Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili > Autoplin

Autoplin Kuhari, bombaši, luđaci i ubojice

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 22.07.2009., 22:03   #1
TEC 2000- dan poslije

Sve napravio prema recepturi sa foruma, radio sat u leru, sipao poslije, vozio polako i sad ide daleko lošije nego prije sipanja aditiva.
Prije toga je ponegdje zapadao , ali ništa prema ovom sad.
Sutra promijenim i filter goriva da nije to u pitanju, ali mi uistinu ovo nije jasno
mack5 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2009., 01:39   #2
ista situacija bila kod cure na 206 1.6 sa TEC 2000 makar ona nema plin nego preventive radi


auto je cukao,gusio se na dodvanje gasa i katkad tesko palio nakon upotrebe tog aditiva

na servisu rekli da je TEC 2000 otopio i ono sta je ostalo na stranicama rezervara,smeće itd i to je zaglavilo u injektorima .. rjesenje je bilo ciscenje injektora i svijecica -120 kn po injektoru

tak da sumnjam da ce taj aditiv ikada u moj auto
TheSokol is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2009., 08:59   #3
I gdje si to čistio injectore?

tj. gdje uopće na području ZG ima čišćenje injectora?
mack5 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2009., 13:58   #4
Imaš u Auto-timu, pa u PCZ a i večina ovlaštenih bi trebala imati.
__________________
Volim sve komade koje vole mladi.
Kupujem minsko polje radi ugodne šetnje s punicom.
link
kerbi is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2009., 14:21   #5
Quote:
mack5 kaže: Pogledaj post
I gdje si to čistio injectore?

tj. gdje uopće na području ZG ima čišćenje injectora?

u Auto Hrvoje je vozila auto

proces traje 20-ak minuta

Štefanovečka cesta 12
TheSokol is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2009., 14:56   #6
Danas sam baš nasao to u štefanovečkoj. Samo je gužva pa tek za tjedan dana.
Da li je kod nje sve bilo kao normalno nakon čišćenja?
mack5 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2009., 15:38   #7
nakon ciscenja je auto radio solidno

nije vise bilo problema u voznji no i dalje sam uvjeren (nznm zasto???) da je najbolje jos radio prije koristenja tog aditiva i ostalog..
TheSokol is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.07.2009., 22:59   #8
Čišćenje benzinskih injektora može se raditi i sa specijalnom tekućinom koja ima sastav benzina kako bi motor mogao raditi na tu tekućinu cca pola sata koliko traje cijela kartuša te tekućine.Prednost takvog čišćenja je u tome što nije potrebno raskapati i vaditi benzinske injektore kako bi se onda ultrazvučno očistili isto tako dobro kao i sa ovom tekučinom.Specijalna naprava se nakon demontaže benzinskih crijeva,spoji na reil od benzinskih injektora i jednostavno ostaviš da motor potroši svu tekućinu u dozi što bi trebalo biti dovoljno da se benzinski injektori očiste.Naprava održava sama potrban tlak goriva za normalan rad motora.Naravno za tako nešto treba imati i poseban uređaj a problem može biti samo sa benzinskim ubrizgavanjem koje nema povrat benzina kao recimo Jaguar pa se onda takav način čišćenja ne može priključiti sa tom napravom.Takvo čišćenje može se odraditi i u Auto Tim-u.
miroslav k is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.07.2009., 00:09   #9
Ovo je moj post prenesen sa drugog foruma. Napisan je davno, negdje prije dvije godine. Temeljen je na iskustvu i isprobanom postupku. Nikada ne iznosim nešto što nije provjereno, a pogotovo savjete.

citat posta:

"Čišćenje injektora bez skidanja sa motora

Najbolje isprobano sredstvo za čišćenje je TEC 2000 za benzinske injektore (limenka 375 ml) cijena je 70,00 kn, ali ga se jako teško nabavlja. Recept je slijedeći:
- kod injektora koji su jako zapečeni pomoći nema, jer sredstvo ipak mora proci kroz injektor, znači injektor mora barem malo otvarati
- ako injektor radi ali radi loše sredstvo pomaže
- prednosti ovog čišćenja su velike jer u isto vrijeme čistite pumpu rezervar, pumpu benzina, benzinske cijevi, regulator tlaka, injektor(e), ventile,L-sondu (puno puta se loša sonda oporavila), katalizator i auspuh
1. rezervar benzina isprazniti na otprilike 5 - 6 litara (to bi trebala biti rezerva)
2. kod jako zaprljanih injektora uliti cijelu dozu (375 ml) na taj benzin i pustisti auto da radi na leru barem 20-ak minuta do 1 sat
3. nadoliti 5 litara benzina i onda krenuti u voznju, ali ne dizati okretaje iznad 3000 u min tj. voziti jako lagano.
3. kada ponovo zasvijetli rezerva nadoliti 10 litara benzina i može se voziti normalno ali ne forsirati motor.
4. kada ponovo zasvijetli rezerva doliti jos 10 litara benzina i može se voziti najnormalnije jer kocentracija sredstva za čišćenje postize vrijednost one koja se preporuča za preventivu a to je 375 ml na 40 lit benzina
Naravno ovo nije potrebno napraviti u jednom danu.
Da se spriječi ponovno ljepljenje injektora točite skuplji benzin (100+) ili preventivno stavljajte 1dcl TEC 2000 (moze i STP injector cleaner) na 10 l benzina.
Ovakvo čišćenje obavljeno je na puno vozila i rezultati su izvrsni.
Jedini problem koji se moze javiti je taj da kod metalnih rezervara benzina sredstvo otopi i hrđu pa je nagura u filter benzina koji se onda mora zamijeniti.
Inace sredstvo na neki način veze i vodu iz rezervara pa može doći do laganog "cukanja" u voznji tijekom čišćenja.
Ovim postupkom uz malo truda i malu cijenu možete si riješiti veliki problem.
"

završen citat.


Ako je napravljeno prema ovome "receptu" trebalo bi biti u redu.
Ako i nakon zamjene filtera ima problema potrebno je skinuti, provjeriti i očistiti injektore.
Osobno, ne vidim nikakve razlike između ovakvog čišćenja i "kartuše". Jedino što ovakvo čišćenje može napraviti svatko sam. U ovom slučaju možda nije uspjelo iz nekog drugog razloga.

Jedna ispravka za gore navedeni tekst:

TEC 2000 nije dobro koristiti kao preventivu u benzinu, puno bolji aditiv za preventivu je Flash lube.

Danas uređaje za čišćenje injektora ima veliki broj servisa u Zagrebu i okolici, što u vrijeme pisanja gornjeg teksta nije bio slučaj.
tryer is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.07.2009., 09:51   #10
Quote:
miroslav k kaže: Pogledaj post
Čišćenje benzinskih injektora može se raditi i sa specijalnom tekućinom koja ima sastav benzina kako bi motor mogao raditi na tu tekućinu cca pola sata koliko traje cijela kartuša te tekućine.Prednost takvog čišćenja je u tome što nije potrebno raskapati i vaditi benzinske injektore kako bi se onda ultrazvučno očistili isto tako dobro kao i sa ovom tekučinom.Specijalna naprava se nakon demontaže benzinskih crijeva,spoji na reil od benzinskih injektora i jednostavno ostaviš da motor potroši svu tekućinu u dozi što bi trebalo biti dovoljno da se benzinski injektori očiste.Naprava održava sama potrban tlak goriva za normalan rad motora.Naravno za tako nešto treba imati i poseban uređaj a problem može biti samo sa benzinskim ubrizgavanjem koje nema povrat benzina kao recimo Jaguar pa se onda takav način čišćenja ne može priključiti sa tom napravom.Takvo čišćenje može se odraditi i u Auto Tim-u.
koja je cijena takvog čišćenja?
LP
__________________
Hrky Prodaja:
hrki is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.07.2009., 15:14   #11
2 tryer

Da, taj sam recept nasao i po njemu radio.
Samo kažem da situacija nije bila ni približno loša prije čišćenja kao poslije njega.
Majstor mi nije stigao zamijeniti filter onaj dan, pa se nadam da će sutra.
Dogovorio sam i se proba remapirati plin, pa da vidimo šta će biti.
mack5 is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.07.2009., 16:55   #12
[QUOTE=tryer;21738278]


Pošto napravu za takvo čišćenje imam u servisu a koristimo Tunap-ov" ekstrakt za čišćenje" ovo je samo bio opis kako se to kod nas može uraditi.Vjerojatno si i ti o tome pisao pa ispada slično no ako pozorno pročitaš moj uređaj ima kartušu koju uvrneš na uređaj i kod mene se ne prazni benzinski rezervoar jer je nepotrebno pošto motor radi na gorivo iz kartuše i to na leru na parkingu sa povremenim dodavanjem gasa.
Cijena takvog čišćenja u Auto tim-u je 370kn.)90 % automobila se da tako čistiti ali ima i onih 10 % koji zbog povrata benzina nije moguće spojiti na dotični uređaj.Iako niti ovaj način ne garantira savršeno čišćenje (pošto uspješno čišćenje ovisi o stanju injektora općenito).Kemija djeluje samo na kemijsko zaštopavanje a ako se radi o fizičkom oštečenju injektora onda nikakvo čišćenje neće pomoći.
miroslav k is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.07.2009., 21:52   #13
Da, slažem se da bi to s kartušom bilo bolje čisto iz ovoga razloga da ne ubaci svu količinu smeća iz rezervara, gdje je i najviše ima.

Inače jučer je promijenjen filter plina i goriva i situacija je bolja, iako ne i idealna.
Plin je solidno poštelan, ne trza kao prije na nižim, mala rupa oko 3 k, ali sve i svemu ok.
Gorivo malo zacuka ispod 1.5 k, ali i dalje ipak malo gore nego prije sipanja tec-a.

Sve u svemu sad se ponaša relativno ok. Ultrazvuk i injektori mogu još malo pričekati.
I nauči se koja više
mack5 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 21:38.