Quote:
ammm kaže:
Tih 2.875 i nešto kao Conti GP obični, uvijek je bilo i previše ubrzanja i brzine za apsolutnu dominaciju  ... po stazama u ZG.
...
E sad, na duljim rutama, obratno. Bullhorn postane neugodan, ipak je to samo savijena cijev. STI krumpiri su beskrajno ugodniji, mogu se postaviti više ovamo ili onamo, skidanje-penjanje je rijetka pojava, i konačno, koji puta zatreba i mjenjač.
|
Quote:
Ciklop kaže:
za „dulje“ rute po ravnom sam stavio i clipless pedale i odnos i 3,2, pa je ugodnije na 35+ kph. nisam išao doduše do slovenije ko neki tu, ne sjećam se više koliko je uspona po putu, više sveta nedelja - samobor. je malo neudobnije od ergo/sti al treba mijenjat položaj ruku, dalo bi se se i neke krumpire izmislit i montirat...
|
Quote:
ammm kaže:
Pa, baci koju fotku da to vidimo. Da osjetimo malo discipline  . Ja nekako nisam uspio zavoliti 25mm, 28mm mi je donja granica, doduse po stazama, malo ili nista ceste. I ovaj zadnji 44/16=2.75 mi bas odgovara.
|
ovo je long overdue, al sad je tek bajk završen sa svim sitnicama, pa da bacim koju sliku. sitnice se dotjeruju u hodu, naglasak je ipak na vožnji, kad se uhvati vremena... evo to je taj single speed za malo jače vožnje van grada, s clipless pedalama, odradio je i ove godine prije zatopljenja nešto vožnji po ravnici južno i zapadno od zg. sve je uglavnom kupljeno rabljeno, ideja je čelična rama i što bolji kotači, ali budget oriented build. sve je kupljeno rabljeno osim shimano kočnice i ručice, prednjeg i zadnjeg zupčanika i sitnica za volan. gearing je 38/12, dosta jako, al se lijepo da iskoristiti privjetrina, a još uvijek mogu preći koji nadvožnjak kad stanem na pedale. pogon i osovina su stari deore firkant, zupčanik je narrow-wide pa je još manja mogućnost da padne lanac. kokpit je ritchey s 31.8 flatbar-om srezanim na 40 cm i mini rogovima, a zapravo mi je najudobniji položaj ruku za te donekle dulje rute bio baš primiti taj širi 31.8 volan u sredini, odmah uz lulicu. još isprobavam za neki diy mini aerobar. što još, rama je columbus slx, gume 23/25 mm naprijed/nazad, težina osjetno ispod 8 kg (bez pedala i zadnje kočnice)...
https://i.postimg.cc/mkF7wZBn/IMG-20230501-195116.jpg
https://i.postimg.cc/0Q4pDKRm/IMG-20230501-195204.jpg
https://i.postimg.cc/YCNfZSYK/IMG-20230501-195223.jpg
https://i.postimg.cc/3Rhs68Fz/IMG-20230501-195233.jpg
https://i.postimg.cc/qB9Fdzhz/IMG-20230501-195308.jpg