Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo > Poduzetništvo, računovodstvo i porezi

Poduzetništvo, računovodstvo i porezi Pokrećemo poduzetništvo u Hrvatskoj - za računovođe i one koji ih trebaju

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 18.04.2014., 22:27   #1
Otvaranje DOO-a Pitanja i Odgovori

Ima puno threadova, tako da nisam ziher jel ovo već netko pisao ali zašto ne pokušati pomoći ljudima koji tek kreću u otvaranje tvrtke kao što krećem ja .

Ovdje ću pisati o svim svojim koracima , cijeni i vremenu koje se troši na pojedine stavke pri otvaranju tvrtke. pa možda nekome pomogne

-----------------------------------

1 KORAK -rezervacija imena

Otišao sam do šaltera HITRO-HR u FINI i tamo mi je sasvim uljudna službenica postavial pitanja o prirodi imena i točnbom budućem nazivu.
Ono ... pita pošto imam dvije rijeci u tvrtki dal izmedju njih dolazi crtica il ne.
Pita zašto svaka riječ , koja je uloga.
Čim je nešto sumnjivo dal se nalazi u Hrvatskom jeziku trebali biste se pripremiti unaprijed i iskopirati riječ koju koristite ako se nalazi u Hrv riječniku, a ako ima podrijetlo u starim jezicima- mrtvim grcki latinski, odna trebate fotokopirati tu riječ iz tih riječnika.
Srećom meni nisu suci radili problem oko naziva EUREKA.. ali mogli su..so
dodjite pripremljeni

platio sam 33 kn.
zahtjev je predan u ponedeljak a vec u srijedu je stigao potvrdan odgovor.
Ime tvrtke je rezervirano

2. KORAK - JAVNI BILJEZNIK

Ponesete osobnu i ona Vam postavi pitanja po špranci..
Najvaznije u tome je doći pripremljen sa popisom djelatnosti na kojoj će se temeljiti Vaš posao i sa popisom svih mogućih djelatnosti s kojima biste se želili baviti ako jednog dana odlučite priomjeniti branšu ili proširiti posao.

Ne morate vaditi sluzbene NKD popise djelatnosti nego si to barem pripremite napapiru s čime se želite baviti i biti što precizniji pa će biljeznik malo nesto i odraditi za lovu koju prima :-)

Vrlo je bitno odmah riješiti pitanje raznih vrsta djelatnosti jer za vrijeme otvaranja tvrtke sve spadaju u istu cijenu a nakon toga.. svakadodatna djelatnost će vas koštati šetnje po drzavnoj upravi i 150 kn ekstra po svakoj dodanoj djelatnosti

Vazno je da ako vam se zuri, da biljezniku napomenete da se postupak vodi preko e-tvrtke . ( il tako nekako se zove ) dakle da se ide ubrzano elktrosnkim putem a ne klasicnom procedurom .. to košta ekstra 100 kn al kud sve tisuce tud i tih stotinjak :-)

Javnom biljezniku treba 1-2 dana da pripremi dokumente za registraciju tvrtke
a l buduci da me uhvatilo preduskršnje vrijeme , dogovorio sam sastanak u utorak da dojem na potpisivanje papira..

i to je to za sada :-)
minimalno vrijeme do sad bi bilo 3+2 dana = 5 dana
realno vrijeme 4+5 dana = 9 dana

....
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"

Zadnje uređivanje devilgirl : 18.04.2014. at 22:40.
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.04.2014., 18:38   #2
3 KORAK .potpisivanje odluka o osnivanju

potpisani su ugovori o osnivanju.
Biljeznik je sve pripremio, ja potpisao.
Naplaćeni su troškovi javnog biljeznika 3.485,00 kn

4. KORAK: uplate
Dobio sam uplatnice da sutra uplatim
900 kn sudskih pristojbi
400 kn za objavu u NN
20.000 kn osnivačkog pologa

Nakon što to uplatim pokrio sam 95% svih troškova osnivanja tvrtke.
Potvrde o plaćanju nosim u bilježnički ured nakon čega oni dalje vrše
sve potrebne radnje te će me pozvati kad tvrtka bude registrirana na sudu.
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.04.2014., 16:43   #3
Uplate su izvršene
na 20.000 kn osnivackog pologa se placa još 63 kn ( u ZABA ) troškova potvrde uplate.
Na 900 kn za NN se plaća još 18 kn troškova uplate
Na 400 kn za sudski registar se plaća još 10 kn troškova uplate.

