #9
Hollow Point
Registrirani korisnik
 
Hollow Point Avatar
 
Registracija: Jun 2007.
Postova: 5,949
Quote:
_Bea_ kaže: Pogledaj post
za Osjecki ne znam

HR kolodvori bi mogli posluziti za snimanje horora ili wild west filmova iz 50ih
Bio prije 3 godine. Kao da je vrijeme stalo tamo negdje 1947. godine.
Hollow Point is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:06   #10
Hollow Point
Registrirani korisnik
 
Hollow Point Avatar
 
Registracija: Jun 2007.
Postova: 5,949
Quote:
Libertango kaže: Pogledaj post
Plaća sindikalnih čelnika u HŽu je da se normalnom čovjeku zavrti u glavi... Oko 18 000 kn mjesečno.. a koliko takvih ima... a koliko mjesecima ima godina... uglavnom za te profesionalne čohače jajca se nabere zgodna suma......
Lako za njihove plaće. Problem je u tome što, kako kažeš, čohaju jaja.
Hollow Point is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:18   #11
DEFENSE
Registrirani korisnik
 
DEFENSE Avatar
 
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: Dubrovnik Duša sa Juga
Postova: 4,278
Puno koštaju a pomaka nema, tamo pohitno treba nešto drastično promjeniti, već smo mogli imati barem potpuno novu kraću bržu, željezničku prugu Zagreb- Rijeka da se radilo po dionicu po dionicu.
__________________
Teatar apsurda se nastavlja !
Ignore list; 1.card
DEFENSE is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:28   #12
Grom
Banned
 
Grom Avatar
 
Registracija: May 2006.
Postova: 681
Quote:
_Bea_ kaže: Pogledaj post
ako se itko ikad vozio prugama diljem Europe dolazi do zakljucka da su Hrvatske pruge jedne od najneodrzavanijih u Europi (ne znam kakve su po BG i RO) a o kolodvorima da ne pricam, to je kao iz horora pogotovo od Like do Ploca, to je prestrasno.
ZG kolodvor je uzasan kakav bi trebao priliciti jednom glavnom gradu
Splitski katastrofa
Rijecki (?!) njima je i autobusni boze spasi, ako se to uopce moze nazvati autobusnim kolodvorom
za Osjecki ne znam

HR kolodvori bi mogli posluziti za snimanje horora ili wild west filmova iz 50ih
jos kad uzmes u obzir da je sve to izgrađeno u doba mraka,
sta tek da je bilo svjetla prije
Grom is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:40   #13
Tuli_Kupferberg
Moderator
 
Tuli_Kupferberg Avatar
 
Registracija: Sep 2008.
Postova: 4,681
Quote:
Hollow Point kaže: Pogledaj post
Bio prije 3 godine. Kao da je vrijeme stalo tamo negdje 1947. godine.
S tim da je u planu obnova.

Što se autobusnog tiče (ako je i on bio u pitanju), u završnoj je fazi izgradnja novoga (javno-privatno partnerstvo).

No od kolodvora daleko je važnije za Osijek da ima kvalitetnu željezničku vezu sa ZG. Pruge, iako ih stalno nešto krpaju, mjestimice značajno usporavaju promet. Znači fali nam takva da putnički vlak može voziti barem 130kn/k, a ne bi bilo zgorega prugu od Vrpolja do Osijeka elektrificirati. No, bilo bi dobro vidjeti koji su projekti uključeni u sve to.
__________________
"you don't need a weatherman to know which way the wind blows"
Tuli_Kupferberg is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:43   #14
Noćobdija
Ćuk il' netopir
 
Registracija: Jun 2003.
Postova: 1,766
za 500 KN godišnjeg avansa/pretplate/abonomana koliko im dajem, očekivao bih besplatnu uslugu kad mi treba.

ali ne, svaku kartu moram platiti. ako ne platim, deru me kaznom.
Noćobdija is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:46   #15
despot
nepopravljivi racionalac
 
Registracija: Oct 2007.
Postova: 2,589
Quote:
Grom kaže: Pogledaj post
jos kad uzmes u obzir da je sve to izgrađeno u doba mraka,
sta tek da je bilo svjetla prije
Pod doba mraka smatras Austro-Ugarsku!? Jer tad je naime sagradjen jedini kolodvor koji lici na nesto - zagrebacki. Split nema kolodvora, ni autobusnog, ni zeljeznickog, jer ono je sve, ali kolodvor - nije.
__________________
Guggenheim: Mala, u zapadnom svijetu uglavnom prezirana polubalkanska drzava, izabrala je "ustogljenog" i mirnog predsjednika, koji je najvjerojatnije, po sveukupnom akademskom obrazovanju, najjaci predsjednik na svijetu.
despot is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 15:54   #16
buntspecht
Banned
 
Registracija: Nov 2007.
Lokacija: u stanu
Postova: 4,114
Quote:
_Bea_ kaže: Pogledaj post
ako se itko ikad vozio prugama diljem Europe dolazi do zakljucka da su Hrvatske pruge jedne od najneodrzavanijih u Europi (ne znam kakve su po BG i RO) a o kolodvorima da ne pricam, to je kao iz horora pogotovo od Like do Ploca, to je prestrasno.
ZG kolodvor je uzasan kakav bi trebao priliciti jednom glavnom gradu
Splitski katastrofa
Rijecki (?!) njima je i autobusni boze spasi, ako se to uopce moze nazvati autobusnim kolodvorom
za Osjecki ne znam

HR kolodvori bi mogli posluziti za snimanje horora ili wild west filmova iz 50ih

sto se tice pruga, to je uzas jedan, od od zagreba do siska ti treba preko sat vremena a nema ni 50 km....vlak ne vozi brze od 50 na sat...

