Quote:
anđeo čuvar kaže:
to je jedini cilj kamera- ništa drugo
|
Argumentacija na razini osnovne škole. Tebi za informaciju stari...
Da je MUP-u jedini cilj sredstva u proračunu napravili bi jedno od sljedećeg:
- prošetali se po svim kvartovima grada Zagreba i ispisali 50.000 kazni za nepropisno parkiranje u nedjelju navečer i ukeširali više od 2.000.000 €. Još bolje po Splitu, čak bi i veći bio učinak.
- postavili kameru na bilo koje frekventno raskrižje u gradu Zagrebu (Držićeva/Vukovarska, Aleja Bolonje, Miramarska, Branimirova, bilo gdje ubiti) i ispisali 100.000 kazni za crveno svjetlo i famozno "ne smiješ ući u raskršće ako ne možeš izać"
- postavili kameru koja mjeri udaljenost između vozila na zagrebačkoj obilaznici (famozne 2 sekunde) i ukeširali jedno 10.000.000 € u jednom danu
Ali ipak to ne rade jel? A zašto ne rade, zato jer im je cilj bit nesposoban... I bojat se da IMBEX ne na piše članak "MUP samo pljačka jadne građane i ostale bežične koji divljaju s autima umjesto da se bave Ivom Sanaderom"
Bilo kako bilo, zanimljivost u vezi kamera za nadzor prometa na području Grada Zagreba:
- od prvog posta u ovoj temi (1. mjesec 2015. godine) s uvođenjem prvih kamera za nadzor brzine na području grada Zagreba do jučer nije ugrađena nova kamera (a bilo je jedno 4-5 rundi postavljanja novih kamera)
- shodno tome, Koprivnica je do jučer imala više kamera za nadzor prometa od Grada Zagreba (a ima negdje 200 puta manju frekvenciju prometa)
- od postojećih kamera prvog tipa (kockasti Gatso) dam ruku u vatru da niti jedna nije u funkciji (nema kameru, samo kućište, kamera neispravna, MUP nema čovjeka da dođe skinut podatke s nje, MUP nema čovjeka da pogleda sliku i ispiše kaznu ili ... SVE OD NAVEDENOG). Osobno sam prolazio sa 40 plus (oko 100 km/h) na Držićevoj gdje je leća bila prisutna. Od kazne ni k naravno...
- bilo bi zanimljivo vidjet koliko je kazni ispisano od tih kamera na području Grada Zagreba (možda 10 ukupno u jednoj godini, potrudili se pred kraj godine jednu ospobit valjda da ne upišu "0" u statistiku)
- uz općenitu prisutnost prometne policije nigjde i nikada na području Grada Zagreba, dolazak divljaka svih mogućih rasa, kultura, spolova, dobi i ostaloga, staviti skupa "sigurnost prometa na cestama" i "Grad Zagreb" je oksimoron. Jedino što koči divljanje je što je u prometu 500.000 autiju do 23 sata, tako da tek poslije 00.00 mogu divljat.
Šta reći, koju posruku porati?