Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 29.01.2012., 08:13   #1
BRDJANSKI
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: U brdima iznad mora
Postova: 299
Odluka . . .

Kao sto u naslovu pise trebao bih donijeti jednu odluku, naime potreban mi je neki sposobniji automobil ili neki terenac, ali koji kupiti? Kako se pomalo bavim planinarenjem, a imam i imanje na selu dje doduse rijetko idem ali idem, iskristalisala se potreba za takvim automobilom. Nemajuci nikakvog iskustva sa takvim automobilima Vama se obracam za pomoc oko izbora, ja cu navesti neke parametre koji su racunam bitni da bih Vam olaksao savjetovanje. Znaci automobil ce se voziti iskljucivo vikendom, ne mora biti lijep, nov ili nesto pretjerano udoban, dalje nece se pretovarati, a prelazice od 50 - 300 km, od toga maximum 10% makadamom. Ogranicen sam budzetom, pa imajte u vidu troskove odrzavanja, potrosnju i registraciju istoga.
Prijetelj mi pomenu da pogledamo za Golf country 4x4, Renault scenic 4x4 i naravno kako voli Rusiju poseban akcenat je stavio na Ladu nivu 4x4 sa auto gasom.
Imate li Vi neki favorit ili imate iskustva sa gore pomenutim automobilima pisite . . .
BRDJANSKI is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 09:08   #2
alfa146
Power of dreams
 
alfa146 Avatar
 
Registracija: Sep 2007.
Lokacija: Dubrovnik
Postova: 6,854
Samo 10 % makadama?
Izbaci Ladu,to je previše asfalta za takav tip vozila.Po meni gledaj polovni Nissan Patrol ili Mitshubishi Pajero,ako možeš otrpiti cijenu istih.
__________________
Power to surprise.
alfa146 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 10:42   #3
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 20,148
Quote:
BRDJANSKI kaže: Pogledaj post
sposobniji automobil ili neki terenac
koncentracija na ova dva gore uvjeta.

golf country nećeš naći, a da ga i nađeš, to nije ni terenac niti sposoban auto. to je pogon da te izvuče iz snježne ceste i slično.
isto vrijedi za renault RX4 jer svi ti i slični auti imaju ustvari pogon na prednje kotače a stražnji se uključuju tek kad prednji proklize.

ako želiš sposoban auto, treba ti stalna ili mehanički/električki uključiva 4 pogona. znači, bilo koji od starih terenaca ili noviji bolji SUV-ovi sa 4 pogona.
problem: sve je skupo što valja. stari terenci su rastureni i jeftini ili dobri i skupi.
lada je koma za registraciju ali jeftina, dacia duster ili suzuki SX su dobri za tu namjenu ali novi i skupi. subaru da ne spominjem, od cijene do održavanja.
isto vrijedi za suzuki samurai, vitaru, pandu 4x4 i slične.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 11:25   #4
accent.st
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2011.
Lokacija: Split
Postova: 25
Hyundai Terracan se moze naci relativno povoljno
accent.st is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 29.01.2012., 12:15   #5
spyker22
piciginaš
 
spyker22 Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: u prančioku
Postova: 8,574
Quote:
alfa146 kaže: Pogledaj post
Izbaci Ladu,to je previše asfalta za takav tip vozila.Po meni gledaj polovni Nissan Patrol ili Mitshubishi Pajero,ako možeš otrpiti cijenu istih.
Dobar izbor, kupio ga je jedan forumaš prije pola godine, ali mi se čini da je previše za autora. Možda je bolji izbor Terrano.
__________________
Nema pravde ni nasuprot
spyker22 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 13:12   #6
BRDJANSKI
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: U brdima iznad mora
Postova: 299
Sad sam nesto gledao kod nas ove cijene registracija, vezane su za kubikazu . . . najblaze receno haos. Za kubikazu do 2000 cm3 treba ukupno izdvojiti oko 300 eura, sve preko toga je bas skupo. Ne znam kako je kod Vas, ali u CG je cijena registracije recimo za 2500 cm3 oko 500 eura, dalje za 2800 cm3 iznosi 680 eura i jos sam gledao za 4000 cm3 cijena iznosi 1185 eura. Gledao sam za Fronteru, Pajera i za Cirokija. To sve terenci po10 i vise godina stari. Sad mi je jasno zasto se Grand Ciroki 5200 cm3 iz 98 godine prodaje za 2000 eura, a Lada niva iz 2001 godine za 2500 eura.
BRDJANSKI is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 13:22   #7
Actros1841
Registrirani korisnik
 
