Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 06.06.2010., 13:11   #1
PSA 1.4 benzinac 75 KS

vaša mišljenja o tom motoru, karakteristike, pouzdanost? pošto mi google baš nije prijatelj..
dodobo is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 16:34   #2
taj motor je jedan od duže korištenih u zadnjih 20 godina praktički u nepromjenjenom obliku pa bi se dalo zaključiti da je ok,ali u usporedbi sa sadašnjima zastario
mile28 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 16:48   #3
frend ga ima u Xsari. tih, malo trosi, trajan. obratiti pozornost na bobine koje znaju otici.
tomicaX is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 17:06   #4
Quote:
mile28 kaže: Pogledaj post
taj motor je jedan od duže korištenih u zadnjih 20 godina praktički u nepromjenjenom obliku pa bi se dalo zaključiti da je ok,ali u usporedbi sa sadašnjima zastario
ako je pouzdan i ne troši previše, koga briga kolko je star? a i pretpostavljam da ni održavanje nije nešto skupo..
dodobo is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 17:12   #5
dobar,pouzdan,ne troši puno,nije za utrke ali
Ivica10 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 17:18   #6
Problemi s diznama,solidne performanse i nešto veća potrošnja goriva.
I naravno ovisi u koji automobil ide.U kombinaciji sa peugeotovim mjenjačima sigurno nije moj prvi izbor.
Velebni is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 17:25   #7
Gle, ja ga vozim u 307-ici. Koliko sam upoznat ti motori se ugrađuju dugo u PSA grupaciji, netko je napisao 20 godina, ne mogu govoriti o godinama kad neznam sa sigurno. Evo kopirano sa jedne stranice:

"1.4 litreni i 1.6 litreni motori trenutno se ugrađuju u više od 12 modela Peugeot i Citroen, uključujući i Peugeot 207 CC, 207 SW, 308 CC, 308 SW i 3008, te Citroen C3 Picasso, C4 sedan i C4 coupe, C4 Picasso i C4 Grand Picasso.

Do 2010. godine gotovo 75 % modela Peugeot i Citroen bit će u ponudi s 1.4 i l i 1.6 l motorima."

Serija motora 2001-2003 god je imala problema sa brtvom glave, zbog loše kvalitete brtvi. O tome se već pisalo na forumu, jedan kolega napomenuo je kako se kvar otkloni stavljanjem kvalitetnije brtve. Ja sam na cca 40.000km mijenjal brtvu glave, i evo auto sad ima 105.000 još nema ni traga masnoći na glavi, da pokucam o tvrdo, sve je ok.

Malo o samom motoru: Na peugeot forumu sam dosta pričal s ljudima koji rade po servisima, i vele da je sam motor, praktički nepoderiv. Naravno sve je poderivo, ali da može izdržati i preko 300.000km, oni su spomenuli i cifru od 400.000km. Kvaliteta motora je dobra, motori ne troše ulje, što se za razliku od vw benzinaca i ne može potvrditi, ne podcjenjujem vw niti malo, ali istina je istina. Hdi peugeot motori su isto kao i vw i opel i ostali, imali problema sa plivajućim zamašnjakom, no 1.4 benzinski motori PSA grupacije nemaju plivajući zamašnjak, tako da im to nije problem. Netko je ovdje spomenuo bobine, hm.... Da čul sam da ih je to mučilo, makar, ja s tim nisam imao problema. Najveći problemi su bili velika osjetljivost na gorivo, koje sam dugotrajnim točenjem na OMV crpkama izbjegnuo. Mislim da te bobine su ustvari lažni signal. Kad mi se prvi puta upalila lampica "catality converter fault" Nekoliko majstora mi je reklo da je to bobina, i htjeli je odmah mijenjat, no meni bi se nakon dan dva ugasila lampica, i auto bi radio ok. Pa mi se kroz koji mjesec opet upalila, ja odem kod majstora, veli opet je bobina. Dođem kući lampica se ugasi. Počeo sam točit na omv-u i više nemam problema. Da sam slušal majstore, 2 put bi mijenjal bobinu. Mislim da njima svima u glavi zuji, peugeot, hm, ma nevalja bobina, i čim auto upali lampicu, samo trpaj novu bobinu.

Nemam vremena sad pisat roman o motoru, ako te baš nešto zanima imaš pm, pa kad uspijem odgovorim.

