Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 20.07.2011., 13:43   #621
Quote:
funkee kaže: Pogledaj post
Kampanja MHU, za Citroene C4 od 2005. do 2010., dakle za stari model auta. Radi se o ožičenju vrata bunkera, točnije o onoj gumenoj cijevi koja služi kao izolacija na prijelazu žica između karoserije i vrata od bunkera, a zbog koje je u vrlo velikom broju slučajeva dolazilo do trganja tih žica, što se manifestiralo na način da treće stop svjetlo, stražnji brisač te brava bunkera ne rade (pogotovo na Coupeima, ali navodno se događa i C4-ima sa 5 vrata). Uglavnom, Citroen je službeno opozvao samo jedan dio cjelokupne serije, a moj auto nije bio pokriven tim opozivom iako sam već četiri puta morao krpati te žice bunkera (triput u servisu, četvrti put mi dopizdilo pa sam sam zalemio). Tako da sam im poslao mail pa su me uključili u kampanju.

Trebate se brinuti za to ožičenje jedino ako vam taj gumeni rukav s jedne strane ima spoj pod pravim kutom, a s druge ravni spoj. Taj ravni spoj zapravo stvara probleme jer se žica u njemu malo pomalo trga. Dakle, problemi se stvaraju u točki b na desnoj slici.

hvala na iscrpnoj obavijesti - bacit ču oko, ali ja nemam problema s tim. inače, imam 5 vrata
__________________
Ma se je trijeba s bremenom akomodavat; trijeba je bit vjertuozu tko hoće renjat na svijetu. Kralj je čovjek od ljudi, kad se umije vladat.
el oso is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.08.2011., 16:28   #622
Pozdrav, znalcima

imam jedan čudan (bar meni ) problem sa svojim C4 (model 2004, 1.4i 16V). Naime, kada se auto duže vozi na otvorenoj cesti (cca 150-200 km) u komadu, odjednom počne gubit gas, i kada ga se dodaje ponovo, počne cukat. Onda stanem, napravim pauzu cca 10-15 min, i nakon toga sve opet normalno funkcionira to neko vrijeme i onda ponovo. Ako se nakon toga stane na semaforu ili sl, pa krene ponovu, cuka u svakoj brzini. Ali svaki put nakon što se auto zgasi i napravi se pauza sve radi normalno. U gradskoj vožnji se taj problem ne primjećuje.

U ovlaštenom servisu su mi rekli još prije par mjeseci da bih trebao na slijedećem redovnom servisu ( na 70000 km) mijenjati vodenu pumpu i zupčasti...jel to može imati veze ?

O svim tipičnim problemima neću sada, sve sam ih imao...od zlohane gume na ključu, do brtve glave motora...
Skubidu is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.08.2011., 18:36   #623
ovo nema veze s pumpom i remenom.
za cukanje, rekao bi da ti je pumpa goriva slaba, a to se najbolje vidi nakon duže vožnje kad se jače ugrije. može biti i do regulatora tlaka goriva koji šteka i zajebava kad je vruć ali općenito nešto s gorivom.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.09.2011., 13:28   #624
riknuo mi akumulator. gledam i ne užim kako da skinem onu plastiku koja ga pokriva, a i kleme su mi neke egzotične.
savjet bih lijepo molio
hvala
__________________
Ma se je trijeba s bremenom akomodavat; trijeba je bit vjertuozu tko hoće renjat na svijetu. Kralj je čovjek od ljudi, kad se umije vladat.
el oso is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.09.2011., 16:53   #625
Quote:
el oso kaže: Pogledaj post
riknuo mi akumulator. gledam i ne užim kako da skinem onu plastiku koja ga pokriva, a i kleme su mi neke egzotične.
savjet bih lijepo molio
hvala
onu plastiku koja skriva kleme digneš prema gore. oslobodiš kleme tako da ih samo digneš prema gore-one pipce. dakle samo onu crvenu klemu digneš prema gore i ona se oslobodi. (stavljaš ju tako da samo stisneš dole taj pipac od kleme-jako jednostavno).

al da makneš cijelu plastiku od akumulatora moraš skinut onaj zračni filter tj ono kućište zraka. skineš crijevo crno i samo digneš cijelo kućišre zraka.
i mislim da je to to. imaš i neki omotač oko akumulatora i oko te plastike.
inače vartin akumulator koji je gore ima čepove koji se daju otvorit, pa možda moreš probat natočit vode nutra i možda se produži vijek...
ja sam poslje skužio da su čepovi ispod naljepnice.

eto.pola sata posla.
marek45 is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.09.2011., 17:12   #626
hvala ti marek - sad ću probat pa javim.
__________________
Ma se je trijeba s bremenom akomodavat; trijeba je bit vjertuozu tko hoće renjat na svijetu. Kralj je čovjek od ljudi, kad se umije vladat.
el oso is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.09.2011., 19:41   #627
šipak, nisam uspio a ne htjedoh pino prčkati da nešto ne pokidam.

zna li tko koji je aku (specifikacije) unutra 1.6hdi 90ks - jer nigdje ne piše u papirima.

hvala
__________________
Ma se je trijeba s bremenom akomodavat; trijeba je bit vjertuozu tko hoće renjat na svijetu. Kralj je čovjek od ljudi, kad se umije vladat.
el oso is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.09.2011., 20:29   #628
Quote:
el oso kaže: Pogledaj post
šipak, nisam uspio a ne htjedoh pino prčkati da nešto ne pokidam.

zna li tko koji je aku (specifikacije) unutra 1.6hdi 90ks - jer nigdje ne piše u papirima.

hvala
heh, sad si reko da je hdi. odi tamo na citroen forum hrvatske tamo imaš sliku kako se mijenja.
ovo gore uputstvo je za benzinca koji je jednostavniji.
marek45 is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.09.2011., 21:09   #629
Quote:
marek45 kaže: Pogledaj post
heh, sad si reko da je hdi. odi tamo na citroen forum hrvatske tamo imaš sliku kako se mijenja.
ovo gore uputstvo je za benzinca koji je jednostavniji.
morat ću k majstoru

koji aku je unutra izvorno da znam kupiti?
__________________
Ma se je trijeba s bremenom akomodavat; trijeba je bit vjertuozu tko hoće renjat na svijetu. Kralj je čovjek od ljudi, kad se umije vladat.
el oso is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.09.2011., 20:52   #630
citroen c4 1.6 hdi

Ej ljudi pozdrav!!

Kupila bi c4 najnoviju liniju. Auto je star manje od godinu dana.
Zanimaju me vaša mišljenja, iskustva.....
KOje su mu prednosti, a koje mane?
Auto ima oko 10000km. Što mogu očekivati od njega?
Hvala vam
bizwom is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.09.2011., 21:49   #631
Imam opciju kupnje C4 1.6 16V iz 2008 sa prijedenih 40000 km . Molim vas za nekakva mišljenja kakvo je to auto. Ima li netko tko ima sličnog pa da mi kaze nekave mane ili na kakve neugodosnoti mogu naići kod toga automobila.
otporzivot is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.09.2011., 11:38   #632
Ja sam svojedobno kupio 1.6 16V, ali iz 2005.g.
Savjet je da dobro prekontroliraš klimu.
miroslav kadlec is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.09.2011., 16:29   #633
Odi kod pouzdanog mehanicara zajedno s vlasnikom auta da ti pregleda sve bitnije dijelove, neka pogleda malo područje oko alternatora jer se zna desiti da procuri brtva glave motora pa to kasnije placas preko 5 tisuca kuna da se sredi - ako ima tragova pospricanog ulja oko alternatora, to je moguc uzrok. Kao sto je Miroslav iznad rekao, pogledaj klimu, probaj je upaliti - ako ispusta zvuk poput uzdaha ("hhhhhhh"), znaci da sustav negdje pusta, to ti isto vrlo vjerojatno nece biti jeftin popravak. Otvori bunker, provjeri da li elektronicka brava dobro otvara i pogledaj gumeni rukav koji pokriva ožičenje (sa lijeve strane bunkera, na prijelazu od karoserije), to se isto znalo pohabati i zice unutra rastrgati.

Moj je 1.4 iz 2005., pa je vrlo vjerojatno da je dobar dio djecjih bolesti do 2008. bio tvornicki rijesen, tako da ce ovaj tvoj vjerojatno ipak biti nesto kvalitetniji.

Sto se tice auta, ja sam sa svojim u potpunosti zadovoljan, trosi mi prosjecno 6.8 litara, s tim da vozim stedljivo i rijetko kad nabijam gas.
funkee is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.11.2011., 16:55   #634
Vidim da se netko već raspitivao, ali nije dobio odgovor, no sada i mene to isto zanima: Sad sam na 117.000 km, znaci uskoro mi predstoji zamjena remena distribucije i povezanih stvari. Moze li mi netko reci sto se tocno tu treba mijenjati i da li je za ovakve dijelove pametnije uzimati originalne Citroenove dijelove ili ću jednako proći sa zamjenskim dijelovima koji su vjerojatno prilično jeftiniji? Neki dan mi je došla brošura od Citroena da imaju akciju, 30% popusta na rezervne dijelove, pa upravo remen razvoda, zatezač i koloturnik dođu 880 kuna umjesto 1255. Pretpostavljam da u tu jednadžbu još ulazi i pumpa rashladne tekućine?

Ako netko ima iskustava, molio bih ga da mi pomogne, hvala unaprijed!
funkee is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.11.2011., 22:08   #635
nedavno sam na svom citroenu mjenjao zupčasti. izašlo me 1000kn.
remeni zupčasti i klinasti, napinjalo, brtva bregaste i radilice, i mislim još nešto, dijelovi nekih do 500kn.
rad oko 150kn x 2 sata.
pdv 23%.
pumpu goriva nisam mjenjao. nema znakova dotrajalosti.
nije C4, ali je 1.4.
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 21.11.2011., 22:42   #636
To je cijena ovlastenog servisa ili kod nekog mehanicara ovako? U toj brosuri od Citroena je pisala i cijena za C3, oko 500 kuna, tako da je ipak razlika i u tome. Hvala na odgovoru!
funkee is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.11.2011., 08:22   #637
1000 kuna je dosta jeftino.
Ovlašteni ili majstor sa strane?
miroslav kadlec is offline  
Odgovori s citatom
Old 22.11.2011., 08:40   #638
u neovlaštenom, bez vodenaste pumpe
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.12.2011., 19:48   #639
Meni nakon kiše bučka u autu. Dugo sam mislio da se radi o nekoj flaši ispod sica, no u stvari voda mi se nakupi u vratima i dok nekako ne ispari to bučka.
zlah is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.12.2011., 08:04   #640
Quote:
zlah kaže: Pogledaj post
Meni nakon kiše bučka u autu. Dugo sam mislio da se radi o nekoj flaši ispod sica, no u stvari voda mi se nakupi u vratima i dok nekako ne ispari to bučka.
poznata boljka na c4 modelu.
marek45 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 00:48.