Pogledaj jedan post
Old 14.11.2008., 15:27   #72

...tako stvari i trebaju funkcionirat. Zarada se treba ulagat u inovacije, poboljšanje kvalitete i proizvoda i uvjeta rada zaposlenika. Dugotrajnim ulaganjem se stvora brand koji će imat svoju klijentelu i svaki kupac će točno znati što plaća..izvornost,autentičnost,kvalitetu i samog proizvoda i klime u kojoj je nastao..i svatko neka bira brand po svom ukusu i financijskim mogućnostima...ova glad za brzom zaradom danas,stvaranje vise difuzijskih linija,povećanje proizvodnje i sl..na kraju će samo rezultirat kaosom,kupac uopće neće znat kakav proizvod kupuje,brand će izgubit značaj...
a možda je krajnji cilj da se uopće više ne kupuje kvaliteta,nego da odjeću kupujemo kao hranu,kada je jednom konzumiramo onda je više nema...ok nismo je probavili,ali smo je bacili u smeće i slijedeći dan kupimo drugu..hehe...sve teži prema tome...
black_man is offline  
Odgovori s citatom