Pogledaj jedan post
Old 13.01.2012., 00:27   #212
Jel pričaš napamet ili si konkretno probao voziti jedno 3 kompletne sezone sa zimskima?

Gle, zamjena guma košta. najisplativije je ne micati ih sa auta 3-4 god/60-80 k km, i onda u smeće. 2x godišnje ić vulkanizeru se isplati ako radiš mnogo km, pa ti potrošnja od 3 dcl igra.

isto pričam financijski, ali i sa aspekta sigurnosti. jer zimske i ljetne koštaju skoro isto, a priče o tome da se može izgurati zima sa ljetnima...može.

takav me napucao odiza i raspalo mu se jedno četvrtina alfice. meni nije bilo niš jasno, nije bilo ni mrve snijega, nego temp koji stupanj iznad nule i slinavo. pazi, napucao mene, sa refleksima mrtve krave, u 2.2 t teškom kršu i 235/85 r16 uskim gumama polu-vojnog profila, uglavnom za blato. a kanta mi ima uvjerljivo najgori put kočenja u klasi, elk test završava na boku i sl...

jasno da je lik imao ćelave ljetne gume

kočenje od 50 km/h do nule. što bi tek bilo sa većom brzinom i gorim uvjetima...moglo bi biti mrtvih več na obilaznici, a kamoli ac...ili pogažen pješak.
__________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."
Volvo 850 R. Bork Bork Bork

Zadnje uređivanje Felicius : 13.01.2012. at 00:32.
Felicius is offline  
Odgovori s citatom