Sve potvrde o uplaćenom osnivačkom kapitalu , uplati sudskog registra i NN se predaju javnom biljezniku koji pokreće proces registracije na sudu.
Rečeno mi je da bi to sve trebalo biti riješeno do 02.05 tj za 8-9 dana.

Do sada ovo mi sve izgleda izuzetno jednostavno i ni priblizno onako kako se može čitati na internetu.
Minimalno vrijeme do sada je moglo iznositi 6 radnih dana da je sve bilo tempirano
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"

Zadnje uređivanje vrageczg : 24.04.2014. at 16:51.
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.05.2014., 12:26   #4
5.KORAK IZRADA PEČATA

Upis u sudski registar je prošao vrlo brzo , vec 29.04
tako da sam 30-og pokupio papire i uspio fuleknuti izradjivača
pečata :-)
Naime, imao sam vec prethodno upisane 2 firme u centru koje bi mi
napravile pećat isti dan a ja na putu ka doma vidim izlog " pečati"
i skrenem...a frajeru se nije dalo raditi odmah nego me zbog 1.Svibnja
naručio da podignem pečat 5.05.
Nepotrebno zgubljen ritam al ok.
pečat = 150 kn.

6. KORAK STATISTICKI BROJ GLAVNE DJELATNOSTI
trebam otici ( mogao danas da sam imao pečat) u HITRO .HR
platiti 55 kn i ispuniti papire za NKD.. za klasifikaciju glavne djelatnosti.
Vele da to traje 1 radni dan.
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2014., 07:14   #5
Hvala na dosadašnjim informacijama.
Inače, mogao si preskočiti prvi korak. Trebao si samo provjeriti u sudskom registru na sudreg.pravosudje.hr da budeš siguran da ne postoji isti ili sličan naziv firme i ponijeti javnom bilježniku kopiju stranice engleskog rječnika na kojoj piše riječ eureka i kratko obrazloženje naziva firme, i to je to. Ne bi ti nitko radio problem, jer po novom zakonu:
Ime tvrtke trgovačkog društva mora biti na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu ili na službenom jeziku države članice Europske unije i latiničnom pismu.
Tako piše na hitro.hr.

Quote:
4. KORAK: uplate
Dobio sam uplatnice da sutra uplatim
900 kn sudskih pristojbi
400 kn za objavu u NN
20.000 kn osnivačkog pologa
Od koga i kako si dobio uplatnice? Da li kod javnog bilježnika ili ti ih je poslao trg.sud?

Quote:
Do sada ovo mi sve izgleda izuzetno jednostavno i ni priblizno onako kako se može čitati na internetu.
Mislim da ćeš nakon 13. koraka promijeniti mišljenje :-)
Ni jedna druga EU država nema ovako kompliciranu i dugotrajnu proceduru otvaranja tvrtke :-(
Vrhunac apsurda je izrada pečata. Koji f...ing pečat u 21. st.?
U Estoniji se može otvoriti tvrtka u roku pola sata preko interneta! Gdje smo mi još od toga :-(

Quote:
6. KORAK STATISTICKI BROJ GLAVNE DJELATNOSTI
trebam otici ( mogao danas da sam imao pečat) u HITRO .HR
platiti 55 kn i ispuniti papire za NKD.. za klasifikaciju glavne djelatnosti.
Vele da to traje 1 radni dan.
Nemoj ići u hitro. Otiđi u državni zavod za statistiku u Branimirovoj. Tada nećeš morati čekati 1 dan. Odmah ćeš dobiti Obavijest o razvrstavanju poslovnog subjekta po Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti Državnog zavoda za statistiku.
Nikakva korist od hitra.

