Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Kupovanje na internetu

Kupovanje na internetu Shopping iz fotelje

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 27.05.2021., 11:30   #1
Mobileshop.eu.hr

ima li itko ikakva iskustva ili saznanja od drugih za kupovinu na "Mobileshop/eu/hr "

imaju uređaje po osjetno nižim cijenama od drugih shopova dali je to realno ili je zajeb .

Garancija ,povrat ,servisi ...



Naime muči me ovaj podatak sa njihove stranice

"

Svi su uređaji 100% novi i izvorni su u EU. Imajte na umu da je moguće da uređaj bude dvostruko zapečaćen jer ga je potrebno aktivirati prije slanja."



ne znam dali sam u pravu ako kažem da to znači da je original pakovanje otvarano pa ponovo zatvarano što znači da je moguće da unutra mogu biti i rabljeni uređaji , neispravni ili vraćeni pa servisirani a onda se prodaju kao novi nekako sam skeptičan .



Molim više odgovora ako imate bilo kakva saznanja jer ljudi rijetko pišu pohvale ako je sve OK sa trgovinom ili servisom jer jednom sam čitao za ovaj Mađarski X Extreme Digital da se bave takvom rabotom .

Hvala .
__________________
Mlajo
mlajo is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.05.2021., 12:25   #2
Prevaranti, ne kupuj ništa od njih
__________________
Mr. BAD GUY
Beco is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.11.2023., 05:52   #3
Ima li netko neko novije iskustvo kupnje kod njih???
Afro Dita is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2024., 12:00   #4
Netko kupovao u zadnje vrijeme?
Iskustva u komunikaciji?
__________________
....nije sretan 'ko puno ima, sretan je onaj 'ko malo treba, ne da se sreća zlatom kupiti....
jony b. is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.10.2024., 22:42   #5
Kupio flaghship mob, originalno zapakiran, nedirnut, sa svom opremom u kutiji (120w punjač, kabl, maska, igla) zadovoljan sam jer cijena je bila cca 200€ manje nego najeftinije kod nas.... Jedino mi je enigma di su mi račun i jamstvo.... To nije došlo u pakiranju.... Morat ću ih kontaktirati.
E da, u subotu platio, u srijedu stiglo na paketomat.
__________________
....nije sretan 'ko puno ima, sretan je onaj 'ko malo treba, ne da se sreća zlatom kupiti....
jony b. is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.10.2024., 22:35   #6
Kontaktirao emailom, dobio račun na isti i upute što i kako u slučaju kvara....
__________________
....nije sretan 'ko puno ima, sretan je onaj 'ko malo treba, ne da se sreća zlatom kupiti....
jony b. is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.10.2024., 23:05   #7
Quote:
jony b. kaže: Pogledaj post
Kontaktirao emailom, dobio račun na isti i upute što i kako u slučaju kvara....
Gdje je servis u slučaju garancije? U hr (npr. Samsung Hrvatska) ili šalješ njima?
stipest is online now  
Odgovori s citatom
Old 11.10.2024., 07:16   #8
Uputa je: "U slučaju kvara, kontaktirati nas za daljnje upute i postupak."
__________________
....nije sretan 'ko puno ima, sretan je onaj 'ko malo treba, ne da se sreća zlatom kupiti....
jony b. is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2024., 12:18   #9
Nemojte slati mobitel na servis preko njih jer garanciju nemate, pogledajte zadnji opisan slučaj ovdje.

https://forum.bug.hr/forum/topic/opc...=asc&view=flat
frogs is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2024., 18:19   #10
Ne cudi me buduci da prodaju rabljene uredjaje pod nove.
genius_one is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.10.2024., 21:13   #11
Bome ja sam dobio novi, zapakiran tvorničkim naljama.... Niti jedne crtice nigdje.... Cijenom prezadoviljan.... Budemo vidjeli dalje....

Poslano sa mog 23078PND5G koristeći Tapatalk
__________________
....nije sretan 'ko puno ima, sretan je onaj 'ko malo treba, ne da se sreća zlatom kupiti....
jony b. is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.10.2024., 15:58   #12
Smeće od firme. Ne preporučujem kupovati tamo jer nemate garanciju. Niti prodavač nema licencu za prodaju mobitela (možda za neke i ima) niti servis koji im obavlja popravke nije ovlašten od licenciranog proizvođača da iste popravlja. I to je to.

Stoga prjie svake kupnje bilo čega obavezno provjeriti ima li prodavač licencu za prodaju tih proizvoda od proizvođača.
Kada dobijete potvrdan odgovor kontaktirajte proizvođača za svaki slučaj.
__________________
Većina ne navodi niti koliko bi ta zabrana trajala: doživotno, nekoliko godina ili jednostavno dok se Ustavni sud ne prestane ljutiti na Milanovića.
knedlaugrlu is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.01.2025., 16:11   #13
Quote:
genius_one kaže: Pogledaj post
Ne cudi me buduci da prodaju rabljene uredjaje pod nove.
Mene zanima koje argumente imaš u ovom slučaju?

Osobno, gledam jedan mobitel na njihovoj stranici, a vidim žestoko pljuvanje po njima, pa me zanima koji su to čvrsti argumenti protiv kupovine kod njih?

Eto, ako može smislen odgovor; argumentiran, a ne nabijen negativnim adrenalinom bez podloge ("smeće od firme" ili slično...). Pomoći ćeš mi

Hvala unaprijed
tajo1960 is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.01.2025., 20:06   #14
Argument je taj da valjda kod svakog mobitela pise:
"Imajte na umu da je moguće da uređaj bude dvostruko zapečaćen jer ga je potrebno aktivirati prije slanja."

Kakva vrazja aktivacija mobitela? I to jos da treba!! Uz to, pise da je to "moguce" sto znaci da, izgleda, neke mobitele nije potrebno aktivirati prije slanja!? Ili ga "aktiviraju" daljinski, dok je u kutiji?
Ovo samo znaci da prodaju miks novi/rabljeni (mozda samo otvorena kutija, isproban i vracen, a mozda i obnovljen mpbitel, ne mozes znati). E, sad.. mozda dobijes skroz novi bez da je kutija otvarana, a mozda dobijes i rabljeni (i vracen na tvornicke postavke), ne mozes znati dok mobitel ne dodje do tebe.
genius_one is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.01.2025., 01:58   #15
Quote:
genius_one kaže: Pogledaj post
Argument je taj da valjda kod svakog mobitela pise:
"Imajte na umu da je moguće da uređaj bude dvostruko zapečaćen jer ga je potrebno aktivirati prije slanja."

Kakva vrazja aktivacija mobitela? I to jos da treba!! Uz to, pise da je to "moguce" sto znaci da, izgleda, neke mobitele nije potrebno aktivirati prije slanja!? Ili ga "aktiviraju" daljinski, dok je u kutiji?
Ovo samo znaci da prodaju miks novi/rabljeni (mozda samo otvorena kutija, isproban i vracen, a mozda i obnovljen mpbitel, ne mozes znati). E, sad.. mozda dobijes skroz novi bez da je kutija otvarana, a mozda dobijes i rabljeni (i vracen na tvornicke postavke), ne mozes znati dok mobitel ne dodje do tebe.
OK, zahvaljujem!
tajo1960 is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.01.2025., 11:48   #16
E, da. Ne pise kod iPhonea. Zasto ne? Jer je lako provjerit kad je mobitel aktiviran, tj. koliko je star pa im ne moze proci prica da je mobitel aktiviran prije slanja (a vidi se da je aktiviran prije npr. pola godine)
genius_one is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.01.2025., 12:39   #17
Quote:
genius_one kaže: Pogledaj post
E, da. Ne pise kod iPhonea. Zasto ne? Jer je lako provjerit kad je mobitel aktiviran, tj. koliko je star pa im ne moze proci prica da je mobitel aktiviran prije slanja (a vidi se da je aktiviran prije npr. pola godine)
OK, ali ono sa aktivacijom, polovni, prepakirani, novi...
To mi nije pokazatelj sigurnosti, jer, kakvih sam situacija doživio i u hr. trgovinama - dobio polovne, vraćene, neispravne proizvode, a sve od eminentnih imena prodaje u Hr, pa zadnji slučaj mog mlađeg sina koji je nedavno kupovao media player u Njemačkoj, kod generalnog dealera/prodavača, pa dobio polovni, rabljeni...
OK, na i moju i svoju intervenciju je dobio poslije novi, ali je zajebancija trajala preko mjesec dana.
Btw, i sam sam kupovao kod njih, ali, ja sam uredno dobio novi, ganc novi (a sinu su uvalili, pokušali uvaliti, nečiji povrat).

Tako da - slučaj Mobileshopa je više pokazatelj općeg stanja pokušaja mužalje sa svime što se muljati može, ali, da su usamljeni slučaj na obzoru kupovine - nisu, nisu sigurno. I drugi su slični... ne mogu reći često, ali, dogodi se.

U svakom slučaju - mičem se od Mobileshopa; tnx još jednom!
tajo1960 is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.05.2025., 09:31   #18
Problem je da po zakonu o potrošačima, svi imamo pravo na povrat robe kupljene preko neta, u roku 14 dana. Pa što mislite, da kad se ta roba vrati u dućan, da je oni bace ? Normalno da je vrate u prodaju.
stipest is online now  
Odgovori s citatom
Old 22.05.2025., 20:55   #19
Dvostruko zapecacen i aktiviran prije slanja?
To ke o da rabljeni uredjaj. Smiju ga prodavat, ali ne kao novi, nego rabljeni
genius_one is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2025., 09:09   #20
Ne znam je li ne mogu (možda i mogu), ali znam da to ne rade. Sve što se vrati u tih 14 dana ide u normalnu prodaju. I kod nas i bilo gdje. Ja sam prije par godina kupio OLED tv u jednom našem web shopu. Nije bio jeftin (15000 kn). Nakon 7 dana sam ga vratio. Nakon njihovog pregleda, dobio sam novac nazad, a na njihovoj stranici se broj komada tog TV-a povećao za jedan.
stipest is online now  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 22:49.