Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 05.06.2013., 20:14   #1
Citroen c5 2.2hdi 2002. problem kod ubrzavanja

Bok

Imam problem s c5 2.2hdi motorom, ili možda čak i nije problem.
Ovako stvari stoje, imam osjećaj da se na autu prekasno "pali" turbina, počinje vući tek tamo oko 2000rpm, i mislim da je to prekasno.

Spajao sam ga na tester, i pokazivao je grešku previsokog pritiska turbine, ali sam ju pobrisao i sada ne baca nikakvu grešku.
Auto ide dobro i ne fali mu snage, neki dan 190km/h sam ga stisnuo na autoputu samo da vidim dali će ići, više nisam išao.

Ubija me to kad krenem u 1. brzini, da nebi bio zadnji u koloni i da nebi stvarao gužvu, moram fino prvu brzinu razvući da bi u drugoj mogao nastaviti voziti normalnim tempom, ali sa time i da u drugoj nabijem više gasa.
Kuplung ne proklizava, to sam siguran.
Kada se "zaletim" u 1. i 2. onda se fino mogu voziti, samo to kretanje me hebe.

Zanima me dali je tko vozio takav motor i dali je to normalno?
Smatram da bi taj auto unatoč težini, s 130konja trebao ići puno bolje u startu, ali eto možda griješim.

I ako ima netko nekakav savjet što da pogledam na autu?
Gledao sam vakume, i nisam primjetio da je negdje nešto puknuto ili zaštopano. Prao sam intercooler, jer je bio donji dio od blata, ali nisam osjetio razliku. Zaklopke na glavi normalno okreće davanjem gasa.
Jedino mi ostaje maf, ali ne vjerujem da je do njega. Nisam gledao parametre u vožnji.
I eventualno da je katalizator zaštopan?

Iza nekih 1900rpm auto ide dobrano, ali dotada....kao da bubu vozim...nabijem gas, pa se zaguši........ i onda tek počne vući...
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.06.2013., 20:59   #2
isti slučaj sa toyotom avensis, 2 l dizlo. Od kad je nova.
Mislim da je to krama. A jel tako bilo i prije?
__________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."
Volvo 850 R. Bork Bork Bork
Felicius is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.06.2013., 21:10   #3
Neznam jel to bilo prije jer sam prešao s toleda iz 96. s 90ks na ovoga, i imam trenutno osjećaj da je taj toledo raketa nasprem ovoga.
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.06.2013., 23:10   #4
Ček, ček - jeste li sigurni da vam motori nisu ograničeni u 1. i 2. brzini radi mjenjača? Nije to tako rijedak slučaj, ima brdo diesela koji jednostavno imaju previše momenta u niskim brzinama prenosa za mjenjač koji je našarafljen pa se to onda lijepo rješi elektronikom.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2013., 08:45   #5
Kako ću to znati? Ili gdje mogu provjeriti?
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2013., 08:48   #6
A jedino kopat po katalozima, tražit podatke od mjenjača po netu ... ili netko ZNA pa da se ne patiš. Meni je simptomatično da se žališ na prvu i drugu brzinu, kasnije je kao OK i špicu postiže kao i prije ....
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2013., 11:50   #7
Sta nije 1900 rpm "normalna" turaza za turbinu?

Meni na Xsari (doduse 2.0hdi) se na isto tolko okretaja "pali" turbina
pero21 is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.06.2013., 21:42   #8
možda treba turbinu ocistit
jam01 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.06.2013., 23:48   #9
Mislim da na PSA dizelasima ista mora "vuci" tek iznad 2350rpm

bar je tako na mom Peugeotu
zeljkozg is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.06.2013., 00:07   #10
Dakle i tvoj je u kurcu.
Koji je to turbodizlo koji vuče tek od 2500 o/min? Čak i ona krama od 1.7 CDTI-a ima max momenta na nižim okretajima.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.06.2013., 00:54   #11
1800-1900 okretaja počinju vući neki turbaci, pogotovo starije gen. danas je moment kod mnogih već na 1500, pa i manje.

ovo preko 2000 je u komi, a 2350
__________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."
Volvo 850 R. Bork Bork Bork
Felicius is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.06.2013., 21:19   #12
Quote:
jam01 kaže: Pogledaj post
možda treba turbinu ocistit
mozda cak 99%

greska koju je dobio prvi put je karakteristicna za zacadjen turbo
_slatk_i is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.06.2013., 21:30   #13
Da moja greška, išao sam provjerit
zeljkozg is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.06.2013., 20:39   #14
Evo i mene, konačno da napišem rezultate

Crijevo od vakuma je bilo precvikano na jednom dijelu, i uglavnom, odrezao sam taj komad i vratio natrag crijevo. Sad ide auto puno bolje

Mada, još ću jedan dan skinuti i oprati dpf, pa se nadam da je to to
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.06.2013., 14:12   #15
Ako je euro III mislim da prolaziš tehnički i bez DPF-a.

Ja ga ne bih ni vraćao. Isplati se probat pa past eko-test, nego kupovat novi, koji je skup.

Na nekim dizelima ni euro IV nnorma ne zahtijeva DPF, a neki imaju već kod Euro III.
__________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."
Volvo 850 R. Bork Bork Bork
Felicius is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.06.2013., 16:23   #16
Ne baca mi grešku na dpf-u, nego sam dobio savjet da skinem dpf i da ga operem, a pošto sam još koji dan na godišnjem oprat ću ga.

A kad rikne (ako rikne) onda ću ga vjerojatno skinuti i platiti nekome da mi auto ne baca grešku, navodno ima ljudi koji su to radili na 2.2hdi motorima, ali ne brinem se zasada, radi ko švicarski sat
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 08:52.