Natrag   Forum.hr > Društvo > Psihologija > Psihokauč

Psihokauč Prozac Nation

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.08.2016., 19:36   #1
Topic za istresanje dušice...[bez komentiranja i chata / pročitati prvi post] - Vol.II

Dragi forumaši i forumašice, Dušice su stigle do svog drugog dijela

Kako sigurno već i znate, ovo je mjesto na kojem pišete sve ono što vam je na duši. Molim vas samo da to što vam je na duši pokušate sročiti u jednom postu, a ne u nekoliko uzastopnih postova koji se nižu jedan za drugim, ponekad čak napisani i u istoj minuti.

Također, ponekad se najbolje znamo izraziti upravo glazbom, stoga je dopušteno postaviti link na neku pjesmu koja prati ono što želite reći, no molim vas da se ovo ne pretvori u mjesto gdje su samo linkovi na pjesme, jer i za to imamo posebnu temu (Kakvu glazbu slušaju munjare?). Dakle, poželjni su vaši komentari uz eventualno postavljeni link.

Za sve one koji tek upoznaju Dušice, evo uvodnog posta iz prvog dijela, gdje je draga Štrikalica lijepo objasnila u kojem pravcu treba ići ova tema:

Quote:
Štrikalica kaže: Pogledaj post
...

A postoji li bolje mjesto za istresanje svega što ti je na duši od Psihokauča?

Dobre stvari, loše stvari, suze, bijes, veselje, smijeh.. nekakva virtualna boks vreća za trenutno olakšanje bez opasnosti da nas privedu zbog remećenja reda i mira.. Sve ono što biste htjeli stresti u facu sebi, mužu, dečku, curi, doktoru, šefu..a još ste dovoljno normalni da to fakat ne učinite.

Ili samo da izbacite iz sebe sve što je spremno za izbacivanje..

Ideja je da se ne komentira....
Uživajte na novim Dušicama...papir (čitaj: monitor) svašta trpi...iskoristite to, nadam se da će vam barem malo pomoći

link na prethodnu temu
__________________
tu sam.
Azzura is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.08.2016., 20:32   #2
Uh, uh, mixevi emocija i dalje u tijeku, to valjda tako hoce u {pre}kasno ljeto.
The Maystor is online now  
Odgovori s citatom
Old 24.08.2016., 21:19   #3
Ukoliko si tužan {tada si u prošlosti}, ukoliko si nervozan{tada si u budućnosti}, ukoliko si miran {tada si u sadašnjosti}
The Maystor is online now  
Odgovori s citatom
Old 24.08.2016., 21:32   #4
možeš mi duvaš
jako najjače

krebilu idijotsk
zuba-tac is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.08.2016., 15:25   #5
I sad mi opet muka.
Zas ne prolazi? I zasto se nisi potrudio ispravit?
__________________
Like the drink, only not spelled the same.
Coffey is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.08.2016., 00:50   #6
Quote:
croatish7 kaže: Pogledaj post
nije isto biti sam i usamljen
kad bi bar bilo manje bedastih ljudi na svijetu onda bilo bi i lijeka za sve.
Don Michael is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.08.2016., 01:30   #7
"Ostalo mi je nepoznato koga je zvao i gde je tražio svoju devojku, ali kad je bezuspešno pretražio sve, odjednom je počeo da je pronalazi u drugim curicama. Neke su imale takav nosić, neke su hodale kao ona, ili se smejale na isti nacin, zabacujući lepim pokretom glavu malo udesno, neke su slicno njoj ćutale, neke pričale, i Popac ih je narednih godina vodao kao avganistanske hrtove, sakupivši, malo po malo, puno raznih detalja svoje velike ljubavi.

Ali nikad mu nije uspelo da ih sve sastavi..."
Ethereal is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.08.2016., 01:38   #8
Gluposti, mrzim to.
vectorinvicta is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.08.2016., 03:33   #9
Quote:
Ako dijete živi u obitelji gdje je konstantno okruženo svađama roditelja ili zlostavljanjem, velika je vjerojatnost da će postati depresivno s osjećajem bespomoći.


Quote:
Genetska osnova emocionalne stabilnosti - emocionalne nestabilnosti:
  • Je u osjetljivosti (labilnosti) vegetativnog živčanog sustava.
  • Emocionalno stabilni – brže se razvija inhibicija što smanjuje živčano uzbuđenje.
  • Emocionalno nestabilni – imaju osjetljiviji vegetativni živčani sustav. Za manifestnu nestabilnost (neuroze) djeluje i okolina kroz dovoljnu količinu izloženosti stresu.
Divno, krasno, prekrasno ..... ajmo sada na beskonačne radne akcije krpanja psihe uništavane godinama ....

