![]() |
Krivo provedena uplata/isplata
Molio bih Vas za pomoć imam problem prošli tjedan sam uplatio lovu u erste banku a trebao sam u pbz plaćao sam nekoliko stvari u erste i kako sam žurio nisam promijenio br. rč. banke.
Zvao sam u Erste u četvrtak i rekli su da će riješit kroz 2-3 dana sad sam ih zvao i kažu da još nisu dobili odobrenje za povrat sredstava od svojih nadređenih. Dali ima nešto u mojoj mogučnosti da mogu napraviti ili sam prepušten njima na milost i nemilost. |
znam za sličan slučaj, uplata je sjela na račun zabe - uglavnom bilo je potrebno nekoliko dana da bankari zabe nakon prijave problema riješe slučaj - novac je vraćen natrag na ž-r bez problema.
prema tome, vjerujem da ti to jedno oni mogu riješiti - pričekaj još malo i naravno budi u kontaktu s njima! |
to će biti jako teško
ja sam recimo jednom prilikom isto krivo uplatio umjesto u pbz ošla lova u zabu riječ je bilo od 2oo kn nikad ih nisam vidio, prošlo valjda sad već i 2,5 godine govorili su mi da nemogu bez vlasnika računa skidati lovu s računa vozali me od jednog telefona do drugoga, pisao mailove i nikad išta. |
Krivo provedena uplata na račun
tekući račun-trajni nalog sa žiro
13.03.2009. uplaćeno mi je cca 2.000 kn - nečija plaća 19.09.2009. napravljen povrat tih cca. 2.000 kn mene nitko ništa nije pitao (usmeno ili pismeno) da li se ja slažem da se napravi povrat, niti obavijestio (usmeno ili pismeno) da je to napravljeno. Da li banka to smije napraviti ako je novac "ležao" na mom računu 6 dana. Ako ne smije, mogu li ja dobiti povrat na svoj račun novca koji su oni isplatili s mog računa bez da su mi išta rekli i pokloniti ga u humanitarne svrhe (mogu ga i oni uplatiti bez da ga meni stave na račun da ne bi ja ispao pizda). Mislim da ako novac 6 dana leži na računu tada je on u vlasništvu onog čiji je račun i da je bahato da me se ne obavijesti. Molim ako netko zna kakva su pravila banaka u ovom slučaju da napiše svoje mišljenje. Hvala |
imaju pravo ispravit grešku knjiženja bez tvoga pitanja (ipak je to njihova banka a ne tvoja) a ti imaš pravo se žalit sa predočenjem uplatnice,ugovora ili nekog drugog dokumenta kojim dokazuješ da su to bili tvoji novci,ali pošto to nisu tvoji novci šta očeš.
|
Quote:
Negdje sam čuo da je žena krivo uplatila račun pa da nije mogla do svog novca pa mi je zbog toga čudno da je meni skinuto s računa bez mog pristanka |
Quote:
Odkuda ti ideja da je to tvoje vlasništvo?:lol: |
Quote:
Zanima me samo da li banka inače o prepravljanju/ispravljanju mora obavijestiti onoga čiji je račun tj. na koga račun glasi ili ne. Mislim da bi bilo OK s njihove strane da se to napravi. Može neko na moj račun uplatiti 1.000.000,00 kn pa me prijaviti da sam uzeo mito ako sam npr. sudac... |
ovisi od banke do banke kako će se postaviti u toj situaciji, u pravilu se traži suglasnost vlasnika računa za isplatu :ne zna:
koja je banka u pitanju? |
Quote:
zvao sam ih na 0800 ... i rekli su mi da u pravilu ne bi smjeli bez mog pristanka napraviti ništa i da se obratim voditelju poslovnice za detalje. nisam se još čuo s njim pa ne bih želio ništa reći dok ne čujem kakva je stvarna politika banke po tom pitanju tj. šta će mi reći |
Bitno je jako, ali jako, čija je to zapravo greška.
Ako je greška nekoga u banci dok je provodio nalog u sustav (krivo upisao broj, pa novac zalutao), onda banka ima pravo povući taj novac, tj. ispraviti svoju grešku. To stoji u većini ugovora o tekućem računu, napisano sitnim slovima. No ako je to greška neke "tete" iz računovodstva firme XY d.o.o. koja je zadala takav "krivi" nalog (pa je plaća krivo otišla), a banka ga je ispravno provela (jer ne zna banka kome novac zapravo treba ići, to zna "teta" koja se zaje*ala), onda banka to nema pravo nego mora moliti klijetna da novac vrati. Znači pravac u banku da se vidi tko je zeznuo. |
Quote:
Jasno da nešto što je na tvojem računu nije tvoje ako nisi ti uplatio ili uplata nije tebi namijenjena odnosno sa Marsa se vidi da se radi o grešci. Nije mi jasno zašto radiš problem oko toga :ne zna: I zašto bi te trebali obavijestiti o tome ako je saldo ispravan?:ne zna: |
pa u pravilu, bez obzira što je greška u pitanju i oni mogu dokazati da se radi o greški (jer imaju virman na kojem je isparavan broj računa, a ne tvoj), trebali su te zatražiti suglasnost (bar je to neki običaj u takvim situacijama, mada uopće ne mora značiti da je to i službena politika te banke :mig:). s druge strane, ti si svjestan da to nije tvoj novac :ne zna: pa mi nije jasno zašto bi išao raditi probleme?! :ne zna:
|
Quote:
ovo ne da je presmiješno nego .... :lol: banka bahato ispravi pogrešku, a ti si fin jer je ta lova nakon 6 dana postala tvoja ... mislim što sve ovdje neću pročitati :rolleyes: |
Nije mi jasno zašto radiš problem oko toga :ne zna:
I zašto bi te trebali obavijestiti o tome ako je saldo ispravan?:ne zna:[/QUOTE] Mislim da bi bilo fer da se ljude obavijesti o nekim promjenama na njihovim računima....reda radi... |
ako nemaš uslugu trenutnog obavještavanja onda ćeš dobiti na izvodu
|
Quote:
Quote:
|
Kakve promjene, kada je saldo potpuno ispravan?[/QUOTE]
Kada sam "rekao" promjene mislio sam na povećanja i smanjenja koja su se na računu dogodila u zadnjih nekoliko dana. Molim te objasni: saldo je potpuno ispravan. |
Quote:
Greškom ti je uplačeno 2000 kn. Uočena je i ispravljena greška tj. skinuto ti je 2000 kn. 19.03.2009 saldo na računu 1000 kn. 1000 kn=1000 kn :) |
Valjda je očekivao da će ga nazvati iz banke da mu kažu a oni nisu.
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:56. |
Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2016 Forum.hr
Ad Management by RedTyger