Pogledaj jedan post
Old 23.01.2010., 14:01   #3
da zaista, Katastrofa od dućana... nikada više tamo...
kada trebaš platiti onda su ljubazni... a kada treba nešto reklamirati ili zamjeniti onda ih nema nigdje... zato ih izbjegavajte u velikom krugu...

osim toga ja sam iz zaprijetio inspekcijom, novinama itd...
ali se on na to slatko nasmijao i još otišao u drugu sobicu jer više nije mene
mogoa slušati.... jadno

nevezano za to... ja u ponedeljak ih službeno prijavljujem u inspekciju, te ih dodatno prijavljujem u Društvo za zaštitu potrošača koji će ih isto službeno prijaviti jer sam proanašao članak :

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA

Obveza trgovca

Članak 5.

Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.

znači ako servisa nema, a servisa nema. to svatko može provjeriti
onda su mi dužni dati novi proizvod ili novac,


Zadnje uređivanje Cilim : 23.01.2010. at 14:11. Reason: Probaj editirati svoje postove
BundyBoy is offline  
Odgovori s citatom