a kolodvor u zagrebu je prica za sebe, to je odavno trebalo srusit i napravit kolodvor kakav prilici nekom glavnom gradu

ja neznam kud odlazi ta lova, pruge su sranje, kolodvori uzas, vlakovi u raspadanju
buntspecht is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 16:04   #17
Eric Prydz
L.E.D. there be light
 
Eric Prydz Avatar
 
Registracija: Feb 2005.
Postova: 3,633
Pošalji poruku preko MSN korisniku Eric Prydz
Nisam vrhunski ekonom, dobro vise u povojima ali i budali je dovoljno za vidjeti;

"Inter-city" (barem za nase pojmove) vlak na relaciji OS-ZG i obratno vecinom kada sam se vozio u najboljem slucaju je polupun, ali u najboljem slucaju.
Ne mozes pojesti nista jer vagon-restoran cami negdje i sluzi bog-zna-cemu.
Brzina koju taj nagibni vlak moze postici ogranicena je losom infrastrukturom zbog cega putnici trpe jos i vise.
Ima jos vjerojatno pokoja stvar ali ovako ugrubo i ovo je vec dovoljno.

Stara "Podravka" (iliti ne IC vlak) staje u svakom manjem mjestu u kojem obicno je zaposlen kakav skretnicar, vodja kolodvora (ili malog kioska koji se naziva kolodvor) i(li) signalizator (kako god se zove).

Informatizacija sustava anyone?

Kad se natovari k tome sustavna pljacka, "javna nabava" (iako se kao nesto pokusava uciniti na transparentnosti, bilo na KNu nedavno) i sposoban managment, jsano je da bacamo veliku hrpu para u vjetar.

Cak i da se uspije nesto napraviti po pitanju zeljeznica i u javnoj nabavi i otpusti gomila nepotrebnih djelatnika, zeljeznica u RH je premala da bi se mogla uspjesno servisirati, ovisi i o medjunarodnim prugama.
Nismo bajni ali oko nas ili na nas se nastavlja recimo Srbija, BiH itd., dok neke zemlje u okruzenju ne pokrenu stvar (kao i mi sami) novci se i dalje lopatama bacaju.
__________________
Hands up if you like sheep muck.
Hands up if you like cow pee.
Hands up if you like me!
Eric Prydz is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 16:08   #18
Kanzas
man in black
 
Registracija: Feb 2007.
Postova: 10,060
Quote:
buntspecht kaže: Pogledaj post
sto se tice pruga, to je uzas jedan, od od zagreba do siska ti treba preko sat vremena a nema ni 50 km....vlak ne vozi brze od 50 na sat...

a kolodvor u zagrebu je prica za sebe, to je odavno trebalo srusit i napravit kolodvor kakav prilici nekom glavnom gradu

ja neznam kud odlazi ta lova, pruge su sranje, kolodvori uzas, vlakovi u raspadanju

Lova odlazi na plaće za bar 5 000 prekobrojnih radnika u HŽ-u, koji ne rade ništa, a primaju 10 000 kuna plaće. Kad se govori o rezovima u državnim službama, prvo treba krenuti od željeznice. Da se otpusti 5000 ljudi nitko ne bi ni primijetio, jer ne rade ništa.
Kanzas is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 16:10   #19
buntspecht
Banned
 
Registracija: Nov 2007.
Lokacija: u stanu
Postova: 4,114
Quote:
Eric Prydz kaže: Pogledaj post
Nisam vrhunski ekonom, dobro vise u povojima ali i budali je dovoljno za vidjeti;

"Inter-city" (barem za nase pojmove) vlak na relaciji OS-ZG i obratno vecinom kada sam se vozio u najboljem slucaju je polupun, ali u najboljem slucaju.
Ne mozes pojesti nista jer vagon-restoran cami negdje i sluzi bog-zna-cemu.
Brzina koju taj nagibni vlak moze postici ogranicena je losom infrastrukturom zbog cega putnici trpe jos i vise.
Ima jos vjerojatno pokoja stvar ali ovako ugrubo i ovo je vec dovoljno.

Stara "Podravka" (iliti ne IC vlak) staje u svakom manjem mjestu u kojem obicno je zaposlen kakav skretnicar, vodja kolodvora (ili malog kioska koji se naziva kolodvor) i(li) signalizator (kako god se zove).

Informatizacija sustava anyone?

Kad se natovari k tome sustavna pljacka, "javna nabava" (iako se kao nesto pokusava uciniti na transparentnosti, bilo na KNu nedavno) i sposoban managment, jsano je da bacamo veliku hrpu para u vjetar.

Cak i da se uspije nesto napraviti po pitanju zeljeznica i u javnoj nabavi i otpusti gomila nepotrebnih djelatnika, zeljeznica u RH je premala da bi se mogla uspjesno servisirati, ovisi i o medjunarodnim prugama.
Nismo bajni ali oko nas ili na nas se nastavlja recimo Srbija, BiH itd., dok neke zemlje u okruzenju ne pokrenu stvar (kao i mi sami) novci se i dalje lopatama bacaju.
a mogla bi, pogledaj austrijske , svicarske, ili slovenske zeljeznice....
buntspecht is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.11.2010., 16:11   #20
Frasier
Registrirani korisnik
 
Frasier Avatar
 
Registracija: Jun 2005.
Postova: 1,521
Quote:
Hollow Point kaže: Pogledaj post
Bio prije 3 godine. Kao da je vrijeme stalo tamo negdje 1947. godine.
U turizmu smo imali "Mediteran kakav je nekad bio". Mogao bi se HŽ ponudit njemačkim turistima sa "Željeznica kakva je nekad bila".
Frasier is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je Off
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 22:15.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger