Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Zdravlje

Zdravlje Najvažnija stvar na svijetu
Podforumi: Žensko zdravlje, Stomatologija i oralna higijena

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 01.02.2005., 17:44   #1
teretana - program treninga

pozdrav

evo, prošao je prvi mjesec mog treninga, i vrijeme je da počnem paziti što radim. Do sad sam svaki put trenirao sve mišiće, privikavao se na trening i skupljao nekakvu kondiciju. Sad bi trebao početi paziti što radim.
Pa vas zato pitam: kako da podijelim treninge? Koje se grupe mišića rade zajedno? Što da radim? Kako?

Dajte mi samo smjernice i kakav link, pa ću ja sam dalje.

zahvaljujem
shoki

P.S. cilj mi je skinuti bar 5 kila, te masa.
Shoki is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.02.2005., 18:03   #2
Za skidanje trci na traci u teretani ili vani.

Mogao bi pitat vlasnika ili nekakvog zaduzenog trenera u teretani. On ce ti sve lijepo objasnit.
__________________
Kako oblikovati potpise
Zmaj is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.02.2005., 18:12   #3
Primi se trcanja i to obavezno vani .
Shadowfax is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.02.2005., 19:19   #4
Pitaj na www.hrbb.tk
__________________
An' if you can find a Afghan rebel / That the Moscow bullets missed / Ask him what he thinks of voting communist / Ask the Dalai Lama in the hills of Tibet / How many monks did the Chinese get? / In a war torn swamp stop any mercenary / An' check the British bullets in his armory
Laganini is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.02.2005., 09:28   #5
Shoki,

Ako želiš dobiti mišićnu masu, zaboravi na 'skidanje kila' tj. na gubitak masnih naslaga, barem u početku. Nabijanje mišićne mase izvodi se anaerobnim vježbama, a gubljenje kilograma (osim pravilne prehrane koja je neophodna) izvođenjem areobnih vježbi (hodanje, jogging, trčanje, bicikla, steper, veslanje ...). Ne preporučuje se kombiniranje aerobnih i anaerobnih vježbi u početnoj fazi jer se međusobni učinak poništava (ako želiš dobiti mišićnu masu, moraš jesti, ako jedeš, nećeš gubiti kila, ako ne jedeš nema rasta mišića, i tako ukrug).

S obzirom da ti želiš i jedno i drugo (dobiti mišiće, a izgubiti salo), prvo moraš raditi anaerobno vježbe, a tek kad budeš zadovoljan sa svojom mišićnom masom, preći na anaerobne vježbe i pravilan režim prehrane.

Svakodnevno vježbanje svih mišića nema puno smisla, određeni mišići su preveliki da bi se tako brzo mogli 'odmoriti', a bez pravilog odmaranja i spavanja, nema ni rasta mišića.

Moj prijedlog ti je:

1. dan: prsa, stomak (trbušnjaci)
2. dan: noge
3. dan: leđa, bicepsi
4. dan: ramena, tricepsi

Pravilo je da se mišići svih navedenih grupa vježbaju na način da se prvi radi najveći, a zadnji najmanji mišić (veći mišić se brže umara).

Preporučujem ti i da nađeš nekog frenda koji će ići zajedno s tobom u teretanu, jer za dobivanje mišićne mase moraš naprezati mišiće preko krajnjih granica, a to bez partnera nije ni zdravo ni pametno.
Martin is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.02.2005., 15:57   #6
Quote:
Laganini kaže:
Pitaj na www.hrbb.tk
ili
http://www.bbfaq.tk
Joe Black is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 05:04.