Quote:
sArAkUzZa kaže:
Kažeš nikad vidio 24v.
Da vidio....složio više nego si ti milki pojeo.
Treba ti punjač za olovo ili litij. Ili lifp4? Možda laboratorijsko napajanje do 60v?
Vidiš, samo fakti
Znaš li što je to? Koji je nazivni napon?
Zašto 12v akumulator sa ćelijama unutra traje dugo - tvornica stavlja iste ćelije. Ako se o tom ne vodi računa jako lako 12v nije više 12v.
I da, kod strojeva se uvijek mijenjaju OBA akumulatora, istog tipa i serije, po mogućnosti izmjeriti unutrašnji otpor.
Objasni ti meni inžinjeru kako je to manje ampera bolje 
|
Quote:
sArAkUzZa kaže:
Točno, a ako staviš iste akumulatore koji su bili par mjeseci u različitoj upotrebi već nisu istog stanja.
|
Vidi jarane,barem trebas citat, pitah te za punjac od 24V,koliko ima izvoda

Nemoj mi o baterijama, kao klinac sam isao barem jednom Sombor da mi od Zastave 1300/Z101/Jugica naprave novi,gledas kako ga rastali i stavi nove ploce, ako doneses Viljamovku dobijes sto zelis

Odgovorio sam ti svei povezivanju u seriju...
Kada se stave novi akumulatori, rukom napisem mjesec i godinu( 34 vozila x2 je 68)imamo jos u rezerve desetak, ako stradaju pre 24 mjeseca samo sidjem u podrum po druge Varta sve placa,doleze svakih 90 dana da provjere stanje koliko je potroseno...godinama nije ni jedan od nas placen...ali nocu vozila moraju biti na punjacu... i imas ovu proceduru
https://www.youtube.com/shorts/PDsa8JQwJUk
steta sto nije citljivo da vidis ovog ciku kao se zove

taj je kuburio sa baterijama,jos iz JNA pa do danas...
