Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Hardver
Korisničko ime
Lozinka

Hardver Hardverske teme, sve osim pitanja, problema i oglasa. Podforumi: stolna, prijenosna računala, periferija, overclocking, Tableti

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 19.01.2012., 12:27   #1
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Thumbs down Trgovine sa losim iskustvima (trgovina Svijet medija)

Ponukan jako losim, uzasavajucim iskustvom sa kupnjom racunala otvaram ovu temu da korisnici ovog foruma napisu imena trgovina, koje bi trebalo izbjegavati.

Ja navodim trgovinu Svijet medija, kao izrazito lose iskustvo.

Web trgovine: http://www.svijet-medija.hr/

Poslovnice: http://www.svijet-medija.hr/str/kontakt/22/

Osobno iskustvo: http://forum.hr/showthread.php?t=699646

"Jer sam sa njima imao uzasna iskustva sa laptopom koji sam kupio. Pokusaj obmane, manipulacije sa servisom, izrugivanje, gledanje svoje koristi i ismijavanje mene kao kupca. Jako veliko razocaranje tom trgovinom. Taj zadnji dan zucne rasprave dovodi do srcanog i mozdanog udara zajedno. Toliko upornosti i tvrdoglavosti nisam vidio nikada, kao kod njih. Iako nije moja krivnja za kvar laptopa. Jedva se rijesio tog tereta."

Bilo bi lijepo da sam prije kupnje imao negdje procitati o trgovinama, koje nude lose i nazadne usluge i proizvode, pa da ne budem ja novi pokusni kunic u igri iz koje se jako tesko izlazi.

Ujedno mi trebaju vasa iskustva, da izbjegavam ubuduce te trgovine. Mislim da je tuzno i smijesno da u 21. stoljecu nailazimo na ovakve tipove poslovanja. Pozdrav.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.01.2012., 15:18   #2
Core123
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 12
sutra idem vraćat svoj laptop u svijet medija, pa ću vidjeti sto će mi sad smuljati. nema smisla da se mučim s tim. dođe mi da im ga pred očima razbijem, koliko me u zdrav mozak jebu. bio već na popravku i ništa, ko da nije bio a novca nigdje.

tako bih volio da mi vrate lovu.

jedan frend mi je rekao kako on zna za dvije osobe koje su se zeznule i kupile pc i plazma tv. isto problemi, gnjavaža oko popravka i vraćanja love. ništa nisu postigli. mislio sam da se samo meni dešavaju sranja sa ovim dućanom. i u dućanu su mi rekli kako nitko nema problema, koje ja imam. i ja naivan povjerovao?!?!? samo mi kažu da ne paničarim i da budu vidjeli što mogu. a ništa ne poduzimaju, laptop i dalje kod mene, smrzava se, crkava, bruji.
Core123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.01.2012., 15:41   #3
Hrc
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2003.
Postova: 4,105
A zašto ne odneseš laptop kod ovlaštenog servisera tj. distributera umjesto u Svijet Medija?
__________________
Pravo je znanost? :lol: :rofl: :kidaseodsmijeha: :rigo:
Hrc is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.01.2012., 15:57   #4
konjokradica
Registrirani korisnik
 
konjokradica Avatar
 
Registracija: Feb 2008.
Postova: 2,135
Quote:
Core123 kaže: Pogledaj post
sutra idem vraćat svoj laptop u svijet medija, pa ću vidjeti sto će mi sad smuljati. nema smisla da se mučim s tim. dođe mi da im ga pred očima razbijem, koliko me u zdrav mozak jebu. bio već na popravku i ništa, ko da nije bio a novca nigdje.

tako bih volio da mi vrate lovu.

jedan frend mi je rekao kako on zna za dvije osobe koje su se zeznule i kupile pc i plazma tv. isto problemi, gnjavaža oko popravka i vraćanja love. ništa nisu postigli. mislio sam da se samo meni dešavaju sranja sa ovim dućanom. i u dućanu su mi rekli kako nitko nema problema, koje ja imam. i ja naivan povjerovao?!?!? samo mi kažu da ne paničarim i da budu vidjeli što mogu. a ništa ne poduzimaju, laptop i dalje kod mene, smrzava se, crkava, bruji.
O kojem laptopu je riječ
konjokradica is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 20.01.2012., 17:08   #5
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Quote:
Core123 kaže: Pogledaj post
sutra idem vraćat svoj laptop u svijet medija, pa ću vidjeti sto će mi sad smuljati. nema smisla da se mučim s tim. dođe mi da im ga pred očima razbijem, koliko me u zdrav mozak jebu. bio već na popravku i ništa, ko da nije bio a novca nigdje.

tako bih volio da mi vrate lovu.

jedan frend mi je rekao kako on zna za dvije osobe koje su se zeznule i kupile pc i plazma tv. isto problemi, gnjavaža oko popravka i vraćanja love. ništa nisu postigli. mislio sam da se samo meni dešavaju sranja sa ovim dućanom. i u dućanu su mi rekli kako nitko nema problema, koje ja imam. i ja naivan povjerovao?!?!? samo mi kažu da ne paničarim i da budu vidjeli što mogu. a ništa ne poduzimaju, laptop i dalje kod mene, smrzava se, crkava, bruji.
Pripremi se jako dobro, jer su spremni uciniti sve da uredaj ostane kod tebe. Naouruzaj se strpljenjem i zivcima. Svjestan sam da ti je jako tesko, i meni je uzasno bilo, no nakon duljeg perioda sam napokon to rijesio. I meni je bio cilj samo novac, nikakva zamjena uredaja nije dolazila u obzir. Cak mi nisu niti nudili zamjenu uredaja za neki drugi u istom cjenovnom rangu, ili da doplatim neki drugi.

Cilj im je da taj uredaj, koji ima nedostatke bude kod tebe. Ne zele nikakvim susretljivim namjerama ponuditi nesto povoljnije. Posveti se samo zelji da ti izvrse isplatu i nista vise.

Nisam niti ja znao za nedostatke i mane Svijeta medija, usao sam jer je blizu, dostupno. Nisam imao pojma kako je rijec o jako losim proizvodima, za koji nema povrata sredstava, samo bi mi uredaj boravio na servisu, da nisam dobio isplatu.

Svima verbalno podilaze i uvjeravaju ljude kako drze sve pod kontrolom, a problem i dalje biva nerjesiv. To zaista bude frustrirajuce i stresno.

Nema smisla razbijati nista. Sve sto razbijes, moras platiti. Smireno i rezolutno zahtijevaj isplatu u cijelosti.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.01.2012., 17:16   #6
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Quote:
Hrc kaže: Pogledaj post
A zašto ne odneseš laptop kod ovlaštenog servisera tj. distributera umjesto u Svijet Medija?
Kada sam ja imao isti problem, kao Core123, onda su mi izjavili kako ne priznaju nijednog drugog servisera, osim njihovog, koji se nalazi jako daleko izvan grada.
Ne priznaju niti ako ga samostalno otvaras, ukoliko si instalirao kopiranu verziju Windowsa, stetu nastalu zbog utjecaja vremenskih nepogoda ili el. struje.

Prisiljen si kod njih rjesavati cjelokupni problem. Osim toga, koja je svrha placati nekog svog servisera, ako se uredaj pokvari nakon jako kratkog vremena. Potrebno je nakon prvog problema inzistirati na povratu novca, a oni ce svoju pricu voditi. Ja ga nisam bas iz tih razloga nisam niti nosio svom serviseru. Nego sam zelio povrat sredstava, koje sam nakon mukotrpne borbe i uvjeravanja napokon i dobio. Da nisam bio u pravu, ili da oni posluju prema suvremenim trgovinskim nacelima ne bih dobio nista.

Ne znam je li Core123 ikome nosio, ali ako nije, onda je to jos bolje i veca je prilika, da dobije sredstva. Cim na svoju ruku nesto cinis, oni ti to nikako nece prihvatiti. Pokvarenost uredaja se nikada ne ustanovi kod njihovog ovlastenog servisera. Na mom uredaju su se isto izvrsile promjene komponenti, ali je receno, kako to nije ucinjeno zbog nekakvih nedostataka ili poremecaja, vec da bi sprijecili potencijalne probleme u buducnosti. U tome je i glavna manipulacija kupca. Oni sve salju u taj jedan servis.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.01.2012., 17:35   #7
Core123
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 12
meni nonstop govore kak će oni sve riješiti. da ne smijem frku stvarat, te da je normalno da pc kvari. okej, je normalno poslije 2 godine, ali ne poslije 2 tjedna. meni je stvarno loše, kada ih trebam zvati, čir tako mogu dobiti. zovem ih, a znam što će mi reći i ništa se ne dešava u vražju mater.

sutra idem tamo direkt, bez telefona, mailova i drugih sranja, gdje me samo otkantaju kao posljednjeg idiota. napisao sam na papir što da kažem. ne mogu više, glava mi puca stvarno. toliko oduran osjećaj, da mi se povraća.

danas sam ga barem 15 puta resetirao, ni osnove ne mogu radit. ni sam ne znam, koliko sam ga od kupnje resetirao. kod njih sam uzeo hp. želudac mi se grči, kiselina me neka napada. to postane takav problem, kada otpočetka skoro ništa ne štima. stvarno mi dođe da im ga tamo ritualno razbijem pred svima. ionako ne vrijedi ništa. platio ga oko 6800. šrot pc.

samo na telefon pricaju prazne fore: aha, aha, budemo sredili sve i nista. ne daju da otfuram pc nekom drugom na popravak. jebanje u zdrav mozak. sve ti prije kupnje obecavaju, kako ce to sve stimati i da se ne brinem.

Zadnje uređivanje Core123 : 20.01.2012. at 18:03.
Core123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.01.2012., 09:38   #8
Hrc
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2003.
Postova: 4,105
Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Kada sam ja imao isti problem, kao Core123, onda su mi izjavili kako ne priznaju nijednog drugog servisera, osim njihovog, koji se nalazi jako daleko izvan grada.
Ne priznaju niti ako ga samostalno otvaras, ukoliko si instalirao kopiranu verziju Windowsa, stetu nastalu zbog utjecaja vremenskih nepogoda ili el. struje.

Prisiljen si kod njih rjesavati cjelokupni problem. Osim toga, koja je svrha placati nekog svog servisera, ako se uredaj pokvari nakon jako kratkog vremena. Potrebno je nakon prvog problema inzistirati na povratu novca, a oni ce svoju pricu voditi. Ja ga nisam bas iz tih razloga nisam niti nosio svom serviseru. Nego sam zelio povrat sredstava, koje sam nakon mukotrpne borbe i uvjeravanja napokon i dobio. Da nisam bio u pravu, ili da oni posluju prema suvremenim trgovinskim nacelima ne bih dobio nista.

Ne znam je li Core123 ikome nosio, ali ako nije, onda je to jos bolje i veca je prilika, da dobije sredstva. Cim na svoju ruku nesto cinis, oni ti to nikako nece prihvatiti. Pokvarenost uredaja se nikada ne ustanovi kod njihovog ovlastenog servisera. Na mom uredaju su se isto izvrsile promjene komponenti, ali je receno, kako to nije ucinjeno zbog nekakvih nedostataka ili poremecaja, vec da bi sprijecili potencijalne probleme u buducnosti. U tome je i glavna manipulacija kupca. Oni sve salju u taj jedan servis.
Nemojte me sexat.
Gle, ako vi date laptop na servis njima, oni ga šalju u Rugvicu na servis i ne diraju ništa. Tako i vi možete odnijeti taj isti laptop u Rugvicu ili u Novi Zagreb. pa će biti brže gotovo.
Pare dobiti nećete jer nemate osnove. Možete samo čekati do nekakvog primjerenog roka (45 dana) u kojem ga moraju popraviti. Ako ga do onda ne poprave, onda možete tražiti pare. Taj MR servis popravlja sve koliko ja znam tako da s njima nema greške. Samo laptop i račun u ruke i odnesite njima. Kopirana verzija Windowsa nema nikakve veze ako je crkao RAM ili neka fizička komponenta i te priče mogu prodavati samo maloj djeci. Pitajte ih koja je razlika između kopiranih i originala? Jelte...kopija je kopija. Identična originalu u bit.

HP ima servis i u Borovju tako da ima više mjesta na koje se može odnijeti umjesto da se razbija glava sa nekim idiotima.
__________________
Pravo je znanost? :lol: :rofl: :kidaseodsmijeha: :rigo:
Hrc is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.01.2012., 11:49   #9
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Quote:
Hrc kaže: Pogledaj post
Nemojte me sexat.
Gle, ako vi date laptop na servis njima, oni ga šalju u Rugvicu na servis i ne diraju ništa. Tako i vi možete odnijeti taj isti laptop u Rugvicu ili u Novi Zagreb. pa će biti brže gotovo.
Pare dobiti nećete jer nemate osnove. Možete samo čekati do nekakvog primjerenog roka (45 dana) u kojem ga moraju popraviti. Ako ga do onda ne poprave, onda možete tražiti pare. Taj MR servis popravlja sve koliko ja znam tako da s njima nema greške. Samo laptop i račun u ruke i odnesite njima. Kopirana verzija Windowsa nema nikakve veze ako je crkao RAM ili neka fizička komponenta i te priče mogu prodavati samo maloj djeci. Pitajte ih koja je razlika između kopiranih i originala? Jelte...kopija je kopija. Identična originalu u bit.

HP ima servis i u Borovju tako da ima više mjesta na koje se može odnijeti umjesto da se razbija glava sa nekim idiotima.
Oni ga salju u Rugvicu. Oni ga salju na servis i servis ga upravo dira, sklopili su dogovor, da se nista ne navede na listu, koji bi sluzio kao uvid o dijagnostici, pokvarenim komponentama. Ukoliko se postigne taj njihov konsenzus da je racunalo neispravno, onda oni samo zamijene dijelove, bez ikakvog uvida u komponente, koje si dobio. I ja to nisam prihvatio. Na pocetku, tijekom komunikacije sa njima te ispituju i zele tebe, kao kupca dovesti u nezgodan polozaj, kazujuci ti da si ti nesto neispravno postupao.

Nije bas normalno da se racunalo jako brzo pokvari. Nista nisam niti radio sa njime. Jer nisam niti mogao. Za to itekako ima osnove, da im ga vratim, jer me stite zakonske odredbe. Dakle, dajem odredenu svotu, za proizvod koji mora sluziti svrsi. Buduci da moj proizvod nije sluzio svrsi, tj. radu, tipkanju u Wordu, igranje igrica, surfanje internetom, moglo bi se zakljuciti da sam kao korisnik ostecen. Ljudi imaju niska ocekivanja od svega, zato pristaju na sve, kakva Rugvica i servisiranje. Jos mi izjave, kako bih ga ja trebao odvesti njima. Voziti se 20km, mozda i vise od sredista grada, da bih ja ponizno zamolio da mi se popravi racunalo sa kojega ni email nisam slao, cak nijedan program nisam stigao instalirati. Mislio kako imam vremena.

Rugvica ga "jako" brzo popravi, kod njih boravi vise od 30 dana, a istovremeno ti kazuju, kako racunalo prolazi sve testove kvalitete i performanse nisu upitne. Drze te na distanci, dok njima proizvodac dostavi komponentice da koliko toliko racunalo radi.

Novac sam dobio natrag. Da nisam imao osnove, ja bih jos i danas kao psic plesao oko njihove poslovnice, nazivao bih njihovu sluzbu za korisnike. A oni bi samo uzdahnuli i izjavili: ah, jos jedan korisnik, kojem smo uvalili robu sumnjive kvalitete.

Ja sam uvidio osnovu za povrat novca i svugdje cu zahtijevati jednako, naidem li na slican slucaj. Njihovo postupanje jest vrijedanje moje ili necije druge inteligencije. Jedni su od najskupljih u drzavi, a nude prilicno nefunkcionalne proizvode, dobijes proizvod sa izloga, kao da si kupio banane na nekon standu.

Tko zeli kupovati lose proizvode, kreirati znacajan profit trgovcima i vlasnicima, ja nisam protiv. Ja sam stavio Zakon o zastiti potrosaca i on mene sasvim jasno stiti od takvih sarlatana. Da me ne stiti, mislis da bi mi oni vratili novac? Oni manipuliraju onima, koji to dopuste, koji nisu upoznati sa svojim pravima.

Mislim da to nije bas beznacajan novac, za koji se ne bi isplatilo traziti refundiranje. Htio bih samo da racunalo radi, i sluzi svojoj svrsi. Mogao sam uzeti onda uzeti nekakav kamen iz sume i staviti ga doma, imao bi jednaku svrhu, kao moje racunalo. Cim sam vidio da taj servis predugo traje, bez razmisljanja sam im ga vratio. Naravno, pokusavali su sve da on i dalje boravi kod mene. Ali se nisam dao uvjeriti, mislim da je ipak bolje da je kod njih. Ovako sam im ustedio trud i zalaganje za novim manipulativnim tretmanima. Pomazem ljudima.

Oni ga drze na servisu, toliko dugo, da ti poslije mogu izjaviti kako je vremenski period za refundiranjem prosao. Kako racunalo vratiti, ukoliko je u Novom Zagrebu npr.? Normalno da ako je meni nedostupan 45 dana, da je tada proslo sve. Ali ja to ne prihvacam jednostavno. Kao prvo racunalo je jako kratko radilo, a oni su odmah njega poslali na servis, iako sam i tada spomenuo zelju za refundiranjem novca. Nisu mi tada dali, dat cete kada ga dobijem sa servisa. Mogu oni pricati: nas ovlasteni servis. Ja sam od njih kupio proizvod, za koji ocekujem da radi. Imao sam dojam kao da je u kucistu tjestenina, kao sto je onaj jedan online narucio iPhone i dobio tjesteninu.

To nista nije radilo, nekompatibilno, lose uredeno, nije mi dopustena provjera nacina rada, izgleda svega toga unutra, lazne informacije o jacinama na internetskim stranicama (42GB imao manji hard disc), preskupi proizvodi, nekvalitetni, sa izloga ih samo smjeste u nekakav karton, arogantni, bahati, neuki, manipulativni, gledaju svoj interes. Osnova za povrat novca? Nakon ovoga, uvijek.

Servis o kojem pricas, kao prvo ne navede opis kvara, nacin na koji su otklonili kvar, nema naziva komponenti koje su postavili unutra, kazuju kako racunalo prolazi sve dijagnostike. Dobijes praznu potvrdu samo. I mozes samo iscekivati novi kvar uskoro. Netransparentno poslovanje. Isto kao da ide pacijent lijecniku, ne kazu mu sto mu je, odjednom samo vidi da je u kirurskoj dvorani, sa anestezijom, probudi se nakon toga, vidi oziljke po tijelu, a ne zna sto je mijenjano. Krajnje neeticno ophodenje prema meni kao kupcu.

Core123 je spominjao da mu i nakon servisa racunalo radi lose. Vjerojatno je i on pod garancijom, spomenuo je da je racunalo radilo dva tjedna. Garancija tek krenula prakticki. Meni jos manje od dva tjedna. I onda on provede 30-40 dana na servisu. I naravno da tih 45 dana, koje spominjes istekne. Da ga svi nose osobno na servis, isto se odvija sigurno. Oni sa njima imaju dogovor ocito. Kada bi oni refundirali svakome na zahtjev, uskoro bi stavili lokot na svoje poslovnice. Mi kao drzava, sa slabijom kupovnom moci, trgovce prisiljavamo da se losi proizvodi kupuju po jeftinoj cijeni, a kod nas se prodaju po mnogostruko visim cijenama.

Za mene nije normalno, da racunalo radi dva tjedna, ne shvacam, zasto je Core123 to prihvatio kao normalno. Oni ti doslovno sakriju racunalo na servisu. Kada god nazoves, izjave u servisu, kako bi uskoro trebao biti dostavljen. 40 dana nije uskoro bas.

Namjerno sam pustio da ga oni salju svome ovlastenom servisu, jer sam odmah htio refundiranje novca. I znao sam da cu ga dobiti, jer sam se pozabavio za zakonskim odredbama i svojim pravima. Da sam ga odnio negdje drugdje, ne bih nikada to ostvario, vec bi mi rekli, da je taj serviser nesto lose ucinio i da oni za daljnju stetu ne odgovaraju. U tome i jest carolija. Ovlasteni servis radi za trgovca, koji ti je prodao los proizvod. Oni bi stalno njega slali na servis, u servisu bi mijenjali komponente, jer im vjerojatno proizvodac uredaja mora dostaviti besplatno sve, ako je unutar jamstva jos. A poslije godine dana, ili dvije, kada istekne jamstvo nece niti raditi vise.

Pozitivno je sto sam shvatio nacin njihove manipulacije. Da oni djeluju na ispravan nacin, ne bih ja novac nikada vidio. Cim cujete u trgovini ovlasteni servis, znajte da je vrlo vjerojatno tu sklopljen sporazum o uzajamnoj zastiti, a da kupac kao treci subjekt, bude izmanipuliran.

Koliko ce to kupci dopustati, ovisi o njima. Ja sa takvima nemam strpljenja. Platio sam ga, hocu da radi, samo to. Mislim da ne trazim previse.

