Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Zatvorena tema
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 30.08.2011., 12:52   #1
get
Zato
 
get Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Postova: 8,688
Ima li pitanja? by I wonder - II dio

Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
ajde ljudi pomozite.
dosadno mi je za poluditi i moram ubiti vrijeme do (barem) 20 sati.
pitajte o autima (tehnologiji) ako vas nesto zanima. samo da imam kaj za raditi.
ako mogu (znam), dobit cete vrlo opsirne odgovore. i to besplatno.

Ovo je drugi dio, pa navalite


prvi dio - http://forum.hr/showthread.php?t=145535
__________________
Be Water My Friend

Zadnje uređivanje STINGer : 30.08.2011. at 13:14.
get is offline  
Old 30.08.2011., 13:06   #2
Andrey_81
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2008.
Postova: 672
Pozdrav!

Ovo će ti bit pre lagano, al ajde... Ima li neko pravilo na koliko km se mijenjaju prednje disk pločice? Ok, znam da ovo ovisi o stilu vožnje, al kolegica s posla se žali da su joj na njenom 307 zamijenili na 35.000 km (i debelo naplatili). Iskusan je vozač i više koči motorom, al ima dosta gradske vožnje. Meni se ovo čini full malo kilometara za zamjenu pločica Jesu li je nasamarili ili?

Hvala!
Andrey_81 is offline  
Old 30.08.2011., 13:13   #3
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,345
Quote:
get kaže: Pogledaj post
Ovo je drugi dio, pa navalite
zašto drugi dio?
ona tema postala prevelika?
Quote:
Andrey_81 kaže: Pogledaj post
Pozdrav!

Ovo će ti bit pre lagano, al ajde... Ima li neko pravilo na koliko km se mijenjaju prednje disk pločice? Ok, znam da ovo ovisi o stilu vožnje, al kolegica s posla se žali da su joj na njenom 307 zamijenili na 35.000 km (i debelo naplatili). Iskusan je vozač i više koči motorom, al ima dosta gradske vožnje. Meni se ovo čini full malo kilometara za zamjenu pločica Jesu li je nasamarili ili?

Hvala!
nema pravila. ovisi o kvaliteti kočnica i načinu vožnje.

može sama provjeriti da slučajno kočnice ne blokiraju.
kod zaustavljanja na semaforu auto mora glatko stat, bez trzaja (kad ga pustiš da se sam zaustavi).
nakon lagane vožnje po otvorenoj cesti felge moraju biti hladne ili mlake, nesmiju biti vruće.
I wonder is offline  
Old 30.08.2011., 13:14   #4
STINGer
Over and out
 
STINGer Avatar
 
Registracija: Dec 2002.
Postova: 40,399
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
zašto drugi dio?
ona tema postala prevelika?
A kao, granica je 10000 postova pa se mora ključati i otvoriti nova tema...
__________________
OFF DUTY
STINGer is offline  
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 30.08.2011., 13:22   #5
get
Zato
 
get Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Postova: 8,688
Tako je. Dobio sam odobrenje od administratora. Kao pravilo je 10 000 postova.

Ali smatram da nije nanesena nikakva šteta.
__________________
Be Water My Friend
get is offline  
Old 30.08.2011., 13:23   #6
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,345
ma ne, ne. samo pitam, nisam mislio ništ loše.
ustvari, nisam ni čuo za takvo pravilo pa tko pita otpala mu....ooouuuuupsss.
I wonder is offline  
Old 30.08.2011., 13:29   #7
the economist
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2008.
Postova: 114
Dali je istina da se ne bi trebalo kočiti u zavoju, dakle dok su kotači "smotani" jer to uzrokuje "nepravilno" trošenje diskova?
the economist is offline  
Old 30.08.2011., 13:32   #8
Gurevich
Registrirani korisnik
 
Gurevich Avatar
 
Registracija: Jun 2008.
Postova: 1,274
Aj da i ja pitam, koja je razlika između direktnog ubrizgavanja i "običnog" ubrizgavanja?
Zapravo, znam da se kod direktnog u svaki cilindar posebno ubrizgava smjesa, a kako je kod običnog?
Jel tu ima razvodna grana kao kod karburatora ili?
__________________
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Gurevich is offline  
Old 30.08.2011., 13:41   #9
sucker
Banned
 
Registracija: Sep 2009.
Postova: 923
Quote:
the economist kaže: Pogledaj post
Dali je istina da se ne bi trebalo kočiti u zavoju, dakle dok su kotači "smotani" jer to uzrokuje "nepravilno" trošenje diskova?
OMG po kojoj točno logici?! Dali se kotač zajedno s diskom u zavoju vrti u ekscentar,pa se disk nejednako troši,ili su i kotači i diskovi bilo u zavoju,na ravnici,uzbrdo,nizbrdo jednakio poravnati s kotačima?!

Koliko znam svi su diskovi na autima pričvršćeni i stoje bez imalo lufta ...

Po ovome kada se parkiraš nebi smio zakočiti,nego se eto zaletit u auto ispred da se disk ne potroši nepravilno..

U zavoju se ne koči ,ne zbog diskova,nego zbog pravilnog prolaženja zavoja,tj. da ti auto ostane miran i na putanji. Prikočiš prije zavoja,uđes s bez ili malo gasa do pola zavoja i kada si na polovici poklopi da te izvuče,simple as that...
sucker is offline  
Old 30.08.2011., 13:45   #10
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,345
Quote:
the economist kaže: Pogledaj post
Dali je istina da se ne bi trebalo kočiti u zavoju, dakle dok su kotači "smotani" jer to uzrokuje "nepravilno" trošenje diskova?
nije istina.
Quote:
Gurevich kaže: Pogledaj post
Aj da i ja pitam, koja je razlika između direktnog ubrizgavanja i "običnog" ubrizgavanja?
Zapravo, znam da se kod direktnog u svaki cilindar posebno ubrizgava smjesa, a kako je kod običnog?
Jel tu ima razvodna grana kao kod karburatora ili?
a za koji motor? dizel ili benz?

za dizela, stariji motori su imali predkomore ili vrtložne komore u koje se je ubrizgavalo gorivo.
kod novih se ubrizgava direktno u cilindar.

kod benzinaca direktno ide isto u cilindar, a obično ubrizgavanje ide u usisnu granu/usisni kanal u glavu motora ispred samog usisnog ventila.
I wonder is offline  
Old 30.08.2011., 14:32   #11
LininLjud
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2010.
Postova: 839
Ok, mene bi eto zanimalo kad su počeli svi imat plastične okvire vrata (ili kako se to već u vašem auto žargonu zove) i zašto su svi crni?
LininLjud is offline  
Old 30.08.2011., 14:37   #12
Lesli Eldridž
Registrirani korisnik
 
Lesli Eldridž Avatar
 
Registracija: May 2009.
Lokacija: Over the clouds
Postova: 8,869
Quote:
LininLjud kaže: Pogledaj post
Ok, mene bi eto zanimalo kad su počeli svi imat plastične okvire vrata (ili kako se to već u vašem auto žargonu zove) i zašto su svi crni?
Ako misliš na gornji vertikalni rub vrata onda je to samo plastificirani lim. A zašto je crni
__________________
666+999=zlo i naopako
Lesli Eldridž is offline  
Old 30.08.2011., 14:52   #13
Joza Cimir
Registrirani korisnik
 
Joza Cimir Avatar
 
Registracija: Jun 2011.
Lokacija: Najveciji,najjakiji i najjadniji grad
Postova: 937
frend ima punto 55sx,i odlazi mu brtva poklopca ventila svakih mjesec dana. nije skup popravak(60kn)ali jako zivcira. kupovali smo kod tokica,jasmara,pa cak i u obadu orginalnu fiat brtvu,ali sve prebrzo riknu. dali znas di se ima kupit kvalitetnija brtva?
Joza Cimir is offline  
Old 30.08.2011., 14:56   #14
crazy_mustang
Registrirani korisnik
 
crazy_mustang Avatar
 
Registracija: Nov 2005.
Lokacija: Zagreb
Postova: 830
Quote:
Josip Cirimotic kaže: Pogledaj post
frend ima punto 55sx,i odlazi mu brtva poklopca ventila svakih mjesec dana. nije skup popravak(60kn)ali jako zivcira. kupovali smo kod tokica,jasmara,pa cak i u obadu orginalnu fiat brtvu,ali sve prebrzo riknu. dali znas di se ima kupit kvalitetnija brtva?
Vjerojatno nije kriva brtva nego se poklopac iskrivio. zna se desit kod plastičnih poklopca ventila.

