Quote:
denijama kaže:
Od liberalizacije tržišta nema praktično ni jednog valjanog argumenta koji bi išao na ruku prijašnjem stanju.
|
Liberalizacija je počela i prije ubera, a prisutna je i na tržištima gdje uopće nema ubera, pa i nema previše veze sa uberom kao kompanijom.
Liberalizacija je zaoštrila konkurenciju i prisilila vozače da više voze, a manje se odmaraju uz druženje i šah na haubi, pa su umorniji, a znamo što umor znači u prometu. Ali to je OK dok cijenu plaća netko drugi, izvan taksija. Dio poslovnog modela, socijalizacija troška putem osiguranja, a prisvajanje profita, kapitalizam na djelu.
Vozači "moraju" prihvaćati vožnje da ih ne izbace sa platforme, pogotovo ako su zaposlenici posredničke firme prema kojima imaju obveze osigurane zadužnicama na desetke tisuća kuna, a što je izgleda čest slučaj.
Moraju tako cijele dane da pokriju troškove i rizike. Npr. da se razbole pa moraju na bolovanje na trošak poslodavca - prvih 42 dana bolovanja. Ili plaćeni godišnji odmor 4 tjedna godišnje + plaćeni državni praznici.
Quote:
Dakle, koja je to točno sila i potreba , a koja bi nas racionalno nagnala da ukidamo Uber.
..
-sasvim je ludo uopće razgovarati o platformi koja je u krajnjoj liniji dobrovoljna ...
..
to je samo tehničko pitanje, a ne suštinsko pitanje koje bi uopće zanimalo korisnike.
|
Uber poslovni model je u nekim aspektima drugačiji od ostalih taksi kompanija, pa to zanima
korisnike foruma.
Recimo, odakle dolaze uštede i "uštede" i tko sve osim putnika plaća ostatak računa do "full cost recovery" cijene vožnje.
Ako jedan poduzetnik ovlada prevelikim tržišnim udjelom, čak i da nije ništa drugo nelegalno, u nekoj točki mora djelovati i AZTN.