Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo > Poduzetništvo, računovodstvo i porezi
Korisničko ime
Lozinka

Poduzetništvo, računovodstvo i porezi Pokrećemo poduzetništvo u Hrvatskoj - za računovođe i one koji ih trebaju

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 14.09.2011., 10:12   #1
vlado3
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2009.
Postova: 1,389
Internet bankarstvo za poslovne korisnike

Siguran sam da forumaši masovno koriste internet bankarstvo u svom poslovanju, a samim time da su i iskustva od banke do banke različita.

- Koliko ste zadovoljni sa ponuđenim aplikacijama u pojedinoj banci?

- Koliko su banke spremne brzo reagirati na eventualne propuste/manjkavosti u svojim aplikacijama?

- Koliko ste zadovoljni tehničkom podrškom koju pojedina banka pruža korisnicima?

- Koje su prednosti/nedostaci tokena, "pametne" kartice, obične kartice i sl.

- Kolike su naknade platnog prometa kod pojedinih banaka

To su samo neka od pitanja koja se mogu u okviru ove teme proraditi.

Go on
vlado3 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2011., 13:40   #2
MillionMan
Banned
 
Registracija: May 2011.
Postova: 6,659
Pošalji poruku preko Skype korisniku MillionMan
za privatne svrhe:

kad upisujes svotu 10,000.00 zarez/tocka... ponekad ulovi, ponekad ne

ako imas vise racuna.. s nekim racunima nije dozvoljno interno prebcivanje pa moras rucno s tekuceg na...

nema online opcija za western union prebacivanje kao nit money transfer

laser citac. u budcnosti ce svaka stvar imat kod. npr uplatnicu ocitas s citacem umjesto da tipkas. ili mozda medusobna suradnja firmama da umjesto da salju ponudu faksom da postoji protokol da ti direktno salju uplatinicu u tvoj platni sanducic.

banke nemaju osobnog postara kojeg npr mozes angazirati da dode pokupiti gotovinu na kucnu adresu.

ostalo sve ok. ono sto najvie ne volim kod ozbiljnih akaunta... visak informacija i opcija i reklama i suvisnih boja...
MillionMan is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2011., 15:38   #3
knjiza
ra i papi.lova
 
knjiza Avatar
 
Registracija: Sep 2011.
Postova: 751
svakodnevno koristim erste, finu, hypo, rba i splitsku. povremeno zabu i pbz.

Quote:
vlado3 kaže: Pogledaj post
- Koliko ste zadovoljni sa ponuđenim aplikacijama u pojedinoj banci?
rba, erste, hypo i fina OK, splitskoj fali puno toga

Quote:
- Koliko su banke spremne brzo reagirati na eventualne propuste/manjkavosti u svojim aplikacijama?
nikoliko, trome su

Quote:
- Koliko ste zadovoljni tehničkom podrškom koju pojedina banka pruža korisnicima?
erste ima chat i brzo rješis stvar, ostale baš ni nisam zvala, osim splitske, al' njih je stvarno najpametnije zaobići u širokom luku-živi užas

Quote:
- Koje su prednosti/nedostaci tokena, "pametne" kartice, obične kartice i sl.
prednost obične kartice da ju možeš kopirati i tako ju besplatno koristi više korisnika, još ako zanemariš sigurnost i kopiju čuvaš negdje online-siguran si da ćeš uvijek moći pristupiti računu; token,usb i ostalo moraš uvijek nositi sa sobom, možeš negdje zaboraviti baš kad ti treba, da ne spominjem izgubiti

Quote:
- Kolike su naknade platnog prometa kod pojedinih banaka
ovo zahtjeva malo dublju analizu
knjiza is online now  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2011., 22:15   #4
vlado3
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2009.
Postova: 1,389
ja koristim:
ESB (9)
ZABA (8)
RBA (6)
HYPO (5)
OTP (3)
PBZ (2)
ESB ima apsolutnu prednost (u mojim očima) zbog toga što koriste najjednostavniji pristup i nema troška za više koisnika. Imaju izuzetnu preglednost svake transakcije, kvalitetnu tehničku podršku, friendly use program i mogućnost korištenja "gdje god". Jedina zamjerka - nemaju B2G aplikaciju (a i ne mogu kada ne koriste "pametnu" karticu).
ZABA - ono što je zamjerka ESB to je prednost ZABE (B2G aplikacija) i obrnuto; za korištenje aplikacije treba "skinuti" aplikaciju na računalo s kojeg će se koristiti, a za više korisnika treba plaćati za svakog dodatnog korisnika.
Najbolja tehnička podrška, dobra preglednost, friendly use program
RBA - najmanje ga koristim, pa je možda i zbog toga ocjena takva kakva je
HYPO - jedna od većih zamjerki; nalog za plaćanje možeš zadati maksimalno 14 dana od dana unosa
OTP i PBZ - daleko su od prije navedenih u svakom pogledu
vlado3 is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 15.09.2011., 09:14   #5
lili p.
always
 
lili p. Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Postova: 11,703
Koristim ZABU, HYPO, PBZ, RBA, ESB, OTP.

