Jel pričaš napamet ili si konkretno probao voziti jedno 3 kompletne sezone sa zimskima?
Gle, zamjena guma košta. najisplativije je ne micati ih sa auta 3-4 god/60-80 k km, i onda u smeće. 2x godišnje ić vulkanizeru se isplati ako radiš mnogo km, pa ti potrošnja od 3 dcl igra.
isto pričam financijski, ali i sa aspekta sigurnosti. jer zimske i ljetne koštaju skoro isto, a priče o tome da se može izgurati zima sa ljetnima...može.
takav me napucao odiza i raspalo mu se jedno četvrtina alfice. meni nije bilo niš

jasno, nije bilo ni mrve snijega, nego temp koji stupanj iznad nule i slinavo. pazi, napucao mene, sa refleksima mrtve krave, u 2.2 t teškom kršu i 235/85 r16 uskim gumama polu-vojnog profila, uglavnom za blato. a kanta mi ima uvjerljivo najgori put kočenja u klasi, elk test završava na boku i sl...
jasno da je lik imao ćelave ljetne gume
kočenje od 50 km/h do nule. što bi tek bilo sa većom brzinom i gorim uvjetima...moglo bi biti mrtvih več na obilaznici, a kamoli ac...ili pogažen pješak.