Najbolja stvar koju može napravit je namazati brtvu s gornje i donje strane sa diht masom. Zategnut jednoliko šarafe i ostavit da malo masa primi kojih pola sata.

Druga stvar nek proba pobrusit rub poklopca ili stavit drugi poklopac.
crazy_mustang is offline  
Old 30.08.2011., 15:03   #15
LininLjud
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2010.
Postova: 839
Quote:
Lesli Eldridž kaže: Pogledaj post
Ako misliš na gornji vertikalni rub vrata onda je to samo plastificirani lim. A zašto je crni
Dobro, onda je pitanje "kad su svi počeli imati plastificirani vertikalni rub vrata".
I zašto su počeli? I naravno, pitanje o crnoj boji.
LininLjud is offline  
Old 30.08.2011., 15:06   #16
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,345
Quote:
LininLjud kaže: Pogledaj post
Dobro, onda je pitanje "kad su svi počeli imati plastificirani vertikalni rub vrata".
I zašto su počeli? I naravno, pitanje o crnoj boji.
nisu svi. i dalje postoje novi auti koji imaju okvire prozora u boji karoserije.
a crni rub se je počel stavljat da bi se razbila monotonija velikih površina i da bi auto imao izgled kupea (originalni coupei nemaju uopće okvire prozora).
I wonder is offline  
Old 30.08.2011., 15:18   #17
infopc
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2009.
Postova: 53
Količina goriva u rezervoaru

Koliko je točna ili netočna informacija koja se priča da ako ti je auto često na rezervi, tada može povući tzv. prašinu, kamenčiće i raznorazne nepoželjne čestice u usis goriva i tako naškodit motoru (konkretno turbo diesel motori)

Može stučno mišljenje
infopc is offline  
Old 30.08.2011., 15:29   #18
yedwy
Registrirani korisnik
 
yedwy Avatar
 
Registracija: Jul 2009.
Lokacija: Sesvete
Postova: 4,413
Pošalji poruku preko ICQ korisniku yedwy
Ikad čuo izraz filter goriva?

Filter se može zaštopat al trebao bi zaustavit sranja, teoretski dize se mogu zaštopat al to će ti onda bit tak i tak ak je gorivo sranje jer i tako ti je kanal za gorivo na dnu tanka...

A drugo stalna rezerva + pumpa goriva u rezervaru (gorivo pomaže u hlađenju iste prilikom rada) = posjet mehaničaru šlepom jer je pumpa otegla papke...
yedwy is offline  
Old 30.08.2011., 15:30   #19
alfa146
Power of dreams
 
alfa146 Avatar
 
Registracija: Sep 2007.
Lokacija: Dubrovnik
Postova: 6,846
Quote:
infopc kaže: Pogledaj post
Koliko je točna ili netočna informacija koja se priča da ako ti je auto često na rezervi, tada može povući tzv. prašinu, kamenčiće i raznorazne nepoželjne čestice u usis goriva i tako naškodit motoru (konkretno turbo diesel motori)

Može stučno mišljenje
Ne može stručno mišljenje.
Ali imam moje.
Kako će prašina,kamenčići i ostale nepželjne čestice proći filter goriva?I to onaj koji je mijenjan u skladu sa servisnim intervalom.
Misliš da sam malo puta ostao bez nafte (službeni auti)Misliš da je bilo problema nakon odzračivanja?Nije.
__________________
Power to surprise.
alfa146 is offline  
Old 30.08.2011., 15:32   #20
LininLjud
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2010.
Postova: 839
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
nisu svi. i dalje postoje novi auti koji imaju okvire prozora u boji karoserije.
a crni rub se je počel stavljat da bi se razbila monotonija velikih površina i da bi auto imao izgled kupea (originalni coupei nemaju uopće okvire prozora).
Stvarno je to samo za šminku? Nekako sam mislio da je možda fora u smanjivanju težine, ali me čudilo pa koliko mogu uštedit a sjebu avto izgled.

Ljudi plaćaju masno da im kvake i retrovizori budu u boji karoserije, a onda im dobar dio vrata bude crn. Pa sam si mislio, WTF?

Ah, žrtve težine. A ako je šminka, onda je za očekivati da moda nestane i za 5 godina da možda se vrati na normalno?
LininLjud is offline  
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Zatvorena tema


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 21:27.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger