Quote:
Kameny kaže:
I to je baš otužno. Ispada da onda loši đaci koji su prolazili s dvojkama, trojkama ili četvorkama najviše u budućnosti budu nastavnici fizike, matematike.
jer nitko bolji ne ide na nastavnički smjer. Isto je s drugim smjerovima biologija, kemija.
po meni nastavnički smjer nije nimalo nešto lakši nego istraživački. kolegiji na prve dvije godine su praktički isti. trebalo bi se nešto tu napraviti. Ovo je nepravedno. A trenutna situacija je slika i prilika svega. degradira se općenito fizika kao nastavnička struka.
|
Prve dvije godine teorijski dio fizike (ali i svih matematika) je gotovo isti. Predavanja su jako slicna ,kvalitetom i kolicinom.
Ali zato je velika razlika u tezini zadataka iz fizike. Na istrazivackom zadatci zahtjevaju puno dublje znanje i jako dobru matematicku podlogu ,dok se na nastavnickom sve svodi na uvrstavanje u formule (i to vecinski nevektorske varijante). Poopceno vs specificno.
Da ,slazem se. Situacija nije nimalo bajna i promjene su nuzne. Iskreno ,teskog srca ,ne bih preporucio upisivanje na nastavnicki ,pogotove ne fiz-kem ,fiz-inf ili fiz-tehnika.