da zaista, Katastrofa od dućana... nikada više tamo...
kada trebaš platiti onda su ljubazni... a kada treba nešto reklamirati ili zamjeniti onda ih nema nigdje... zato ih izbjegavajte u velikom krugu...
osim toga ja sam iz zaprijetio inspekcijom, novinama itd...
ali se on na to slatko nasmijao i još otišao u drugu sobicu jer više nije mene
mogoa slušati.... jadno
nevezano za to... ja u ponedeljak ih službeno prijavljujem u inspekciju, te ih dodatno prijavljujem u Društvo za zaštitu potrošača koji će ih isto službeno prijaviti jer sam proanašao članak :
ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA
Obveza trgovca
Članak 5.
Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.
znači ako servisa nema, a servisa nema. to svatko može provjeriti
onda su mi dužni dati novi proizvod ili novac,
