Natrag   Forum.hr > Društvo > Alternativa > Alternativno liječenje

Alternativno liječenje Sve ono što ne spada u službenu medicinu

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 02.10.2017., 13:12   #41
Quote:
Trudna foka kaže: Pogledaj post
Horsetail grass sam cula da pomaze za sta je on konkretno i kako se pije ?
Trava bogata silicijem, pomaze hrskavici i vezivnim tkivima.

Nije bas istrazena, ali kazu ljudi da pomaze, meni osobno je pomogla vise od icega sta san proba (a proba san poprilicno toga ).

Quote:
Anida kaže: Pogledaj post
Btw bila kod doktora jučer unatoč svojoj averziji prema njima, rekao je da je dugotrajno hodanje vjerojatno najbolja aktivnost za koljena.
Je. Za zdrava koljena. Dugotrajno hodanje za istrosenom i puknutom hrskavicom je najgore. Svatko ko ima sjebanu hrskavicu moze reci kako se osjeca nakon dugotrajne setnje.
__________________
Ni!
ayin13 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.10.2017., 13:34   #42
Quote:
ayin13 kaže: Pogledaj post
Trava bogata silicijem, pomaze hrskavici i vezivnim tkivima.

Nije bas istrazena, ali kazu ljudi da pomaze, meni osobno je pomogla vise od icega sta san proba (a proba san poprilicno toga ).



Je. Za zdrava koljena. Dugotrajno hodanje za istrosenom i puknutom hrskavicom je najgore. Svatko ko ima sjebanu hrskavicu moze reci kako se osjeca nakon dugotrajne setnje.
Ja navodno imam istrosenu hrskavicu. Super se osjecam nakon cjelodnevnog hodanja, puno bolje nego nakon visesatnog sjedenja.
Anida is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.10.2017., 14:09   #43
Quote:
Anida kaže: Pogledaj post
Ja navodno imam istrosenu hrskavicu. Super se osjecam nakon cjelodnevnog hodanja, puno bolje nego nakon visesatnog sjedenja.
Ti si cudan slucaj.

Znaci, kod hrskavice moze biti da ti smeta sjedenje, penjanje i spustanje niz stepenice i opcenito aktivnosti koje traju duze vrimena (npr. duga setnja).


Tribala bi se ic slikat, mozes provjerit rengenom da li ti je hrskavica sjebana.
__________________
Ni!
ayin13 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.10.2017., 15:05   #44
Quote:
ayin13 kaže: Pogledaj post
Ti si cudan slucaj.

Znaci, kod hrskavice moze biti da ti smeta sjedenje, penjanje i spustanje niz stepenice i opcenito aktivnosti koje traju duze vrimena (npr. duga setnja).


Tribala bi se ic slikat, mozes provjerit rengenom da li ti je hrskavica sjebana.
Poceo si vjerovati u horoskop.

Dakle hodanje ok, penjanje ok, dugotrajno spustanje koma, jednom su mi koljena skroz otkazala, spustala se na sve 4 i nikakvi nagli pokreti sa savijanjem koljena tipa brzi iskoraci.

Ocu, samo sam dobila termin negdje sredinom sljedeceg mjeseca.
Anida is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.10.2017., 15:10   #45
Quote:
Anida kaže: Pogledaj post
Poceo si vjerovati u horoskop.
Moje misljenje o horoskopu se nije prominilo.

Quote:
Anida kaže: Pogledaj post
Dakle hodanje ok, penjanje ok, dugotrajno spustanje koma, jednom su mi koljena skroz otkazala, spustala se na sve 4 i nikakvi nagli pokreti sa savijanjem koljena tipa brzi iskoraci.

Ocu, samo sam dobila termin negdje sredinom sljedeceg mjeseca.
Moguce da imas (djelomicno) potrosenu hrskavicu. Ako ti nije problem vjezbat, ojacaj misice oko koljena.
__________________
Ni!
ayin13 is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.10.2017., 21:13   #46
Quote:
ayin13 kaže: Pogledaj post

Znaci, kod hrskavice moze biti da ti smeta penjanje i spustanje niz stepenice i (npr. duga setnja).
Da li je ovo istina?
Trudna foka is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.10.2017., 19:44   #47
Quote:
Anida kaže: Pogledaj post
Imaš u tabletama i prahu. Btw ful je gadnog okusa.
Za što je, samo se može nagađati, nema naravno znanstvenog dokaza.

Btw bila kod doktora jučer unatoč svojoj averziji prema njima, rekao je da je dugotrajno hodanje vjerojatno najbolja aktivnost za koljena.
Vožnja biciklom također.
__________________
How do vaccines cause autism?
Bat Kol is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.10.2017., 03:35   #48
Quote:
collector kaže: Pogledaj post
Složio bih se s ovim. Tijelo se samo regenerira, samo ga treba poticati (hodanjem). Ja od kad trčim nemam više problema s koljenima. 20 min laganog jogginga, bar 3x tjedno.


poželjno je lagano trčati po zemlji, a ne po asfaltu (tvrdoj podlozi).
Kao i bicikl ako imate višak kila zbog manjeg pritiska na koljena, ali hodanje je zdravije.
Čokolada i sirutka kao dodatak prehrani također pomažu kao i više ribe (rio mare ).
Mišići drže razmak, a kretanje poboljšava cirkulaciju.
Glukozamin sulfat je definitivno više nego koristan.
__________________
+ Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away." - sedam sekretara skoja -

saugaro is online now  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 23:30.