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com...edf533e936.gif


J*bo sve ...

http://images6.fanpop.com/image/phot...28-500-350.gif
__________________
... i da glupo proživim svoj vijek

Zadnje uređivanje Tox : 26.08.2016. at 03:45.
Tox is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.08.2016., 13:06   #10
Everything about you is how I'd wanna be...
Your freedom comes naturally...
Everything about you resonates happiness...
Now I won't settle for less...

Give me...
All the peace
and joy in your mind

__________________
What's the point of a picture if it isn't moving?
pukylly is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.08.2016., 22:05   #11
al kad te nađem, jebo sam ti mrtvog oca u usta
zuba-tac is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.08.2016., 23:57   #12
da-- dođem na forum.
pročitam neki debilni upis.
bacim pogled na lokaciju autora
i naravno da piše split
naravno
__________________
No soup for you,come back,one year.
Serenity Now, Insanity Later.
CaffeCappuccino is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.08.2016., 01:40   #13
.....
__________________
Assumption is the mother of all f***ups! ~ All that I'm after is a life full of laughter ~
Daphne Doo is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.08.2016., 02:44   #14
Poludit ću.
tirkizno is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.08.2016., 10:17   #15
Bas se i ne budim sretna..a trebala bih..

Poslano sa mog Lenovo A2010-a koristeći Tapatalk
__________________
"Gledam te kako stojiš,ljubiš me i zvijezde brojiš,kako kažeš da su naše sve.."
plavi-safir is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.08.2016., 15:00   #16
Čekam snagu {novog proljeća}
The Maystor is online now  
Odgovori s citatom
Old 27.08.2016., 19:21   #17
Prirodni osjećaji covjeka jesu zdravlje i sreca, neprirodni su brige i problemi {biram prirodu}
The Maystor is online now  
Odgovori s citatom
Old 28.08.2016., 00:26   #18
Perfect love in my head...
tirkizno is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.08.2016., 01:39   #19
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kikakm is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.08.2016., 04:58   #20
"..Tko u tijelu ima teološku krv, ima od početka prema svemu pogrešan i nečastan stav. Patos koji se iz toga razvija naziva se vjera: a to znači, jednom zauvijek zatvoriti oči pred sobom kako se ne bi patilo od pogleda na neizlječivu himbenost. Od te pogrešne optike na sve, u čovjeku se razvija moral, vrlina, svetost, čista se savjest povezuje s lažnim gledanjem - zahtijeva se da ni jedna druga optika ne smije imati veću vrijednost kad se vlastita proglasila sakro-sanktnim imenima "Bog", "otkupljenje", "vječnost". Što teolog osjeća kao istinito, mora biti himbeno: u tome je gotovo kriterij istine. Njegov najdublji instinkt samoodržanja zabranjuje da realnost u bilo kojoj točki dođe do ugleda ili pak barem do riječi. Dokle god dopire teološki utjecaj, prosudba o vrijednosti postavljena je naglavce, pojmovi "istinit" i "lažan" neizbježno su obrnuti: što je za život najštetnije, ovdje se zove "istinitim", što ga bodri, uzdiže, potvrđuje, opravdava i potiče na pobjedu, zove se "lažnim"..

Krepost mora biti naš izum, naša najosobnija nužna obrana i nužna potreba: u svakom drugom smislu ona je samo opasnost. Što ne uvjetuje naš život, škodi mu: krepost samo iz osjećaja poštovanja prema pojmu "krepost", štetna je. Zakoni najosnovnijega održanja i rasta zahtijevaju obrnuto: da svatko izumi svoju krepost, svoj kategorički imperativ. Narod propada ako pobrka svoju dužnost s pojmom dužnosti općenito. Ništa ne uništava temeljitije, ništa toliko iznutra, koliko svaka "bezlična" dužnost, svako žrtvovanje molohu apstrakcije.

Djelovanje, na koje prisiljava instinkt života, dokazuje se radošću da je pravo djelovanje: a onaj nihilist s kršćansko-dogmatskom utrobom shvatio je radost kao prigovor.. Što razara brže negoli raditi, misliti, osjećati bez unutarnje potrebe, bez duboko osobnoga izbora, bez radosti? Kao automat "dužnosti"? Upravo to je recept za dekadenciju, za idiotizam..

"Čisti duh" čista je glupost: odbijemo li živčani sustav i osjetila, "smrtni omotač", tada smo se preračunali - ništa drugo!..

