Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.05.2005., 02:54   #1
Uvoz iz Amerike

jel zna netko jel postoji kakvo najlakše uvesti auto iz Amerike?
pri tom mislim kako bi sam otišao tamo po njega.
te kolka bi bila cijena otprilike?
brmba is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2005., 16:25   #2
zaboravi" već smo to apsolvirali
x-type is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2005., 18:22   #3
Re: Uvoz iz Amerike

Quote:
brmba kaže:
jel zna netko jel postoji kakvo najlakše uvesti auto iz Amerike?
pri tom mislim kako bi sam otišao tamo po njega.
te kolka bi bila cijena otprilike?
pitanje postavljeno preopcenito...
grizliadams is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2005., 21:53   #4
ma zanimama me kolko bi najjeftinije došao prijevoz iz amerike do europe??
brmba is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2005., 21:58   #5
Quote:
brmba kaže:
ma zanimama me kolko bi najjeftinije došao prijevoz iz amerike do europe??



I što bi onda sa tim autom? Vozio sa američkim tablicama?
Brazil is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2005., 23:38   #6
Quote:
Brazil kaže:
I što bi onda sa tim autom? Vozio sa američkim tablicama?

ne nego bi ko i sa svakim drugim autom iz uvoza platio carinu i vozio ga sa našim tablicama, tj. mojim
brmba is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.05.2005., 23:39   #7
Quote:
brmba kaže:

ne nego bi ko i sa svakim drugim autom iz uvoza platio carinu i vozio ga sa našim tablicama, tj. mojim



Onda pročitaj post od x-typa.
Brazil is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 01:49   #8
Re: Uvoz iz Amerike

Quote:
brmba kaže:
jel zna netko jel postoji kakvo najlakše uvesti auto iz Amerike?
pri tom mislim kako bi sam otišao tamo po njega.
te kolka bi bila cijena otprilike?
to ti je najpametnije,nadjes na internetu auto koji zelis kupit (mora bit najmanje 6 mjeseci star,novi ne mozes kupit),tip iz prodavaonice ti posalje poziv s kojim dobijes poslovnu vizu za ameriku,odes tamo,platis kontejner oko 6000 kuna,platis njemu naravno,dofuras auto,platis homologizaciju,i porez,i izadje te opet nekih 20-40 % jeftinije nego da si kupio kod nas isto
__________________
One day there'll be a place for us
Marin23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 01:58   #9
Quote:
Brazil kaže:
Onda pročitaj post od x-typa.
gle daj se malo informirajte pa onda komentirajte.
nije amerika svemir
brmba is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 01:59   #10
Re: Re: Uvoz iz Amerike

Quote:
Marin23 kaže:
to ti je najpametnije,nadjes na internetu auto koji zelis kupit (mora bit najmanje 6 mjeseci star,novi ne mozes kupit),tip iz prodavaonice ti posalje poziv s kojim dobijes poslovnu vizu za ameriku,odes tamo,platis kontejner oko 6000 kuna,platis njemu naravno,dofuras auto,platis homologizaciju,i porez,i izadje te opet nekih 20-40 % jeftinije nego da si kupio kod nas isto
e hvala majstore to me je zanimalo kolko dođe kontejner.
brmba is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 02:08   #11
Budeš i preinake sve radio da auto prođe homologaciju?
Target is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 02:13   #12
prijatelji od mog starog svi kupuju aute iz amerike,vec sam to spomenuo u nekoj temi ne davno,i uvijek ih izadje puno jeftinije,kontejneri su 6000 kuna,nekad 5000 i nesto,nekad skoro 7000,al tu se krecu oko 6000,al u americi auti su jeftiniji i preko 50 %,dovoljno je upisat proizvodjaca i na kraju dodat .com i pogledat cijene,porez i homologoziacija se plate i auto opet izadje puno jeftiniji,eto za primjer jedan ML koji kod nas platis 50.000 eura,kupis u americi 6 mjeseci star (u biti novi,samo ti posrednik sredi da je auto "kao" kupljen prije 6 mjeseci i prodaje ti ga kao starog 6 mjeseci koliko mora bit po nasem zakonu),nakon placanja poreza,homologizacije i kontejnera,isti auto od 50.000 eura te izadje cca 35.000
__________________
One day there'll be a place for us
Marin23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 02:15   #13
ona fora sa zmigavcima i slicno je glupost,to se sredi za 100 eura,tako da nemojte lupat gluposti (mislim na one koji spominju preinake)
__________________
One day there'll be a place for us
Marin23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 06:25   #14
uf marine, u principu si u pravu.. al' si ga malo pretjerao sa tim brojkama.. 35k eura je ML350 "gol" (bez ikakve dodatne opreme).. bez prevoza do HR i carine i trosarine itd..

tak da ako te prijatelje kosta 35k eura total registriran u HR.. onda ili nije ni blizu novoga (par godina star) ili nisu cista posla


medjutim, sve u svemu istina je da se moze ustediti dobra lova.... i ML je super primjer, medjutim brojke su ti malo off.. a ML ionako gotovo ne treba previse (uopce ista?) modifikacija za homologaciju... zmigavci su zuti
M-klasse is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 09:45   #15
Quote:
brmba kaže:
gle daj se malo informirajte pa onda komentirajte.
nije amerika svemir


OK.Oprosti, vidim da si se detaljno raspitao pa ovdje još pitaš samo za sitnice.