Actros1841 Avatar
 
Registracija: May 2007.
Postova: 5,522
Quote:
BRDJANSKI kaže: Pogledaj post
Sad sam nesto gledao kod nas ove cijene registracija, vezane su za kubikazu . . . najblaze receno haos. Za kubikazu do 2000 cm3 treba ukupno izdvojiti oko 300 eura, sve preko toga je bas skupo. Ne znam kako je kod Vas, ali u CG je cijena registracije recimo za 2500 cm3 oko 500 eura, dalje za 2800 cm3 iznosi 680 eura i jos sam gledao za 4000 cm3 cijena iznosi 1185 eura. Gledao sam za Fronteru, Pajera i za Cirokija. To sve terenci po10 i vise godina stari. Sad mi je jasno zasto se Grand Ciroki 5200 cm3 iz 98 godine prodaje za 2000 eura, a Lada niva iz 2001 godine za 2500 eura.

Pa što ne reče da si iz CG odmah!

za tebe nema druge od možda čak NOVE LADE NIVA! U Njemačkoj je nešto manje od 8000€ NOVA!

Ima nekih malih kozmetičkih izmjena, a i motor je sad 1,7 sa injection ubrizgavanjem goriva!

Ubacit plinaru i gledat da kardan često vidi mazalicu! I voziiiiiiiiiiii Miškoooooooooooo! Koliko mi je poznato neki su ubacivali čak Peugeot dizel u nju!
__________________
Hrvatski-truckstop od vozača za vozača! i zbog nekih "pametnjakovića" moram dodat: kopiranje dijelova ili u cijelosti teksta i slika podložno je odobrenju foruma.hr ili mene osobno!
Actros1841 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 13:54   #8
Jakov58
Bad to the bone
 
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Zadar
Postova: 78
Ja sam imao Hyundai Gallopera 99g. 100ks, 2.5tdi. Motor trosi oko nekih 10-11 litara.
Đip je dosta udoban, ima puno mista i za putnike a i u prtljazniku.
Najveca mana mu je sto je spor..vozi do nekih 110 km/h po autoputu, moze i vise al onda i potrosnja dosta skace..al opet to je terenca nije suv
Imalo ga imao do nekih 270 000 km mozda i koji vise...kad smo ga kupili imao je 160 000 km.
Uz redovan servis od kvarova imao je: promjenu turbine na nekih 260 000 km i promjenili smo mu jos crijeva od vode..
Jos jedna mana nema bas djelova ovdje u Hrvatskoj pa ako ti se slucajno razbije far ili neka plastika moras narucivat iz Koreje pa je malo skupo.
Jakov58 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 14:23   #9
C2H5OH
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2011.
Lokacija: U kući
Postova: 1,591
Pogledaj si Fronteru prve generacije (mozda mozes gledat i noviji model,nađe se i njih za razumnu lovu, ovisi o novcu kojim raspolazes).. Auto je udoban a mislim da ti je to dosta bitno posto ces automobil vozit vecinom po asfaltu..Nije ni na izgled loša.. Mislim da je jeftinija od nekih razvikanijih japanskih terenaca iako je i Frontera japanac (Isuzu)..Neki joj spocitavaju da je nekvalitetna no nasa (prvenstveno moga oca) iskustva su pozitivna.. Najveca mana je losa limarija..Bez obzira, 100% bolji automobil od Lade Nive..
C2H5OH is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 14:24   #10
davoros
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2010.
Lokacija: Osijek
Postova: 396
Ja sam imao Kiu Sportage 2,0td. Motor odličan, Mazdin jedino malo slab, samo 83ks. Koristio nam je 3g, za odlazak na vikendicu, znači malo jači makadam i starom na pecanje. Izdržao je sve torture, a od kvarova je bio neki magnet na alternatoru pa je krao struju, rješili to i teraj dalje. Sad ima stari Hyundai Tucsona 2,0 CRDI, ni blizu nije sposoban kao KIA. Neka autor teme pogleda i obična vozila sa 4X4 pogonom. Recimo Audi 100 quattro, Fiat Tempra SW 4X4, Renault Kangoo 4X4, uglavnom ima tih starijih karavana ili manjih auta za male pare, e sad ovisi koliko su dobro održavani. Ja sam recimo teren prolazio po najvećoj zimi i sa Citroen Xantiom.
davoros is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 15:43   #11
BRDJANSKI
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: U brdima iznad mora
Postova: 299
Sad sam gledao oglase i ovu Kiu sam odbacio kao nepouzdanu jer sam dvije nasao u oglase 2,0 td 97 godiste po 1500 eura, sto mi je jeftino ako uopste valjaju. Fronteru nijesam nesto posebno zagledao, vidim krecu se od 2500 d0 6000 eura, Scenic benzinac 4000, a 1,9 dci cirka 5500 eura i vidim visa polovina auta je plasticna, Freelander 6000+ eura.
Actros upravo ta Niva sa Pezoovim dizel motorom se prodaje za 3500, ali mi je auto sa 3 vrata nerazumno kupovati. Golf country 1,8 benzin sa plinom 2500 eura, a jedan sa ubacenim obicnim dizel motorom 1,9 cm3 i 64 ks se prodaje 3000 eura.
Davoros sto pomenu ovaj Kangoo 4x4 putnicki sa klimom i kliznim zadnjim vratima 1,5 dci iz 2003 godine lik cijeni 3300 eura i to je bas povoljno, ali je nekako njezan ne djeluje pouzdano.
Definitivno da se covjek o cudu zabavi sta da gleda.
BRDJANSKI is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 16:48   #12
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 20,148
Quote:
BRDJANSKI kaže: Pogledaj post
Sad sam gledao oglase i ovu Kiu sam odbacio kao nepouzdanu jer sam dvije nasao u oglase 2,0 td 97 godiste po 1500 eura, sto mi je jeftino ako uopste valjaju. Fronteru nijesam nesto posebno zagledao, vidim krecu se od 2500 d0 6000 eura, Scenic benzinac 4000, a 1,9 dci cirka 5500 eura i vidim visa polovina auta je plasticna, Freelander 6000+ eura.
Actros upravo ta Niva sa Pezoovim dizel motorom se prodaje za 3500, ali mi je auto sa 3 vrata nerazumno kupovati. Golf country 1,8 benzin sa plinom 2500 eura, a jedan sa ubacenim obicnim dizel motorom 1,9 cm3 i 64 ks se prodaje 3000 eura.
Davoros sto pomenu ovaj Kangoo 4x4 putnicki sa klimom i kliznim zadnjim vratima 1,5 dci iz 2003 godine lik cijeni 3300 eura i to je bas povoljno, ali je nekako njezan ne djeluje pouzdano.
Definitivno da se covjek o cudu zabavi sta da gleda.
sad više neznam.....

ti bi prvo trebal malo učiti o 4 pogona u autima. jer ima sto izvedenica i vrlo lako ćeš se zajebat i kupiti auto koji ti ni po čemu odgovara.

recimo, scenic kojeg spominješ ili golf, imaju visko spojku i mogu savladati snijeg a zbog povišene karoserije, mogu i po makadamu. ako je to sve što trebaš....OK auti.

ako kupiš neke manje (kangoo ili vectra ili stari audi) o četiri pogona može samo sanjati jer u naboljem slučaju imaš pogon na dva kotača a pod ti je još uvijek preblizu zemlji.

a terenci starog kova, imaš samo stražnji pogon. AKO ukopčaš prednji (mislim, ako je ispravan) onda se s snjime ne smiješ voziti po suhom terenu.
dalje ti više neću objašnjavati nego se sam potrudi. ali ponavljam, lako se zeznuti i kupiti krivo ako ne poznaš to što tražiš.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 19:18   #13
spyker22
piciginaš
 
spyker22 Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: u prančioku
Postova: 8,574
Quote:
Actros1841 kaže: Pogledaj post
Koliko mi je poznato neki su ubacivali čak Peugeot dizel u nju!
Koliko se sićam rič je o dizelu iz Fiat Argente
__________________
Nema pravde ni nasuprot
spyker22 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 19:57   #14
Actros1841
Registrirani korisnik
 
Actros1841 Avatar
 
Registracija: May 2007.
Postova: 5,522
Quote:
spyker22 kaže: Pogledaj post
Koliko se sićam rič je o dizelu iz Fiat Argente
Serijski je neko vrijeme ugrađivan 1.9D od PSA "XUD9Y".....

Neznam zašto su Rusi odustali od toga, vjerojatno getriba nije bila dimenzionirana za veći okretni moment dizela....neki spominju da su ga traljavao implantirali i da je treso ko traktor!



Između ostalog ugrađivan i u P205, ZX 1,9....P405....Xantia itd...a tu se pokazao ko NEPODERIV ( iako o Peugeot dizelima nemam baš dobro mišljnje)


Neznam da je taj motor ugrađivan u Argentu, Argenta je imala 2,5Litre dizlo!
__________________
Hrvatski-truckstop od vozača za vozača! i zbog nekih "pametnjakovića" moram dodat: kopiranje dijelova ili u cijelosti teksta i slika podložno je odobrenju foruma.hr ili mene osobno!
Actros1841 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 19:59   #15
BRDJANSKI
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: U brdima iznad mora
Postova: 299
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
sad više neznam.....

ti bi prvo trebal malo učiti o 4 pogona u autima. jer ima sto izvedenica i vrlo lako ćeš se zajebat i kupiti auto koji ti ni po čemu odgovara.

recimo, scenic kojeg spominješ ili golf, imaju visko spojku i mogu savladati snijeg a zbog povišene karoserije, mogu i po makadamu. ako je to sve što trebaš....OK auti.

ako kupiš neke manje (kangoo ili vectra ili stari audi) o četiri pogona može samo sanjati jer u naboljem slučaju imaš pogon na dva kotača a pod ti je još uvijek preblizu zemlji.

a terenci starog kova, imaš samo stražnji pogon. AKO ukopčaš prednji (mislim, ako je ispravan) onda se s snjime ne smiješ voziti po suhom terenu.
dalje ti više neću objašnjavati nego se sam potrudi. ali ponavljam, lako se zeznuti i kupiti krivo ako ne poznaš to što tražiš.
Ha ha . . . ti ocigledno znas za razliku od mene.
Upravo zato sto ima vise izvedbi i sto se lako mogu zajebati rijesio sam da potrazim pomoc.
Ako golf i scenic uz snijeg i makadam uspjesno savladjuju jos uspone i blato to bi bilo dovoljno za moje potrebe.
Ako ne savladjuju, onda kazi sto predlazes da gledam . . .
BRDJANSKI is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 20:03   #16
merida1
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2011.
Postova: 37
Quote:
spyker22 kaže: Pogledaj post
Koliko se sićam rič je o dizelu iz Fiat Argente
Bilo koji fiatov model sa 1,9 td motorom ide unutra u Ladu bez problema
http://www.schnee-hr.net/forum/viewt...hp?f=57&t=3706
merida1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 20:05   #17
BRDJANSKI
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: U brdima iznad mora
Postova: 299
Quote:
Actros1841 kaže: Pogledaj post
Serijski je neko vrijeme ugrađivan 1.9D od PSA "XUD9Y".....

Neznam zašto su Rusi odustali od toga, vjerojatno getriba nije bila dimenzionirana za veći okretni moment dizela....neki spominju da su ga traljavao implantirali i da je treso ko traktor!



Između ostalog ugrađivan i u P205, ZX 1,9....P405....Xantia itd...a tu se pokazao ko NEPODERIV ( iako o Peugeot dizelima nemam baš dobro mišljnje)


Neznam da je taj motor ugrađivan u Argentu, Argenta je imala 2,5Litre dizlo!
Da to je taj motor, on je u ovoj nivi ugradjen fabricki, da je imala jos dvoje vrata bila bi najozbiljniji kandidat . . .
BRDJANSKI is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 20:16   #18
mrachni hajduk!
Slavni Domagoj Antolić
 
mrachni hajduk! Avatar
 
Registracija: Oct 2007.
Lokacija: Đakovo
Postova: 4,638
Koliko ti je velicina vazna? Ako ti ne treba veliki auto Panda 4x4 je povoljna i relativno sposobna na terenu. Lagana je i ako se ne varam ima sredisnji Torsen diferencijal.
mrachni hajduk! is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.01.2012., 20:22   #19
spyker22
piciginaš
 
spyker22 Avatar
 
Registracija: Jul 2007.
Lokacija: u prančioku
Postova: 8,574
Quote:
Actros1841 kaže: Pogledaj post
Serijski je neko vrijeme ugrađivan 1.9D od PSA "XUD9Y".....

Neznam zašto su Rusi odustali od toga, vjerojatno getriba nije bila dimenzionirana za veći okretni moment dizela....neki spominju da su ga traljavao implantirali i da je treso ko traktor!



Između ostalog ugrađivan i u P205, ZX 1,9....P405....Xantia itd...a tu se pokazao ko NEPODERIV ( iako o Peugeot dizelima nemam baš dobro mišljnje)


Neznam da je taj motor ugrađivan u Argentu, Argenta je imala 2,5Litre dizlo!
Nisam zna da se je Pežoov serijski ugrađivao. Čuo sam da taj Argentin paše 'na šaraf' i da su ga ljudi često ugrađivali.

Taj 1.9 su i u Pug 309 ugrađivali. Ne znam baš za nove motore, ali taj u 309 se fantastično vrtio. Življi od VW.
Quote:
merida1 kaže: Pogledaj post
Bilo koji fiatov model sa 1,9 td motorom ide unutra u Ladu bez problema
http://www.schnee-hr.net/forum/viewt...hp?f=57&t=3706
Nemamo svi terenca ko ti
__________________
Nema pravde ni nasuprot
spyker22 is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.01.2012., 08:50   #20
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 20,148
Quote:
BRDJANSKI kaže: Pogledaj post
Ha ha . . . ti ocigledno znas za razliku od mene.
Upravo zato sto ima vise izvedbi i sto se lako mogu zajebati rijesio sam da potrazim pomoc.
Ako golf i scenic uz snijeg i makadam uspjesno savladjuju jos uspone i blato to bi bilo dovoljno za moje potrebe.
Ako ne savladjuju, onda kazi sto predlazes da gledam . . .
pa znam razliku ali neznam za koju je namjenu auto.

ako je to samo snijeg, blato, usponi i makadam, onda bilo koji povišeni auto sa 4 pogona odgovara, bez obzira na izvedbu, sve dok ostaje na cesti. taj golf country ili RX sa zimskim gumama će to odraditi bez problema ako su im pogoni ispravni.
za to ti netreba pravi terenac za skupim i kompliciranim prijenosom pogotovo jer ih se ne može naći za sitnu lovu.
isto tako otpadaju obične izvedbe auta sa 4 pogona koji nisu povišeni.
za golfa vrijedi sve isto kao za običnog ali nađi nekoga da ti provjeri visko spojku.
isto vrijedi i za RX-a, visco i kardan obavezno provjeriti. benzinac je odličan ali žedan, dizel dobar ali vjerojatno s puno km. RX-evi su bolesni na mjenjače pa ako curi ulje iz njega, neće dugo trajat bez popravka.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 06:19.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger