Natrag   Forum.hr > Informatička tehnologija > Hardver

Hardver Hardverske teme, sve osim pitanja, problema i oglasa.
Podforumi: Stolna, Prijenosna računala, Periferija

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.01.2010., 12:47   #1
Protis - loše iskustvo

Bog,

ovako kupio sam kod njih hard disk WD 640gb prije godinu dana, garancija je 3 godine, da bi mi se nažalost prije par dana pokvario hard disk....
nosim hard disk u protis i molim da mi kažu gdje je servis za navedeni hard disk s obzirom da znam da oni svoji nemaju. veli prodavač ok nema beda, samo da pogledam vaš račun.... kasnije kada je pogledao račun veli to vam je ElcoTech kod pet centra u tomislavovoj ulici... dobro .. ja odem tamo.. a tamo nema servisa uopće... firma više ne radi već od 8mj. prošle godine , niti se nezna dali će uopće raditi ... pitam u susjednoj firmi Fox dali znaju kaj o tome.. on meni veli iskreno da dulje vrijeme nisu nikoga vidjeli.... na vratima tzv.. servisa piše broj moba od nekog Raymonda kojem je već mobitel ugašen

tjedana dana i naravno isto ništa od toga. vraćam se ja u protis.... on su naravno tamo srkoz neljubazni, deremo se , svađamo.. ali njih boli kur.... dali će meni servis popraviti ili zamjeniti hard disk za 5 dana ili 55 dana....
oni uporno tvrde da je tamo servis , a tamo nema ničega osim hrpe smeća u prostoru... onda su kasnije priznali da ipak ne rade i da su trebali početi raditi osmog prvog ove godine, a kao što znate koji je danas datum oni i dalje ne rade... ja njih u protisu pitam pa kako će meni netko to rješiti ako nema servisa... on meni veli pa ja ću njih ganjati, doći ću tamo, ako nema nikoga, doći ću drugi dan, pa ako treba i treći dan, pa ću zvati ja velim molim ??? znači ja bih trebao čekat neznam kolko da nekoga uopće uhvate ako i tko uopće postoji..

KATASTROFA !!!! uopće ih nije briga.... zamjenski nedaju , novac ne vračaju itd.... i uporno tvrde da servis postoji, a zaista ne postoji... osim toga na vratima tzv... servisa sam našao pismo u kojem piše da isto jednom čovjeku od 8mj, prošle godine su dužni dati par pc komponenti i jedan lcd tv
a od toga ništa !!!!!
Možete mi reći dali se ja mogu obratiti Msan-u ili još jednoj firmi koji su prema WD web stranici ovlašteni uvoznici za Hrvatsku , pa da njih molim da mi poprave hard disk ili zamjene ? jer imam važeću garanciju 36mj....
koja je koliko vidim kod svih ista.
osim toga sam vidio da su i drugi imali loša iskustva kod protisa što se tiče reklamacija, garancija itd.... jer u tom dijelu ih boli ona stvar...
zato toplo preporučam da ih izbjegnete...

hvala

oprostite na 3 posta zaredom , nije htjelo postati jedan post s tolikim textom...
oprostite.



Zadnje uređivanje Cilim : 23.01.2010. at 13:01.
BundyBoy is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2010., 13:50   #2
Quote:
BundyBoy kaže: Pogledaj post
Bog,

ovako kupio sam kod njih hard disk WD 640gb prije godinu dana, garancija je 3 godine, da bi mi se nažalost prije par dana pokvario hard disk....
nosim hard disk u protis i molim da mi kažu gdje je servis za navedeni hard disk s obzirom da znam da oni svoji nemaju. veli prodavač ok nema beda, samo da pogledam vaš račun.... kasnije kada je pogledao račun veli to vam je ElcoTech kod pet centra u tomislavovoj ulici... dobro .. ja odem tamo.. a tamo nema servisa uopće... firma više ne radi već od 8mj. prošle godine , niti se nezna dali će uopće raditi ... pitam u susjednoj firmi Fox dali znaju kaj o tome.. on meni veli iskreno da dulje vrijeme nisu nikoga vidjeli.... na vratima tzv.. servisa piše broj moba od nekog Raymonda kojem je već mobitel ugašen

tjedana dana i naravno isto ništa od toga. vraćam se ja u protis.... on su naravno tamo srkoz neljubazni, deremo se , svađamo.. ali njih boli kur.... dali će meni servis popraviti ili zamjeniti hard disk za 5 dana ili 55 dana....
oni uporno tvrde da je tamo servis , a tamo nema ničega osim hrpe smeća u prostoru... onda su kasnije priznali da ipak ne rade i da su trebali početi raditi osmog prvog ove godine, a kao što znate koji je danas datum oni i dalje ne rade... ja njih u protisu pitam pa kako će meni netko to rješiti ako nema servisa... on meni veli pa ja ću njih ganjati, doći ću tamo, ako nema nikoga, doći ću drugi dan, pa ako treba i treći dan, pa ću zvati ja velim molim ??? znači ja bih trebao čekat neznam kolko da nekoga uopće uhvate ako i tko uopće postoji..

KATASTROFA !!!! uopće ih nije briga.... zamjenski nedaju , novac ne vračaju itd.... i uporno tvrde da servis postoji, a zaista ne postoji... osim toga na vratima tzv... servisa sam našao pismo u kojem piše da isto jednom čovjeku od 8mj, prošle godine su dužni dati par pc komponenti i jedan lcd tv
a od toga ništa !!!!!
Možete mi reći dali se ja mogu obratiti Msan-u ili još jednoj firmi koji su prema WD web stranici ovlašteni uvoznici za Hrvatsku , pa da njih molim da mi poprave hard disk ili zamjene ? jer imam važeću garanciju 36mj....
koja je koliko vidim kod svih ista.
osim toga sam vidio da su i drugi imali loša iskustva kod protisa što se tiče reklamacija, garancija itd.... jer u tom dijelu ih boli ona stvar...
zato toplo preporučam da ih izbjegnete...

hvala

oprostite na 3 posta zaredom , nije htjelo postati jedan post s tolikim textom...
oprostite.


Heh u ovo doba da se netko tako ponaša, katastrofa.

Nego, ja bi im poslao pisamo u kojem bi naveo da sam toliko i toliko puta bio kod njih, i da ću ih dat na potrošački kod i u 24 sata. Oni jedva čekaju takve pacijente. Zaprijetiš im javnim stvaranjem negativnog publiciteta. Ako to ne uspije ona u k... i s državom
AOL is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2010., 14:01   #3
da zaista, Katastrofa od dućana... nikada više tamo...
kada trebaš platiti onda su ljubazni... a kada treba nešto reklamirati ili zamjeniti onda ih nema nigdje... zato ih izbjegavajte u velikom krugu...

osim toga ja sam iz zaprijetio inspekcijom, novinama itd...
ali se on na to slatko nasmijao i još otišao u drugu sobicu jer više nije mene
mogoa slušati.... jadno

nevezano za to... ja u ponedeljak ih službeno prijavljujem u inspekciju, te ih dodatno prijavljujem u Društvo za zaštitu potrošača koji će ih isto službeno prijaviti jer sam proanašao članak :

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA

Obveza trgovca

Članak 5.

Trgovac je dužan, u tijeku jamstvenog roka, popraviti u primjerenom roku neispravan proizvod potrošaču koji je predao jamstveni (garancijski) list, ili, ako to nije moguće, umjesto istoga predati mu proizvod koji je ispravan.

znači ako servisa nema, a servisa nema. to svatko može provjeriti
onda su mi dužni dati novi proizvod ili novac,


Zadnje uređivanje Cilim : 23.01.2010. at 14:11. Reason: Probaj editirati svoje postove
BundyBoy is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2010., 14:23   #4
Također loša iskustva s njima. U mom slučaju su ostali bez 2000 kuna (koje sam mislio potrošit kod njih) i trajno bez jednog kupca...
__________________
...
Wrbhhh is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2010., 16:44   #5
Jesi od Protisa dobio jamstvo od 36 mjeseci, ili je to jamstvo poizvođača? To je velika razlika...
Znam da je prije bila praksa da prodavač daje jamstvo od godinu-dvije dana, kako-tko, a ostatak jamstva proizvođača ostvaruješ ne kod prodavača, nego kod proizvođača, ili njegovog ovlaštenog zastupnika (trgovac to nije, on je samo preprodavač).
To je u biti bio potez proizvođača koji daje prividnu sigurnost i zadovoljstvo kupca, jer je znao da će se jako malo kupaca upustiti u slanje dijela u tvornicu i troškove u vezi s tim...
električni_zec is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.01.2010., 19:03   #6
na računu od Protisa piše da je jamstvo za hard disk 36mj....
niti ne piše kod koga i gdje....
samo piše jamstvo 36mj...... na računu od protisa.
fora je u tome kaj oni nabavlaju robu sa svih strana.. i onda kada recimo
nekome nekaj crkne,,, onda oni gledaju kad je taj proizvod kod njih kupljen i prema tome znaju od koga su tada nabavili taj proizvod. u mom slučaju se radi o Elkotechu koji od 08, prošle godine ne rade.... a oni mi uporno tvrde da rade.... mislim stvarno moraš biti glup da to povjeruješ. i sada naravno oni ne žele snositi odgovornost garancije. jer na garanciji ne piše elkotech nego piše protis i piše 32mj... jamstvo.
BundyBoy is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2010., 10:45   #7
Trgovac koji ti robu proda mora i uzeti pod reklamaciju,bez obzira odakle je on robu nabavio.
To nije stvar kupca da otkriva gdje,kad i kako je roba stigla do trgovine.
pckids is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2010., 11:28   #8
Quote:
električni_zec kaže: Pogledaj post
Jesi od Protisa dobio jamstvo od 36 mjeseci, ili je to jamstvo poizvođača? To je velika razlika...
Znam da je prije bila praksa da prodavač daje jamstvo od godinu-dvije dana, kako-tko, a ostatak jamstva proizvođača ostvaruješ ne kod prodavača, nego kod proizvođača, ili njegovog ovlaštenog zastupnika (trgovac to nije, on je samo preprodavač).
To je u biti bio potez proizvođača koji daje prividnu sigurnost i zadovoljstvo kupca, jer je znao da će se jako malo kupaca upustiti u slanje dijela u tvornicu i troškove u vezi s tim...
Upravo tako.
Moja je preporuka obratiti se direktno na Western Digital Warranty Service i riješiti to s njima. Račun s datumom kupovine je dokaz i serijski broj proizvoda za ostvarivanje prava. Nevolja su jedino troškovi poštarine.
Return Material Authorization (RMA)

No Product may be returned directly to WD without first contacting WD for a Return Material Authorization ("RMA") number. If it is determined that the Product may be defective, you will be given an RMA number and instructions for Product return. An unauthorized return, i.e. one for which an RMA number has not been issued, will be returned to you at your expense. Authorized returns are to be shipped prepaid and insured to the address on the RMA in an approved shipping container Your original box and packaging materials should be kept for storing or shipping your Product. To request an RMA, please click on Warranty information.

Da se disk pokvario u roku mjesec dana trgovac je dužan zamjeniti ga novim, prema našem zakonu. Ovako sve drugo je natezanje bez riješenja. Na žalost.
Sretno!
levelheaded is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2010., 11:51   #9
E taj protis je primamljiv sa cijenama ali moli boga da ti kupljena roba ne crkne u protivnom si naj.....!!!
DinamoBBB is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.01.2010., 19:04   #10
Ništa top temu dobri i zli pa će ljudi čitati i znati, gdje ići, a što zaobilaziti.
Tigrov friend is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 11:34   #11
Nije da ih branim,ali ne razumijem,kad kupiš određenu robu npr. tehničku,i ona se pokvari u garantnom roku odeš na servis, servisa više nema,pod ključem.Pa gdje bi došli prodavači da mjenjaju robu na taj način,oni jesu dužni zamjeniti robu, ako ti se ne sviđa ili se pokvario, unutar 7 dana.A ne nakon godinu i kusur dana.Oni nabavljaju robu od različitih dobavljača koji moraju osigurati servis za svoju robu,ali mi nismo još u EU pa se snađi druže.
Malo se raspitaj kod društva za zaštitu potrošača.
Ljutiš se s razlogom,ali na krivog,tako ja mislim, trebamo se svi ljutiti na institucije koje nisu napravile ono za šta su plačene,u ovom slučaju zaštite potrošača.Dok će vladati takav nered,neki će to kapitalizirati preko raznih korisnika.

Zadnje uređivanje darge : 25.01.2010. at 11:42.
darge is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 12:25   #12
Quote:
darge kaže: Pogledaj post
Nije da ih branim,ali ne razumijem,kad kupiš određenu robu npr. tehničku,i ona se pokvari u garantnom roku odeš na servis, servisa više nema,pod ključem.Pa gdje bi došli prodavači da mjenjaju robu na taj način,oni jesu dužni zamjeniti robu, ako ti se ne sviđa ili se pokvario, unutar 7 dana.A ne nakon godinu i kusur dana.Oni nabavljaju robu od različitih dobavljača koji moraju osigurati servis za svoju robu,ali mi nismo još u EU pa se snađi druže.
Malo se raspitaj kod društva za zaštitu potrošača.
pa šta ima popravljat na hard disku? to se ne popravlja nego vrača proizvođaču i kupcu se daje novi.. bez brige ti budi, oni neće biti u minusu zbog zamjene, samo su škrti i bezobrazni..

pa nije čovjek kupio vešmašinu da treba servisera..
Sauron_zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 13:16   #13
ELKOtek kao uvoznik je propao. garancija je na njih, ne na protis. protis je samo prodavac.
Servis za ELKOtek je preuzeo Nitel, tako da se probaj njima obratiti.
__________________
"Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea, Mr. Creedy, and ideas are bulletproof."
Jeftina napajanja? | PSU Calculator
aardwark is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 13:21   #14
Po zakonu, nama (potrošačima) se živo jebe tko je zastupnik, možeš reklamirati u trgovini gdje si kupio, i oni su dužni uzeti tvoj neispravan hard disk.
Gilbert is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 13:39   #15
Quote:
aardwark kaže: Pogledaj post
Servis za ELKOtek je preuzeo Nitel, tako da se probaj njima obratiti.
kad im jedan dan naletim sa furgonom gigabyte ploča i raznih diskova... ima da me zamrze iz dna duše

a i da mi je vidjet u kojem vremenskom roku bu to sređeno...
__________________
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.

- Terry Pratchet, Jingo
Equilibrium is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 13:54   #16
Bas zanimljivo ...

Imam osjecaj da Protis ima previse kupaca u zadnje vrijeme pa ih ne stignu sve "odradit"

Mozda bi im pomoglo malo antireklame i micanje sa nabave.net ... ono, tek toliko da im se prepolovi promet
.:domy:. is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 16:25   #17
Ah, to je onaj dućan što je imao povoljno 20" Dellove... nazovem.. pošalju mi ponudu... ok... kad za 2 minute zvoni mi telefon... znate... ali mi vam to nemamo. Ok... nemate, hvala.

Za 15 minuta opet isti telefon zvoni... eto provjerih... ipak imamo...

OK, znači mogu uplatiti?

Nemojte još... ja ću vas nazvati kad stigne treba danas popodne...

OK.

Taj dan popodne.... zvoni telefon...

Znate, nažalost... poslali smo vam krivu akcijsku ponudu, prošlotjednu... nemamo tih monitora...

OK, hvala... đenja.

Zaključak?

Neozbiljno za nekog tko želi poslovati dugo i dobro. Vraćam se diskontu24.
__________________
Proud to be tolerant - plead to be ignorant.(nekad ili sad?)
Prosjecan is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 16:27   #18
Quote:
prosjecan kaže: Pogledaj post
Vraćam se diskontu24.
Kratko i jasno.



Ljudi znaju svoj posao.
Gilbert is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 17:16   #19
Quote:
Gilbert kaže: Pogledaj post
Kratko i jasno.



Ljudi znaju svoj posao.
potpis.. bez prigovora
__________________
he's a big strong man with a child's mind,
don't you take his booze away
Mr.TamborineMan is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.01.2010., 22:00   #20
nije meni dao garanciju elkotek nego protis.... na garanciji koji je istovremeno i račun piše protis, jamstvo 36mj.... itd....
nigdje se ne spominje elkotek... tako da mene ne zanima njihove budalaštien... akog navedenog servisa više nema oni po zakonu onda moraju osigurati drugi servis.... još ktome muljaju da elkotek postoji u hr.
te sam čuo još jednu stravičnu priču.... čovjek kupi u protisu nekakv
multifunkcionalni uređaj za 3500kn.... dođe doma , sve spoji
shvati da je uređaj neispravan... vraća ga nazad.. prtis neda lovu...
a po zakonu u roku od 7 dana od kupnje moraju vratiti lovu ili dati novi uređaj ako je neispravan... katastrofa !!!!
ima toga još po forumima i news grupama... nisam ja jedini...
osim toga danas sam kupio hard disk u Linksu... i ekipa iz servisa sve zna o tome.... i o elkoteku i o tom problemu jer su i oni nabavljai nekaj od elkoteka
ali oni na svoj trošak daju uređaj pod garanciju... jer naravno elkoteka nema...

BundyBoy is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 03:37.