Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.08.2012., 18:03   #1
DrWho
Registrirani korisnik
 
DrWho Avatar
 
Registracija: Apr 2012.
Postova: 15
WV Golf IV 1.9 TDI (savjeti oko kupovine)

Čitajući razne teme na forumu o VW Golfu IV TDI vidim da kolaju i različita mišljenja glede odabira vrste motora.
Neki preferiraju ove modele:
1. 66Kw/ 90 PS TDI (sa Bosch pumpom)
2. 81Kw/110 PS TDI (sa Bosch pumpom)

A neki ovaj:
Ostali su sa PD (pumpe duse)?
1. 85Kw/116 PS TDI sa PD i turbinom promjenjive geometrije
Dok neki ovaj model ne preferiraju.
Link: http://www.forum.hr/showthread.php?t=451715

Trebao bih Vaš savjet oko kupovine, ali bih prvo zamolio da netko nešto napiše o svom Golfu IV TDI.

- model motora
- Kw
- uvoz ili Zubakov
- godina
- kilometara
- koje ulje koristite

I kratki komentar kako se pokazao nakon godina korištenja, pouzdanost, cijena dijelova, hrđa li karoserija, kada radite servis, da li su skupi dijelovi itd.

Vaši komentari bi mi pomogli oko odabira i vrste motora. Mada je jako teško naći model koji bi imao sve. Mislim na boju karoserije, motor, kilometražu, broj vrata itd. Ali se nadam kada se granice otvore da će i ponuda biti viša pa ću vjerojatno lakše naći što tražim.

Zahvaljujem na pomoći.

P.S Isprika za naslov WV=VW, nisam uočio grešku!

Zadnje uređivanje DrWho : 15.08.2012. at 18:49.
DrWho is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.08.2012., 18:20   #2
_slatk_i
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2008.
Postova: 769
evo ukratko cu ti napisat STA da trazis/kupis

TDI 100KS pumpa dizna(najbolji izbor za taj auto)samo prekontorliraj da li je koristeno 505.01 ulje 5w40
+2001 godine su obicno

pregledaj prednje blatobrane i to je to.
__________________
#a ako nemaš para za gorivo onda se nemoj ni vozit nego čami na forum hr-u ko i ja#
_slatk_i is online now  
Odgovori s citatom
Old 15.08.2012., 18:36   #3
DrWho
Registrirani korisnik
 
DrWho Avatar
 
Registracija: Apr 2012.
Postova: 15
Quote:
_slatk_i kaže: Pogledaj post
evo ukratko cu ti napisat STA da trazis/kupis

TDI 100KS pumpa dizna(najbolji izbor za taj auto)samo prekontorliraj da li je koristeno 505.01 ulje 5w40
+2001 godine su obicno

pregledaj prednje blatobrane i to je to.
Znači radi se o modelu 74Kw/101 PS ako se ne varam. Tih modela dosta ima.
Zašto baš taj a ne ostali motori i koje je razlika pumpa dizna ili nešto drugo...ne znam koje su još vrste ugrađivali u motore?
DrWho is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.08.2012., 20:37   #4
tomi0806
Photoshop majstor
 
Registracija: Jan 2011.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,073
pa imaš kak si napisal te 90 i 110ks, ajmo reći 'starije' verzije

poslije su došli 101, 115, 130 i 150ks, ovih najslabijih ima najviše jer su bili najjeftiniji

ja imam boru(znači isti k), 220000km i najveći izdaci dosad su bili servis na 180t km(ali zato postoje u ovlaštenom 4+ akcije di jeftino možeš dobiti original dijelove i garanciju te se ne isplati zajebavati kod nekog lokalnog u garaži) i kuplung set, mada nije ni čudo da je original izdržao 200t km s obzirom na 150ks

potrošnja se kreće od 6l ali zato može i popiti 10l bez problema ako baš hoćeš, ovjes je tvrd kao i na svakom vw-u ali tome vjerujem pridonose i gume 225/45/17

dijelovi nisu pretjerano skupi, zadnje sam mijenjao kočione pločice, ATE npr. prednje 350kn, zadnje 250kn...

auto je stari kupio nov, ja ga naslijedio i nemam nikakvih zamjerki, ima nešto bolju opremu, sve od elektronike radi i kaj se toga tiče sve 5, zapravo mijenjao sam mikroprekidač na vozačevim vratima, oni znaju zajebavati

prije kupnje dobro provjeriti, ako nije uvoz možeš kod ovlaštenog sve doznati, na tehničkom kilometražu

uglavnom sretno
tomi0806 is offline  
Odgovori s citatom
 
Old 15.08.2012., 20:58   #5
frANZi50
Registrirani korisnik
 
frANZi50 Avatar
 
Registracija: Apr 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 7,163
Quote:
DrWho kaže: Pogledaj post
Znači radi se o modelu 74Kw/101 PS ako se ne varam. Tih modela dosta ima.
Zašto baš taj a ne ostali motori i koje je razlika pumpa dizna ili nešto drugo...ne znam koje su još vrste ugrađivali u motore?
Zato što je najbolje pogođen, malo troši, dobro ide, trajan i obično su novija godišta.

Održavanje ti nije skupo, izmjenu zupčastog radiš u ovlaštenom za jeftinu lovu, redovni servisi na 15tkm, eventualno kuplung set kad ode to je malo veći izdatak ili ako ima dvomaseni zamašnjak. Inače peri deri.
frANZi50 is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.08.2012., 21:26   #6
_ov3rflow_
Registrirani korisnik
 
Registracija: May 2006.
Postova: 544
Quote:
DrWho kaže: Pogledaj post

Trebao bih Vaš savjet oko kupovine, ali bih prvo zamolio da netko nešto napiše o svom Golfu IV TDI.

- model motora
- Kw
- uvoz ili Zubakov
- godina
- kilometara
- koje ulje koristite

I kratki komentar kako se pokazao nakon godina korištenja, pouzdanost, cijena dijelova, hrđa li karoserija, kada radite servis, da li su skupi dijelovi itd.


Kad rezimiraš, koji god da uzmeš nećeš fulati. PD je malo veći potrošač, malo skuplji u slučaju kvara PD elementa koji se jako rijetko kvari na tim motorima, dok je bosch pumpa malo jednostavnija i manji potrošač. Razlikuje ih i godina, jer je mk4 redizajniran 2000/2001 godine i tad se povlače bosch pumpe euro 2 i prelazi se na PD euro 3. PD 115 je išao 1999-2001 kad ga zamjenjuje PD 130.

Uzimaj najbolje stanje, a meni osobno bi najatraktivniji bio GTI TDI 25 jahre sa 150 KS (2001-2002 godina). Imao sam golf 3 20 jahre gti i taj auto je prebolestan, od brda opreme do meni najposebnijeg detalja: prednji diskovi 288 mm dok je VR6 imao 280 mm.
Sjedala u tim edicijama su baš s recaro potpisom a ne profilirana, uglavnom nakrcan i automatskom klimom, šiberom, super kočnicama, serijskom glazbom sa 8+1 zvučnika, trokraki volan, retro gti ručka mjenjača, BBS felge...ma sve za desetku. I što je najbolje, sve što je inače u soft laku na običnim golfovima, na jubiju je pod brušenim aluminijem. Jedini bed što ga kod nas ne budeš našao jer ih uglavnom imaju ljubitelji.

Zadnje uređivanje _ov3rflow_ : 15.08.2012. at 21:36.
_ov3rflow_ is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 17:32   #7
DrWho
Registrirani korisnik
 
DrWho Avatar
 
Registracija: Apr 2012.
Postova: 15
VW Golf IV 1.9 TDI (savjeti oko kupovine)

Zahvaljujem Vam se svima na pomoći i savjetima, koji su mi dobro došli.

Do sada se nisam imao prilike upoznati sa IV-kom tako da sakupljam informacije da znam kada kupujem na što trebam obratiti pažnju.

Upravo sam danas razgledao IV od 66kw, 2000.g., sviđa mi se interijer malo nakošen prema vozaču, kao kod BMW-a, sve kvalitetno obrađeno po njemačkoj kvaliteti.

"tomi0806"
Potrošnja je stvarno mala za model od 110kw/150 PS, znači da manji modeli
možda i malo manje troše.

Sada mi je slika sa motorima jasnija tako da ću nešto od toga izabrati.
Mada je teško naći model koji sve ima što tražiš, ali pošto mi nije hitno
mogu pričekati. Pokušat ću naći novije godište, znači sigurno PD motor.
od 74Kw ili 85 Kw.

Imao bih još pitanja:
1. Znam za normu ulja VW 505.01 normu ali ako nije problem koje vrste
koristite: Shell, Mobil, Castrol ili neko drugo...?
2. Dali je moguće izmjeniti auto radio i staviti svoj, da li paše ili treba konzolu
smanjiti/povećati...?
3. Znate gdje bih mogao skinuti Manuals za VW Golf IV. Sigurno ga neću
dobiti jer ljudi to obično zagube, a u njemu ima jako dobrih savjeta oko
održavanja.
4. Zašto noviji PD motori od 74KW 2004.g., nemaju crvenu oznaku na TDI, odnosno sve je sivo, dok modeli od 2001-2002 imaju oznaku TDI a o istom motoru je riječ. Upravo gledao na oglasu.
Link:
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-...-oglas-5504510
Link:
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-...-oglas-5728951
Da li je to zbog kasnijih modela koji su izašli 96Kw i 110Kw pa su morali mijenjati raspored oznaka!!??
5. Da li je moguće oprati motor ili se ne smije zbog dosta elektronike?

Zadnje uređivanje DrWho : 18.08.2012. at 18:38.
DrWho is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 18:03   #8
frenchkey
Registrirani korisnik
 
frenchkey Avatar
 
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: 4. selo
Postova: 6,087
Kojeg god uzmeš fulat ćeš!!!
Zato jer svi traže upravo taj auto i makinacije s kilometražom i općim stanjem su upravo nevjerojatne. Rijetko koji prvi vlasnik to prodaje dok iole vrijedi. A da ćeš baš ti naletiti na udovicu, časnu sestru, brata franjevca ili nekog sličnog kod kojeg auto stoji 6 godina u garaži i samo tebe čeka, to zaboravi.
Mada prodavači polovnjaka zaista znaju i imaju volje pripovijedati bajke, te davati usmene garancije koje vrijede koliko i Milanovićevo obećanje da će biti bolje.
__________________
manje stresa više sexa
frenchkey is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 18:25   #9
DrWho
Registrirani korisnik
 
DrWho Avatar
 
Registracija: Apr 2012.
Postova: 15
Quote:
frenchkey kaže: Pogledaj post
Kojeg god uzmeš fulat ćeš!!!
Zato jer svi traže upravo taj auto i makinacije s kilometražom i općim stanjem su upravo nevjerojatne. Rijetko koji prvi vlasnik to prodaje dok iole vrijedi. A da ćeš baš ti naletiti na udovicu, časnu sestru, brata franjevca ili nekog sličnog kod kojeg auto stoji 6 godina u garaži i samo tebe čeka, to zaboravi.
Mada prodavači polovnjaka zaista znaju i imaju volje pripovijedati bajke, te davati usmene garancije koje vrijede koliko i Milanovićevo obećanje da će biti bolje.
Kod kupovine polovnog uvjek ima rizika, ali zato se informiram da mogu pripaziti kod kupovine a ne da lutam i ne znam na što trebam paziti. Naknadno se može provjeriti stanje brojila i drugih stvari koje su bitne.

Ali po mom mišljenju bolje polovni VW nego nova Dacia.

Kada se nagodinu otvore granice mislim da će i mogućnosti kupovine polovnog biti povoljinije i brojnije. Nema carinskih davanja, troškova carinjenja itd., tako da će i cijene biti pristojnije.

A što se usmene garancije tiće ono mi ne treba, najbolje sam provjeriti i uvjeriti se toliko znanja imam. Problem je jedino motor koji ne možeš gledajući i slušajući vidjeti da li je dobar ili ne... Osim ako cijeli auto ne voziš na provjeru itd., ali to je dosta teško kod kupovine jer ovisi o vlasniku da li će ti dopustiti ili ne...
DrWho is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 18:41   #10
frenchkey
Registrirani korisnik
 
frenchkey Avatar
 
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: 4. selo
Postova: 6,087
Takvi nepopravljivi optimisti trebaju ovoj državi.
A bolje da nisi napisao ovu zadnju rečenicu. Jer ako ti to ne dopušta bježi glavom bez obzira od tog prodavača.

Opet ti ponavljam, Gnoj 4 tdi je najtraženije vozilo kod homo sapiensa i humanoida sa prostora pokojne države i to prodavači vrlo dobro znaju i spremni su prodati rođenu mater za nove papučice pedala i kožnu vrećicu mjenjača.

Da ti samo ispričam priču svog prijatelja koji je po profesiji konobar, a povremeno uvozi krševe iz Belgije, Italije, Njemačke, uglavnom Golfove i u zadnje vrijeme i BMW E46 kojima je cijena sada jako povoljna vani, pogotovu ako je negdje malo kvrcnut.
Natrag na priču. Prije 10-ak godina uveze on tako G4 tdi star 2 godine sa 120.000 km!! Uredno skine kilometražu na 65.000 km, ispolira, uredi iznutra, ali ne bog zna što jer auto je još takorekuć mirisao na novo. Trgovački putnik je sve to prešao po auto-cesti, uglavnom.
Dolazi zainteresirana gospođa sa 2 lika koji znalački obilaze oko auta, lupaju cipelom o gume, ljuljaju karoseriju, otvaraju-zatvaraju vrata i mudro klimaju glavom. Na kraju žena je oduševljena sa automobilom, platit će ga skoro u pola cijene novog. Samo nekako joj se čini da je previše kilometara natukao u dvije godine. Čitavih 64.800!
Onda prepredeni konobar kaže: draga gospođo ja nisam nikakav preprodavač, radim ovo iz hobija, mogao sam slobodno to spustiti na 30.000 km i prodati ga za tisuću više, ali meni nije u cilju zajebati kupca i da se o meni širi takva reputacija. Aha-ha-ha, misliš da nije popušila foru?
__________________
manje stresa više sexa
frenchkey is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 18:44   #11
MMachéte
Ponekad nisam na forumu
 
Registracija: Oct 2010.
Postova: 4,208
Svi ti 1.9tdi motori su ti tu negdje , nijedan nije posebno los.Mehanicari ih znaju, nemaju posebnih kvarova, nema se tu kaj rec.
Taj auto je ok ali je kronicno precnjenjen.Recimo ovaj drugi link, covjek trazi 6700 eura za 2 generacije, uskoro 3 generacije star golf bez klime ?!?!
da je 16 puta special i tdi, nek si ga samo ima za 6700 Eur , to bi mu ja rekao.
svaki drugi kompakt dobis daleko jeftinije za te novce tog godista.

Ovaj prvi od soderasa ti je skidana kilometraza vec jedno 2-3 puta.NE vjerujes valjda da je u 8 godina napravi 135 000km?

Po meni trazi od vlasnika prvog il drugog auto, nemora bit limarijski savrsen , samo da je original kilometraza, pozeljno 2001+ godina nakon redizajna, i da naravno ima klimu, podizace i daljinsko bar.Makar i dalje ne vrijedi ni 6 po meni.
__________________
And, remember, you can't cheat an honest man!
MMachéte is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 19:09   #12
tomi0806
Photoshop majstor
 
Registracija: Jan 2011.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,073
klimatizacija: ručna, znači da ima klimu

kaj se tiče oznaka i nefarbanja znakova u crveno, jednostavno su odlučili nakon 2004. da više nebudu to radili, zato su i na svim peticama znakovi obični srebrni

u vezi ulja, nebitno, prije je vw imao ugovor za aral ulja, sad castrol, ko zna kaj će biti slijedeće

radio ti stane svaki jer je otvor standardan 1din ili 2din ako izvadiš onaj utor

za provjeru ispravnosti auta, ako prodavač neda da odete u neki servis onda nemamo o čemu pričati, znači da nekaj ne valja s autom

manual je ono najosnovije kaj bi trebal dobiti s autom, neznam kak bi netko takvu knjižurinu mogel izgubiti, ako već nema prodaju se po oglasnicima i to na našem jeziku pa pogledaj njuškalu
tomi0806 is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 19:19   #13
_slatk_i
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2008.
Postova: 769
U Hrvatskoj najcesce izgubljena knjiga je servisna od auta

Nego, sta ja znam, Golf 4 je ok auto, dijelova ima polovnih, novih...pumpa dizna motor obavezno uzeti, ne zato sto ovi drugi obicni ne valjaju nego je ovo novija generacija motora, ljepse se voze i to.

Ulje, bilo koje, sve je to slicno/isto.5w40 505/01, obicni tdi 501/00
__________________
#a ako nemaš para za gorivo onda se nemoj ni vozit nego čami na forum hr-u ko i ja#
_slatk_i is online now  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 19:43   #14
yedwy
Registrirani korisnik
 
yedwy Avatar
 
Registracija: Jul 2009.
Lokacija: Sesvete
Postova: 4,681
Pošalji poruku preko ICQ korisniku yedwy
Ovaj moj traktor kojega sam nedavno nabavio 1999/2000 g passat 1.9 85kw 4000€ klima, servo, abs, asr treba polakirat blatobran i gepek i zamjenit par plastika unutra, motor je u dosta dobrom stanju i mislim da nije bio preskup...

I da motor vuče ko životinja, u normalnoj vožnji po AC bolji je i od moje alfe, u golfu koji je lakši može samo bit još bolji...
yedwy is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.08.2012., 20:37   #15
frenchkey
Registrirani korisnik
 
frenchkey Avatar
 
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: 4. selo
Postova: 6,087
naravno da je to dobar auto, ali treba imati puno sreće pa naletjeti na dobar primjerak
__________________
manje stresa više sexa
frenchkey is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.08.2012., 08:49   #16
Target
Registrirani korisnik
 
Target Avatar
 
Registracija: Sep 2003.
Lokacija: Out of Space
Postova: 633
Golf IV je solidan auto, ali kod nas nać dobrog s normalnom kilometražom i stanjem je lutrija. Pogotovo TDI.
Target is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.08.2012., 09:15   #17
Rapidshare202
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jul 2009.
Postova: 405
Evo ja imam g4 85kw sa 6 brzina. Imam ga vec jedno godinu i nesto sitno. U tih godinu dana, u biti odmah iza kupnje, zamjenjeno ulje, filteri, vodena pumpa, remenje, spaneri. Cisto da mirno spavam. Dalje iza toga se nije dogodio nikakav kvar. Sad bih trebao promjeniti kocione plocice i eventualno prednje diskove no to je ionako potrosna roba.

Sto se potrosnje ulja tice u 15 000km nije popio 1 deci. Motor je u savrsenom stanju (koliko je to moguce za svoje godine)

mikroprekidac malo zajebava na presnjim desnim vratima, tj, ne detektira ponekad da su vrata otvorena. Ali to je ponekad, ima neku svoju volju kad mu se radi, a kada ne. Nije neki strasan kvar, ali eto.

Krajnja brzina mu je oko 210po satu sto znaci da...sat laze zajebavam se. 200 ide, iako po meni je bitnije ubrzanje nego krajnja brzina s obzirom da to nemas prakticki gdje ni voziti, a uz malo srece zaustavit ce te presretac na AC

sto se opreme tice, moj ima grijanje sjedala, climatronic, grijane retrovizore, perace farova, abs, esp, el. prozore, 2 zracna jastuka i mislim da je to to. Mozda sam nesto i zaboravio. Od opreme sve radi zasada i nemam problema sa time. Osim zracnih jastuka koje nisam isprobavao i necu

Eh, da, godina auta je 2000.

evo ako te sta zanima, pitaj.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Rapidshare202 is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.08.2012., 10:41   #18
streličarstvo
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2011.
Postova: 709
Quote:
DrWho kaže: Pogledaj post
Kod kupovine polovnog uvjek ima rizika, ali zato se informiram da mogu pripaziti kod kupovine a ne da lutam i ne znam na što trebam paziti. Naknadno se može provjeriti stanje brojila i drugih stvari koje su bitne.

Ali po mom mišljenju bolje polovni VW nego nova Dacia.

Kada se nagodinu otvore granice mislim da će i mogućnosti kupovine polovnog biti povoljinije i brojnije. Nema carinskih davanja, troškova carinjenja itd., tako da će i cijene biti pristojnije.

A što se usmene garancije tiće ono mi ne treba, najbolje sam provjeriti i uvjeriti se toliko znanja imam. Problem je jedino motor koji ne možeš gledajući i slušajući vidjeti da li je dobar ili ne... Osim ako cijeli auto ne voziš na provjeru itd., ali to je dosta teško kod kupovine jer ovisi o vlasniku da li će ti dopustiti ili ne...
Da,neće se zvati porez i carina nego trošarina???????
Pojeftinjene........možemo se samo nasmijati,pa koja država se odriče love,kupuj tu dok nije nestalo.
streličarstvo is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.08.2012., 12:51   #19
DrWho
Registrirani korisnik
 
DrWho Avatar
 
Registracija: Apr 2012.
Postova: 15
Zahvaljujem se svima na savjetima i na dobrim prijedlozima koji će mi dobro doći prilikom kupovine.

I na kolegu franchkey koji mi je dao savjet da sve ispitam prije kupnje a pogotovo kilometražu...

Pripazit ću i obavezno odvesti na provjeru kilometraže ali ću ipak pričekati ulazak HR u EU. Davanja moraju pasti... jer će se plaćati samo porez a i postupak oko kupnje će biti jednostavniji. Kako će biti u praksi, vidjet ćemo za koju godinu.

Za sada moj Golf II 1.6 GTD još uvjek dobro ide..., pa se ne žurim sa kupovinom.

Svima Vama koji imate VW Golf IV TDI, želim dobru cestu i još puno prijeđenih kilometara.

Zadnje uređivanje DrWho : 19.08.2012. at 12:59.
DrWho is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.08.2012., 12:56   #20
DrWho
Registrirani korisnik
 
DrWho Avatar
 
Registracija: Apr 2012.
Postova: 15
VW Golf IV TDI (savjeti oko kupovine)

...i da zaboravio sam što je sa pranjem motora?
DrWho is offline  
Odgovori s citatom
 

Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 00:50.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2014 Forum.hr
Ad Management by RedTyger