Zadnje uređivanje devilgirl : 05.05.2014. at 08:57.
Scorpius is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2014., 18:22   #6
Quote:
Scorpius kaže: Pogledaj post
Hvala na dosadašnjim informacijama.
Inače, mogao si preskočiti prvi korak. Trebao si samo provjeriti u sudskom registru na sudreg.pravosudje.hr da budeš siguran da ne postoji isti ili sličan naziv firme i ponijeti javnom bilježniku kopiju stranice engleskog rječnika na kojoj piše riječ eureka i kratko obrazloženje naziva firme, i to je to. Ne bi ti nitko radio problem, jer po novom zakonu:
Ime tvrtke trgovačkog društva mora biti na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu ili na službenom jeziku države članice Europske unije i latiničnom pismu.
Tako piše na hitro.hr.


Od koga i kako si dobio uplatnice? Da li kod javnog bilježnika ili ti ih je poslao trg.sud?

Mislim da ćeš nakon 13. koraka promijeniti mišljenje :-)
.
.....
eh .. ma nije mi se dalo ici u Branimirovu i trazit parking ..
ono sto se tice uplatnica sory krivo sam se izrazio.,. javni biljeznik mi je isprintala i dala papir sa uputama .. na koji broj pozvi za koju svrhu koliko
tako da sam samo to prepisao u banci na opcu uplatnicu i uplatio

...ovo sto s tice prvog koraka mislim da sam dobro napravio jer upravo danas je u redu prije mene stajao covjek koji je isao upravo na ovaj nacin kako si ti opisao ..... sve izvadio kopije i provjerio i predao javnom biljezniku .. a onda nakon 5 dana sud se javio i odbio je registraciju zbog imena i sve vraceno na pocetak ..covjek poludio... s pravom
hebi ga sudac ima pravo odbiti ili prihvatiti i projeniti misljenje kasnije..

zato je bitno prvo dobiti odobrenje za ime


p.s NKD kosta 55 kn kao sto je i receno ali sam platio 90 kn ukupno
valjda fina usluga i usluga hitro.hr....
da sam procitao tvoj post jucer i znao da je njihova usluga 25 kn .. isplatilo bi se vise otici u centar platiti parking i dobiti odmah nkd mb .. to u svakom slucaju ulazi u zakljucni savjet kad dve bude gotovo :-)
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2014., 01:12   #7
Što si stao, piši dalje.... banka, porezna, hzmo, hzzo....
devilgirl is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.05.2014., 01:14   #8
Quote:
devilgirl kaže: Pogledaj post
Što si stao, piši dalje.... banka, porezna, hzmo, hzzo....
LOLOL cekaj pa trebalo mi vremena da napisem :-)
jamraš a vidis da se trudim :-)

e al ovaj hzmo ce me vidjeti naj najnajmoguce najkasnije bez obzira na sve zakonske obveze. :-)


KORAK 7
nakon NKD statistickog broja i definiranja glavne djelatnosti ide se u banku
na otvaranje transakcijskog računa. Ja sam isao u ZABA jer ću preko njih imati payment gateway sustav online naplate.
Bogme...to se razvuklo na jedno 3 sata i na dva dana .
Osobni bankar je bio vrlo susretljiv, spreman da objasni svako pitanje a pitanja je bilo ......welll.... mooooore :-))
te o paketu 1 za sve
te o e-zabi
te o key sticku za online bankarastvo i vodjenje računa
te o e-commerc usluzi payment gateway.
te o svim naplatama i načinima plaćanja usluga

korak 8
Ok transakcijski račun je otvoren i otisao sam u općinu zaboravivši na jednu
poruku od knjigovodje ..pa sam se vrnuo praznih rukava :-)
Naime porezna trazi za ubacivanje u evidenciju:
---potvrdu o registraciji
---nkd statistiku
---otvoren IBAN transakcijski račun
ali.... trazi i
---ugovor o najmu prostora ovjeren na poreznoj upravi u av.Dubrava
---ugovor sa knjigovodjom

kad to kompletiram onda se vraćam na poreznu i upisuju me u evidenciju
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"

Zadnje uređivanje vrageczg : 09.05.2014. at 01:31.
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.05.2014., 03:54   #9
jedno upozorenje... za one koji misle poceti svoj posao u svom stanu.
Ne mre se to sam tak :-)
Vi naime MORATE .. sami sebi iznajmiti svoj vlastiti stan.. a sve da bi porezna uprava mogla
naplAtiti porez na najm.
To mi je izuzetno glupo pravilo ali takodjer jedno od rijetkih koje u stvari ide Vama na ruku ..
zasto?

zato sto ako iznajmlljujete sam sebi svoj stan za prostor placate porez od cca 10 % na vrijednost
najma. To vam omogucava da cash direktno i sasvim legalno izvucete iz prometa tvrtke bez da si
isplacujete povecanu placu .
naime :
ako isplatite npr 4000 kn najma prostora .. placate 400 kn poreza
ako tih 4000 ispalatite sebi kroz placu. placate barem1500 kn davanja drzavi razlika je ocita zar ne?


i sad dodjem ja tam ... i vele mi cure iz kancelarije " auuuuu pa zasto ste spominjali struju vodu i
ostale komunalije u ugovoru?? necemo vam moci priznati ugovorenu cijenu najamnine nego cemo vam
morati povecati iznos najma"
---ja pitam .." u cemu je problem? "
--ona veli " pa morat cete platiti veci porez ako vam povecamo najamninu"
--ja velim... slobodno dajte :-) --- cak što vise ako posao bude isao kako si želim...budem ja svojevoljno sam sebi povecao i duplo najamninu ako treba :-))
---(ona zbunjena) ..i onda ...vidis joj u ocima kako joj se pali lampica na sto ja ciljam :-)
... mam smo se sporazumjeli :-)
ja sam trenutno izbacio komunalije iz ugovora da joj olaksam "zivot" a u roku keks mogu napravit
drugi ugovor i povecat si najamninu ako bude srece i para :-)

u svjetlu mog otezanja sa otvaranjem firme.... samo da napomenem da je sve moglo vec biti gotovo proslog tjedna ukljucivsi i mirovinsko i zdravstveno ali mi nije u interesu dam ikrenu obveze ovaj mjesec ...

poslije tog najma.... morao sam napisati izjavu da ne zelim u sustav pdv... u pocetku rada..
i sve to sam odnio na poreznu na Trešnjevku.
---registraciju tvrtke
---nkd statisticki broj i djelatnost
---rjesenje o otvorenoj transakcijskom racunu
---ugovor sa knjigovodjom
---ugovor o najmu
---izjavu da ne idem u ustav pdv.
---i ovlastenje knjigovodji da se grebe, grize, tuce i bori sa poreznom umjesto mene :-)

Zastao sam u kafiću frenda da popijem kavicu posto sam znao da porezna ima pauzu od 12-12,30 ...
I dodjem ja u 13,40 tam ... kad cure u poreznoj vele... kak se sa strankama radilo samo do 13,30
so....... no problem,, bum ja dosao iduci dan... i onak rastezem :-))
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"

Zadnje uređivanje vrageczg : 14.05.2014. at 04:01.
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.05.2014., 11:09   #10
Meni se cini da si se malo nadobudno zalaufao. Sve je to sto si rekao teoretski ok ali, ono veliko ALI... Znas li ti koliko love moras mjesecno zaraditi da bi mogao pokriti cifru najma, a kamoli placa, doprinosi i ostali troskovi?


Sent from my iPhone using Tapatalk
__________________
"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju".
bitchy-as-usual is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.05.2014., 17:16   #11
Quote:
bitchy-as-usual kaže: Pogledaj post
Meni se cini da si se malo nadobudno zalaufao. Sve je to sto si rekao teoretski ok ali, ono veliko ALI... Znas li ti koliko love moras mjesecno zaraditi da bi mogao pokriti cifru najma, a kamoli placa, doprinosi i ostali troskovi?
pa ja samo pricam o registraciji tvrtke :-)
to nije teorija nego praksa

ako referiras na ovaj zadnji post....tu je jako mali "ali" a ne veliki .-)
troskovi su u sferi ovisnosti od prometa naravno
ako nema prometa nemoras si isplatiti najam ali ga mozes knjiziti u trošak na temelju ugovora (kaj bum sam sebe isteral iz prostora? :-)

što se tiče troškova za mirovinsko i zdravstveno za pocetak se mozes registrirati na samo 4 sata (pola radnog vremena) na minimum plaće. Davanja su u tom slucaju oko 800 kn.
razliku , ako posla bude, mogu pokrivati preko najma prostora umjesto preko plaće jer su mi manja davanja .a ako posao naraste . tj kad naraste onda mogu sve polagano povećati aneksima ugovora .

