Quote:
high road kaže:
Malo realnosti ne bi škodilo. Gdje ima tih starih Escorta Mk1 i 2 na poklon o kojima pričaš? Sve što imalo valja u pravilu ni ne vidi oglasa. Nedavno je bio jedan fin Escort 87-o (što i nije tako staro...), po ne baš atraktivnoj cijeni i otišao je brzinom svjetlosti. Da ne tražim nešto drugo - ja bi ga kupio. Ovi noviji nisu na cijeni. Još. Dal će bit - vidjet će se. I ne, ne govorim o Cosworthu, oni su već danas papreno skupi.
|
Gdje si ti vidio da ja pričam o Escortima MK1 i 2? Čitaš li što napišem ili ti je plan samo prepirka koja nema veze sa ovom temom?
Evo ti jedan MK3
https://www.index.hr/oglasi/ford-esc...81/oid/3543689
12t kn nije fiksno... Da je Fićo u takvom stanju i to najobičniji 750LE išao bi za minimalno 3x tu cijenu. Znači potpuno ne zanimljiv oldtimer kod 99% oldtimer scene.
https://www.njuskalo.hr/oldtimer-aut...oglas-39063861
Evo ti još jedan koji se prodaje ohoho vremena, da je Fićo pa i Stojadin u takvom stanju i za te novce jučer bi bio kupac, ne danas već jučer.
Koje su to cijene kao suho zlato? Pa jedan obični Fićo kontraš da je u dobrom stanju ili uredno restauriran u originalno stanje najniže što sam vidio bio je 8t eur i taj je odmah nestao iz oglasa. U prosjeku idu do 10 za pristojne restauracije, a bilo je i skupljih transakcija.
Alo najniža klasa autoindustrije višestruko je skuplja od Escorta koji je cjenovno tada bio kao danas Dacia Sandero VS Mercedes C klasa

(možda čak i veća razlika)
Najviše sam skužio koliko su neki auti ne zanimljivi kada za prodanog Kadetta B1 2 vrata u jako jako dobrom stanju (na kakvo više nikada neću naletiti) Luxe verzija sa jačim motorom. Jedva prodao za pola cijene Fiće kojeg sam gledajući tržište ustvari platio ekstra jeftino
