|
|
17.06.2020., 21:18
|
#1
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2003.
Postova: 2,268
|
Zamjena selena prednjih vilica
Da li je netko mijenjao selene na vilicama bez prese? Mogu li se na skripcu izbiti stari i upresati novi selen? Eventualno ga ohladiti da lakse uđe. Da li je tako moguce ili obavezno mora ici na presu?
|
|
|
17.06.2020., 21:25
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2017.
Postova: 2,690
|
Imaš tekućeg dušika, a nemaš prešu?
U teoriji možeš između dvije cjepanice istucati selen van i onda ga stisnuti mic po mic škripcem, ali šta ti nije lakše mehi otići, za šta, 50-100 kuna?
|
|
|
17.06.2020., 21:25
|
#3
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2020.
Postova: 852
|
Quote:
Cutac kaže:
Imaš tekućeg dušika, a nemaš prešu?
U teoriji možeš između dvije cjepanice istucati selen van i onda ga stisnuti mic po mic škripcem, ali šta ti nije lakše mehi otići, za šta, 50-100 kuna?
|
U teoriji ako je neiskusan sve ce sjebat.
__________________
"Njega su za sve spremali izuzev za mene."
|
|
|
17.06.2020., 21:37
|
#4
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2017.
Postova: 2,690
|

Znam, zato sam rekao da ide mehi 
|
|
|
17.06.2020., 22:05
|
#5
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2003.
Postova: 2,268
|
Hvala na savjetima. Najvise hvala vrsnim majstorima s velikim iskustvom u servisiranju automobila.
|
|
|
17.06.2020., 22:06
|
#6
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2020.
Postova: 1,269
|
Quote:
sime kaže:
Da li je netko mijenjao selene na vilicama bez prese? Mogu li se na skripcu izbiti stari i upresati novi selen? Eventualno ga ohladiti da lakse uđe. Da li je tako moguce ili obavezno mora ici na presu?
|
Tko je majstor može bez profesionalnog alata napraviti izmjenu.
https://www.youtube.com/watch?v=qYzMfVNEI3Y
Što gubiti vrijeme sa zamjenom i izbijanjem kad možeš uzeti komplet novu vilicu pa si 200.000 km miran.
|
|
|
17.06.2020., 22:22
|
#7
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2011.
Postova: 16,045
|
Quote:
sime kaže:
Da li je netko mijenjao selene na vilicama bez prese? Mogu li se na skripcu izbiti stari i upresati novi selen? Eventualno ga ohladiti da lakse uđe. Da li je tako moguce ili obavezno mora ici na presu?
|
Možeš ovisno o autu/vilici
|
|
|
17.06.2020., 22:26
|
#8
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2003.
Postova: 2,268
|
Quote:
oirk kaže:
|
Svaka cast odlican video. Jedan selen mijenja na skripac drugi ipak na presu koja je doduse neka samogradnja ali obavlja posao.
Auto mi sad ima oko 540tkm i ne treba mi jos da traje 200tkm vjerojatno ga necu toliko voziti mada nikad se ne zna. Neke jeftine vilice ne zelim jer ne traju niti god dana. Trw se pokazao jako.dobar ali ima je i cijena cca 1000kn po komadu. A trw selen je 80kn pa ako je kugla dobra zasto ne samo selen promijeniti. I to bi samo zadnji promjenio, to je onaj kojo ja video mijenja s prešom. On nije pun nego se drzi samo na 2 kraja.
|
|
|
17.06.2020., 22:37
|
#9
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2020.
Postova: 1,269
|
Profesionalni alati su skupi, profesionalne radionice si mogu priuštiti mnogo toga dok sam svoj majstor mora sam napraviti alat.
Imaš mnogo kilometara, isplatili se uopće to raditi jer kroz par mjeseci doći neki drugi kvar recimo ležaj amortizera.
Ako je tolika razlika u cijeni onda se isplati izbijati i zamijeniti samo selen. Današnji majstori se neće s time zezati i gubiti vrijeme stavljaju novu vilicu jer vrijeme je novac.
|
|
|
17.06.2020., 22:45
|
#10
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2003.
Postova: 2,268
|
Upravo zato i ne idem kod majstora. Sve sam odrzavam. A i nisu pedantni, sve plastke pocupaju i ne vrate na svoje mjesto. Nedavno mi prijatelju majstor zamjenio obe poluosovine jer je auto tresao pri ubrzanju. Nije mu se dalo istrazivati koji kriz i koja casica je dobila luft i najlakse mu je bilo komplet obe polusovine zamjeniti. Tu je namjanje vremena izgubio. Nema rizika da zamjenom nece otkloniti kvar a i najveca je zarada. Taj rad je dosao pola vrijednoati auta.
|
|
|
17.06.2020., 22:56
|
#11
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2020.
Postova: 1,269
|
Nemoj se zezati da je pola auta dvije poluosovine koliko bi onda koštao auto?
Ima puno toga zašto trese kod ubrzanja ali prava je umjetnost postaviti pravu dijagnozu zašto i gdje trese.
Što misliš o ovom problemu?
https://www.youtube.com/watch?v=sBEzU9f_Wlc
|
|
|
17.06.2020., 23:02
|
#12
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2003.
Postova: 2,268
|
Tko ima malo stariji auto koji vrijedi 1500E dvije nove poluosovine mu dođu kao pola auta.
A ovaj problem s getribom na videu. Nekako mi zvuci kao da su zupcanici potroseni. Lezaj se drugacije cuje mada nemam puno iskustva sa rastavljanjem getriba.
|
|
|
17.06.2020., 23:18
|
#13
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2020.
Postova: 1,269
|
E pa zato se takav auto ne isplati popravljati kad se za svaki veći kvar daje pola auta, a od staroga se ne može napraviti novi auto.
Ovo s getribom može biti tek kad se rastavi pa vidi, ovako na slijepo piramida diferencijala.
|
|
|
17.06.2020., 23:39
|
#14
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 1,567
|
Koji auto je u pitanju? Na nekima se relativno lako stavi drugi selen.
Ako si spretan, s plehom i navojem možda uspiješ i na vilici zašarafiti.
Na peugeotu kupiš polovnu getribu i držiš fige da je ok 
|
|
|
18.06.2020., 00:00
|
#15
|
Registrirani korisnik
Registracija: Oct 2009.
Postova: 5,322
|
Quote:
oirk kaže:
E pa zato se takav auto ne isplati popravljati kad se za svaki veći kvar daje pola auta, a od staroga se ne može napraviti novi auto.
Ovo s getribom može biti tek kad se rastavi pa vidi, ovako na slijepo piramida diferencijala.
|
....tak'i auti se popravljaju dijelovima sa njuškala, i ne treba sve biti idealno.....nek malo zuji, al' nek vozi.....kum nedavno za staru vektru dobio mjenjač sa montažo
m sa 100 eurića.....i trljaj dalje do slijedećeg kvara....
|
|
|
18.06.2020., 06:28
|
#16
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2003.
Postova: 2,268
|
Quote:
Vieri kaže:
Koji auto je u pitanju? Na nekima se relativno lako stavi drugi selen.
Ako si spretan, s plehom i navojem možda uspiješ i na vilici zašarafiti.
Na peugeotu kupiš polovnu getribu i držiš fige da je ok 
|
Auto je stilo jtd. Odrzavam ga uvijek kvalitetno i po ps-u. Nikad me nije nigdje na cesti ostavio. Ne trosi puno i za sad me dobro sluzi iako ima puno km. Volim da mi je auto ispravan za otici na kraj svijeta ako treba. Jedina mu je mana 3v. Sad da i idem nesto novije uzeti nemam pojma sto. Kad vidim probleme sa dpfovika, egrovima, rucno na struju, a sve skupi kvarovi. Toliko ja nisam u ovog u zadnjih 10god ulozio.
|
|
|
18.06.2020., 09:58
|
#17
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 76,764
|
Quote:
sime kaže:
Upravo zato i ne idem kod majstora. Sve sam odrzavam. A i nisu pedantni, sve plastke pocupaju i ne vrate na svoje mjesto. Nedavno mi prijatelju majstor zamjenio obe poluosovine jer je auto tresao pri ubrzanju. Nije mu se dalo istrazivati koji kriz i koja casica je dobila luft i najlakse mu je bilo komplet obe polusovine zamjeniti. Tu je namjanje vremena izgubio. Nema rizika da zamjenom nece otkloniti kvar a i najveca je zarada. Taj rad je dosao pola vrijednoati auta.
|
Oni nisu pedantni a ti škripcem izbijaš selen ..... na ovo ima samo jedan komentar - odi u kurac.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
18.06.2020., 10:48
|
#18
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2011.
Postova: 16,045
|
Može i sa nareznom šipkom
|
|
|
18.06.2020., 12:54
|
#19
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 76,764
|
Ma može i flexom, osobno probao. Samo reci jel to posao ili sviranje kurcu? Ko i on majmuni koji nemaju alat pa tuku po kavezu od lagera (ili još bolje po slobodnom kraju) .... onda je lager sranje jer je prozujao u roku odmah.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
18.06.2020., 13:08
|
#20
|
Registracija istekla
Registracija: Nov 2010.
Postova: 7,843
|
Selene sam utiskivao pomoću dvije 5mm ploče i 5 navojni šipki,gedora i deri redom
Koristio neko govno od masti što je došlo sa selenima,usrao hlače i tako...selen sam ugradio,iako me bilo strah da ga ne sjebem time što bi jednu stranu više navrtio i nakrivio ga
Drži već 20k km
Lager sam ipak nosio majstoru da bi hidrauličnom presom izbije stari i tutne novi
Ehh da,stari selen nisam morao vaditi,ispao je sam  
__________________
Za razliku od automobila,žena vrijedi više ako je malo udarena
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:01.
|
|
|
|