Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 01.04.2010., 08:18   #1
Servis Pinjušić

ima li netko iskustva sa navedenim servisom? trebam servisirati turbinu na automobilu pa sam na internetu naletio na njihovu stranicu i vele mi da će me servis koštati između 2000 i 3500kn pa me zanima da li ima tko je već vozio turbinu kod njih na servis i kako je zadovoljan njima?
hrc987 is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.04.2010., 08:33   #2
Uvjek odi i konkurenciji Kirschneru. Samo da usporediš cijene.
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.04.2010., 10:12   #3
Quote:
hrc987 kaže: Pogledaj post
ima li netko iskustva sa navedenim servisom? trebam servisirati turbinu na automobilu pa sam na internetu naletio na njihovu stranicu i vele mi da će me servis koštati između 2000 i 3500kn pa me zanima da li ima tko je već vozio turbinu kod njih na servis i kako je zadovoljan njima?
Pinjušić servis postoji od 70e što znaci da imaju dugogodišnju tradiciju i iskustvo. Ja sam vrlo zadovoljan njihovom uslugom. Pumpu goriva koja se inace prodaje po 4300-4600kn+PDV on mi je nabavil za 3500+PDV pa ti sad kalkuliraj.To je više od 20%. I još jedna stvar koju ja cijenim kod njih. Nemaju onu šemu da samo trpaju novo pa te oderu i ko te jebe nego ti slože stari dio ako je to ikako moguće. Tako da sam ja kod njih nekoliko puta prošao puno jeftinije kego kaj bi kod drugih i kaj je najvažnije dobro su mi napravili.
__________________
Od Vardara pa do Triglava čudna stvar se sad odigrava....
EGR is offline  
Odgovori s citatom
Old 01.04.2010., 13:42   #4
Ja reparirao turbinu na VW 1.9 TDi. U ovlaštenom servisu su me tražili 9k kn, kod Pinjušića to lijepo rastavili, počistili, pjeskarili (valjda ), balansirali - 2500 kn uz 1god garancije. Dovezao auto popodne, pokupio ga drugo popodne. 2 godine nakon toga bio opet jer mi procurila turbina, kaplje ulje. U ovlaštenom rekli da je gotova, da treba nova ili reparacija (tad je auto bio na 80k km), kod Pinjušića ostavio auto, došao drugi dan, dečki rekli trebalo je samo brtve/gumice promijenit, turbina je ko vurica. 300 kn. Hvala! Doviđenja!
__________________
...
Što sam stariji to sve više znam, a sve manje mogu.
MadVlad is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.08.2010., 20:09   #5
Skinem turbinu sa Passata 1.9 TD,1995.g.Odnesem Pinjušiću i drugi dan gotovo.Reparatura košta 3.600,00kn.Ventil na turbini nije mjenjan nego pofarban.Garancija 6 mjeseci na turbinu.Razletjela se nakon godinu dana i prijeđenih 3000km.Garancija više ne vrijedi.U turbini je pukla osovina,tj. turbina nije bila dobro izbalansirana.
Toliko o majstoru pinjušiću i njegovom poslu.Hvala, ali nikada više!!!
dblazi66 is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.08.2010., 00:07   #6
stari radio turbinu kod njih na citroenu c5 hdi jer je sve sporije vukao da bi na kraju skroz krepala pa je isao cca 20 sek do 100 kmh

cca 3500 kn reparatura. prvih 5-6 mj pucao od snage a od prije 2-3 mj opet sve slabije vuce pomalo.

bravo Pinjusic
TheSokol is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.02.2011., 22:53   #7
Svi koji razmišljaju o odlasku kod Pinjušića, trebali bi pročitati ovo:

ovaj blog

i recimo još ovo
Kralj-ulice is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.02.2011., 22:59   #8
Izgleda da se i pinjusicu osladila lova pa sve vise fusari.
__________________
Svako veliko dostignuce bilo je san prije nego sto je ostvareno, Oni koji sumnjaju i oklijevaju na snovima zauvijek i ostaju
MaliZeleni10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 13.02.2011., 23:03   #9
Uvijek ima nezadovoljnih mušterija, bilo bi čudno da ih nema.
Na jednom autu sam reparirao turbinu, a na drugom je bosch pumpa nešto zezala i u oba slučaja kako je bilo dogovoreno tako je i bilo, nikad problema.
jazavac- is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2011., 09:44   #10
E, da ... tužna HR priča, ode još jedan servis na kvasinu. Na stranu ova dva slučaja - ali previše sam pritužbi čuo na račun Pinjušića da bi SVE mogao staviti pod nazivnik "kupci sa fix idejama".
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2011., 19:44   #11
Dva čelavca su se našla malo pametovati... Ipak su doma u Dubravi pa ih možda malo okolina potaknula na takvo djelovanje/razmišljanje....

Prevelike cijene, premala kvaliteta, previše pritužbi
hcerinski is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2011., 20:30   #12
Nakon kaj sam vidio sam pročitao u onoj drugoj temi kako je lik prošao kod pinjušića bojim se da nebi njemu povjerio svoj auto, jer kad rikne turbina ne radi se baš o maloj lovi.
__________________
Za ono što žene čine za svoj izgled, svaki trgovac rabljenim automobilima bi dospio u zatvor.
Josip4 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2011., 21:01   #13
Mome frendu u ovlaštenom nisu ni pritegli to crijevo pa se ono odvojilo i naleglo na mislim alternator i potrošilo
Ima svega, uglavnom je nemar u pitanju po meni
mariob is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2011., 21:48   #14
Quote:
mariob kaže: Pogledaj post
Mome frendu u ovlaštenom nisu ni pritegli to crijevo pa se ono odvojilo i naleglo na mislim alternator i potrošilo
Ima svega, uglavnom je nemar u pitanju po meni
Nisam imao sa tim iskustva, ali u ovlaštenom za sve kaj rade imaš dvije godine garancije (originalni dijelovi, ovo znam samo za fiata) tako da ako oni zajebu dalje je njihov problem, zato ja više preferiram ovlaštene servise.

Meni prije cca. godinu i pol popravljli TL pumpu, uspjeli su nakon trećeg pokušaja, prvi puta platio, drugi dan se opet vratio sa računom, ostavio auto i gazda me vozil skroz doma, treći put opet ista stvar no auto je bio popravljen.

Znači platio sam samo jedanput popravak tl. pumpe i dalje me nije bilo briga, a kod fušera bi to bilo drukčije.

Znam da ni ovlašteni nisu baš sveci, uvijek gunđaju, ali jebi ga na računu sve piše, na sve originalne dijelove koji su ugrađeni u ovlaštenom imaš 2 g. jamstva i dalje nema razgovora.
__________________
Za ono što žene čine za svoj izgled, svaki trgovac rabljenim automobilima bi dospio u zatvor.
Josip4 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2011., 23:16   #15
jbt. dođe ti da si kupiš mercedes w123 200 D nakon ovakve priče. Nemam pojma koji je klinac tim majstorima kad ima toliko šlamperaja, što je najgore od svega sa čini mi se da natim fiatima fušaju najviše.
mirkec_23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.02.2011., 23:49   #16
mafija iz Đubrave kaj reć. Probaj se na njih izderat u mamićevu stilu nezadovoljan cijenom i kvalitetom usluge i za par sati imaš doma 10 000 onih šiptara koji sebe nazivaju janjevcima . Ili izrešetan auto.

Zato ja ne bi vozio nikad diesela. Servisi skupi u tri pizde materine još ak je common rail nema više od 2 majstora u ZG koji takve aute znaju popravit
audi_driver is offline  
Odgovori s citatom Received Infraction
Old 15.02.2011., 02:04   #17
Da, iz tog razloga ja si takodjer necu nikad kupiti novu s-klasu s cdi motorom!

Salu na stranu, pinjusic mi je "osvjezio" staru bosh pumpu prije dvije godine i za sada nemam prituzbi cijena je bila 2500kn.
__________________
Autopraonica
seo-optima.com.hr
Strgan is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.02.2011., 16:38   #18
Quote:
Kralj-ulice kaže: Pogledaj post
Svi koji razmišljaju o odlasku kod Pinjušića, trebali bi pročitati ovo:

ovaj blog

i recimo još ovo
Zahvaljujem što si podjelio moju priču s drugima.
Ja evo dopisujem zaglavlje Bloga da bude malo uočljivije

Automehaničarski Horor - Turbina od čokolade Rijetko pišem po Blogu al evo iskoristit ću ovaj medij za moju osobnu priču.
Mislio sam da se ovakve stvari događaju samo naivcima ili „tehno idiotima“ ili pak „fuficama i kumicama“ koji se niti malo ne kuže u auto-mehaniku. Da se nešto slično dogodi meni koji sam eto u 20-tim i sam „šarafio“ aute, vadio karike i radilice, pokušavajući dobiti kojeg konja više ili koji obrtaj više, meni koji i danas slušam kako motor auta „pjeva“ ili „diše“, nemoguće ! Priča u nastavku možda nije vrijedna novaca ni vrijednosti auta, ali je vrijedna horor iskustva koje bi vas moglo snaći. Nastojao sam skratiti, izbaciti emocije i detalje ali eto, jedva stade na blog.
Pa pročitajte moje malo literarno djelo…možda nešto naučite !


Djelo 1: Za bezobrazno veliku cijenu ugrađena Neodgovarajuća turbina u Alfu 2.4 JTD koja se naravano ubrzo raspala !!


Djelo 2: Umjesto priznanja garancije, a da bi se spasio čast i ugled servisa te dokazala neispravnost auta (umjesto turbine) ugrade mi „oštećene i potrošene glavne ležajeve“ na radilicu motora Alfe 156 2.4.JTD, rezultat čega je naravno, totalno uništen motor.

Potrošeni glavni ležajevi su trebali biti valjan dokaz da je slabo podmazivanje motora uzrok kvara nove turbine, kao i havarije cijelog motora, iako je motor radio kao "urica" i nikad nije trošio kapi ulja ni ti je nedaj Bože ostao bez ulja.

Više na Blogu Joze Jurić
__________________
Od ponuđenih kuna uvijek su mi draže moje minute...
Exekutor is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 00:54.