Zadnje uređivanje Saltyn : 21.01.2012. at 11:57.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.01.2012., 13:56   #10
Core123
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 12
po ko zna koji put sam opet sjeban. odnesem jutros kompjuter spakiran, s računom, uputama za korištenje, čak uzmem i onu veliku vrećicu na kojoj piše šugavi svijet medija.

dođem kod njih i kažem kak bi htio da mi se vrati lova, jer mi se kompjuter sa servisa vratio, i da se ništa nije promjenilo. smrzavanje, puno resetiranja, brujanje, loš jako.

oni mi kažu da ga izvadim i da ga pogledaju.

onda kažu, šta misliš da kompjuter može vječno radit? ja ih gledam samo.

i kažem kako je radio svega 2 tjedna. onda mi počeli srat kako se proizvodi puno kompjutera, kako kvaliteta pada. to mi često već govore. kažem da hoću lovu da mi vrate, oni kažu kako je već prošlo od roka kad se moglo vratit.

onda kažem kako nije ni radio poslije 2 tjedna, te da bi trebao dobit lovu nazad, on mi se nasmije onak: pfih. tako sam se jadno osjećao, kao idiot zadnji.

rekli su mi da ako nisam zadovoljan njihovim popravkom, da si ga nosim kamo hoću. normalno da nisam sretan s njihovim popravkom, kad se vrati gori.

ukratko, pošteno su me sjebali, oprali i sad imam pokvaren kompjuter. bio na njihovom popravku, dobio šrot. sad me nogiraju iz svog servisa i iz dućana, frka ih je da netko tko stoji u dućanu ne čuje kako rade budale od nas koji kupimo. uzmu ti lovu, pa se poslije slikaj s tim sranjem.

lik mi još kaže da ometam prodaju i druge kupce, nikog iza mene nije bilo osim jednog, koji je kupio prazne dvde. sretni su ako dobiju 60 kn za 20 dvdea.

koja gamad, koja korist od popravka, kad se ništa ne dešava na bolje??? danas ga 4,5 puta resetirao, jer se smrznuo. kompjuter je totalno nestabilan, jadan i koma. do navečer još ću ga bar 10 puta sigurno resetirat.

mrzim ovaj dućan i sve koji su kao oni. predribrali su me kao zadnjeg kretena, skoro 7ooo platio prokleti kompjuter, da bi sad imao šrot. to su gamad, štetočine.

na što se sad mogu pozvat? kome ići? čime si ih ti saltyn uvjerio da dobiješ lovu?? koji dućan. jadno totalno. sad mogu uživat sa ovim sranjem od kompjutora.

pas mater i kompjuteru prokletom. tipkovnica mi preskače, pa se vraća par redova unazad. kako su mi samo prodali muda pod bubrege. ne mogu vjerovat da takvi ljudi uopće mogu poslovat nesmetano.

Zadnje uređivanje Core123 : 21.01.2012. at 14:06.
Core123 is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.01.2012., 16:59   #11
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Steta sto nisi uspio ostvariti svoja temeljna prava. Ocito u tebi prepoznaju materijal, kojeg je lako odbaciti i da te odstrane iz svog vidnog polja. Uistinu steta kada pomislimo u kakvom okruzenju zivimo i kakvi se sve ljudi usude nazvati poduzetnicima.

Ukoliko je PC pokazao lose performanse i nakon servisnog postupka, onda Svijet medija i ta servisna kuca nemaju nikakvog smisla. Drago mi je da nemam vise posla sa time. Lijepo bi bilo da si i ti uspio. Trebali su ti novac isplatiti, buduci da imas slican slucaj kao i ja. Ne obaziri se na one koji ti kazu, kako nemas osnove za refundiranje. Ukoliko ti PC ne radi nakon sto ga kupis, to se i ne moze nazvati PC, vec opterecenje, kako financijsko, tako i psiholosko. Jer te zlostavljaju i uvjeravaju da je sve sa racunalom u redu i uskracuju ti tvoja temeljna prava.

Izdrzljivost PC-a nije kao prije, ali treba barem 2,3 godine nesmetano raditi. Ja nisam uzeo neku slabu konfiguraciju, da bi to radilo jako kratko. Smijesna im je tvrdnja, kako racunala nemaju kvalitetu. Ako nemaju, onda neka ih prodaju za 2000 kn, a ne po visokim cijenama.

Ni ja nisam nikoga zatekao da kupuje kod njih, ljudi samo razgledavaju sto je stiglo i onda odu.

Naravno, kada ti ga oni uniste, sada se moras samostalno baviti njime. Njih sam uvjerio da mi jednostavno moraju vratiti novac, bez ikakvih daljnjih diskusija, jer sam uvidio da sam u pravu i od toga nisam odmicao.

Osnovne karakteristike poslovnica: proizvodi slabe kvalitete, los ovlasteni servis, nebriga za kupce, neljubaznost, demagogija, isprazna retorika, infantilno i neiskreno ozracje, preskupi proizvodi, dobijes proizvod iz izloga, ma sto kupio, mozda ti donesu Alcatel mobitel iz skladista, to valjda imaju 2,3 ista. Kada su trgovine u pitanju i poslovanje sa njima, uvjerljivo najgore iskustvo je bio odlazak u Svijet medija. Jedino, ako netko ima mazohisticke sklonosti, on moze izdrzati taj ocajan tretman manipulacije. Dovode ljude u slijepu ulicu, servis i Svijet medija ostvaruju svoj profit, dok mi ispadamo smijesni, zabavni i naivni.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.01.2012., 22:21   #12
cloudconnected6
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2010.
Postova: 464
Mogu vam reci kako sam ja rjesavao probleme sa nepriznavanjem garancija Sluzbeni servisi su direktno povezani sa firmama. Imao Canon kameru koju u servisu nisu popravili, iako su tvrdili da je ok (cijena kamere cca 20k kuna)... Ja im se mailom zaprijetim da cu kontaktirati canon i nabrojim u nekoliko tocaka zasto mislim da je problem u servisu. Lik mi bahato odgovori na svaku tocku nekakvim ironicnim komentarima, a na moju opasku da cu kontaktirati canon se samo nasmije i pozeli mi srecu. Uzasno je bio bezobrazan.

Drugi dan ja saljem mail canonu i dobivam odgovor u roku 2-3 dana. Kazu mi da su kontaktirali servis i da im se javim. U servisu mi uredno primaju kameru.

Koja je pouka?? NE ODUSTAJATI. Pustite da se rasplamsaju, neka oni prestanu biti profesionalni i racionalni! Sve hladne glave! BTW u mailu canonu sam srao da blate imidz canona u hrvatskoj i da su poznati kao ocajno los servis (sto znaju svi koji su ikad s njima dosli u dodir).
cloudconnected6 is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.01.2012., 22:11   #13
Hrc
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2003.
Postova: 4,105
Saltyn, vidim da se u kompjutere razumiješ ko Mara u krivi.
A bome i u zakone. Objasni mi onih 42 GB manjeg diska. A onda se priupitaj koliko MB je jedan GB.
Pare ti moraju vratiti tek nakon što 3 (tri) puta bude na popravku i ne uspije se popraviti ili ako popravak traje duže od 45 dana.

Reci mi samo na temelju kojih zakona su ti bili dužni vratiti novce?

Iz središta grada se ne moraš voziti 20 km nego do Borovja ili do Novog Zagreba gdje sam ti dao link.
__________________
Pravo je znanost? :lol: :rofl: :kidaseodsmijeha: :rigo:
Hrc is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2012., 13:32   #14
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Quote:
Hrc kaže: Pogledaj post
Saltyn, vidim da se u kompjutere razumiješ ko Mara u krivi. :rolleyes:
A bome i u zakone. Objasni mi onih 42 GB manjeg diska. A onda se priupitaj koliko MB je jedan GB. :p
Pare ti moraju vratiti tek nakon što 3 (tri) puta bude na popravku i ne uspije se popraviti ili ako popravak traje duže od 45 dana.

Reci mi samo na temelju kojih zakona su ti bili dužni vratiti novce?

Iz središta grada se ne moraš voziti 20 km nego do Borovja ili do Novog Zagreba gdje sam ti dao link.
U zakone se sasvim dobro razumijem, jer su mi morali refundirati. Kupljen proizvod, koji ne ispunjava svoju namjenu. Koji zakon bi tu stao na stranu trgovca?

Da nisam bio u pravu, ne bi mi vratili novac nikada.