Smatram da je to puno oprezniji i sigurniji način ulaza u posao

so... gdje je tu taj veliki ALI?

p.s Važnije mi je trenutno sva raspoloživa sredstva ubaciti u promet, u nabavu robe u prodaju jer to može donijeti promet i profit a ne se zabiti u velike troškove hladnog pogona sa pravim najmom poslovnog prostora, punim radnim vremenom na nivou prosjećne plaće.
Razlika izmedju ova dva pristupa je :
1) u mom pristupu su mi početni stvarni troškovi za najam i za doprinose mjesecno 1000 kn.
2) U drugom pristupu bi stvarni troškovi najma i doprinosa bi bili cca 6500 kn mjesecno
ti si vjerojatno mislila pod velikim ALI na ovaj drugi pristup al me nisi čitala za praf pošto sam ja pricao o prvom pristupu :-)
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"

Zadnje uređivanje vrageczg : 14.05.2014. at 17:25.
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.05.2014., 19:50   #12
Quote:
vrageczg kaže: Pogledaj post
3 KORAK .potpisivanje odluka o osnivanju

potpisani su ugovori o osnivanju.
Biljeznik je sve pripremio, ja potpisao.
Naplaćeni su troškovi javnog biljeznika 3.485,00 kn

4. KORAK: uplate
Dobio sam uplatnice da sutra uplatim
900 kn sudskih pristojbi
400 kn za objavu u NN
20.000 kn osnivačkog pologa

Nakon što to uplatim pokrio sam 95% svih troškova osnivanja tvrtke.
Potvrde o plaćanju nosim u bilježnički ured nakon čega oni dalje vrše
sve potrebne radnje te će me pozvati kad tvrtka bude registrirana na sudu.
Prije nego krenem, zahvaljujem na temi i upisima. Jučer sam krenuo s prvim korakom (hitro.hr rezervacija imena), pa mi ovo jako dobro dođe.

Nego, nije mi jasno kako su ti troškovi bilježnika došli tako puno?
Mi krećemo kao suvlasnici (nužan društveni ugovor i dvostruke ovjere izjava), pa je svejedno očekivani trošak oko 2500 kuna (provjerio s 3 bilježnika).
Imprenditore is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.05.2014., 21:26   #13
Quote:
Imprenditore kaže: Pogledaj post
Prije nego krenem, zahvaljujem na temi i upisima. Jučer sam krenuo s prvim korakom (hitro.hr rezervacija imena), pa mi ovo jako dobro dođe.

Nego, nije mi jasno kako su ti troškovi bilježnika došli tako puno?
Mi krećemo kao suvlasnici (nužan društveni ugovor i dvostruke ovjere izjava), pa je svejedno očekivani trošak oko 2500 kuna (provjerio s 3 bilježnika).

iskreno ...ne znam.. znam samo da je biljeznik sve odradio i to ekspresno
tako da otkad sam im dao naziv tvrtke i djelatnosti...do kad sam dobio registraciju sa Trgovačkog suda je proteklo 4-5 dana.

No cifra i mene kopka jer mi nije jasno da se jdoo osniva sa sa biljeznickim troskovima od oko 560-600 kn a doo da je 3500.... ne kuzim u cemu je razlika u poslu javnog biljeznika osim ako je to neka državno zaštićena cijena za jdoo..

Javit češ mi ukupne troškove pa ćemo na kraju usporediti.
Meni su oko 5200- kn za osnivanje tvrtke+pečat skupa sa onim naknadama koje nigdje ne pišu do trenutka kad trebaš uplatiti

samo pazi ..bez obzira sto biljeznici to po defaultu upisuju... da obavezno pise u osnivackom aktu
da se mogu isplatiti troškovi osnivanja do 5000 kn po računima.
ako to ne bu pisalo ne mreš klejmat troškove .


zaboravio sam jednu stavku kod ovih:
---registraciju tvrtke
---nkd statisticki broj i djelatnost
---rjesenje o otvorenoj transakcijskom racunu
---ugovor sa knjigovodjom
---ugovor o najmu
---izjavu da ne idem u ustav pdv.
---i ovlastenje knjigovodji da se grebe, grize, tuce i bori sa poreznom umjesto mene :-)
+++ ugovor sa bankom i IBAN RAČUN
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"

Zadnje uređivanje vrageczg : 14.05.2014. at 21:32.
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.05.2014., 10:47   #14
Quote:
vrageczg kaže: Pogledaj post

što se tiče troškova za mirovinsko i zdravstveno za pocetak se mozes registrirati na samo 4 sata (pola radnog vremena) na minimum plaće. Davanja su u tom slucaju oko 800 kn.
Jesi ti negdje zaposlen trenutno? Ako nisi, a bit ćeš direktor u svom doo-u, mislim da se moraš prijaviti na 8 sati tj. puno radno vrijeme. Tj. vjerojatno se možeš prijaviti i na pola, ali mislim da to zakonski nije ispravno pa ak bude kakva kontrola...

Inače, kada kreće taj tvoj site s aukcijama, nestrpljivo čekam već mjesecima
SayWhatAgain is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.05.2014., 18:03   #15
veliko ali je sto moras placat porez poreznoj i njih boli briga jesi li ti taj mjesec isplatio najam ili ne, a porez ne 4000 kn je cca 400 kn (nisam tocno sigurna).

no, ako ti posao ne ide vjeruj mi da ce ti 400 kn biti problem. jer redaju se racuni. govorim iz vlastitog iskustva jer ja ipak imam firmu i poslujem pa znam koji su troskovi i znam da jedan mjesec moze biti bajan, drugi moze biti los, treci solidan, a četvrti opet bajan.

Velim, prvo bi trebao uhodati posao pa onda raditi tu shemu koji si opisao.

Najbitnije je da dobro zaradujes (cime se god bavio). Najmanji ce ti problem kasnije biti izvuci lovu iz firme
__________________
"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju".
bitchy-as-usual is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.05.2014., 18:05   #16
Quote:
SayWhatAgain kaže: Pogledaj post
Jesi ti negdje zaposlen trenutno? Ako nisi, a bit ćeš direktor u svom doo-u, mislim da se moraš prijaviti na 8 sati tj. puno radno vrijeme. Tj. vjerojatno se možeš prijaviti i na pola, ali mislim da to zakonski nije ispravno pa ak bude kakva kontrola...

Inače, kada kreće taj tvoj site s aukcijama, nestrpljivo čekam već mjesecima
Ja sam 99% sigurna da je tako kako si ti sad napisao. Mislim da se o tome cak i na forumu vec pricalo.
__________________
"Lakoća kojom određena mišljenja postaju opća, proizlazi iz nesposobnosti većine ljudi da stvore vlastito mišljenje osnovano na vlastitom razmišljanju".
bitchy-as-usual is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.05.2014., 21:24   #17
Quote:
SayWhatAgain kaže: Pogledaj post
Inače, kada kreće taj tvoj site s aukcijama, nestrpljivo čekam već mjesecima
jesi se upisao na mail listu ? :-)
zamisli kako tek ja onda cekam ... :-((((
koliko stvari se poklopilo a sve zajedno tvore kasnjenje . da sam se upravo zbog toga orijentirao da razmislim oko smanjenja pocetnih troskova pa da jos jedan mjesec platim obveze makar ne zaradio ni kune prometa.
programerima sam postavio rok do 25-og da mogu pocet radit 01.06
ali intimno se nadam da cu poceti bar do 10.06 :-))

no ima to i svojih prednosti. sjetio sam se jos par elemenata pa narucio da mi to naprave...
a ne smiju mi to dodatno naplacivati jer i sami znaju koliko kasne :-)
--------------------------------------
ovo sto se tice radnog vremena na 4 sata ... pitao ja suprugu a ona radi u knjigovodstvu na obracunu plaća za 100-injak firmi SIGURNO SE MOZE ako je njoj vjerovati :-) ..

poanta sva je u tome da u pocetku napravim sve sto mi moze smanjiti trosak hladnog pogona kako bih mogao istrpiti dva mjeseca gubitaka na aukcijama dok se ne skupi dovoljan broj korisnika .
vaznije mi je da stvarno ljudi osvoje aukcije za artikle uz ustedu i do 80% ..nego da tu lovu dam drzavi u bunar ..
ovi koji osvoje pricat ce i to mi je najbolji moguci marketing..
a lova u bunar je propala lova
------------------------------------------
bitchy...
pa da to sam ja i pricao.. na pocetku za 2000 kn najma placam 200 kn poreza
i to mi je jedini trosak najma ako nema prometa a firma ce dugovati meni kao fizickoj obvezi

tih 200 kuna je ekvivalent povecanja place sa 4-satnog na 5 satno radno vrijeme..
...a ako posao daj boze krene... jeftinije je isplacivati si veci najam ( cca 10% poreza kad se zbroji i oduzme ) nego upucavati u puno radno vrijeme ili veću placu. ( jer tad su obveze +70% minimum.
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"

Zadnje uređivanje vrageczg : 15.05.2014. at 22:06.
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.05.2014., 09:16   #18
uglavnom
jos mi samo predstoji

1 prijaviti tvrtku na mirovinsko
2.sklopiti ugovor sa sobom o zaposljavanju
3.prijaviti sebe na mirovinsko
4. prijaviti sebe na zdravstveno
i to je to a to bum produzavao sve do 1.6


ima jedna caka sto se tice evidencije o radnom vremenu zaposlenika.
naime ako ste vi direktor u svojoj firmi onda mozete sklopiti poseban
UGOVOR O SAMOSTALNOSTI RASPOREDA RADNOG VREMENA
i time si micete sve obveze vodjenja evidencije o radnom vremenu
vas kao rukovodeceg kadra .
ujedno to pri ugovoru o zaposljavanju napomenete da ce se raspored radnog vremena definirati dodatnim ugovorom.tako da u ugovoru o zaposljavanju samo navedete dal se radi puno radno vrijeme ili nepuno i koliko dnevno . te iznos brutto plaće
__________________
jesmo.......sve dok jednom nismo "Grunf"
vrageczg is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.05.2014., 12:09   #19
Držim ti fige za posao da uspije.

Mene je u Rijeci u Hitro.hr rezervacija imena došla 10 kuna biljega.
(Još mi je bilo neugodno, došao sam bez toga, pa dok sam popunio zahtjev je službenica otišla sama po biljeg, da ne čekam u redu. Iako je 90% službenika svakakvo, ovakvi primjeri me posrame kad govorim ružno o "uhljebima na državnoj sisi".)

Kontaktirao sam bilježnike, trošak će biti oko 2500 kuna (dva suvlasnika, pa je društveni ugovor i dupla ovjera papira. Nisam se još odlučio 1 ili 2 direktora, pa možda bude 200 kuna više radi dodatne izjave o prihvaćanju direktorske pozicije). Iako bi bilježnici trebali imati iste tarife, cifre su išle od ove najniže, pa do fiksnih 3-4 tisuće kuna, neovisno o poslu. Zanimljiv slučaj za državno odvjetništvo, ali ja se time zamarati neću.

Ovo za raspored radnog vremena sam vidio i bit će dio društvenog ugovora, te ugovora o radu.
Imprenditore is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.05.2014., 13:26   #20
Quote:
vrageczg kaže: Pogledaj post
uglavnom
jos mi samo predstoji

1 prijaviti tvrtku na mirovinsko
2.sklopiti ugovor sa sobom o zaposljavanju
3.prijaviti sebe na mirovinsko
4. prijaviti sebe na zdravstveno
i to je to a to bum produzavao sve do 1.6
Tvrtku prijavi odmah na HZMO i na HZZO, da ti se ne desi da kasnije zbog nečeg oko toga imaš čekanje...
Nema nikakvih davanja sve dok ne prijaviš sebe ili nekog zaposlenika, a to onda možeš 01.06. kad je ovo sve već gotovo...
monito is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:20.