Inače, pogledaj motor, ako je ok, da nema diht mase, kojekakvih kemija, neserijskih dijelova, tjuninga i sličnog, ja bi ti preporučio motor. I pogledaj motor, da ne curi ulje na glavi, znači na uglu glave, iznad alternatora.

Sretno!
Josip09 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 20:01   #8
Quote:
dodobo kaže: Pogledaj post
vaša mišljenja o tom motoru, karakteristike, pouzdanost? pošto mi google baš nije prijatelj..
A u kojem bi ga autu imao?

inače, to ti se ugrađivalo još tam 80tih u peugeot 205.

Ako ti auto nije težak i uparen sa pravom getribom, može taj motor i povuč.
Najbitnija stvar ti je brtva glave (ali nije neka greda ako ulje probije), gore je ako mu odu gumice ventila. Ali sve u svemu, trebaš napisat koji auto koja godina. Taj motor ima preko 30 000 000 različitih izvedbi tak da...
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 20:47   #9
evo konkretno stara gleda za novi c3, imaju sad neke akcije s tim motorom...
dodobo is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 21:01   #10
reko bi da ti je najbolje za taj auto neki 90ks. pogotovo ako je dizel, možda i optimalno. ili onaj novi 1,4 benz sa 95ks....

ali nije ti greda ni ovaj 75ks. jer novi c3 ima oko 1000kg. ili malo više. ako se večinom vozi samo mama + 1 neka slobodno uzme.

to gleda onu akciju "adriatic"?! vidio sam u novinama. dobro zvuči
Glavni frajer kaže: is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 21:30   #11
da.. ima ta oprema adriatic i adriatic plus, ili kako se već zove... ima vrlo slična akcija za 207-icu (isti motor), ali moje je mišljenje da c3 vrijedi tih par tisuća više...
dodobo is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2010., 21:33   #12
Ima ga brat u Xsari. Kupio je rabljenu, 2004. god, u nekih 20tkm nema problema, potrošnja, ravna dionica sa svjetlima i klimom dosta često, ispod 6l. Naravno umjerena vožnja.
Danny Z. is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.06.2010., 12:32   #13
Ja ti imam taj motor u svom starom Peugeotu 106 iz 92 godine. uglavnom ide i ide i ide, nikad kvara, prošao sam 167 500 km. Nisam siguran kako nove verzije tog motora rade, ali sudeći po žalbama na nove peugeote nije ko nekada, kao uostalom i sva tehnika
silvestar13 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.06.2010., 12:40   #14
Kad sam bio kod kuma na zamjeni ulja u autu, došao mu je neki kolega, i pogleda pod haubu mog 307, i veli, u jebote, pa isti motor imam ja u svom starom 106. Ima 260.000km i veli da mu ne troši ulje, pali super, i da je zadovoljan. Ja nisam mogao vjerovati da se ugrađuje u te stare 106-ice, a evo stvarno i Silvestar13 veli da ga vozi...
Josip09 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.06.2010., 13:02   #15
Imao sam 5 godina p 307 s tim motorom 1.4 75 konja i prešao sam 140 tkm...s motorom nije bilo problema, malo je pred prodaju počeo slinit ulje, ništa posebno. Problema je bilo sa softwareom, tj. krepavanja pri paljenju..koji je mijenjan u ovlaštenom servisu nekoliko puta bez poboljšanja. Auto je trošio u prosjeku 7,5 l, ulje nije trošio osim kad ga se gazilo na auto cesti..tada je pio 1l ulja na 10000 km...inače u p307 taj motor uparen s "vrhunskim" peugeotovim mjenjačem je bio katastrofa glede performansi..pretjecanja su bila jako uzbudljiva i sjećam se da je bilo svejedno na koliko obrtaja voziš..autić se isto kotrljao.
kekanac is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.06.2010., 14:21   #16
Moji ga imaju u P206...auto ima sada 5 godina i cca 80000km....
Ne troši puno...ide relativno OK....problema nije bilo nikakvih.
Navodno je to jedan od kvalitetnijih PSA motora...doduše poprilično zastario...ali pouzdan...
alfred stokes is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.06.2010., 15:05   #17
3 god 80000 km, nikad nikakvog kvara do sad... 6-7 l prosijek miješane, 8 kad se stisne, jedino je kao što je napisano već osjetljiv na Inino gorivo, tako da samo te treba pazit ...proizvodi se dugo, a nekad je postojala i verzija od 100 konja za AXa uglavnom jedan od najboljih motora na tržištu
wasx is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.07.2010., 10:48   #18
Wink

Pitanje za Josipa09...