Narod koji još vjeruje u sebe, ima još i svojega Boga. U njemu štuje uvjete zbog kojih je iznad svih drugih, svoje vrline - on projicira svoje samozadovoljstvo, svoj osjećaj moći u biće kojemu na tome može biti zahvalan. Tko je bogat, dat će; ponosan narod treba Boga kako bi žrtvovao.. Protuprirodna kastracija Boga u samo dobra Boga bila bi izvan svega poželjnoga. Potreban je i zao i dobar Bog: pa, čovjek vlastito postojanje ne zahvaljuje baš toleranciji, čovjekoljublju.. Kome bi bio važan Bog koji ne bi znao za gnjev, osvetu, zavist, podsmijeh, lukavstvo i nasilje? kojemu možda ne bi bio poznat ni zanosni ardeur pobjede i uništenja? Takva Boga ne bismo razumjeli: čemu bismo ga onda imali? Svakako: kad narod propada; kad konačno osjeća da gubi vjeru u budućnost, nadu u slobodu; kad mu pokornost kao primarna korist, vrline pokorenih prodru u svijest kao uvjeti održanja, tada se i njegov Bog mora promijeniti. On postaje podmukao, strašljiv, skroman, savjetuje "mir duše", prestanak mržnje, obzir, čak "ljubav" prema prijatelju i neprijatelju. Ustrajno moralizira, uvlači se u špilju svake privatne vrline, postaje svačiji Bog, postaje privatna osoba, postaje kozmopolit.. Prije je predstavljao narod, jačinu naroda, sve agresivno i vlastohlepno iz duše naroda: sada je još samo dobri Bog.. Zapravo, nema druge alternative za bogove: ili su volja za moć - i sve dok je tako, bit će narodni bogovi - ili nemoć za moć - i tada postaju nužno dobri.

Ako se uvjeti uzlaznoga života, ako se sve jako, hrabro, zapovjedničko, ponosito eliminira iz pojma bog, ako on tone korak po korak u simbol štapa za umorne, u spasilačko sidro za sve utopljenike, ako postaje bog sirotinje, bog grešnika, bog bolesnika par excellence, a zadrži predikat "spasitelj", "otkupitelj" kao božji predikat općenito: o čemu govori takav preobražaj? takva redukcija božanskoga? Prije ga je imao samo jedan narod, njegov "izabrani" narod. U međuvremenu je otišao, baš kao i njegov narod, u tuđinu, na putovanje, i otada se više nigdje nije smirio: sve dok na posljetku nije posvuda bio kod kuće, veliki kozmopolit - sve dok nije pridobio "veliki broj" i pola zemaljske kugle. Bog mračnih kuteva i mjesta, svih nezdravih nastambi u cijelom svijetu!.. Njegovo zemaljsko kraljevstvo ostalo je kraljevstvo podzemlja, bolnica, suterensko kraljevstvo, kraljevstvo geta..

Pojam kršćanskoga Boga - Bog kao bog bolesnih, Bog kao pauk, Bog kao duh - najpokvareniji je od svih pojmova o Bogu stvorenih na zemlji; on možda predstavlja mjerilo niskog vodostaja u silaznom razvitku tipa bogova. U Bogu je objavljeno neprijateljstvo prema životu, prema prirodi, prema volji za životom! Bog je formula za svako klevetanje "ovostranosti", za svaku laž o "onostranosti"! U Bogu se štuje ništavilo, volja za ništavilom proglašena je svetom!..

Svojom osudom kršćanstva ne bih htio nanijeti nepravdu srodnoj religiji, koja svojom brojnošću čak premašuje broj kršćanskih sljedbenika, nepravdu budizmu. Budizam je stotinu puta realniji od kršćanstva - u njemu je utjelovljeno naslijede objektivnoga i promišljenog postavljanja problema, dolazi nakon stoljećima staroga filozofijskog pokreta, pojam "Bog" već je dokinut kad se on javlja. Budizam je jedina prava pozitivistička religija koju nam pruža povijest; i u svojoj spoznajnoj teoriji (strogom fenomenalizmu), on više ne govori o "borbi protiv grijeha" nego, dajući potpuno pravo stvarnosti, o "borbi protiv bola". Iza sebe je već ostavio - time se uvelike razlikuje od kršćanstva - samoobmanu pojmova o moralu - on je.. onkraj dobra i zla.

Dvije su fiziološke činjenice, na kojima se on temelji i na koje se usredotočuje: prvo, prevelika senzibilnost, koja se očituje kao rafinirana sposobnost za bol; drugo, prevelika duhovnost, predug život u pojmovima i logičkim postupcima, zbog čega je instinkt osobe oštećen u korist "bezličnoga". Na temelju tih fizioloških uvjeta nastala je depresija: protiv nje Buda postupa higijenski. Suprotstavlja joj život u prirodi, nomadski život, umjerenost i brižljivost u izboru hrane; oprez prema svim alkoholnim pićima; također oprez prema svim afektima, koji stvaraju žučljivost, od kojih uzavre krv; nikakvu zabrinutost, ni za sebe, ni za druge. On traži predodžbe koje umiruju ili razvedravaju - pronalazi sredstva za odvikavanje od drugih. Smatra da dobrota, biti dobar, potiče zdravlje. Molitva je isključena kao i askeza; nema kategoričkoga imperativa, općenito nikakve prisile, pa ni unutar samostanske zajednice (iz koje se može ponovno izići). Sve bi to bila sredstva kako bi se pojačala ona prevelika senzibilnost. Upravo stoga i ne traži borbu protiv neistomišljenika; njegov nauk ne brani se ni od čega toliko koliko od osjećaja osvete, odbojnosti, ressentimenta ("neprijateljstvom se ne izbija neprijateljstvo": dirljivi refren cijeloga budizma..). Upravo ti afekti bili bi potpuno nezdravi s obzirom na glavnu dijetetsku namjeru.

Duhovni umor, s kojim je suočen i koji se izražava u prevelikoj "objektivnosti" (to jest, u slabljenju individualnoga zanimanja, gubitku težišta, "egoizmu"), on suzbija strogim svođenjem i najduhovnijih interesa na osobu. U Budinu učenju egoizam postaje obveza: načelo "jedno je prijeko potrebno" i "kako se oslobađaš bola" regulira i ograničava svu duhovnu dijetu. Teži se za vedrinom, mirom, beželjnošću kao najvišem cilju i taj se cilj postiže. Budizam nije religija u kojoj se teži samo za savršenstvom: savršenstvo je normalan slučaj.

U kršćanstvu instinkti pokorenih i potlačenih dolaze na prvo mjesto; najniži slojevi traže u njemu spas. U njemu se kao zanimanje, kao sredstvo protiv dosade, prakticira kazuistika grijeha, samokritika, inkvizicija savjesti; u njemu se uporno održava afekt (molitvom) prema moćniku, nazvanom "Bog"; u njemu se ono najviše smatra nedostižnim, darom, "milošću". U njemu nema ni javnosti; skrovište, tamna prostorija kršćanski su. U njemu se prezire tijelo, higijena odbija kao čulnost; i sama Crkva brani se od čistoće (prva kršćanska mjera nakon izgona Maura bilo je zatvaranje javnih kupališta, kojih je samo u Cordobi bilo 270). Kršćanski je određeni smisao za okrutnost, prema sebi i drugima; mržnja prema neistomišljenicima; volja za proganjanje. Prevladavaju mračne i razdražljive predodžbe; najpoželjnija su stanja, nazvana najuzvišenijim imenima, epileptoidna; dopuštena je dijeta koja pogoduje morbidnim pojavama i prenapinje živce. Kršćanski je mrziti duh, ponos, hrabrost, slobodu duha; kršćanski je mrziti osjetila, radosti osjetila, radost općenito..

Kada je to kršćanstvo napustilo svoje prvo uporište, najniže slojeve, podzemlje antičkoga svijeta, kada je među barbarskim narodima pošlo u potragu za moći, pretpostavka više nisu bili umorni ljudi, već u duši podivljali i rastrgani ljudi - imalo je jaka, ali neuspjela čovjeka. Nezadovoljstvo samim sobom, sama bol ovdje nije kao kod budista prekomjerna razdražljivost i sposobnost za bol, već naprotiv, prejaka želja za nanošenjem boli, za oslobađanjem unutarnje napetosti u neprijateljskim radnjama i predodžbama. Kršćanstvu su bili prijeko potrebni barbarski pojmovi i vrijednosti kako bi zagospodarilo barbarima: to su žrtvovanje prvorođenca, pijenje krvi na pričesti, preziranje duha i kulture; svakakvo mučenje, osjetimo i neosjetilno; prekomjerna raskoš kulta. Budizam je religija za ljude kasnijega doba, za dobre, blage, nadasve produhovljene rase koje nadasve lako osjećaju bol (Europa još dugo neće biti zrela za njega): on je vraćanje tih ljudi u mir i vedrinu, na dijetu u duhovnom, na određenu očvrsnutost u tjelesnome. Kršćanstvo želi zagospodariti zvijerima; njegov je način da ih učini bolesnima - slabljenje je kršćanski recept za kroćenje, za "civilizaciju". Budizam je religija za svršetak i umor civilizacije, kršćanstvo je još i ne nalazi - eventualno je osniva.."
__________________
Everything is nothing, with a twist.
descender is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 16:15.