Ali, evo za one koje zanima isto, neka među ostalim pogledaju link Centra sa vozila Hrvatske o homologaciji.Ovo je direktan link u vezi zahtjeva za pojedinačnu homologaciju vozila.


Članci su veliki pa evo samo dva zanimljiva izvatka :

"Prema dosadašnjim iskustvima sva vozila koja su bila namjenjena europskom tržištu a proizvedena su poslije 1993. ili 1994. godine odgovaraju homologacijskim zahtjevima., dok vozila koja su namjenjena američkom tržištu (mogu biti proizvedena i ove godine), ne udovoljavaju homologacijskim zahtjevima i ne mogu se uvoziti u Republiku Hrvatsku."


"Kako biste izbjegli ovu nevolju predlažemo sljedeće:

1. Ne kupujte vozila s američkog tržišta - ona su predviđena za Ameriku a ne Europu.
2. Ne kupujte vozila ni iz Europe, ako su starija od približno 4 do 5 godina - ona su ispitana prema starim propisima, koji više ne vrijede u Republici Hrvatskoj, a ni u Europi za prvi put registrirano vozilo.
3. Ako već kupujete vozilo - bilo novo ili polovno, kupite ga u Hrvatskoj s hrvatskim dokumentima - uštedjet ćete mnogo truda i novca."
Brazil is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 10:32   #16
1. Ne kupujte vozila s američkog tržišta - ona su predviđena za Ameriku a ne Europu.

Ovo mi zvuci nevjerovatno, mozda bi trebalo proci nekakvu specijalnu obuku za "rukovanje" vozilima za strana trzista. Recimo mogao bi HAK organizirati nastavu od circa 30 do 40 sati dodatnog usavrsavanja za ta cudna americka vozila. Mislim da bi im super doslo da popune ionako "praznu" kasu...

2. Ne kupujte vozila ni iz Europe, ako su starija od približno 4 do 5 godina - ona su ispitana prema starim propisima, koji više ne vrijede u Republici Hrvatskoj, a ni u Europi za prvi put registrirano vozilo.

dobro je netko rekao svojevremeno u saboru, Hrvatska nije u stanju napravit postena djecja kolica a uvodimo homologacije na aute stare 5 godina

3. Ako već kupujete vozilo - bilo novo ili polovno, kupite ga u Hrvatskoj s hrvatskim dokumentima - uštedjet ćete mnogo truda i novca."

kako tko i kako gdje
grizliadams is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 14:28   #17
Quote:
Marin23 kaže:
ona fora sa zmigavcima i slicno je glupost,to se sredi za 100 eura,tako da nemojte lupat gluposti (mislim na one koji spominju preinake)
Žmigavci su najmanji problem, ameri imaju i pojaseve drugačije rješene, djelove ovjesa, kočnice, skoro ništa nije isto kao Eu verzija.
Target is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 15:13   #18
kako koji auto,koliko ja znam ML npr. je isti u europi i u americi,uostalom tamo ih i proizvode,i taj lik koji ga je uvezao nije nista morao preinacit niti promjenit na autu,samo platit ono sto je trebao,za ostale aute ne znam
__________________
One day there'll be a place for us
Marin23 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 16:01   #19
Quote:
Target kaže:
Žmigavci su najmanji problem, ameri imaju i pojaseve drugačije rješene, djelove ovjesa, kočnice, skoro ništa nije isto kao Eu verzija.

Jel' imas neki konkretan primjer ili je ovo samo rekla-kazala? NIKAD nisam primijetio nikakvu razliku u pojasevima niti na jednom autu... tak da me bas zanima o cemu je rijec... mislim, nije da je auto-pojas kompliciran k'o space shuttle pa da se moze toliko razlikovati...

a ovo o ovjesu i kocnicama da ne spominjem...



PS.. marin je u pravu.. ML je u principu isti (sto se tice konstrukcije). Male razlike su u samoj opremi i prednji farovi su drugaciji.. jer "Euro spec" farovi nisu legalni u USA (ha! homologacija!!) .. u stvari u pitanju su prednji zmigavci koji su integrirani u farove.. ne znaci da USA model nije legalan u EU.. samo da je EU nelegalan u USA

slicna stvar je i s BMW-om i tonu drugih proizvodjaca.
M-klasse is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.05.2005., 17:04   #20
Quote:
M-klasse kaže:
ML je u principu isti (sto se tice konstrukcije). Male razlike su u samoj opremi i prednji farovi su drugaciji.. jer "Euro spec" farovi nisu legalni u USA (ha! homologacija!!) .. u stvari u pitanju su prednji zmigavci koji su integrirani u farove.. ne znaci da USA model nije legalan u EU.. samo da je EU nelegalan u USA

slicna stvar je i s BMW-om i tonu drugih proizvodjaca.




Neće proći homologaciju zbog svjetala.Vjerojatno ni zbog pojasa.Ima različitih vrsta sigurnosnih pojaseva, a američki su često pričvršćeni na samim vratima tako da se u auto ulazi, vrata se zatvore i vozač je odmah zavezan.Radi se o normi koju mora zadovoljiti, svrha je ista svugdje.Link ti stavljen gore od Centra za vozila Hrvatske, nije ga loše pročitati, ali može se i napamet pričati.Spominju se među ostalim i pojasevi.Može pasti na puno stvari, a pitanje je koliko se sve te preinake isplate.Ali budući da se autor teme dobro raspitao za automobil koji uvozi vjerojatno je računao na sve i neće biti problema.
Brazil is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 19:15.