Kada je hard disc bio u pitanju. Oni su na svojim web stranicama, ali i na onom malom cjeniku stavili jednu vrijednost u GB, kada sam stigao doma, zbrojio dvije particije i dobio 42 GB manje. Mozda vam je to cudno, ali se dogodilo. Ostale su jacine bile ok, mada nisam uopce dobio detaljnu konfiguraciju, sto je isto nezakonito.

Ako kupis proizvod, on mora neko vrijeme raditi, meni je jako kratko funkcionirao. Mogu oni pricati o svojim zakonima sa svojim ovlastenim servisima, ali ja zelim funkcionalan proizvod. Ne shvacam zasto bih se ja sa takvim proizvodom nastavio gnjaviti, a oni da likuju nad svojom manipulacijom, jer to pokusavaju odmah. Ali cim spomenes svoja prava, prica se naglo okrece na kupcev mlin.

Meni nije bitno koliko 1GB ima 1MB, ako trgovac kaze, da HD ima 500 GB, onda mora imati 500GB, vjerojatno je 1GB - 1024 MB, no to nije nimalo bitno poznavati. Poanta je u tome, da mi je umanjena vrijednosna velicina hard disca.:D Cudi me da nisu stavili na cjenik 500, a da me doma doceka 550.:cerek:

Zakon o zastiti potrosaca ih obvezuje na povrat novca, a ne da oni salju uredaj na servis i da mi mijenjaju dijelove, govoreci kako uredaj nikakvog kvara nema.

Kupac moze unutar 7 dana vratiti uredaj, bez ikakvog objasnjenja. Cak moze raditi besprijekorno. To sam jednom ucinio sa brijacim aparatom u jednoj drugoj trgovini. Naime, aparat nije brijao, jako lose zahvacao bradu. I naravno da su se ispricali i vratili novac. Rijec je bila o Braun aparatu.

Stvar je u tome da ja nekako volim funkcionalne uredaje, znaci da mogu koristiti racunalo za surfanje, igrice, da mogu tipkati u Wordu, ali sve to ja nisam mogao.

Tako je i sa bilo cim drugim. Zelja mi je samo da radi. Sve ostalo nema bas smisla.

Pitanje za tebe. Kako bi ti reagirao da ti je PC radio recimo par dana? Uzmes jedno od skupljih racunala iz trgovine, na nevideno, ne daju ti da ga isprobas, prasnjav sa izloga, prosao bezbroj ruku, sa nestrucnim objasnjenjima trgovaca? Kasnije te uvjere kako njihov ovlasteni servis mora postici dijagnostiku. Nakon tri tjedna ti iz servisa jave, kako racunalo pokazuje savrsene performanse, ali da su mijenjali dijelove, no nicega negativnog nema.:) Zatim ti racunalo jos 10 dana boravi kod njih, iako je sve u redu, dakle skoro 40 dana. Takva trgovina, uz servis je jedna satiricna i vesela druzbica, kojoj je cilj obmanuti kupca.

Ukoliko je sa racunalom bilo sve u redu, cemu boravak od 40 dana na servisu?
Cemu mijenjanje komponenti?
Cemu odgadanje slanja racunala natrag? Uvijek ti kazu: Ovaj tjedan bi trebali dostaviti racunalo kod vas.
Tjedni prolaze, ali SUPER PC i dalje odmara na servisu.:)
Nakon sto su ga vratili, ne postoji nista napisano u potvrdi o dijagnostici, o kvarovima, o nazivima izmijenjenih dijelova. Stvarno savrsen uredaj. Racunalo mozes zamijeniti za novi ili dobiti povrat novca, samo ako ti u servisu dijagnosticiraju kvar, ali to se nikada ne ustanovi. Zamijene se sve lose komponente i uvijek se izjavi kako uredaj radi savrseno.

Nitko ne bi presudio u njihovu korist. I ti bi im ga vratio isto, da ti se ovo dogodilo. Savjetujem Coreu123 da ne odustaje, trebao bi otici u Drzavni inspektorat i predstaviti svoj problem.

Nije uopce bitno koliko se ja razumijem u racunala. Dovoljno je da znam razlikovati ispravan/neispravan uredaj. Zelim ispravan. Ako se vec prodaju neispravni uredaji, neka se to lijepo i naznaci, pa da imam pravo na izbor. Obmane su odlicne onoliko koliko traje naivnost kupca. Sve se moze vratiti, ukoliko ga ti nisi pokvario. I to se mora ostvariti.

Mislis da sam pogrijesio sto sam vratio nefunkcionalan proizvod?
Mislis da Core123 cini ispravno sto zeli spasiti Svijet medija od slabije zarade?

Sto bi ti napravio na nasem mjestu? Mucio se do daljnjega sa katastrofalnim racunalima? I cekao tri odlaska na servis, dakle 120 dana bi vjerojatno boravio u ta tri navrata. I da uredno izmijene sve lose komponente i izjave ti kako je uredaj odlican i da savrseno radi?

Ja sam isto to pitao u jednoj drugoj trgovini i rekli su mi da sam ispravno postupio sto sam zatrazio povrat novca, jer njihovo poslovanje nema nikakvog smisla.

Svoj uredaj nisam niti isprobavao nakon servisa. Jednostavno hocu ono sto mi pripada. Core123 ga je isprobao i napisao je: Gori nego kada je otisao na servis.:rofl: Mene uopce nije zanimalo gdje je njihov servis. To nije moja preokupacija. Neka ga salju kamo hoce, samo ja hocu svoj novac.

Samo bi ogranicena osoba htjela zadrzati takav uredaj, zato Core123 ne odustaj.:)

Neki od zakona: http://www.inspektorat.hr/opasni-proizvodi/

Moj uredaj je bio potencijalno opasan proizvod. Otkuda ja mogu znati, da on nece eksplodirati. Vjerojatno nece, ali necu o tome razmisljati.

Ovaj Zakon isto ima ucinak: http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za...%C5%A1a%C4%8Da

Ne shvacam tvoju kritiku mojeg postupka.

Zadnje uređivanje Saltyn : 23.01.2012. at 14:10.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2012., 13:54   #15
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Quote:
cloudconnected6 kaže: Pogledaj post
Mogu vam reci kako sam ja rjesavao probleme sa nepriznavanjem garancija Sluzbeni servisi su direktno povezani sa firmama. Imao Canon kameru koju u servisu nisu popravili, iako su tvrdili da je ok (cijena kamere cca 20k kuna)... Ja im se mailom zaprijetim da cu kontaktirati canon i nabrojim u nekoliko tocaka zasto mislim da je problem u servisu. Lik mi bahato odgovori na svaku tocku nekakvim ironicnim komentarima, a na moju opasku da cu kontaktirati canon se samo nasmije i pozeli mi srecu. Uzasno je bio bezobrazan.

Drugi dan ja saljem mail canonu i dobivam odgovor u roku 2-3 dana. Kazu mi da su kontaktirali servis i da im se javim. U servisu mi uredno primaju kameru.

Koja je pouka?? NE ODUSTAJATI. Pustite da se rasplamsaju, neka oni prestanu biti profesionalni i racionalni! Sve hladne glave! BTW u mailu canonu sam srao da blate imidz canona u hrvatskoj i da su poznati kao ocajno los servis (sto znaju svi koji su ikad s njima dosli u dodir).
Sluzbeni servisi su njihovi partneri, koji slucajno misle jednako. Tvoj se servis ne priznaje u slucaju da se zelis pozvati na jamstvo. Zato ga i nisam nikome svome nosio, jer sam znao da od racunala nema nista. I povrat novca mi je odmah prvo pao napamet, samo dok on stigne sa servisa. A to je trebalo cekati, cekati.

