Sam svoj majstor Radionica u kući |
|
|
10.05.2016., 13:17
|
#4001
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 8,946
|
ako me razumiješ "što se šuplje kuje,daleko se čuje". Ja bi odabrao punu opeku, a to se gradi kod kvalitetnih i skupljih građevina
|
|
|
21.05.2016., 03:15
|
#4002
|
U samoizolaciji
Registracija: Oct 2011.
Postova: 2,029
|
Parna brana bez izuzetka postavlja se na hladnu stranu, NA profile prema gips plocama. Kada kazem hladnu strnau mislim na vanjske zidove (ukljucujuci prema tavanu). Parna brana ne postavlja se na pregradnim zidovima izmedju dvije sobe.
Bit postavljanja parne brane nije prevencija prodora vode izvana u sobu nego da vlaga nastala kondenzacijom ne dodje na povrsinu ploca koje su oblozene papirom i kao takve dobra klopa za gljivice.
Problem kod takve gradnje (airtight) jest disanje. Ja nisam inzenjer, bavim se profesionalno instalacijom i na tom nivou "disanje" zidova cini mi se gluposcu. Kuce se tu gdje ja zivim rade da budu airtight - tako da nema nekontrolirane penetracije zraka kroz pregrade. Naravno da treba imati dobru cirkulaciju zraka u prostoru: To se postize forced air sustavom grijanja i hladjenja.
U HR recimo gdje nije obicaj grijati citavu kucu nego samo prostorije u kojima se cesto boravi, kada su te prostorije zavrsene knaufom i airtight dolazi do pojave gljivica. To je cesti problem koliko sam vidio tu na forumu. Nema cirkulacije, ne prozracuje se redovito i cesto (sto je u tom slucaju a must) i k tome se jos susi ves u prostorijama a iznad stednjaka i u kupaonama nema odvodnih ventilacijskih sustava - to stvara enormne kolicine vlage u prostoru i cesto je uzrok pojavi gljivica na zidovima.
Ponekad nije lose potraziti savjet arhitekta ili gradjevinskog inzenjera. Platis mu par tisuca kuna (ili koliko vec) za savjet koji ti moze down the road ustedjeti puno muke i jos vise novca.
|
|
|
21.05.2016., 03:20
|
#4003
|
U samoizolaciji
Registracija: Oct 2011.
Postova: 2,029
|
Quote:
Silverstone kaže:
Evo da ne otvaram novi topic prošvercat ću se ovaj stari jer je naslov taman odgovarajući ..
Adaptiram sobu i odlučio sam je obložit gipsanim pločama. već sam postavio stropne profile i sad me zanima kako sad poslagat izolaciju... profili su mi obješeni na drvene grede iznad kojih je daščani pod od tavana... Ako sam dobro shvatio trebalo bi ići kamena vuna (jer nju sam već kupio) izmedju rogova pa još sloj vune preko toga, pa parna brana na profile pa knauf ploče... Sad me interesira dal mi treba još nekakav sloj između gornjeg daščanogpoda i kamene vune jer navodno na vunu ne bi smjela padat prašina i sigurno ne bi smjela bit vlažna a ne vidim kako bi moj daščani pod koji ima negdje i po 1cm razmaka između dasaka mogao osigurat i jedan od tih uvjeta...
Unaprijed hvala...
|
Gle, izolacije mozes staviti koliko hoces i izmedju izolacije i drvenog poda tavana ne trebas stavljati nista samo pazi da ti izolacija nije natiskana jer ce izgubiti svoja izolacijska svojstva.
Obavezno stavi parnu branu izmedju knaufa i metalnih profila ako gornji prostor nije grijan. Takodjer, kada stavljas parnu branu instaliraj je tako da nema nigdje prodora u gornji prostor.
|
|
|
29.05.2016., 19:17
|
#4004
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 6,650
|
ako je pregradna cigla 12cm koliko jos cm ide zbuke na to
tj. zanima me koliko ce cm imati gotov finalni zid?
|
|
|
30.05.2016., 17:47
|
#4005
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Lokacija: Split
Postova: 2,637
|
Quote:
blaenka kaže:
ako je pregradna cigla 12cm koliko jos cm ide zbuke na to
tj. zanima me koliko ce cm imati gotov finalni zid?
|
15 ako je dobro ozidano
__________________
> Zanny <
|
|
|
30.05.2016., 20:01
|
#4006
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 8,946
|
Quote:
zanny kaže:
15 ako je dobro ozidano
|
je meštre 
|
|
|
30.05.2016., 20:41
|
#4007
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 6,650
|
hvala meštri
da li cigla od 10cm debljine ima solidna svojstva u slucaju zvucne izolacije
ili je 12cm ipak puno bolja?
|
|
|
30.05.2016., 20:59
|
#4008
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Lokacija: Split
Postova: 2,637
|
Quote:
blaenka kaže:
hvala meštri
da li cigla od 10cm debljine ima solidna svojstva u slucaju zvucne izolacije
ili je 12cm ipak puno bolja?
|
12 cm je solidniji zid svakako. zvučna izolacija ti je kod cigle u svakom slučaju upotna jer se zvuk prenosi kroz tvrde površine odlično. ako te to brine dovoljno ti je stavit i 8 micu da dobiješ debljinu 10 (standardna vrata, na jednoj kuću uštediš 5-6 iljada kuna samo radi debljine štoka). ja sam kod sebe stavlja 12,5 jer mi je prostor viši od 3 metra (prije je rađeno sa matunom 25 x 12 x 6 na kant, šta je bila tragedija u svakom pogledu.
ako oćeš zvučnu izolaciju, onda knauf
__________________
> Zanny <
|
|
|
30.05.2016., 22:36
|
#4009
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2008.
Postova: 2,621
|
Ako ide na knauf, onda obavezno dvostruki i vuna unutra bas za zvucnu izolaciju ali takav zid i kosta poprilicno vise nego cigla vulgaris.
|
|
|
30.05.2016., 23:03
|
#4010
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Lokacija: Split
Postova: 2,637
|
Quote:
The unforgiven kaže:
Ako ide na knauf, onda obavezno dvostruki i vuna unutra bas za zvucnu izolaciju ali takav zid i kosta poprilicno vise nego cigla vulgaris.
|
kad uračunaš žbuku i gletanje dođe blizu
__________________
> Zanny <
|
|
|
30.05.2016., 23:44
|
#4011
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2008.
Postova: 2,621
|
U pravu si.
Sad gledam ponude za zidanje, sa zbukanjem ispada me oko 250kn m2 zida od cigle 12cm, sto je isto kao i ponuda za knauf dvostruki sa vunom.
Ne znam zasto mi je ostalo u podsvijesti da je knauf skuplji.
Materijal je skuplji, ali ruke ispadnu jeftinije, vjerojatno bas zbog zbukanja.
A gletanje je posebna kategorija posto oba dva zida treba gletati kasnije ja mislim, na ovoj ponudi za knauf sto ja imam ne pise nista za gletanje.
Zavrsno farbanje nemam ni na jednoj ponudi jer sam to i tako mislio sam odraditi, a mozda i gletanje, zavisi u kakvom stanju budu zidovi, a kod knaufa se pak uvijek bojim pucanja po spojevima.
|
|
|
31.05.2016., 08:44
|
#4012
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Postova: 3,845
|
Quote:
kanjar kaže:
50/12/10, a u slučajevima pregradnih zidova u kupaonicama koristi se puna opeka NF ili 50/23,8/10
|
Zašto točno se mora, tj. preporučuje koristiti puna opeka?
|
|
|
31.05.2016., 11:11
|
#4013
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 8,946
|
Quote:
samting kaže:
Zašto točno se mora, tj. preporučuje koristiti puna opeka?
|
#76
kanjar
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 3,013
ako me razumiješ "što se šuplje kuje,daleko se čuje". Ja bi odabrao punu opeku, a to se gradi kod kvalitetnih i skupljih građevina
|
|
|
31.05.2016., 13:53
|
#4014
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 6,650
|
sta je sa onom novom brušenom opekom za pregradne zidove koja se ljepi ljepilom?
ima li ona neke prednosti nad običnom opekom?
|
|
|
01.06.2016., 12:17
|
#4015
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Postova: 3,845
|
Quote:
kanjar kaže:
#76
kanjar
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 3,013
ako me razumiješ "što se šuplje kuje,daleko se čuje". Ja bi odabrao punu opeku, a to se gradi kod kvalitetnih i skupljih građevina
|
Tu sad imamo "ja bi odabrao" i "to se gradi". Zato sam pitao, jer jedno je šta bi mi uradili, a drugo šta se stvarno gradi. Nisam čuo da se po defaultu radi kod kvalitetnijih i skupljih građevina sa punom opekom. Takav zid teži par tona, a sa npr dva reda tanje pregradne i između izolacijom mislim da se postigne i bolji efekt pa zato pitam.
|
|
|
07.06.2016., 21:49
|
#4016
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2016.
Postova: 425
|
Momci, ajmo brza pomoć!
Sređujem si jedan poslovni prostor, i moram riješiti strop. Trenutno imam hrastove grede 25x25 cm koje povezuju ajmo reći - taj prostor.
Na razmaku su od 3,5 metara.
Ja bi na te grede stavio gredice 10x12 cm na razmak cca 70-80 cm, odozdola bi zabio daske, i na kraju dok se daske posuše malo - ušarafio knauf.
PItanje glasi - jel će se knauf i daske objesiti na tom razmaku gredica?
Spojevi me ne zanimaju, da i koji pukne bmk, to je prostor gdje budem pjeskario.
Do sada sma već hrpetinu knaufa šarafio direktno na hrastove daske, ali ok -te daske su već 50 godina na mjestu, osušene - i nikad ništa nije puklo na spojevima. ( prvo mrežica+uniflot, pa fugenfiiler 2 ruke i glet masa)
|
|
|
11.06.2016., 09:38
|
#4017
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2009.
Postova: 8
|
oblaganje kaminskog uloška
trebao bi obložiti kaminski uložak.Sa prednje strane ide dekor kamen.Znam da idu crvene vatrootpone ploče.netko mi je rekao da se moraju okrenuti kontra tj. prema kaminu.Ide kamena vuna sa alu folijom,spojeve polijepiti sa alu trakom?stavio bi ozrake gore i dolje.
Pitanje:trebaju li metalne tiple u zid zbog topline?Koja fugir masa?obični cd i ud ili cw i uw?Ako još ima koji savjet bio bi dobrodošao..hvala!
|
|
|
11.06.2016., 09:45
|
#4018
|
U samoizolaciji
Registracija: Aug 2013.
Lokacija: Karlovac
Postova: 10
|
Pitanje:trebaju li metalne tiple u zid zbog topline?Koja fugir masa?obični cd i ud ili cw i uw?Ako još ima koji savjet bio bi dobrodošao..hvala![/QUOTE]
Prema mom iskustvu do sada obični profil i,klasične tiple , i fugenfiler za spojeve sa mrezicom. Nismo nikad imali problema ni reklamacija.
|
|
|
22.06.2016., 01:50
|
#4019
|
U samoizolaciji
Registracija: Oct 2011.
Postova: 2,029
|
Quote:
reso28 kaže:
trebao bi obložiti kaminski uložak.Sa prednje strane ide dekor kamen.Znam da idu crvene vatrootpone ploče.netko mi je rekao da se moraju okrenuti kontra tj. prema kaminu.Ide kamena vuna sa alu folijom,spojeve polijepiti sa alu trakom?stavio bi ozrake gore i dolje.
Pitanje:trebaju li metalne tiple u zid zbog topline?Koja fugir masa?obični cd i ud ili cw i uw?Ako još ima koji savjet bio bi dobrodošao..hvala!
|
Ne trebaju ti nikakve vatrootporne ploce. Vatrootporne ploce stavljaju se u pregrade gdje je (zakonski) propisano koliko dugo moraju izdrzati vatru (fire rating) i drugdje gdje je potreba (shaft walls i slicno). Na koju stranu ces okrenuti ploce nema bas nikakve veze i tko god ti je to rekao....  Kamena vuna moze a i ne mora ici. Ne znam zasto bi je trebao?
|
|
|
22.06.2016., 11:08
|
#4020
|
Registrirani korisnik
Registracija: Nov 2003.
Postova: 2,268
|
Ja sam sebi prošlu zimu oblagao ložište koje je bilo u zidu. Stavio sam vatrotoporne ploče jer nisu nešto puno skuplje. Radio sam sa CWi UW profilima. Obavezno stavi metalne tiple jer se tu razvija visoka temperatura. Imam ugrađen termostat i unutar komore zna često prijeći 100 stupnjeva. Ja sam stavljao i kamenu vunu s alu folijom jer nisam htio da mi grije knauf koje je iza zida i da se tako gubi toplina. Na knauf na koji misliš lijepiti kamen obavezno stavi kamenu vunu iznutra jer postoji mogučnost da ti kamen otpadne zbog prevelike temperature. Ja sam sebi još stavio ventilator kojeg regulira termostat ali može i bez njega. Gornji otvor nemoj previše visoko dizati jer će ti se sva toplina zadržavati na plafonu.
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 11:39.
|
|
|
|