ZABA sve pohvale. Skupa je, to je velika zamjerka. Dobra podrška, jednostavno za korištenje, a i na nju sam se navikla, pa nisam objektivna

RBA ne volim. Za par problema što sam imala morala sam čekati i do dva dana da mi riješe. Jer to rješava "onaj tamo", pa dok "on" dođe, vidi, riješi ja rikanem

PBZ je vrhunac zapetljanosti
Ući u 4 različita prozora za jedan jedini nalog je presmiješno

OTP ne bi komentirala, ali recimo da mi je drago da je više ne moram koristiti.

ESB je već vlado komentirao i slažem se s njim.
__________________
It could have been...
lili p. is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.09.2011., 10:50   #6
Dobrovšak
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2011.
Postova: 28
Ovo za PBZ se totalno slažem, za poslovne korisnike su zapetljali do daske.
Nije mi jasno zašto ne postoji opcija da se sva plaćanja označe i plate odjednom. Kad isplaćujem plaće ruka me poslije boli od klikanja
Imaju puno bolje rješenje za privatne korisnike...

ZABA je skupa i nema razumijevanja za nečije specifične probleme (npr. kod nerezidentnih računa). RBA ista stvar.
Dobrovšak is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.09.2011., 11:49   #7
lili p.
always
 
lili p. Avatar
 
Registracija: Nov 2006.
Postova: 11,703
Quote:
Dobrovšak kaže: Pogledaj post
Nije mi jasno zašto ne postoji opcija da se sva plaćanja označe i plate odjednom. Kad isplaćujem plaće ruka me poslije boli od klikanja
Imaju puno bolje rješenje za privatne korisnike...
Ima opcija skupnog naloga.
Jednom sam uspjela tako napraviti. Ponavljam - jednom
Kasnije sam nešto zbrljala, pa se ne usudim više
__________________
It could have been...
lili p. is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.09.2011., 14:02   #8
Petar P.
osvježi d.
 
Petar P. Avatar
 
Registracija: Mar 2011.
Lokacija: Zg
Postova: 379
Quote:
lili p. kaže: Pogledaj post
Ima opcija skupnog naloga.
Jednom sam uspjela tako napraviti. Ponavljam - jednom
Kasnije sam nešto zbrljala, pa se ne usudim više
Moram to probati jednom.
Petar P. is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.09.2011., 14:23   #9
vlado3
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2009.
Postova: 1,389
Koristite li opciju plaćanja na način da preuzimate datoteku sa virmanima kreiranu iz programa plaća ili financijskog, pa vam se desi da neki virman nije ispravno popunjen?
- U Hypo ćete dobiti poruku da npr. 56. red ne zadovoljava PNB ili žiro ili sl.(datoteka neće biti učitana), a na tebi je da pogodiš koji je to virman (rješivo je, ali fucking bez veze)
- U Otp ćete dobiti poruku da datoteka nije ispravna (datoteka neće biti učitana), i onda se misli gdje si pogriješio
- U Esb će učitati datoteku, dati će ti informaciju koliko je virmana neispravno, i prikazati neispravne
vlado3 is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.09.2011., 17:05   #10
kanj
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2011.
Postova: 217
Točno je ovo za ESB i inače kod pogreške pri unošenju pojedinačnog naloga slijedi upozorenje i nudi se ispravan poziv na broj.
Ja imam najviše korisnika koji imaju žiro-račune u PBZ-e, pa sam se već privikla na njihovo internetsko bankarstvo. Kod većih plaćanja koristim unos skupnog naloga, pa se potpis izvrši odjednom za sve naloge stavljene u skupni.
Prema mom iskustvu imam dojam da je PBZ-e najskuplja, sama usluga internetskog bankarstva mjesečno iznosi 35,00 kn po korisniku, kod ZABA 30,00 kn, a kod ESB 20,00 kn. Naknada za preuzimanje izvoda kod PBZ-e je 1,00 kn po izvodu. Tako primjećujem da mjesečni platni promet uz korištenje usluge internetskog bankastva kod ESB iznosi otprilike upola manje od onih u PBZ-u.
U uvjetima blokiranog žiro-računa ESB ukida uslugu internetskog bankarstva svojim klijentima koji ne plate tri mjeseca naknadu za platni promet, dok ZABA i PBZ-e ne ukidaju. Sad to može biti prednost i nedostatak, ovisi kako se gleda i koliko traje vrijeme blokade.
kanj is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2011., 14:39   #11
vlado3
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2009.
Postova: 1,389
Automatsko "skidanje" naknade za platni promet, tj. kojeg dana u mjesecu vrše naplatu varira od banke do banke, pa je tako u HPB i EB 14. ili 15.; u HYPO, ZABI i PBZ-u 10., a u OTP vjerovali ili ne prvog u mjesecu.
vlado3 is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 10:19.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger