Autoplin Kuhari, bombaši, luđaci i ubojice |
|
|
26.04.2008., 22:16
|
#1
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: Zagreb,HR
Postova: 136
|
Ugradnja plina u Rolls Royce 9.02-22.04 2008 i problemi..
Evo sto covjek dozivi kada svoje vozilo povjeri na ugradnju u Plinski centar Zagreb....
Nakon sto sam prosao 30 km po gradu vozeci se na plin grunulo je ispod haube tako da se skoro hauba otvorila...Pokusao sam opet voziti se na plin i svakih 2-3 minute grune ispod haube kao iz topa, jedva sam dosao do garaze......uzas kada sam otvorio poklopac motora:razvaljen usis zraka, filter totalno popucao,cepovi svi iskocili kao da je netko stavio bombu u motorni prostor....
U ponedjeljak im vozim auto i bas me interesira kako ce reagirati....
Vec sam mislio da cu morati slepati, opsirnije kada nadem vremena. Za sada samo par slika...
http://img158.imageshack.us/img158/1148/4264733mk6.jpg
http://img111.imageshack.us/img111/3444/4264730lq9.jpg
__________________
Svestrana osoba s mnogo hobija,projektima koje stvaram uz zelju da posebne povedem na suncanu stranu!
|
|
|
26.04.2008., 22:41
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: Zagreb,HR
Postova: 136
|
Ugradnja plina u Rolls Royce 9.02-22.04 2008 od PCZ..agonija ugradnje.
-------------------
Kako bi Vam bilo jasno kakva iskustva imam s PCZ, pokusat cu Vam kronoloski opisati sto mi se sve dogadalo kao stranci koja je po drugi puta u svom zivotu nastradala zbog plina ......
Prvi puta sam svoju ljubav prema plinu opisao ovdje: http://www.bmwclub.com.hr/vbulletin/...ad.php?t=11761
te sam mislio da su moja stradanja s plinom u zivotu prosla, no ocito sam se prevario jer je agonija ugradnje plina u PCZ kao horror za emisiju "skrivena kamera" tek pocela.
U sijecnju ove godine, s obzirom na pozitivna iskustva s PCZ opisana od strane Folera, cinjenica da su oni sponzori na forumu, te da cu kao clan BCE imati respektirajuci tretman, navela su me na odluku ugradnje plina u PCZ. Zanimljivo da sam u tom istom prostoru prije 30 godina kao "Auto kuci Jandras" servisirao svoj prvi automobil Peugeot 304, a kasnije i renault 4 1979 godine, neki od tadasnjih zaposlenika kod Jandrasa i danas rade u PCZ, pa je to davalo dodatnu sigurnost da se odlucim za PCZ iz razloga sto su me do tada imao samo pozitivna iskustva s njima.Dolaskom u PCZ u sijecnju 2008. svoj prvi susret vec sam opisao ovdje: http://www.bmwclub.com.hr/vbulletin/...ad.php?t=11710 te na taj post nikada nisam dobio odgovor.
Cekao sam mjesec dana na dogovoreni termin za ugradnju plina, koji se nazalost dogodio 9.2.2008. (crnim slovom zapisan u mom zivotu), a evo i zasto:
10 dana nakon sto sam ostavio vozilo, dolazim vidjeti kakva je situacija oko ugradnje plina te zamolim, (vidjevsi da je za to vrijeme ugradjena samo boca) da se ventil za tankiranje plina stavi na mjesto ispod poklopca gdje se tankira benzin.
Obecali su da ce pokusati sve napraviti da to uspiju, no kada sam sljedeci put dosao vec je taj ventil bio postavljen ispod auta na mjestu koje su oni sami odabrali bez da me telefonski obavijeste o promjeni dogovorenog.
Kada sam pitao zasto?! Odgovor je bio da se ne moze drugacije, pa sam to smatrao svrsenim cinom i pomirio se sa lezanjem ispod Rolls Royca pri tankiranju plina...
Kada sam drugi put dosao krajem veljace, cudio sam se sto je auto van servisa odnosno iza na mjestu na kojem po mojoj procjeni moze biti ukradena skupocjena multimedija iz auta ili ucinjena kakva steta. Poglavito me to zacudilo jer su mi obecali da ce tokom ugradnje vozilo biti u servisu, pa sam stoga predlozio kao preventivnu mjeru da privremeno uklonim vidljive uredjaje iz auta. Sami su izjavili da mnogi vire po autu i da je ta odluka preventivno dobra jer ne mogu oni, iako postoji video nadzor, garantirati da se eventualno nesto nece dogoditi.
Tijekom sljedecih tjedana vise sam puta obilazio pokraj servisa vidjevsi auto na istom mjestu,(na parkingu pokraj servisa) te sam zakljucio po tome da se nista ne radi, pa sam molio da ako je ikako moguce bude ugradnja gotova do 29.3.2008. jer vozim mladence u Rijeci sto je odavno dogovoreno i jasno da se s autom tamo moram pojaviti.
Kako je vrijeme odmicalo priblizavao se datum svadbe koju moram voziti, vise puta sam telefonski i osobno dolazio te pitao sto se desava s ugradnjom..Djelatnici PCZ su izjavili da treba "samo" jos nesto podesiti i to je prakticki gotovo za 15 min, te da nista ne brinem, sve je pod kontrolom za termin koji mi je vazan.
Otprilike tjedan dana prije 29.3. (kada moram voziti mladence s tim autom) vidjevsi da usprkos mojim cestim posjetima i intervencijama preko Folera, kojeg sam tamo zatekao 3 puta kada sam provjeravao povijest bolesti ugradnje plina u moj auto sumljajuci da ce posao zavrsiti, molio sam da mi omoguce da podignem auto u bilo kakovom voznom stanju dan prije svadbe kako bih mogao produziti tehnicki i auto ocistiti i urediti za svadbu.
24.3. me obavjestavaju pri mom hodocascu u PCZ da ce auto sutra biti gotov na plin jer da su dobili jos neki drugi rasparivac pa ce sada s dva biti kao sve OK.
Ja sav sretan ne mogu vjerovati, no sreca je kratko trajala jer kada sam zvao u 12 h (kada je trebao auto biti gotov), kazu imamo neki problemcic do kraja radnog vremena bi trebalo biti gotovo....Mislim si ja ne spavaj vraze i otidjem osobno po deseti puta tamo i djelatnik PCZ me obavjesti da izgleda od auta nista za danas jer je neki dio krivo napravljen, odnosno da bi voznja na plin s takvim dijelom bila moguca jedino s OTVORENOM HAUBOM, sto meni u svatovima i inace ne pada na pamet. Tada sam im ponudio da platim unaprijed misleci da cu ih tom mojom gestom dodatno motivirati. Odbili su placanje unaprijed, te sam shvatio da se tu nad mojim autom nadvila neka visa sila koju oni u PCZ ne znaju rjesiti.
Na kraju podizem auto (koji vozim na benzin) drugi dan, te ostavljam svoj drugi auto u njihovom servisu (da ne misle da se mozda necu vratiti) jer moram obaviti tehnicki i registraciju. Odlazim u obliznju praonu, s teskocama pri pritisku na kocnicu i gas. Cekajuci u praoni analiziram problem "brijega" ispod nogu, te ispod tepiha koji je ostao neuvucen u prag nalazim alat iz PCZ !
O tom svom otkricu odmah obavjestavam telefonski PCZ misleci da su primjetili nedostatak alata, u sto sam se prevario zakljucivsi u razgovoru s njima.....
Dolazim na tehnicki i djelatnik na stanici za tehnicki pregled otvara haubu i pita kakvi su to djelovi crijeva ostavljeni po motoru....Dodjem blize do njega da vidim o cemu se radi i vidim komadice od 30-40 cm crnih gumenih crijeva razbacanih po motoru koji nisu nigdje bili vezani niti spojeni, a kako se motor od RR opce ne trese ostali su kao mali pokretni lager crijeva za ugradnju plina iz PCZ.
Sreca da poznajem djelatnika na tehnickom, jer da ga je to navelo na daljnja otkrivanja po autu mozda bi otkrio rasparivac koji opce nije bio spojen. Poslije tehnickog, pokraj motora sam nasao jos tih gumenih djelova razlicitih velicina i po povratku iz Rijeke uredno ih vratio u PCZ, i ispricao im sto se dogodilo na tehnickom.
Nastavak ugradnje plina za mjesec travanj slijedi.....
__________________
Svestrana osoba s mnogo hobija,projektima koje stvaram uz zelju da posebne povedem na suncanu stranu!
|
|
|
27.04.2008., 06:24
|
#3
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: Zagreb,HR
Postova: 136
|
Plin ugraden od strane PCZ....
Nisam jedini koji ovih dana imam problema s plinom ugradenim u PCZ....
Post by Brklja....
happy day, ugrađen plin kod svima nam dragog PCZa.
što se tiće samog uređaja, kako radi i kako se ponaša mogu reć da je sve 5+! Auto praktični ništa nije izgubio na snazi, a onaj "problem" iznad 5500okr uopće ne postoji jer puni do blokade bez problema prve tri brzine. četvrtu nisam ni pokušavao.
Imam par zamjerki koje mi je u početku bilo glupo pisati ovdje al eto da pitam onda za savjet vaš.
1. Nešto su zajebali i sad mi svijetli lampica ASC-a. paljenje-gašenje i stiskanje gumba ne pomaže. još nisam pokušao skinut klemu na 15min al budem kod krune u ponedjeljak kad ću mijenjat senzor radilice (moj je malo korodirao pa serka tu i tamo)
2. ne znam na koju foru al krajnje je glupo od njih bilo to što su nakon skidanja brisača iste vratili NAOPAČKE. tj zamiijenili lijevi i desni! Onda im naravno nije stao po haubu, pa vjerovali ili ne, netko ga je RAŠPAO!!! Tako da imam fini trag na brisačima.. Naravno da je i 2-3cm haube dobilo kad je netko pokušavao zatvorit haubu i to je malo zguljeno iako se ne vidi previše no dobro. Nije mi jasan ovakav propust, i još ić RAŠPAT brisać da stane ispod..
3. Ne znam na koju foru ali kuplung je OSJETNO tvrđi nakon ugradnje plina tj nakon što sam ga podigao od njih
Sve to sam rekao na telefon odma par minuta nakon što sam ga podigao čovjeku na telefon i rekao je da se vratim u servis no nisam imao vremena jer sam žurio u Karlovac a rade subotom samo do 12.
I još jedna stvar, dosta plastike, guma, raznoraznih zaštita i inih je oštećeno! Isto tako neke plastike i "dihtung" gumice nisu na mjestu.
Idem u ponedjeljak nakon promjene senzora radilice opet kod njih na kalibraciju pa ću im ukazat na dotične propuste kojih, po meni, nije trebalo biti!
Samim radom motora i plinskim sustavom sam zadovoljan 5+, a načinom ugradnje tj odrađenim poslom 3... Daleko od toga da je sve super spojeno i ugrađeno, ali ima dosta oštećenja (koje ničem ne smetaju ali tu su), nisu uopće provjerili dal sve štima a najviše ne mogu shvatit rašpanje brisača da stanu pod haubu koju su na kraju opet oštetili.
Molim vas za neke komentare na ovo sve.....
Pozdrav
__________________
Svestrana osoba s mnogo hobija,projektima koje stvaram uz zelju da posebne povedem na suncanu stranu!
|
|
|
27.04.2008., 13:46
|
#4
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2008.
Postova: 675
|
Lijepo su vas izvozali. Općenito majstori su postali toliko neodgovorni da je to strašno. Evo npr. moja kupnja novih guma je trajala 4 dana(malo je vama bezveze zato što se radi o r19 i o samo 1500kn); ali dobio sam toliko, da se tako izrazim, odjeba kao nikad u životu. Jednima se ne da, drugi kažu dođi za 2 tjedna, kod trećeg sam čekao sat i pol da mi kaže da nemaju trenutno te gume i da nazovem za 4-5 dana da vidim jesu li naručili. Ponašaju se kao da mi trebaju učiniti neku uslugu a ne prodati mi nešto i uzeti novce. Na kraju u vulkalu riješio za pola sata sve
Općenito što god trebalo popraviti na autu mora se čekati; ili me nitko ne doživljava ozbiljno s obzirom na godine; ako plaćam u gotovini naravno da očekujem da se posao od sat vremena obavi u dan, dva max a ne razvlačiti to na dva tjedna.
|
|
|
27.04.2008., 22:39
|
#5
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2008.
Postova: 117
|
Nakon citata tvog prijatelja brklje.
Daj provjeri jel ti radi centralno. Čuo sam da se kod ugradnje plina zna desiti da zašteka daljinsko zaključavanje. E, ručna kočnica isto može štekati. I žmigavci, ABS, EPC su jako osjetljivi na plin. A tek klima! Čuo sam priču da nakon ugradnje plina više nije radila. O, umalo da zaboravim. Provjeri jel ti auto vuče malo u desno. To je dosta česta pojava.
|
|
|
05.05.2008., 23:19
|
#6
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: Zagreb,HR
Postova: 136
|
Posljedice ugradnje plina u Plinskom Centru Zagreb (PCZ) i procjena stete...
Kako auto vise uopce nije isao na benzin, te na plin otezano s cestim detonacijama koje su razvalile dio usisa bio sam u RR servisu i u PCZ da vide problem . U meduvremenu su detonacije pospjesile raspadu grane auspuha tako da sam kod Lastovcica u Samoboru morao dati napraviti novu granu (2.500 kn) jer se nisam mogao nikako voziti.Vozilo je bilo cijele praznike kod njih,te sam nakon toga otisao u RR servis koji je konstatirao da osim filtera za zrak,plastike usisa,klapne i nekih ostalih razvaljenih djelova treba provjeriti kompresiju i ventile jer na usis baca ulje pa smatraju da bi steta mogla biti veca.....Nagorjela je zastina masa na poklopcu motora prilikom silnih detonacija. Ukupna duzina puta nakon ugradnje plina iznosi 86 milja s potrosnjom od preko 40l plina na 100 km......
Otisao sam u PCZ gdje su vidjeli ucinjenu stetu i cudili se kako je auto opce mogao ici na plin te skinuli pregorjelu klapnu i stavili moj stari aluminiski dio kako bi se barem mogao voziti na benzin dok ne nabavim djelove koji su se unistili....
Slike....
Poklopac motora izgorjeli...
http://img228.imageshack.us/img228/5319/5055549ep3.jpg
Visak djelova koji su osteceni i maknuti iz usisa danas u PCZ da bih auto uopce mogao ici na benzin
http://img211.imageshack.us/img211/7008/5055542vv5.jpg
Usis na koji baca ulje prilikom rada motora....
http://img228.imageshack.us/img228/8150/5055545aw1.jpg
Grana auspuha koja se raspala nakon mnogobrojnih detonacija plina...
http://img361.imageshack.us/img361/5466/5023391eh5.jpg
__________________
Moj evolucijski razvoj:1978-2008...:Renault4/78,Peugeot 304/78,BMW525/78,Audi100/71,Audi100/69,BMW732/79,BMW728/78,BMW733/78,BMW745/83,BMW750il/88,Jeep Laredo CJ-7/78,BMW735/87,BMW750il/89,BMW750/91,BMW316/84,BMW323 Alpina,Golf cabrio/96,Golf cabrioTDI/95,Audi 100 qutrro2.3/88,Rolls Royce Silver Spirit/82,BMW735/90,BMW 750il/95-E38.......
http://www.vila-dalibor.com/
http://s136.photobucket.com/albums/q...-Zg/?start=100
__________________
Svestrana osoba s mnogo hobija,projektima koje stvaram uz zelju da posebne povedem na suncanu stranu!
|
|
|
06.05.2008., 00:34
|
#7
|
let the music play
Registracija: Nov 2006.
Lokacija: Zagreb
Postova: 4,317
|
shit happends, samo mi nije jasno kak je ispušna grana popucala i ulje počeo bacat, a u relativno malo km na plinu 
|
|
|
06.05.2008., 15:12
|
#8
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2008.
Postova: 117
|
Vidjevši ovo ostao sam šokiran! Čuo sam i pročitao o raznim glupostima koje se dešavaju nakon ugradnje plina i uvijek sam bio na strani majstora ali ovo zaista nema opravdanja.
Gdje je sada Plinko sa svojim "stručnim" upadicama. Gdje mu je Laki da ga podrži.
Dalibore, istjeraj od njih odštetu da si zapamte.
|
|
|
06.05.2008., 16:31
|
#9
|
Completely Different
Registracija: Dec 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 666
|
Quote:
EUfan kaže:
. Gdje mu je Laki da ga podrži.
|
Laki ima dva plinasa koje svaki dan mozes vidjeti u pogonu i to u "ekstremnim" uvjetima rada u sto se mozes i sam uvjeriti.
A glede Plinka i PCZa vjerujem da ce stvar rijesiti na pametniji nacin nego prepucavanjem po forumu.
Nego, kako ti ono kazes;
" Koliko ja znam motori sa direktnim ubrizgavanjem se rade već tridesetak godina"

__________________
Completely Different :)
|
|
|
06.05.2008., 16:55
|
#10
|
U samoizolaciji
Registracija: Jan 2008.
Lokacija: Kod Ćućiba
Postova: 1,736
|
Ne kužim jednu stvar
Tko je osoba s kim si dogovorio ugradnju? Da je meni netko nešto ovakvo napravio prvo bi osobi kojoj sam predao auto zavrnuo ruku pa tek onda razmišljao o popravcima. Ništa drugo osim HITNOG popravka (zamjena uništenih dijelova NOVIMA i uklanjanje svih posljedica) ne dolazi u obzir.
|
|
|
06.05.2008., 17:01
|
#11
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 76,764
|
Ma čekajte malo ljudi. Ovo meni liči ko da je netko namjerno htio uništit svoj auto. Ako grune jednom, OK, slučajnost, dvaput - podudarnost, no nakon trećeg puta je jebena urota - gasi plin i deri na benzin. A ne držat na plinu dok ne raznese pola auta. Ispušna grana je pukla od vibracija - tu je plin samo indirektno krivac. Ulje na usisu - vjerojatno PCV ventil. Ne vjerujem da je nešto gore.
S druge strane - nije OK ovakav auto pustit iz "garaže" - pa koliko god mušterija inzistirala.
|
|
|
06.05.2008., 19:00
|
#12
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2003.
Lokacija: On the road
Postova: 1,665
|
MEni ako na autu nekaj lupa ili puca, stajem a ne nastavljam vožnju.
Ako ti u servisu ne stegnu čep od ulja i iscuri ulje iz motora, upali se lampica, a ti voziš i dalje, nije samo servis kriv za zaribavanje motora.
Ok, takav auto nije smio iz garaže, ali nisi ga ni ti trebao voziti kad si vidio da se raspada...
Jbg, sretno s popravkom   
|
|
|
06.05.2008., 21:07
|
#13
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2007.
Lokacija: Zagreb,HR
Postova: 136
|
Agonija ugradnje plina u RR
Quote:
CDRW kaže:
Ma čekajte malo ljudi. Ovo meni liči ko da je netko namjerno htio uništit svoj auto. Ako grune jednom, OK, slučajnost, dvaput - podudarnost, no nakon trećeg puta je jebena urota - gasi plin i deri na benzin. A ne držat na plinu dok ne raznese pola auta. Ispušna grana je pukla od vibracija - tu je plin samo indirektno krivac. Ulje na usisu - vjerojatno PCV ventil. Ne vjerujem da je nešto gore.
S druge strane - nije OK ovakav auto pustit iz "garaže" - pa koliko god mušterija inzistirala.
|
Auto nije vise htio ici na benzin, samo na plin.Detonacija prva je bila jaka, slijedace su bile slabije jer sam maknuo filter zraka i crijevo koje su ionako bile razvaljene te zvao PCZ pa su oni rekli da pokusam voziti ako auto ide do garaze odnosno do njih. Na tom putu je i grana od aspuha pukla...Detonacije su bile samo po gradu na otvorenoj cesti ih nije bilo .Nisam inzistirao da "puste auto iz garaze" iako sam nakon 3 mjeseca ugradnje vec pomalo bio nervozan. Na pitanje da li je nakon toliko provedenog vremena na ugradnji plina sve isprobano i ok, dobio sam potvrdan odgovor od PCZ.
U pocetku sam bio sretan kako auto radi jer su mi rekli krivo za preklopnik pa sam umjesto na plin pola rezervara (60l) vozio na benzin. Kada mi je pocela svjetliti rezerva benzina nazvao sam ih pa su oni rekli da su mi krivo rekli za polozaj preklopnika (plin-benzin) te sam tek onda zapravo poceo voziti na plin....
__________________
Svestrana osoba s mnogo hobija,projektima koje stvaram uz zelju da posebne povedem na suncanu stranu!
|
|
|
06.05.2008., 21:38
|
#14
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2006.
Postova: 163
|
Quote:
dalibor-zg kaže:
Auto nije vise htio ici na benzin, samo na plin.Detonacija prva je bila jaka, slijedace su bile slabije jer sam maknuo filter zraka i crijevo koje su ionako bile razvaljene te zvao PCZ pa su oni rekli da pokusam voziti ako auto ide do garaze odnosno do njih. Na tom putu je i grana od aspuha pukla...Detonacije su bile samo po gradu na otvorenoj cesti ih nije bilo .Nisam inzistirao da "puste auto iz garaze" iako sam nakon 3 mjeseca ugradnje vec pomalo bio nervozan. Na pitanje da li je nakon toliko provedenog vremena na ugradnji plina sve isprobano i ok, dobio sam potvrdan odgovor od PCZ.
U pocetku sam bio sretan kako auto radi jer su mi rekli krivo za preklopnik pa sam umjesto na plin pola rezervara (60l) vozio na benzin. Kada mi je pocela svjetliti rezerva benzina nazvao sam ih pa su oni rekli da su mi krivo rekli za polozaj preklopnika (plin-benzin) te sam tek onda zapravo poceo voziti na plin....
|
ma stari,nemas se kaj pravdat 
ti si dosel pitat kolko i kad,prihvatil cijenu i termin i to je to. kaj tebe briga kak oni to delaju? tvoje je jedino doc po auto a njihovo da je napravljeno.
a za ovo kaj su ti napravili,hebo bi im mamicu 
|
|
|
07.05.2008., 11:28
|
#15
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 2,888
|
Po tko zna koji puta ponavljaju se komentari nekih članova foruma a da u suštini nemaju pojma o čemu pričaju.
Suština ovog problema je u tome što se radi o motoru koji ima K-jetronik glavu i mehaničko ubrizgavanje benzina.Na takve motore može se ugraditi plin ali samo ako je sa elektro instalacijom od motora sve u redu (ispravni kablovi za svjećice,bobina,razvodna kapa itd itd) ali ako je i sve u najboljem redu ne može se garantirati da se takozvani " back fire " ili povratne eksplozije u usisu neće pojaviti.Zašto je to tako?To je zato što je taj način ugradnje plina uvjetovan mješačem iza kojega je u usisnoj grani uvijek puna grana plina izmješanog u eksplozivnu smjesu pa je i najmanja iskra u krivo vrijeme i na krivom mjestu dovoljna da se sve to zapali.Naravno velika usisna grana puno plina i garantirano je i velika eksplozija i vatra koja kroz "spasioc" izlazi u motorni prostor gdje može zapaliti sve što se zapaliti da.Na žalost na takav motor se jedino na taj način plin može ugraditi ali vlasnik auta morao bi o tome biti obavješten kako se ponašati ako se eksplozije pojave.Direktno ubrizgavanje plina na taj se motor ne može primjeniti i tu je kraj priči.Nakon prve eksplozije treba prekinuti vožnju na plin i potražiti pomoć od servisera jer se može dogoditi i zapaljenje obloge na haubi kao što se i iz slika vidi sa puno većim posljedicama.
Ono što tupim već tridesetak godina iz prakse je to da se "back fire" ne može predvidjeti i nikada neznate kada će se pojaviti.I serviser za to ne može biti odgovoran.Uza sve prevencije (zaštitne klapne ili "spasioce" kako to popularno neki nazivaju) ne može se biti posve siguran da neće doći do ekspanzije u usisu jer raznorazne zaštite samo služe da ne dođe do veće štete nego što je nužno.
Da me se ne shvati krivo ne ulazim u rasprave zašto je ugradnja duže trajala nego inače, zašto su brisači krivo vračeni nazad i takve nekakve stvari koje nemaju veze sa suštinom ugradnje plina na taj motor,to ostavljam prozvanima da objasne, samo želim konstatirati da očito i PCZ mora proći ono što je svaki od nas servisera koji se dugo bavimo ugradnjama plina već prošao.
|
|
|
07.05.2008., 11:50
|
#16
|
Completely Different
Registracija: Dec 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 666
|
Quote:
miroslav k kaže:
Po tko zna koji puta ponavljaju se komentari nekih članova foruma a da u suštini nemaju pojma o čemu pričaju.
|
E moj Miro....
Ruzan si al dobro zboris 
__________________
Completely Different :)
|
|
|
07.05.2008., 12:34
|
#17
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2008.
Postova: 436
|
sve je to miroslav k dobro objasnio ali nedostaje jedan detalj
o nepodobnosti tog motora za ugradnju plina tj o velikim rizicima ugradnje plina u taj model, da li je vlasnik bio obavjesten ili je bilo po hr pravilima prvo prodaj pa zatim kazi za nedostatke?
|
|
|
07.05.2008., 12:47
|
#18
|
Completely Different
Registracija: Dec 2007.
Lokacija: Zagreb
Postova: 666
|
Quote:
eeeea kaže:
sve je to miroslav k dobro objasnio ali nedostaje jedan detalj
o nepodobnosti tog motora za ugradnju plina tj o velikim rizicima ugradnje plina u taj model, da li je vlasnik bio obavjesten ili je bilo po hr pravilima prvo prodaj pa zatim kazi za nedostatke?
|
Super da si se Ti nama "registrirao"
OK, taj "detalj" stoji ukoliko se stranci nije objasnilo....
A sta je kome receno (ili nije) ne znamo.....
__________________
Completely Different :)
|
|
|
07.05.2008., 13:13
|
#19
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 2,888
|
Quote:
Laki 001 kaže:
E moj Miro....
Ruzan si al dobro zboris 
|
Ja sam ti ružan na oca a ti si lijep očito na susjeda 
|
|
|
07.05.2008., 13:55
|
#20
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2008.
Postova: 117
|
Advokate PCZ-a, objasni mi kako to da se direktno ubrizgavanje plina tako zove, a radi se o identičnom ubrizgavanju kao i benzina dakle, direktno u usisnu granu. Ja pokušavam svima objasniti da to što ti i mnogi zovete direktnim ubrizgavanjem benzina(FSI) je u stvari visokotlačno ubrizgavanje (200 bara) direktno u cilindre, a ne u usisnu granu.
Drž' se ti advokature, a tehniku prepusti Plinku.
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 14:40.
|
|
|
|