Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Rekreacija
Korisničko ime
Lozinka

Rekreacija Trčanje, teretana, plivanje, bicikl, joga, planinarenje, oprema, ostali načini dangubljenja

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.05.2011., 18:44   #1
Mila sila
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2011.
Lokacija: Split
Postova: 47
vježbe snage???

Pozz svima

Žensko sam, 20 god., 161 cm visoka, 45 kg teška .

Budući da se nastojim udebljati koju kilu, preporučili su mi vježbe da nabijem mišića. Što mi preporučate od vježbi a da ne izgubim ovo malo kila što imam ?
Što sve spada pod vježbe snage? Što izbjegavati?

Hvala unaprijed
Mila sila is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.05.2011., 23:41   #2
Ignoramus
como che
 
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: i smoke the chalice in wonderland with alice
Postova: 1,081
pa radi standardne vjezbe; sklekovi, cucnjevi, trbusnjaci, obrnuti sklek(most) itd. samo u pocetku pazi na tehniku, radi pravilno i sporo!
Ignoramus is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.05.2011., 01:09   #3
Ignoramus
como che
 
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: i smoke the chalice in wonderland with alice
Postova: 1,081
zaboravio sam napisati da je takve stvari najpametnije raditi vani, na lokalnom igralistu, jer ako ih dom radis neces daleko dogurati
Ignoramus is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.07.2011., 18:44   #4
ThePetrus778187
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2011.
Postova: 97
Ma samo deri po mesu, mlijeku puri siru ribi u velikim količinama i bit ćeš snažna ko Švarcenegert!!!
ThePetrus778187 is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 04.07.2011., 21:03   #5
mr. torture
jebeš f.hr i cenzuru
 
Registracija: Mar 2011.
Postova: 771
Quote:
Ignoramus kaže: Pogledaj post
zaboravio sam napisati da je takve stvari najpametnije raditi vani, na lokalnom igralistu, jer ako ih dom radis neces daleko dogurati
zašto neće?
mr. torture is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.07.2011., 12:30   #6
debeli_gmaz
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2011.
Postova: 65
Quote:
Mila sila kaže: Pogledaj post
Pozz svima

Žensko sam, 20 god., 161 cm visoka, 45 kg teška .

Budući da se nastojim udebljati koju kilu, preporučili su mi vježbe da nabijem mišića. Što mi preporučate od vježbi a da ne izgubim ovo malo kila što imam ?
Što sve spada pod vježbe snage? Što izbjegavati?

Hvala unaprijed
ti trebaš nabit malo mase, a ne da dobiješ na snazi. to nije isto. da su ti rekli da dobiješ na snazi trebala bi, primjerice, kad radiš bench od 4 serije uradit 1 seriju od 2-3 ponavljanja (recimo 9-6-3-6, tj. prvu seriju 9 ponavljanja, drugu 6, treću 3, četvrtu 6). to se zove, koliko se ja sjećam, princip pješčanog sata, a cilj je izmedju ostalog, pored mase dobijati i na snazi

za rast mišića (tj. to što tebi treba) optimalno je, recimo, 8-12 ponavljanja, a veće mišićne skupine (leđa, prsa, kvadricepsi) možeš koje ponavljanje više (15-ak)

šta bi trebala izbjegavati, tj. manje raditi ne znam, to možeš sama ocijeniti prema izgledu (tj. manje vježbati mišićne skupine koje su relativno dobro gradjene i proporcionalne)


ja bi da sam na tvom mjestu kupio 2 bučice od par kg (koliko tebi odgovara), jer sa njima možeš kući trenirat za početak. a što se tiče opisa vježbi s bučicama bar je to lako, google je tvoj prijatelj
debeli_gmaz is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.07.2011., 13:06   #7
IvanTih
Pain is the illusion
 
Registracija: Mar 2010.
Postova: 210
Quote:
Ignoramus kaže: Pogledaj post
pa radi standardne vjezbe; sklekovi, cucnjevi, trbusnjaci, obrnuti sklek(most) itd. samo u pocetku pazi na tehniku, radi pravilno i sporo!
I zgibove.
IvanTih is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.07.2011., 15:30   #8
knowledge
Banned
 
Registracija: Apr 2011.
Postova: 940
a šta sve neću ode pročitat...

prvo, imaš temu: "Kako dobiti mišićnu masu=..."

a ako oćeš ukratko, radi vježbe u kojima ne pokrećeš cilo tilo, nego samo vježbe koje "gađaju" određeni mišić... to je princip anaerobnih treninga...
__________________
proud to be banned
knowledge is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.07.2011., 14:11   #9
Dumbledore69
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2011.
Postova: 1,000
radi 4 puta tjedno osnovne vjezbe (ne znam hoces li raditi doma ili u teretani), dobro si sredi prehranu jer se misici dobivaju u kuhinji a ne u teretani, dobro se odmaraj i nemoj pretjerivat i biti nestrpljiva. Nadi si trening koji ti odgovara. Ja sam dugo bio na tipicnom trenignu za masu koji svi preporucuju 8-12 ponavljanja, 4 serije, 90sec odmor izmedu serija.. Imao sam napretka ali sam malo eksperimentirao i otkrio da mi najbolje odgovara 5 vjezbi po treningu, 6 serija (4 serije po 6-8 ponavljanja, 2 serije po 2-4 ponavljanja a jednom mjesecno ubacis jos na neke vjezbe 2 serije po 1 ponavljanje), pauze oko 120sec (takoder individualno).
Jedi puno proteina,zdravih masti i kompleksnih ugljikohidrata. Pij dovoljno tekucine i uzimaj neke multivitamine i minerale.

Izbjegavati cesto aerobne vjezbe duzeg trajanja znaci trcanje laganim intezitetom, bicikl, rolanje, plivanje...

eto, ugrubo a ako te zanima detaljnije pitaj
Dumbledore69 is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.07.2011., 10:55   #10
Marian Oden
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2008.
Postova: 5,538
Quote:
Mila sila kaže: Pogledaj post
Što izbjegavati?

Hvala unaprijed
Mislim da nema vježbe koju treba izbjegavati, jedino sad kad želiš povećati mišićnu masu trebaš izbjegavati neke namirnice. Traži malo na net-u o nutricionizmu, zdravoj ishrani, o računanju kalorija itd... Eto ako ti stvarno želiš vježbati doma, za početak nabavi nekoliko pari podesivih bučica, do 20kg, vratilo, 2 stolice i dasku hehe.

Bolje više pari bučica jer će ti tako biti lakše "šokirati" mišiće koji se nakon 3-4 mjeseca adaptiraju na trening, i potrebno je uvesti promjene za dalji napredak. Na početku to izgleda jednostavno poput tog što si napisala "preporučili su mi da radim neke vježbe" e pa vidjećeš sama kako budeš više učila koliko je zajeban BB.

I moraćeš sama pretraživati net, jer ti nitko ne može ukratko napisati šta treba raditi jer ne postoji savršen program, već ćeš morati sama doći do toga.
__________________
„Mada je logos uvijek istinit, ljudi ga ne razumiju ni kad ga čuju ni prije no što su ga čuli. I mada se sve zbiva saglasno logosu, izgleda da obični ljudi o njemu nemaju nikakvo iskustvo... Oni ne znaju šta rade dok su budni, baš kao što ne znaju šta su radili tokom sna.“ Heraklit 550. god. p.n.e.

Zadnje uređivanje Marian Oden : 19.07.2011. at 11:02.
Marian Oden is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 06:50.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger