Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 17.06.2020., 21:18   #1
Zamjena selena prednjih vilica

Da li je netko mijenjao selene na vilicama bez prese? Mogu li se na skripcu izbiti stari i upresati novi selen? Eventualno ga ohladiti da lakse uđe. Da li je tako moguce ili obavezno mora ici na presu?
sime is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 21:25   #2
Imaš tekućeg dušika, a nemaš prešu?
U teoriji možeš između dvije cjepanice istucati selen van i onda ga stisnuti mic po mic škripcem, ali šta ti nije lakše mehi otići, za šta, 50-100 kuna?
Cutac is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 21:25   #3
Quote:
Cutac kaže: Pogledaj post
Imaš tekućeg dušika, a nemaš prešu?
U teoriji možeš između dvije cjepanice istucati selen van i onda ga stisnuti mic po mic škripcem, ali šta ti nije lakše mehi otići, za šta, 50-100 kuna?


U teoriji ako je neiskusan sve ce sjebat.
__________________
"Njega su za sve spremali izuzev za mene."
Svrleone is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 21:37   #4

Znam, zato sam rekao da ide mehi
Cutac is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 22:05   #5
Hvala na savjetima. Najvise hvala vrsnim majstorima s velikim iskustvom u servisiranju automobila.
sime is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 22:06   #6
Quote:
sime kaže: Pogledaj post
Da li je netko mijenjao selene na vilicama bez prese? Mogu li se na skripcu izbiti stari i upresati novi selen? Eventualno ga ohladiti da lakse uđe. Da li je tako moguce ili obavezno mora ici na presu?
Tko je majstor može bez profesionalnog alata napraviti izmjenu.

https://www.youtube.com/watch?v=qYzMfVNEI3Y

Što gubiti vrijeme sa zamjenom i izbijanjem kad možeš uzeti komplet novu vilicu pa si 200.000 km miran.
oirk is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 22:22   #7
Quote:
sime kaže: Pogledaj post
Da li je netko mijenjao selene na vilicama bez prese? Mogu li se na skripcu izbiti stari i upresati novi selen? Eventualno ga ohladiti da lakse uđe. Da li je tako moguce ili obavezno mora ici na presu?
Možeš ovisno o autu/vilici
Intel_85 is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 22:26   #8
Quote:
oirk kaže: Pogledaj post
Tko je majstor može bez profesionalnog alata napraviti izmjenu.



https://www.youtube.com/watch?v=qYzMfVNEI3Y



Što gubiti vrijeme sa zamjenom i izbijanjem kad možeš uzeti komplet novu vilicu pa si 200.000 km miran.
Svaka cast odlican video. Jedan selen mijenja na skripac drugi ipak na presu koja je doduse neka samogradnja ali obavlja posao.
Auto mi sad ima oko 540tkm i ne treba mi jos da traje 200tkm vjerojatno ga necu toliko voziti mada nikad se ne zna. Neke jeftine vilice ne zelim jer ne traju niti god dana. Trw se pokazao jako.dobar ali ima je i cijena cca 1000kn po komadu. A trw selen je 80kn pa ako je kugla dobra zasto ne samo selen promijeniti. I to bi samo zadnji promjenio, to je onaj kojo ja video mijenja s prešom. On nije pun nego se drzi samo na 2 kraja.
sime is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 22:37   #9
Profesionalni alati su skupi, profesionalne radionice si mogu priuštiti mnogo toga dok sam svoj majstor mora sam napraviti alat.
Imaš mnogo kilometara, isplatili se uopće to raditi jer kroz par mjeseci doći neki drugi kvar recimo ležaj amortizera.
Ako je tolika razlika u cijeni onda se isplati izbijati i zamijeniti samo selen. Današnji majstori se neće s time zezati i gubiti vrijeme stavljaju novu vilicu jer vrijeme je novac.
oirk is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 22:45   #10
Upravo zato i ne idem kod majstora. Sve sam odrzavam. A i nisu pedantni, sve plastke pocupaju i ne vrate na svoje mjesto. Nedavno mi prijatelju majstor zamjenio obe poluosovine jer je auto tresao pri ubrzanju. Nije mu se dalo istrazivati koji kriz i koja casica je dobila luft i najlakse mu je bilo komplet obe polusovine zamjeniti. Tu je namjanje vremena izgubio. Nema rizika da zamjenom nece otkloniti kvar a i najveca je zarada. Taj rad je dosao pola vrijednoati auta.
sime is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 22:56   #11
Nemoj se zezati da je pola auta dvije poluosovine koliko bi onda koštao auto?
Ima puno toga zašto trese kod ubrzanja ali prava je umjetnost postaviti pravu dijagnozu zašto i gdje trese.
Što misliš o ovom problemu?
https://www.youtube.com/watch?v=sBEzU9f_Wlc
oirk is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 23:02   #12
Tko ima malo stariji auto koji vrijedi 1500E dvije nove poluosovine mu dođu kao pola auta.
A ovaj problem s getribom na videu. Nekako mi zvuci kao da su zupcanici potroseni. Lezaj se drugacije cuje mada nemam puno iskustva sa rastavljanjem getriba.
sime is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 23:18   #13
E pa zato se takav auto ne isplati popravljati kad se za svaki veći kvar daje pola auta, a od staroga se ne može napraviti novi auto.
Ovo s getribom može biti tek kad se rastavi pa vidi, ovako na slijepo piramida diferencijala.
oirk is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.06.2020., 23:39   #14
Koji auto je u pitanju? Na nekima se relativno lako stavi drugi selen.
Ako si spretan, s plehom i navojem možda uspiješ i na vilici zašarafiti.

Na peugeotu kupiš polovnu getribu i držiš fige da je ok
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.06.2020., 00:00   #15
Quote:
oirk kaže: Pogledaj post
E pa zato se takav auto ne isplati popravljati kad se za svaki veći kvar daje pola auta, a od staroga se ne može napraviti novi auto.
Ovo s getribom može biti tek kad se rastavi pa vidi, ovako na slijepo piramida diferencijala.
....tak'i auti se popravljaju dijelovima sa njuškala, i ne treba sve biti idealno.....nek malo zuji, al' nek vozi.....kum nedavno za staru vektru dobio mjenjač sa montažo
m sa 100 eurića.....i trljaj dalje do slijedećeg kvara....
sinisaplatz is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.06.2020., 06:28   #16
Quote:
Vieri kaže: Pogledaj post
Koji auto je u pitanju? Na nekima se relativno lako stavi drugi selen.

Ako si spretan, s plehom i navojem možda uspiješ i na vilici zašarafiti.



Na peugeotu kupiš polovnu getribu i držiš fige da je ok
Auto je stilo jtd. Odrzavam ga uvijek kvalitetno i po ps-u. Nikad me nije nigdje na cesti ostavio. Ne trosi puno i za sad me dobro sluzi iako ima puno km. Volim da mi je auto ispravan za otici na kraj svijeta ako treba. Jedina mu je mana 3v. Sad da i idem nesto novije uzeti nemam pojma sto. Kad vidim probleme sa dpfovika, egrovima, rucno na struju, a sve skupi kvarovi. Toliko ja nisam u ovog u zadnjih 10god ulozio.
sime is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.06.2020., 09:58   #17
Quote:
sime kaže: Pogledaj post
Upravo zato i ne idem kod majstora. Sve sam odrzavam. A i nisu pedantni, sve plastke pocupaju i ne vrate na svoje mjesto. Nedavno mi prijatelju majstor zamjenio obe poluosovine jer je auto tresao pri ubrzanju. Nije mu se dalo istrazivati koji kriz i koja casica je dobila luft i najlakse mu je bilo komplet obe polusovine zamjeniti. Tu je namjanje vremena izgubio. Nema rizika da zamjenom nece otkloniti kvar a i najveca je zarada. Taj rad je dosao pola vrijednoati auta.
Oni nisu pedantni a ti škripcem izbijaš selen ..... na ovo ima samo jedan komentar - odi u kurac.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.06.2020., 10:48   #18
Može i sa nareznom šipkom
Intel_85 is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.06.2020., 12:54   #19
Ma može i flexom, osobno probao. Samo reci jel to posao ili sviranje kurcu? Ko i on majmuni koji nemaju alat pa tuku po kavezu od lagera (ili još bolje po slobodnom kraju) .... onda je lager sranje jer je prozujao u roku odmah.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.06.2020., 13:08   #20
Selene sam utiskivao pomoću dvije 5mm ploče i 5 navojni šipki,gedora i deri redom
Koristio neko govno od masti što je došlo sa selenima,usrao hlače i tako...selen sam ugradio,iako me bilo strah da ga ne sjebem time što bi jednu stranu više navrtio i nakrivio ga

Drži već 20k km

Lager sam ipak nosio majstoru da bi hidrauličnom presom izbije stari i tutne novi

Ehh da,stari selen nisam morao vaditi,ispao je sam
__________________
Za razliku od automobila,žena vrijedi više ako je malo udarena
matko_gsi is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:01.