Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 12.03.2011., 21:35   #1
rašo01
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2011.
Postova: 6
neravnomjerno radi kad je hladan i jako dimi(opel astra 1.7 td isuzu motor)

ako bi mi tko mogao dat savjet ili neki pametan prijedlog kako da rijesim svoj problem. dakle radi se o opel astri 1.7 td 1995.g. ujutro kad je hladan jako dimi, neravnomjerno radi i neprima gas a upali bez problema bez obzira kolika je hladnoca.... dizne ispitane-OK, grijaci-OK i neznam sta još pogledat.. dali se radi o velikom odstupanju kompresije od jednog cilindra do drugog pa radi neravnomjerno dok se neugrije ili je problem u bosch pumpi ili mozda neko zna sta je????? HVALA
rašo01 is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.03.2011., 23:28   #2
MaliZeleni10
I'm The Man
 
MaliZeleni10 Avatar
 
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: Europe
Postova: 5,902
Problem je u autu, ima puno godina i vjerojatno nije dobro servisiran.

Problem bi mogao rijesiti posjet servisu koji zna pravilno servisirati pumpu jer je vjerojatno u njoj problem.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 00:05   #3
kkranjc7
Registrirani korisnik
 
kkranjc7 Avatar
 
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: Krapina
Postova: 491
Pošalji poruku preko MSN korisniku kkranjc7 Pošalji poruku preko Skype korisniku kkranjc7
Možda ERG ventil?
__________________
Ja ženu slušam al radim po svom :D
kkranjc7 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 07:29   #4
sinhron
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2009.
Postova: 109
Prije svega provjeri kompresiju,kao što si i sam naveo nejednaka kompresija ima takve simptome.
sinhron is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 13.03.2011., 08:24   #5
Bozy
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2010.
Postova: 890
Kakav dim crni, plavi? EGR ventil nebi baš rekao da je problem-zbog njega auto više dimi no neravnomjeran rad i nema neke veze s njim.Jel dimi jako i dok je zagrijan?Veliš dizne su ispitane, jesi siguran da su ispitane kak treba, a ne samo po principu sve rade?Možda treba poštelat ventile, možda ne zatvara koji do kraja, neznam nisam sad strućnjak za opele..
Na mjerenju kompresije ako su odstupanja ogromna onda ti ventili ne dihtaju..
Bozy is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 09:04   #6
rašo01
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2011.
Postova: 6
dim je bijelo-plavi... to je onaj stariji motor bez egr ventila.. . . . dosta ljudi mi je reklo da su najvjerojatnije velika odstupanja u kompresiji.. . a sto se tice zatvaranja ventila ja mislm da je to uredu zato sto auto kad se zagrije ide normalno i nedimi... a dizne su ispitane baš u servisu za dizne i bosch pumpe.. sljedeci tjedan idem mjerit kompresiju pa cu znat na cemu sam.... jer stvarno neznam sta vise da provjeravam
rašo01 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 09:09   #7
Bozy
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2010.
Postova: 890
Plavi znaći da troši previše ulja, e sad mogle bi biti gumice na ventilima ili nešto slično s ventilima, mislim da kad uradiš kompresiju da če se već 90% šta je Čisto sumnjam da su uljne karike istrošene, kolko km ima auto?
Bozy is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 09:29   #8
rašo01
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2011.
Postova: 6
ima 220tkm . . da su radi o gumicama ventila onda bi stalno dimio a ne samo kad je hladan koliko ja znam... . dimi samo 2 minute kad ga upalim i onda se normalno ponaša.. a sto se tice potrošnje ulja od mijenjanja do mijenjanja ulja(15000 km) potroši možda malo više od pola litre. a to nije ništa strašno?
rašo01 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 09:31   #9
Bozy
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2010.
Postova: 890
Pa onda ne troši skoro ništa..
Bozy is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 09:36   #10
rašo01
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2011.
Postova: 6
pa to me i zbunjuje.. da troši više ulja bar bi znao šta mu je
rašo01 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 09:40   #11
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,187
nemože kod paljenja biti tak plavi dim. to bi više bil bijeli dim, i po tome bi se složio sa onim da je velika razlika u kompresiji na nekom od cilindara.
bar jedan od njih ne stvara kompresiju kak treba i od njega taj bijeli dim nastaje.
doduše, može biti i problem sa zapečenim karikama, ali nekak mi je to slabo poznato na dizel motorima.

mjerenje kompresije, a majstor će znati naći da li je problem u karikama ili u ventilima.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.03.2011., 09:43   #12
rašo01
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2011.
Postova: 6
svakako sljedeci tjedan idem mjerit kompresiju pa se cujemo.. hvala
rašo01 is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 17:27.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger