Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 14.08.2012., 14:27   #1
danijelz1
Registrirani korisnik
 
danijelz1 Avatar
 
Registracija: Feb 2011.
Postova: 59
Mercedes C220 CDI - iskustva i mišljenja

imam nedoumicu kupio bih polovni c200 ili c220 cdi to je mislim w203, godište 2001-2007 e sad ja neznam ništa o mercedesu tu odluku sam donio jer želim veliki pouzdan kvalitetan auto a barem mislim da je mercedes takav, gledao sam sve aute golf V,laguna,407, audi a4, čitao po forumima ali za svaki nađem neku manu a za c220 baš nema mnogo pisano iz iskustva. dali neko zna koliko koštaju redovni servisi, veliki tj. izmjena remenja , dali je to isplativa kupnja jer su svi po njuškalu oko 200.000 km kako biti siguran nije skidana kilometraža jer to su autu oko 10 godina stari a golf V i ta neka klasa golfa koja je mlađa ima po 200.000km dali počinju neki kvarovi na toj kilometraži i na što treba obratiti pažnju prilikom kupnje
danijelz1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.08.2012., 15:16   #2
Mairon
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2008.
Lokacija: Čevap
Postova: 3,549
Quote:
danijelz1 kaže: Pogledaj post
imam nedoumicu kupio bih polovni c200 ili c220 cdi to je mislim w203, godište 2001-2007 e sad ja neznam ništa o mercedesu tu odluku sam donio jer želim veliki pouzdan kvalitetan auto a barem mislim da je mercedes takav, gledao sam sve aute golf V,laguna,407, audi a4, čitao po forumima ali za svaki nađem neku manu a za c220 baš nema mnogo pisano iz iskustva. dali neko zna koliko koštaju redovni servisi, veliki tj. izmjena remenja , dali je to isplativa kupnja jer su svi po njuškalu oko 200.000 km kako biti siguran nije skidana kilometraža jer to su autu oko 10 godina stari a golf V i ta neka klasa golfa koja je mlađa ima po 200.000km dali počinju neki kvarovi na toj kilometraži i na što treba obratiti pažnju prilikom kupnje
Ako želiš prostran auto, onda za tebe nije C klasa jer nema unutra baš mjesta. Napisao si velik auto, usporedio lagunu, 407, golf 5. To su puno prostraniji auti od A4 i C klase.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.08.2012., 15:40   #3
Actros1841
Registrirani korisnik
 
Actros1841 Avatar
 
Registracija: May 2007.
Postova: 5,267
Quote:
mairon 87 kaže: Pogledaj post
Ako želiš prostran auto, onda za tebe nije C klasa jer nema unutra baš mjesta. Napisao si velik auto, usporedio lagunu, 407, golf 5. To su puno prostraniji auti od A4 i C klase.
No bilo je jasno da će počet pljuvanja po mercedesu već u prvim odgovorima!

A4 i Gnojf 5 nisu ništa prostraniji od w203!

Autoru topica, pripazi samo na kilometražu, ti su auti u njuškalu prešli svi debelo preko 200.000 ako ne i 300.000km!

Pri kupovini ko i svaki drugi auto treba pregledat ..

1. na koroziju
2. prednji trap....poglavito ležajeve kotača, spone, krajnike i stabilizator .....
2. oko motora ako je redovito servisiran i nije baš prešao pola milijuna nebi trebao puno razmišljat ...i CDI je bolje uzet od 200D

Redovito mu daj MAŠČOBE i to dobre ....mjenjaj filter goriva i ulja i toči samo eurodizel i veseli se kako te malo košta u odnosu na neke druge preferirane od forumaša ( pobornike istih češ brzo upoznat po pljuvanju)
__________________
Hrvatski-truckstop od vozača za vozača! i zbog nekih "pametnjakovića" moram dodat: kopiranje dijelova ili u cijelosti teksta i slika podložno je odobrenju foruma.hr ili mene osobno!
Actros1841 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.08.2012., 15:57   #4
Mairon
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2008.
Lokacija: Čevap
Postova: 3,549
Bio sam u A4 i c klasi toj, a gnoj 5 sam vozio u par navrata. Dobio sam dojam da je G5 prostraniji od C klase, a krivo si me shvatio. A4 i Cklasa je meni isti drek po pitanju prostranosti, nijedan nije nesto prostran, covjek nebi izvana to rekao jer su limuzine od 4.6 metra. Isto je s 156 alfom.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 14.08.2012., 16:10   #5
yedwy
Registrirani korisnik
 
yedwy Avatar
 
Registracija: Jul 2009.
Lokacija: Sesvete
Postova: 4,486
Pošalji poruku preko ICQ korisniku yedwy
istina alfa 156 je cca 4.5m i passat je cca 4.5m al u passatu imam osjetno više mjesta neg u alfi i u visinu i u širinu i u "dubinu" (sjedala idu dalje naprijed natrag) i sam sam se iznenadio...
yedwy is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.08.2012., 16:20   #6
SCHNITZER
Registrirani korisnik
 
SCHNITZER Avatar
 
Registracija: Jan 2010.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,470
Quote:
yedwy kaže: Pogledaj post
istina alfa 156 je cca 4.5m i passat je cca 4.5m al u passatu imam osjetno više mjesta neg u alfi i u visinu i u širinu i u "dubinu" (sjedala idu dalje naprijed natrag) i sam sam se iznenadio...
Passat je oduvijek bio među najprostranijim autima u klasi, ako ne i najprostraniji. Sve do dolaska Superba. Tu prvenstveno mislim na stražnju klupu i prostor za koljena.

P.S. Nemojmo čovjeku gnojit temu s drugim autima osim c klase.
SCHNITZER is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.08.2012., 17:00   #7
danijelz1
Registrirani korisnik
 
danijelz1 Avatar
 
Registracija: Feb 2011.
Postova: 59
Thumbs up

cdi motor me i zanima, a za sve usporedbe auta mogu reći samo da je mercedes ipak mercedes trenutno vozim astru h 2006g i golfa 3 1995g , vozio sam i golf4 i 5 lagunu i seata i pasata i a4... vozio sam svašta nešta a kad sam seo u mećavu c klase znači tu više nema priče to je mercedes, 10 godina star je bolji duplo od moje astre 5 godina stare neželim raditi usporedbe ipak je to mercedes mene zanima koliko se mogu zajebat samo ako ga kupim dali je preskupo održavanje na šta da obratim pažnju dali ima neke bitne razlike između c200 i c220 nisam vozio onaj od 85kw pa me zanima kakav je dali je trom ili ok jer ima par dobrih od 85kw i tako svi savjeti su dobrodošli...
a što se tiče neke male usporedbe nisam vozio nijedan toliko veliki auto sa toliko težine a motor da je tako agilan (105 kw mislio sam da je tromiji) i sa tako niskom potrošnjom
danijelz1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.08.2012., 20:07   #8
Opteron
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2011.
Postova: 33
Imam cesto priliku voziti jednog 200CDI, bas 2003 godiste. Mislim da ima 90kW, ali ovaj je dignut negdje na snagu 220CDI.

Meni je to odlican auto, mjesta nema puno, ali ima ga sasvim dovoljno, udoban je i nikad s njim nije bilo nekih problema, a odvalio je preko 200 kkm. Još uvijek ima i originalnu spojku.

S brdom auta ove klase već bi morao razmisljati o drugoj promjeni zupcastog remena i svega sto uz to ide, sto nije zanemariv trosak, a ovdje mijenjas ulje, filtere i picis...
Uz to motor ti ima veliki obujam i vjeruj mi da se to osjeti pri niskim okretajima, nema onog područja gdje je skroz mrtav (kao recimo 1.5 dci 105 KS, pa cak i novi golf VI sa 90 KS ima dosta izrazenu slabost pri kretanju).

Unutrasnjost nije posebno kvalitetna (poboljsana je redizajnom, mislim 2004.) ali nista ne skripi po nasim cestama za razliku od nekih duplo mladjih auto iste klase s puno manje km koji zvuce kao da ce se raspast (ako si vozio Lagunu onda ti je jasno ovo za skripanje).

Za snagu ne brini, vjerujem da ce ti i 200CDI biti dovoljan, a potrosnja je stvarno povoljna, pogotovo na autoputu i otvorenoj cesti.

Uglavnom ako nadjes ocuvanog kupuj, i sad ga je puno veci gust voziti nego recimo ceed 1.6 crdi 115KS (sjeo direktno iz jednog u drugi, da ne bi ispalo da fantaziram), jednostavno je udobniji i imas osjecaj da si u boljem autu, kilometraži unatoč.
Opteron is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.08.2012., 21:55   #9
frenkiz
Registrirani korisnik
 
Registracija: Aug 2012.
Postova: 2
Ako želiš mecu.. kupi mecu...

Stari vozi C220 CDI Classic, 1999.god. već 6-u godinu.
Kupljen je sa nekih 90000 km i sada ima 170000.
Ulaganje se svodi na gume, disk pločice, ulja i filtere...
Potrošnja grad oko 8L, otvorena oko 7L...
To je kad stari vozi.... kod mene se potrošnja penje.
Prije toga imao je w115, dva w123 i dva w124... ali to je svijet za sebe.
Mjesta u autu ima čak i za mene od 197 cm u zrak i 120 kg u širinu...
Jedino malo pati onaj iza mene

Osobno sada imam okca... W210 220D Elegance 70kW, 1996... to je onaj za kojega kažu da je najgora serija.
Ako je vjerovati prijašnjem vlasniku da su kilometri stvarni sada ima 250 000.
Prije njega razne kante pa onda W123 300D pa W124 200D....
opet liga za sebe... ulaganja gotovo nula.
Zato je to okac malo nadoknadio ali ništa strašno.
Auto nije novi i potrebno je uložiti...
Po gume u SLO... 4x90 eura komad... hardi zglobovi kardana zajedno 1000 kn... balans kardana 700 kn...
torzionke balans štange 200 kn... prednje disk pločice 380 kn... dehidrator klime 350 kn... krajnici 500 kn..
Dodati cijenu rada servisa...
Tu su još ulja , filteri... uglavnom sve što je normalno kod svakog auta.
Taj auto je trom, ali meni ni ne treba za trke nego da cestom krstarim uvaljan u sjedalo.
Potrošnja grad oko 10L sa upaljenom klimom... stara cesta do Vira oko 7,5 gotovo po propisima.
Od izmjene ulja napravio oko 11000 i nisam dolio ni kap ulja.

Ti kupuješ noviji model pa će i cijene djelova biti u skladu sa time,
a da li ćeš izabrati dobar auto to ti nitko na ni jednom forumu ne može reći.
Nije mi namjera bila da ti nabrajam sve mercedese u obitelji do sada, ali to su sve moja osobna iskustva
i vjeruj da su me na održavanju svi zajedo koštali neusporedivo manje od onih prije raznih "traktora".

Kupi mecu i uživaj...
frenkiz is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.08.2012., 18:54   #10
joke6
Registrirani korisnik
 
joke6 Avatar
 
Registracija: Dec 2006.
Postova: 563
Imam 203 220cdi i mogu reć da je odličan
Ni kap ulja ne dolivan između minjanja a sad ima priko 200 000km i minjam ulje svakih 15000km.
Troši od 5 ipo otvorene do 9 po gradu sa jačom nogom na gasu.
Skupe su dizne ako odu i problem im je brava vozačevih vrata.
Jako zahvalan auto sa dovoljno snage u motoru
joke6 is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.08.2012., 20:13   #11
calw
M57TUD30
 
calw Avatar
 
Registracija: Aug 2012.
Lokacija: SA
Postova: 15
Preporucujem ti za trazis facelift (>=2004), ako je bilo problema sa autom, rijesili su ih kod facelifta...
calw is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.08.2012., 22:41   #12
danijelz1
Registrirani korisnik
 
danijelz1 Avatar
 
Registracija: Feb 2011.
Postova: 59
Hvala svima dali ste mi odgovore taman da necu vise razmisljati jedina stvar sto me jos zanima kako je zimi sa zadnjim pogonom
danijelz1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.08.2012., 07:54   #13
yedwy
Registrirani korisnik
 
yedwy Avatar
 
Registracija: Jul 2009.
Lokacija: Sesvete
Postova: 4,486
Pošalji poruku preko ICQ korisniku yedwy
Ako imaš dobre gume dobro, traži naravno malo navikavanja zato ako kupuješ kupi sada a ne prije zime, tak da se navikneš na auto i njegovo ponašanje dok je lijeko vrijeme a ne da ideš u zimu s nepoznatiim autom, ja sam tako popušio 2x od 3x kad sam kupovao auto i nije mi bilo baš svejedno...
yedwy is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.08.2012., 08:25   #14
lesa
muško, pobogu!
 
Registracija: May 2006.
Postova: 861
Ako se sjećam što mi je kolega koji je imao W203 rekao, tek redizajn modeli su imali full cinčanu karoseriju.
__________________
Geza: Tako kaže geza i geza kaže Istinu!
lesa is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.08.2012., 09:45   #15
Actros1841
Registrirani korisnik
 
Actros1841 Avatar
 
Registracija: May 2007.
Postova: 5,267
Quote:
danijelz1 kaže: Pogledaj post
Hvala svima dali ste mi odgovore taman da necu vise razmisljati jedina stvar sto me jos zanima kako je zimi sa zadnjim pogonom

Dobra zimska guma i ide kamo god poželiš! To sa problemima u zimskim uvjetima je stara spika koju i danas balavci argumentiraju ko neku mantru!

Nema danas više "lisnatih opruga na zadnjoj osovini" ko nekad i Mercedes se sasvim normalno ponaša u zimskim uvjetima!

Osobno imam w202 ...automatik i 4 zimske gume i nikad problema zimi, tamo gdje nećeš proć s njime neće ni drugi auto proć! A do prije 2 godine sam imao dobar uspon do parkinga pred stanom, i ako je napadalo friško isključim ASR i gas u brdo! ( naravno da se igram gasom "tko zna zna" ) a ako su uvjeti takvi da trebaš lance onda ih treba i stavit! Tad je posve svejedno ima li prednji ili zadnji pogon. Naravni da zimi treba oprez ko i sa svakim drugim autom a na ledu se spiči ( kad budala nagazi) SVAKI koji ne uzima u obzir ZIMSKE UVJETE VOŽNJE!
__________________
Hrvatski-truckstop od vozača za vozača! i zbog nekih "pametnjakovića" moram dodat: kopiranje dijelova ili u cijelosti teksta i slika podložno je odobrenju foruma.hr ili mene osobno!
Actros1841 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.08.2012., 14:33   #16
hasnfefer
Bike rider
 
hasnfefer Avatar
 
Registracija: Jan 2009.
Lokacija: Below Poverty Line
Postova: 17,534
Quote:
danijelz1 kaže: Pogledaj post
Hvala svima dali ste mi odgovore taman da necu vise razmisljati jedina stvar sto me jos zanima kako je zimi sa zadnjim pogonom
U normalnim uvjetima se razlika ni ne osjeti. Ako forsiraš onda će zabaciti zadnji kraj, ali stvarno forsiranje tipa puno gasa, nagli jaki trzaji volanom... Sve ostalo se ne osjeća. Moj susjed je imao w124 230E i penjao se na veliko brdo i po snijegu samo sa zimskim gumama. Je da je u prtljažnik stavio kamene ploče, i da je na ploči svjetlilo sve što ima veze sa kontrolama proklizavanja i stabilnosti, ali nije nikada zaglavio, niti je ikada izgledalo da će zaglaviti.
__________________
Atili, najboljem psu na svijetu! RIP (jesen/zima 1997 - 29. 7. 2009)
"Život je kretanje, a kretanje je umjetnost"
hasnfefer is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.08.2012., 09:20   #17
bilder25
Banned
 
Registracija: Aug 2012.
Postova: 6
Imao sam takvog mercedesa, samo 124 2.5d.. odlican sto se udobnosti tice, malo trom.. al sve super
bilder25 is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.08.2012., 11:14   #18
Neno2
Registrirani korisnik
 
Neno2 Avatar
 
Registracija: Jul 2008.
Postova: 1,805
Quote:
danijelz1 kaže: Pogledaj post
imam nedoumicu kupio bih polovni c200 ili c220 cdi to je mislim w203, godište 2001-2007 e sad ja neznam ništa o mercedesu tu odluku sam donio jer želim veliki pouzdan kvalitetan auto a barem mislim da je mercedes takav, gledao sam sve aute golf V,laguna,407, audi a4, čitao po forumima ali za svaki nađem neku manu a za c220 baš nema mnogo pisano iz iskustva. dali neko zna koliko koštaju redovni servisi, veliki tj. izmjena remenja , dali je to isplativa kupnja jer su svi po njuškalu oko 200.000 km kako biti siguran nije skidana kilometraža jer to su autu oko 10 godina stari a golf V i ta neka klasa golfa koja je mlađa ima po 200.000km dali počinju neki kvarovi na toj kilometraži i na što treba obratiti pažnju prilikom kupnje
W203 moraš razlikovati model do 2004 i poslje jer je razlika drastična, ovaj noviji ima više od 1000 poboljšanja.

Ovako na prvi pogled razlikuju se u svjetlima, noviji ima skroz prozirne farove i instrument tabli koja ima dva okrugla brojčanika za razliku od starog koji ima polukrug.

Kod starih 200-220 CDI-a često odlaze šprice trošak cca 2400 Kn po komadu , ako je automatik elektronika mjenjača crkaje na otprilike 200 tkm, zna puknut balans štanga ...

Kod redizajniranog tih problema nema.

Opčenito ovjes je dosta trajan i udoban, limarija kod starijeg ima problema na lukovima stražnjeg blatobrana i ispod plastičnih zaštita praga ostalo OK, interijer je kvalitetan premda skučen za tu klasu , cijenjeniji su s Avantgarde opremom premda i classic ima več podosta sitnica koje su ostalim proizvođačima nepoznanica.
Neno2 is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.08.2012., 11:18   #19
Neno2
Registrirani korisnik
 
Neno2 Avatar
 
Registracija: Jul 2008.
Postova: 1,805
Quote:
danijelz1 kaže: Pogledaj post
Hvala svima dali ste mi odgovore taman da necu vise razmisljati jedina stvar sto me jos zanima kako je zimi sa zadnjim pogonom
ESP je na modificiranom standardna oprema i nema problema s dobrim gumama.

Svakako moja preporuka za modificiranog, možeš uzeti i 200CDI-a 90kW jer je kod novijih 646 motora identičan kao i 220CDI od 110kW osim mape u kompjuteru.
Neno2 is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.04.2013., 13:53   #20
NICOLAS007
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2013.
Postova: 1
ima li itko iskusan da mi pomogne ,
prilokom skretanja ,parkiranja ili okretanja auta cujem tj,osjetim nekakvo lupkanje kod prednjeg ljevog kotaca nesto kao da se lomi ili da zeljezo odara u zeljezo,i kad vozim auto vuce mi u ljevo stranu a krivini mi je nekako nesiguran u volanu kao da auto lebdi,i kad smotam skoro do kraja u mjestu imam dosta lufta u volanu,volan ima hoda par cm a tockovi se ne mrdaju
NICOLAS007 is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 09:25.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger