Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Rekreacija > Biciklizam

Biciklizam Na dva kotača uokolo

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 04.06.2019., 12:41   #1
Road bikes (cestovni bicikli) #2

Nitko ne otvara pa ću ja...

Na staroj temi smo prešli jubilarnih 10k postova pa evo nove

Link na staru temu

Nastavite dalje
__________________
"Ljudi cijeli život traže mir, spokoj, sreću i zdravlje, a mogu jednostavno kupiti bicikl." I.T.
ossasa is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 13:04   #2
nastavi ti Ossasa - gušt je čitat postove
berninho is online now  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 13:22   #3
Quote:
Haneke kaže: Pogledaj post
Čestitke
A gle, neće ti se kočnice razraditi u smislu da će nešto bolje kočiti. To ti je neki najosnovniji rang, no za cestu će biti skroz okej.
Stavi koju sliku u ovu temu, čini mi se da je bajk baš lijep.
Slike ću stavit, može.

Quote:
perich kaže: Pogledaj post
1) Kolko ja vidim, Nicasio 2 i onaj najskuplji oba imaju hidrauliku, samo entry level ima mehaniku.
Moja greška, da, krivo napisao. Kočnice su mehaničke. Ali čemu onda izjava prodavača da se moraju "razraditi" malo? Al sve u svemu, kako sam napisao, odličan bajk po mom skromnom subjektivnom mišljenju. nakon pevecikla preporod.
Mauro_C is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 13:28   #4
.. isto kao kad staviš nove kočione pločice na auto. Pločica se mora malo zagrijat i potrošit da bolje prijanja na disk.
Brock is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 13:32   #5
neovisno o tome dal su hidraulika ili mehanika, kod disk kočnica moraš "spaliti" pakne da bi počele kočiti punom snagom...
Sad, na Promax bremzama se to možda neće jako osjetiti, ali trebaš to napraviti.
__________________
Kad preživiš Jarun, onda si spreman na sve!
+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Mali Maleni is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 13:39   #6
Quote:
Mali Maleni kaže: Pogledaj post
neovisno o tome dal su hidraulika ili mehanika, kod disk kočnica moraš "spaliti" pakne da bi počele kočiti punom snagom...
Sad, na Promax bremzama se to možda neće jako osjetiti, ali trebaš to napraviti.
Hvala na linku, odo na jarun popodne.
Mauro_C is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 14:34   #7
+ kod mehanike je isto kao na shifterima, sajle se uvijek malo rastegnu nakon prvih parsto kilometara
__________________
PRO
litrenka is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 14:36   #8
Quote:
berninho kaže: Pogledaj post
nastavi ti Ossasa - gušt je čitat postove
Kad me povlačiš za tipkovnicu, da ipak dodam nešto na ovo:

Quote:
berninho kaže: Pogledaj post
...
Kratki rezime, ako sam dobro upratio:
Endurace jest svojevrsni "ulazni" cestovnjak, kraći je pa je uspravniji od Ultimate što ga čini ugodnijim, možda i boljim izborom za duže vožnje, opuštenije vožnje, bajk koji nije predviđen za postizanje nekih boljih/jačih natjecateljskih rezultata....

Ultimate je "klasičan" cestovnjak sa agresivnijom geometrijom/aoerdinamikom s kojim "letiš" i osjetno dižeš prolazno vrijeme/tj. radiš značajniju vremensku razliku...uostalom voze ih Katusha i Movistar timovi
Meni se nije dalo tipkati po mobu ni paliti komp, a i drugi su ti već odgovorili pa sam mislio preskočiti, ali evo i moje mišljenje...
Znaš da cestovnjaka vozim tek cca 2 mjeseca i da je većina mog "znanja" prikupljena preko interneta, a ne iskustvom (pa uzmi sve što pišem sa rezervom)

Endurace je Canyonov endurance model i dobro si ga opisao, ali razlika između njega i Ultimate-a je puno manja nego između endurance i race modela drugih proizvođača.

Ja sam "agresivnost" geometrije promatrao kroz omjer Stack/Reach (pri čemu manji broj označava agresivniju geometriju pa je taj omjer u našoj veličini (M) kod karbonskog Enduracea 1,51, a kod Ultimatea 1,45.
Za primjer, kod Scott Addicta (endurance) za veličinu 56 omjer je 1,54, a kod Addict RC (race) 1,44.
Drugi primjer je Giant Defy (u M/L-u) čiji je omjer 1,538, dok je kod TCR-a (race) omjer 1,412

Ono što sam još gledao je visina Head tube-a (veća vrijednost, uspravniji i opušteniji položaj)
Kod Scotta je HT 185 kod endurance modela, a 160 za RC; Defy ima 190, a TCR 168 (dakle, preko 2cm razlike); dok kod Canyona Endurace (M veličina) ima 159, a Ultimate 155 (manje od pola cm razlike).

Razlika (4cm) koju Acheron spominje je zbog prelaska sa XL alu Endurace-a na L Ultimatea i normalno je da mu treba malo vremena da se privikne.

I ja sam pri prelasku sa Sirrusa na Enduracea pri prvoj vožnji (10km) malo osjetio leđa i mislio sam jesam li trebao zamjeniti 10cm lulicu sa 11cm i odmah ju staviti u -, ali vrlo brzo sam se navikao i ovo u subotu je prošlo bez problema sa leđima.

Ono što hoću reći (i što je mene mučilo prije odluke), Endurace je teško uspoređivati sa edurance modelima većine ostalih proizvođača.
Ako želiš opušteniju geometriju, trebao bi pogledati i druge proizvođače.
__________________
"Ljudi cijeli život traže mir, spokoj, sreću i zdravlje, a mogu jednostavno kupiti bicikl." I.T.
ossasa is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.06.2019., 15:07   #9
Sam da javim kad me se spominje kako sam na Ultimateu odradio dvostruko Sljeme ovaj vikend, ravno 100 km.
Leđa se nisu javljala iako je to možda zbog toga što sam puno vremena proveo na usponima pa su ruke bile puno vremena "on the tops", dupe je puno bolje i vrijeme na ceneru je puno bolje.
__________________
Somewhere, something incredible is waiting to be known.

http://www.youtube.com/Zvjezdoznanci
Acheron is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.06.2019., 10:32   #10
Quote:
ossasa kaže: Pogledaj post

Ja sam "agresivnost" geometrije promatrao kroz omjer Stack/Reach (pri čemu manji broj označava agresivniju geometriju pa je taj omjer u našoj veličini (M) kod karbonskog Enduracea 1,51, a kod Ultimatea 1,45.
Za primjer, kod Scott Addicta (endurance) za veličinu 56 omjer je 1,54, a kod Addict RC (race) 1,44.
Drugi primjer je Giant Defy (u M/L-u) čiji je omjer 1,538, dok je kod TCR-a (race) omjer 1,412

Ono što sam još gledao je visina Head tube-a (veća vrijednost, uspravniji i opušteniji položaj)
Kod Scotta je HT 185 kod endurance modela, a 160 za RC; Defy ima 190, a TCR 168 (dakle, preko 2cm razlike); dok kod Canyona Endurace (M veličina) ima 159, a Ultimate 155 (manje od pola cm razlike).
Ima još jedan detalj koji bitno utječe na udobnost i položaj -
saddle top to handelbar top
https://www.bikegeocalc.com

Ovo ovisi koliko o biciklu,
toliko i o vozaču tj njegovim proporcijama - duljina nogu/ruku visina torza itd...
gradec is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.06.2019., 18:14   #11
Quote:
ossasa kaže: Pogledaj post
Ono što hoću reći (i što je mene mučilo prije odluke), Endurace je teško uspoređivati sa edurance modelima većine ostalih proizvođača.
Ako želiš opušteniju geometriju, trebao bi pogledati i druge proizvođače.
Dobar video gdje je dosta toga objasnjeno:

Markkonen is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.06.2019., 09:44   #12
Quote:
Markkonen kaže: Pogledaj post
Dobar video gdje je dosta toga objasnjeno:

stvarno dobar video
nema ga, samo je "blank" pa daj šibni nanovo
berninho is online now  
Odgovori s citatom
Old 10.06.2019., 09:45   #13
Video se uredno prikazuje.
Domi5 is offline  
Odgovori s citatom
Old 10.06.2019., 10:12   #14
Quote:
Domi5 kaže: Pogledaj post
Video se uredno prikazuje.
hm, onda je do mojeg pretraživača, idem istražit koji je klinac, hvala

@Markkonen - sorry
berninho is online now  
Odgovori s citatom
Old 10.06.2019., 23:38   #15
Presao s lancem kmc skoro 5tisuca,dal da mijenjam?
U visim brzinama (7-10)se cuje nesto.
Nadam se da nije kriva tema.😂
yopa1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.06.2019., 03:34   #16
Kupi alat za mjerenje istrošenosti lanca, puno egzaktnije nego da se mi ovdje igramo Vidovitog Milana
cestovnjak is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.06.2019., 07:47   #17
Quote:
Markkonen kaže: Pogledaj post
Dobar video gdje je dosta toga objasnjeno:
odličan video
a odjava na kraju vrh: ''koliko ozbiljnih biciklista s jednim biciklom znate?''
g-flash is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.06.2019., 10:08   #18
Quote:
cestovnjak kaže: Pogledaj post
Kupi alat za mjerenje istrošenosti lanca, puno egzaktnije nego da se mi ovdje igramo Vidovitog Milana
Moze alar pokazat da je lanac malo istegnut i onda je to ok a moze proizvodit drugaciji zvuk komji mi ide na zivce.😂
Pitam otprilike kad tko mijenja?
yopa1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.06.2019., 10:14   #19
Quote:
yopa1 kaže: Pogledaj post
Moze alar pokazat da je lanac malo istegnut i onda je to ok a moze proizvodit drugaciji zvuk komji mi ide na zivce.��
Pitam otprilike kad tko mijenja?
Ja svog mijenjam uglavnom između 5-7000 km, ovisi o vrsti lanca koji kupim. Imam alat za mjeranje lanca i po njemu se ravnom.
Ako nisi siguran odi u neki bic servis i zamoli da ti provjere lanac.
__________________
“Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi!”
Bob Rock
omahen is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.06.2019., 10:44   #20
Quote:
omahen kaže: Pogledaj post
Ja svog mijenjam uglavnom između 5-7000 km, ovisi o vrsti lanca koji kupim. Imam alat za mjeranje lanca i po njemu se ravnom.
Ako nisi siguran odi u neki bic servis i zamoli da ti provjere lanac.
Hvala!
Tu i je problem jer u blizini nema servisa.😥
yopa1 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 13:18.