S obzirom da vidim da govoriš iz izkustva zanima me koju si brtvo ugradio na svoj motor?

Naime i ja sam vlasnik Citroena C3 sa istim benzinskim 1.4l 75 ks motorom. Počeo mi je slinit ulje na oko 90000 km. Upravo sam izvrtio i 100000 km i spremam se tokom 8 mjeseca u servis da saniram tu grešku. Do sada sam imao jedan kratak razogovor sa čovjekom iz servisa i rekao mi je da se okvirna cijena popravka kreče oko 3500 kn, uzmimo u obzir da u to ulazi i redoviti servis. U taj servis ovoga puta bi bila uključena i izmjena zupčastog i staznog remena i vodene pumpe. Nabrojio sam samo ove tri stavke jer one odskaču od dijelova koji se mjenjaju prilikom standardnog servisa. Inaće, prema servisnoj knjižici koju imam proizvođač je predvidio izmjenu remenja i vodene pumpe (po potrebi) na 120000 km.

Zanima me dakle što mislite o cijeni, što mislite o tome da kupim neke zamijenske dijelove i koje marke, te je li to preporučljivo odnosno kakva je kvaliteta tih djelova?

Inaće, moj C3 je 9 mj. 2003 god., drugi sam ponosni vlasnik , jako je očuvan (pazim ga bolje nego sebe ) a imam ga 2 i pol godine te sam napravio sa njime 55000 km. Do sada sam mijenjao jedan injektor i to čim sam ga kupio (1400 kn...prokleti benzin s INE...sad tankam na Tifonu i ide ko vurica ) te imam ugrađen plin sa kojim sam prevalio 45000 km bez i jedne najmanje trzavice, hvala Bogu skoro pa savršeno!

Skoro zaboravio...servisiram u Panda Čakovec. Do sada sam bio 2 puta na servisu i nemam ni najmanju primjedbu. Dečki rade super posao i imam dojam da nisu skupi, ako ništa drugo onda s obzirom na kvalitetu posla koji naprave jer nemam nikakvih problema s autom...haubu dižem kad nemam tekučine za pravnje stakla

Eto, molio bih malo informacija oko tih zamjenskih djelova, brtva prije svega
__________________
Wolf_47
Wolf_47 is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.07.2010., 11:25   #19
ima ga kolega u 207,plače otkad je uzeo taj najslabiji motor,ništa ne ide a potrošnja normalne vožnje po gradu je oko 10 litara
Porucnik31 is offline  
Odgovori s citatom
Old 30.07.2010., 12:14   #20
Wolf 47.


Moj račun:

Filter ulja- 76.62kn
Ulje total 10w40, 4L-253.76kn
Brtvilo glave - 231.41kn
Zupčasti remen - 183.00kn
Natezać remena - 292.80kn
Brtva ispuha - 28.48kn
Gumice usisa - 164.44kn
Semering bregaste - 83.73kn
Brtvilo poklopca ventila - 123.66kn
UKUPNO: 1437.90Kn

Svi dijelovi kupljeni u "PA" trgovini u Zagrebu, inače uvoznik za peugeot dijelove.
„P.A.“ Peugeot autodijelovi, Zagreb-Sigečica 01/61 81 683, 6182 149

Vodena pumpa nije mijenjana, mislim da košta oko 500kn, nemogu nači račun sad na 100.000 kad sam mijenjao.

Dakle, dijelovi svi skupa mislim da bi bilo oko 2000kn. Ako dodaš sviječive, u ovlaštenom su 90kn/kom, to je 2360kn. + Ruke


Što se tiće brtve glave, probaj potražiti Victor Reinz - http://www.reinz.de/root/eng/index.php

Njihove brtve su se pokazale izdržljive. Diht mase su im isto odlične. Malo o njima - http://www.motor-diht.hr/asortiman.php?id=1

Raspitaj se oko cijena u ovlaštenom i zamjesnkih pa vidi koje si možeš priuštiti.
Josip09 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:48.