22.05.2023., 16:51
|
#84
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2023.
Postova: 28
|
Quote:
tiluriumm kaže:
Ima li dijete i inače sklonost brojevima, računanju i matematici? Mislim da usvajanje, napredovanje i učenje ovisi u toj dobi isključivo o tome. Moj mali od 4g ne ide na tu, ali niti ijednu drugu intelektualnu radionicu, mimo vrtića u kojem imaju određeni nivo obrazovnog programa i onog što radimo doma usput. Zna brojiti nešto, prepoznati nekoliko brojeva, pokoje slovo, ali vrlo vrlo površno i pogađajuće (što me nimalo ne zabrinjava jer već imam iskustva i znam da će sve to raditi kad ga zainteresira i bude spreman), ali zato ide na sport godinu dana jer je jako aktivan, motorički spretan i tu uživa, briljira i napredak je doslovno vidljiv iz tjedna u tjedan.
Ako dijete ide godinu dana i niste primijetili značajan napredak ni interes, volju i želju, onda preispitajte aktivnost i pokušajte pronaći nešto drugo u čemu bi se dijete više pronašlo.
Nisu svi isti, neka djeca s 4 godine već vrlo lijepo čitaju slikovnice sami i pišu riječi i kratke rečenice. Drugu uopće ne zanima koji je nešto broj ili slovo, ali im zato neka druga aktivnost leži, plivaju, skaču, trče, pjevaju.
Po meni tek u školskom dobu možemo poticati nešto što djetetu ne leži, ali će možda uz adekvatno objašnjavanje i dovoljno vježbe usvojiti i usavršiti. Ovo u razdoblju prije škole usvajaju čisto na temelju vlastitog interesa, zanimanja i sklonosti i zato se bez obzira na uložen trud rezultati razlikuju. Šteta je što ljudi često potroše velike svote bez da im se objasni da veliki dio usvojenog ovisi isključivo o djetetu.
|
Razumijem sto ste željeli reci i puno vam hvala na razmišljaju. Jedino mi je čudno da doma bez problema usvaja bilo sto sto radimo sa slovima i brojevima, a od tamo ništa ne “donese”, pa sam zbunjena. Rekla bih da ga ne interesira da mi sam doma ne predloži da ide pisati po svojoj bilježnici.
|
|
|