Tako su i u Svijetu medija ironicni, bahati na telefon, nesto su ljubazniji uzivo, ali i dalje nista ne ide u moju korist. Cinizam, sarkazam, bahatost. Samo sto ti ne kazu: Sto mislis tko si ti, da ti mi sada vracamo novac?

Slazem se da nikada ne treba odustajati. Dovoljno je nasim trgovinama zaprijetiti Zakonom o zastiti potrosaca, Drzavnim inspektoratom, neovisnim informatickim vjestacenjem. Odmah je drugacije.

Vjerojatno nisi uzeo tu kameru u Svijetu medija, oni ih nemaju bas. Gdje si ju uzeo, da pripazimo svi? Svijet medija ima mozda 4,5 kamera. Odabranu dobivas odmah iz izloga: uredno naprasenu, bezbroj puta dotaknutu, na suncu osuncanu. Kao nova.

Ali stupanj bezobraznosti podsjeca na Svijet medija. Vjerojatno isti tecaj.

Odustajanjem mi ispadamo jadnici, koji ne cijenimo prvo sebe, pa onda svoj novac. Koliko god da platis proizvod, on treba raditi barem. Ja nisam uzeo nesto jeftino bio, cijena spada u bolju klasu racunala, ali te iste komponente sam mogao dobiti u nekoj manjoj trgovini za 1000 kuna manje sigurno. To i ostali mogu vidjeti: Flatron npr. Svijet medija je jedan od najskupljih lanaca lose robe.

Volio bih da i Core123 rijesi svoj slucaj uskoro. Ako odustane, onda ce imati los proizvod jako dugo doma.

Ja sam imao i nekakav problem sa baterijom, jako mi se brzo praznila kada iskopcam iz struje. Nisam ga ni iznio van iz kuce, cisto da provjerim, koliko ce trajati. Prilicno lose konfiguriran uredaj za taj iznos.

Cak su u Svijetu medija place trgovcima jako niske. Nije ni cudo zasto su slabo motivirani i neljubazni. Prestizna tvrtka.

http://www.forum.hr/showthread.php?t=269772

Radno vrijeme od 9-21h.

Zadnje uređivanje Saltyn : 23.01.2012. at 14:43.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2012., 15:17   #16
Hrc
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2003.
Postova: 4,105
Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
U zakone se sasvim dobro razumijem, jer su mi morali refundirati. Kupljen proizvod, koji ne ispunjava svoju namjenu. Koji zakon bi tu stao na stranu trgovca?
Dobro, reci ti meni koja je namjena laptopa? Evo, namjena jednog od mojih je trenutno podmetač za veš, namjena drugog je skupljanje prašine. Koja je namjena tvog? Daj ti meni članak tog i tog zakona po kojem ti oni moraju vratiti pare.


Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Da nisam bio u pravu, ne bi mi vratili novac nikada.

Kada je hard disc bio u pitanju. Oni su na svojim web stranicama, ali i na onom malom cjeniku stavili jednu vrijednost u GB, kada sam stigao doma, zbrojio dvije particije i dobio 42 GB manje. Mozda vam je to cudno, ali se dogodilo. Ostale su jacine bile ok, mada nisam uopce dobio detaljnu konfiguraciju, sto je isto nezakonito.
Opet te pitam za te GB, koliko je to 250 GB npr. ili jedan TB?
Baza je 8 a ne 10. Šta je nezakonito u tome da si dobio laptop HP nx 6125 ili već koji si kupio? Kakvu specifikaciju trebaš? Na računu ti je napisano da si platio taj laptop ili kilu kruha ili čega već.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Ako kupis proizvod, on mora neko vrijeme raditi, meni je jako kratko funkcionirao.
Ali ti je radio. Nakon što ti crkne, nosiš ga na servis. Nažalost, ali je tako i možeš ti pjevati borbene.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Mogu oni pricati o svojim zakonima sa svojim ovlastenim servisima, ali ja zelim funkcionalan proizvod. Ne shvacam zasto bih se ja sa takvim proizvodom nastavio gnjaviti, a oni da likuju nad svojom manipulacijom, jer to pokusavaju odmah. Ali cim spomenes svoja prava, prica se naglo okrece na kupcev mlin.
To možda rade oni koji pojma nemaju.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Meni nije bitno koliko 1GB ima 1MB, ako trgovac kaze, da HD ima 500 GB, onda mora imati 500GB, vjerojatno je 1GB - 1024 MB, no to nije nimalo bitno poznavati. Poanta je u tome, da mi je umanjena vrijednosna velicina hard disca. Cudi me da nisu stavili na cjenik 500, a da me doma doceka 550.
Gle, uzmi neki disk i pogledaj mu naljepnicu. Počeli su pisati te vrijednosti baš zbog tih "nesporazuma" isto kao što su neki kupili monitor od 14" a vidljiva površina je bila 12" ili koliko već.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Zakon o zastiti potrosaca ih obvezuje na povrat novca, a ne da oni salju uredaj na servis i da mi mijenjaju dijelove, govoreci kako uredaj nikakvog kvara nema.
Nije istina. Daj članak na koji misliš da ih obvezuje. Obvezuje ih kako sam ti rekao prije. Tek nakon trećeg popravka možeš tražiti parea ali samo ako ne poprave.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Kupac moze unutar 7 dana vratiti uredaj, bez ikakvog objasnjenja. Cak moze raditi besprijekorno. To sam jednom ucinio sa brijacim aparatom u jednoj drugoj trgovini. Naime, aparat nije brijao, jako lose zahvacao bradu. I naravno da su se ispricali i vratili novac. Rijec je bila o Braun aparatu.
Ajde upotrijebi logiku. Odeš i kupiš TV prije svjetskog prvenstva i nakon finala ga vratiš jer "ti se više ne sviđa". Koja budala bi išta prodavala?????????? To što rade u Kauflandu nema veze sa zakonom nego sa njihovom dobrom voljom. Isto to rade u Lidlu ali samo mjesec dana i to je njihova dobra volja a ne obveza propisana zakonom. Daj mi molim te definiraj "loše zahvačao bradu".

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Stvar je u tome da ja nekako volim funkcionalne uredaje, znaci da mogu koristiti racunalo za surfanje, igrice, da mogu tipkati u Wordu, ali sve to ja nisam mogao.
Kod kompjutera je gotovo nemoguće da radi samo neko vrijeme pa onda neće pa opet hoće i slično. Dešava se kada matična prosvira ali to se radi o promilima promila.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Pitanje za tebe. Kako bi ti reagirao da ti je PC radio recimo par dana? Uzmes jedno od skupljih racunala iz trgovine, na nevideno, ne daju ti da ga isprobas, prasnjav sa izloga, prosao bezbroj ruku, sa nestrucnim objasnjenjima trgovaca?
Gle, nije da ih branim ali ako su oni nestručni, šta si tek onda ti? Ako se toliko hvataš za zakon, mogao si za taj izložbeni primjerak zatražiti umanjenje cijene.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Kasnije te uvjere kako njihov ovlasteni servis mora postici dijagnostiku. Nakon tri tjedna ti iz servisa jave, kako racunalo pokazuje savrsene performanse, ali da su mijenjali dijelove, no nicega negativnog nema. Zatim ti racunalo jos 10 dana boravi kod njih, iako je sve u redu, dakle skoro 40 dana. Takva trgovina, uz servis je jedna satiricna i vesela druzbica, kojoj je cilj obmanuti kupca.
Pogledaj si šta ti piše u jamstvu. Piše da će popraviti u roku 45 dana. Je li prošlo toliko? Nije. Onda?

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Ukoliko je sa racunalom bilo sve u redu, cemu boravak od 40 dana na servisu?
Cemu mijenjanje komponenti?
Cemu odgadanje slanja racunala natrag? Uvijek ti kazu: Ovaj tjedan bi trebali dostaviti racunalo kod vas.
Tjedni prolaze, ali SUPER PC i dalje odmara na servisu.
Nakon sto su ga vratili, ne postoji nista napisano u potvrdi o dijagnostici, o kvarovima, o nazivima izmijenjenih dijelova. Stvarno savrsen uredaj. Racunalo mozes zamijeniti za novi ili dobiti povrat novca, samo ako ti u servisu dijagnosticiraju kvar, ali to se nikada ne ustanovi. Zamijene se sve lose komponente i uvijek se izjavi kako uredaj radi savrseno.
Ako su zamijenili neke loše komponente onda je nešto bilo pokvareno. Nitko ništa ne mijenja ako radi. Opet ti kažem da si ga trebao odnesti sam u Novi Zagreb ili Rugvicu na servis i bilo bi ti brže gotovo. Ovi se drže rokova i moš ih jebat. Opet ponavljam, možeš dobiti pare tek nakon što treći puta bude pokvareno unutar garantnog roka.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Nitko ne bi presudio u njihovu korist. I ti bi im ga vratio isto, da ti se ovo dogodilo. Savjetujem Coreu123 da ne odustaje, trebao bi otici u Drzavni inspektorat i predstaviti svoj problem.
Taj Državni inspektorat ti je hrpa bandita većih nego bilo koji lopovi zajedno tako da od njih ne treba pčekivati nikakvu pomoć. Ako čovjek ne zna, oni se nalaze u Sigetu.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Nije uopce bitno koliko se ja razumijem u racunala. Dovoljno je da znam razlikovati ispravan/neispravan uredaj. Zelim ispravan. Ako se vec prodaju neispravni uredaji, neka se to lijepo i naznaci, pa da imam pravo na izbor. Obmane su odlicne onoliko koliko traje naivnost kupca. Sve se moze vratiti, ukoliko ga ti nisi pokvario. I to se mora ostvariti.
Znaš koliko puta sam otvarao laptope koji su crkli sami od sebe i onda nalazio kavu, sokove i slične tekućine po unutrašnjosti? I onda se priča naglo promijeni pa su djeca prolila i slično. Ono, reci mi odmah da znam šta da očekujem jer je garancija ionako istekla.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Mislis da sam pogrijesio sto sam vratio nefunkcionalan proizvod?
Mislis da Core123 cini ispravno sto zeli spasiti Svijet medija od slabije zarade?
Jebe se meni za njih i za sve druge.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Sto bi ti napravio na nasem mjestu? Mucio se do daljnjega sa katastrofalnim racunalima? I cekao tri odlaska na servis, dakle 120 dana bi vjerojatno boravio u ta tri navrata. I da uredno izmijene sve lose komponente i izjave ti kako je uredaj odlican i da savrseno radi?
MOžeš napraviti samo to što ti zakon dozvoljava. Koji je takav kakav je.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Ja sam isto to pitao u jednoj drugoj trgovini i rekli su mi da sam ispravno postupio sto sam zatrazio povrat novca, jer njihovo poslovanje nema nikakvog smisla.
Jel možda ta trgovina Protis
Znaš onu staru...svaki cigo svog konja hvali a tuđeg kudi.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Svoj uredaj nisam niti isprobavao nakon servisa. Jednostavno hocu ono sto mi pripada. Core123 ga je isprobao i napisao je: Gori nego kada je otisao na servis. Mene uopce nije zanimalo gdje je njihov servis. To nije moja preokupacija. Neka ga salju kamo hoce, samo ja hocu svoj novac.
Dobro, jel vama toliki problem upaliti laptop kod njih i viditi da li radi?

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Samo bi ogranicena osoba htjela zadrzati takav uredaj, zato Core123 ne odustaj.

Neki od zakona: http://www.inspektorat.hr/opasni-proizvodi/

Moj uredaj je bio potencijalno opasan proizvod. Otkuda ja mogu znati, da on nece eksplodirati. Vjerojatno nece, ali necu o tome razmisljati.
Sory, ali lupaš gluposti. Možda ti padne avion na glavu sada. Otkud znaš da neće? Zato i imaš garanciju ako ti se to desi. Nitko ne kaže da se to neće nikada dogoditi ali zato imaš tu garanciju koja te štiti.

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post

Ovaj Zakon isto ima ucinak: http://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za...%C5%A1a%C4%8Da

Ne shvacam tvoju kritiku mojeg postupka.
Opet pitam, koji članak jer ljudi se stalno busaju u prsa sa tim zakonom kojeg nisu nikada ni vidjeli, pročitali a kamoli razumjeli. Sve ti to pišem kako bi shvatio da si u krivu. Meni svejedno, ali dobro je naučiti.

I da ne bi bilo nisam znao...ne radim tamo, nisam nikada tamo ništa kupio niti imam ikakve veze sa njima.
__________________
Pravo je znanost? :lol: :rofl: :kidaseodsmijeha: :rigo:
Hrc is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2012., 15:24   #17
Hrc
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2003.
Postova: 4,105
Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Slazem se da nikada ne treba odustajati. Dovoljno je nasim trgovinama zaprijetiti Zakonom o zastiti potrosaca, Drzavnim inspektoratom, neovisnim informatickim vjestacenjem. Odmah je drugacije.
To vještačenje bi ti se moglo obiti o glavu pogotovo kada se u to razumiješ ko Mara u krivi


Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Ja nisam uzeo nesto jeftino bio, cijena spada u bolju klasu racunala, ali te iste komponente sam mogao dobiti u nekoj manjoj trgovini za 1000 kuna manje sigurno. To i ostali mogu vidjeti: Flatron npr. Svijet medija je jedan od najskupljih lanaca lose robe.
Kada si mogao, zašto onda nisi kupio tamo gdje je jeftinije?

Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Ja sam imao i nekakav problem sa baterijom, jako mi se brzo praznila kada iskopcam iz struje. Nisam ga ni iznio van iz kuce, cisto da provjerim, koliko ce trajati. Prilicno lose konfiguriran uredaj za taj iznos.
Znaš li koliko ti vrijedi jamstvo za bateriju? Jel ti stvarno misliš da bilo koja trgovina pogleda bilo koji od tih laptopa ili proizvoda prije negoli ih proda ili ih možda "konfigurira" kako ti kažeš? Šta to uopće znači? Dolaze im zapakirani u kutiji koju otvore pred tobom. Znaš li da je dozvoljeno imati do 12 ili koliko već mrtvih pixela i da to ne ulazi u jamstvo jer se smatra ispravnim? A onda se ljudi dolaze žaliti. Po meni s pravom, ali takva je tehnologija i možeš se šmirglat. Ili ga možeš provjeriti prije negoli ga kupiš da nema koji mrtvi pixel.
__________________
Pravo je znanost? :lol: :rofl: :kidaseodsmijeha: :rigo:
Hrc is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2012., 15:41   #18
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Quote:
Hrc kaže: Pogledaj post
To vještačenje bi ti se moglo obiti o glavu pogotovo kada se u to razumiješ ko Mara u krivi

Kada si mogao, zašto onda nisi kupio tamo gdje je jeftinije?

Znaš li koliko ti vrijedi jamstvo za bateriju? Jel ti stvarno misliš da bilo koja trgovina pogleda bilo koji od tih laptopa ili proizvoda prije negoli ih proda ili ih možda "konfigurira" kako ti kažeš? Šta to uopće znači? Dolaze im zapakirani u kutiji koju otvore pred tobom. Znaš li da je dozvoljeno imati do 12 ili koliko već mrtvih pixela i da to ne ulazi u jamstvo jer se smatra ispravnim? A onda se ljudi dolaze žaliti. Po meni s pravom, ali takva je tehnologija i možeš se šmirglat. Ili ga možeš provjeriti prije negoli ga kupiš da nema koji mrtvi pixel.
Ne moram ja vjestaciti, postoje drugi servisi. Mislio sam da Svijet medija ima ugled, pa sam zato kupio kod njih. Od ugleda nema nista ocito. Ako sam ja dobio povrat novca, znaci i oni uvidaju da posluju sa losim uredajima. Vidim kako se oni razumiju u racunala. Mozes neku drugu usporedbu pronaci za njih mozda? U sto se oni razumiju? Prodaja neispravnih uredaja po cijeni ispravnih? Fantasticno. Idem opet kupiti nesto. Prasnjava plazma sumnjive kvalitete bi mi se bas uklopila.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2012., 16:04   #19
Saltyn
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2012.
Postova: 81
Namjena laptopa je da mi se podignu Windowsi. Namjenu nije ispunio. Dovoljno da ga vratim.

Oni su mi vratili novac. Zasto, ako ne moraju? Ocito sam bio jasan i shvatljiv njima.

Po meni je zakon trgovine bitan. Ako nesto kupim, to mora ispunjavati svoju svrhu.

To sa GB mene niti najmanje ne zanima. Imao sam manje GB od onoga sto su oni naveli. Ocito se oni ne razumiju u racunala, samoprozvali se distributerima i prodavacima. Nisam mogao niiti iskoristiti te GB, sacuvati nesto na njima je bila nemoguca misija.

Na racunu pise, da proizvod ima vise GB, ali kada pogledas, onda nema. Ima manje. Core123 je isto navodio zabune u jacinama.

Racunalo treba raditi barem 7 dana. Ja nisam morao pjevati borbene, dosao po novac, nakon nekoliko sati manipuliranja i lomljenja mene, uspio napokon. Sada neka se oni bave njime. Bolje je tako, zar ne?

Odnijeli ga oni na servis. Uvjeravaju da je odlican, mijenjaju komponente. I mene zanima, ako vec savrseno i besprijekorno radi, cemu mijenjati besprijekorne komponente? Ili ipak nisu besprijekorne?

Ako kupac nije zadovoljan uredajem, onda treba dobiti novac. Da su oni mislili da sam ja u krivu, ne bih nikada vidio novac.

Ocito oni smatraju kupce budalama, pa prodaju neisprave proizvode.

Pogledaj clanke u Zakonu o zastiti potrosaca. Imas pravo bez objasnjenja vratiti. Osobito ako uredaj ne radi.

Moj ex-aparat za brijanje: Dodem pred ogledalo neobrijan, upotrijebim na ispravan nacin aparat za brijanje. Ostadoh i dalje neobrijan. Samo dobih nadrazenost koze. Meni dovovljno da ga dan nakon kupnje vratim. Ne vrijedi ocito 900 kn, kako je pisalo. Vrijedi mozda oko 2 kune.

Pise u jamstvu da ce ga popraviti unutar 45 dana. No, oni kazu kako on nije pokvaren, ali se dijelovi mijenjaju. Jer su izuzetno prijateljski nastrojeni prema meni. Ne navode sto su mijenjali. Opet dovoljno da vratim STROJ.

Ne znam ja sto je prosviralo, jer ne kazu, skrivaju to. Samo kazu, kako su mijenjali pojedine komponente, kako bi se zastitio pc od necega. Ne navode ceka. Na potvrdi o opisu kvara - praznina. Samo crte.

Ja sam kupac, koji nije zadovoljan proizvodom. Nisi na bazaru, da se godis za cijenu. Cijene su ocito fiksne. Ti ih itekako branis. Branis trgovinu sa losim proizvodima, koju uporno zele meni dopremiti i da tu zauvijek ostane.

Znaci ti bi se gnjavio servisom, i dopustao da te manipuliraju? I bilo bi ti lijepo promatrati kako odlican i ispravan PC boravi kod njih 40 dana, a kod tebe svega par dana?

Ja sam dobio novac nakon prvog puta. Shvacam te, ali mi se ne da cekati jos 80 dana, za dva popravka. Ljepse mi je ovako. Odmaram se fizicki i mentalno, ne razbijam glavu, kada ce biti gotov, ne zamaram se kako ce mi poslije raditi. Idem si niz dlaku.

Nisu mi u Protisu rekli. Meni je ta trgovina isto sumnjiva. Postoji thread o losem iskustvu, meni dovoljno.

Svijet medija ne dopusta testiranje laptopa. Imaju samo jedan i njega dobivas.

Ne znam hoce li mi avion pasti na glavu, ali znam da mi se STROJ pokvario i da mi je to glavu opterecivalo. Ponavljam ti, ja sam sebi zakon, tko ga povrijedi, izvlaci deblji kraj.

Ocito i oni ne poznaju Zakon. Kada su mi dopustili isplatu novca natrag.

Namece se pitanje: zasto mijenjati komponente, koje pokazuju savrsene performanse? Oni su ih mijenjali. Znaci vjerojatno; memorija, maticna ploca ili hard disc. Ili sve skupa.

Kada kupac onda moze dobiti povrat novca po tvom poznavanju Zakona? Po mom misljenju, onaj tko pristane koristiti bilo kakav uredaj, nakon sto kolabira jako brzo, taj treba zatraziti novac. Dugi boravak uredaja kod ovlastenog servisera je njima upravo nacin, kako da kupcu izjave, kako nemaju vise pravo na povrat novca. Core123 ima HP, ja drugog proizvodaca imao.

Zadnje uređivanje Saltyn : 23.01.2012. at 16:10.
Saltyn is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2012., 17:23   #20
Hrc
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2003.
Postova: 4,105
Quote:
Saltyn kaže: Pogledaj post
Ne moram ja vjestaciti, postoje drugi servisi. Mislio sam da Svijet medija ima ugled, pa sam zato kupio kod njih. Od ugleda nema nista ocito. Ako sam ja dobio povrat novca, znaci i oni uvidaju da posluju sa losim uredajima. Vidim kako se oni razumiju u racunala. Mozes neku drugu usporedbu pronaci za njih mozda? U sto se oni razumiju? Prodaja neispravnih uredaja po cijeni ispravnih? Fantasticno. Idem opet kupiti nesto. Prasnjava plazma sumnjive kvalitete bi mi se bas uklopila.
Ne vještače drugi servisi.
Opet ti govorim da niti jedna trgovina ne gleda šta dobije tj. vidi prvi puta kada otvori kutiju pred tobom da ti popune garanciju. Oni ne sastavljaju laptope niti ih "konfiguriraju" kako si ti rekao. I koji ti je to plazma? Misliš na TV? LCD TV ili Plazma TV?
__________________
Pravo je znanost? :lol: :rofl: :kidaseodsmijeha: :rigo:
Hrc is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 14:52.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger