Quote:
cvijetić kaže:
putnice nisam te baš dobro shvatila.
što si mislila pod " više učiti"?
i što si mislila pod "drugi sistem povezivanja podataka i ucenja"?
|
joj, cvjeticu, ja sam potpuni laik i mogu ti samo reci svoj utisak.
gledam sad godinu dana frendicinu malu. predivno stvorenje, njezna, draga, bistra, inteligentna, matematicar, a nadarena i za slikanje, sto je killer kombinacija
to dijete je imalo svoj sistem racunanja, mnozenja, koji ni ja ne kuzim (oni koji znaju shvatit ce o cemu se radi), istrazivala je galaksije i rimsku povijest od drugog razreda, dok su vrsnjaci bili na prelazenju preko ceste i stranama svijeta, ali kako nas obrazovni sustav ne podnosi dijete koje iz matematike napise samo rezultat, vec do njega treba doci postupkom koji mora biti za sve isti, a njoj je taj postupak bio nejasan ili dosadan, postupno je pocela zazirati od matematike...
to je jedan primjer.
mi ih obozavamo, bodrimo i podrzavamo u toj njihovoj razlicitosti, ali mislim da darovitu djecu treba ili pripremiti na to da prosiruju podlogu...ne znam, konkretno da se tablica mnozenja mora znati napamet, bez obzira sto je njihov sistem racunanja drugaciji, te ih usmjeriti da je to (vise pristupa istom problemu) dobro i korisno, ili ih potpuno podrzati u darovitosti upisom u predvidjene skole s individualnim pristupom.
ovoj maloj samopouzdanje je padalo protekom skolovanja, jer je bilo sve vise podrucja, a prelaskom u vise razrede i profesora koji su tezili tom ukalupljivanju, sto je rezultiralo i nekim
padom ugleda u razredu (kad si cetiri godine odlikas, a onda u petom i setstom razredu pocnes padati, pojede te grupa iznad koje si bio po znanju, pa ste recimo bili ravnopravni, jer su oni u socijalnim vjestinama bili brzi i bolji)
prvo moram jos napomenuti da je darovito dijete izuzetan dar, ali i odgovornost. ja nisam bila spremna uhvatiti se s tim ozbiljno kad su moji bili prvoskolci i odbila sam tu mogucnost kad mi je bila ponudjena, pustila sam ih u rijeku i plivaju super, a ja se moram prestati zamarati jesam li im time sto uskratila. bruse mozak na drugim poljima, a bez opterecenja.
tak, to su moje impresije sa strane, voljela bih da se jave roditelji koji imaju darovitu djecu u visim razredima, da cujemo iz prve ruke
