Quote:
mezzzzzo kaže:
Mogućnost 1: Pomiriš se s time što nisi pri susretu provjerio kakav je proizvod. Ako je bila dostava, što nisi ispitao sve detalje prije slanja i zatražio dodatne slike, opise,..
Mogućnost 2: Pozvoniš mu na vrata i pitaš ga za zdravlje
Predlažem mogućnost 1. Jebiga.
Ako je bio PayProtect, možda imaš više opcija no nisam upoznat s time jer nisam nikad koristio. Možda ti netko da treću mogućnost, a možeš pitati i njihovu podršku za savjete.
|
Nisam poslušao tvoj defetistički stav pod 1 ni agresivni pod 2 već pod 3
Obratio sam se korisničkoj službi, prijavio lažno oglašavanje i prijevaru i stavio cijelu korespodenciju na raspolaganje....
Uputili me na policijsku postaju s kojom imaju odlčnu suradnju u slučajevima prijevara na njuškalu
Dakle treba prijavljivati.... prevaranti računaju na defetizam i malodušje ....