|
05.06.2013., 20:14
|
#1
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 1,567
|
Citroen c5 2.2hdi 2002. problem kod ubrzavanja
Bok
Imam problem s c5 2.2hdi motorom, ili možda čak i nije problem.
Ovako stvari stoje, imam osjećaj da se na autu prekasno "pali" turbina, počinje vući tek tamo oko 2000rpm, i mislim da je to prekasno.
Spajao sam ga na tester, i pokazivao je grešku previsokog pritiska turbine, ali sam ju pobrisao i sada ne baca nikakvu grešku.
Auto ide dobro i ne fali mu snage, neki dan 190km/h sam ga stisnuo na autoputu samo da vidim dali će ići, više nisam išao.
Ubija me to kad krenem u 1. brzini, da nebi bio zadnji u koloni i da nebi stvarao gužvu, moram fino prvu brzinu razvući da bi u drugoj mogao nastaviti voziti normalnim tempom, ali sa time i da u drugoj nabijem više gasa.
Kuplung ne proklizava, to sam siguran.
Kada se "zaletim" u 1. i 2. onda se fino mogu voziti, samo to kretanje me hebe.
Zanima me dali je tko vozio takav motor i dali je to normalno?
Smatram da bi taj auto unatoč težini, s 130konja trebao ići puno bolje u startu, ali eto možda griješim.
I ako ima netko nekakav savjet što da pogledam na autu?
Gledao sam vakume, i nisam primjetio da je negdje nešto puknuto ili zaštopano. Prao sam intercooler, jer je bio donji dio od blata, ali nisam osjetio razliku. Zaklopke na glavi normalno okreće davanjem gasa.
Jedino mi ostaje maf, ali ne vjerujem da je do njega. Nisam gledao parametre u vožnji.
I eventualno da je katalizator zaštopan?
Iza nekih 1900rpm auto ide dobrano, ali dotada....kao da bubu vozim...nabijem gas, pa se zaguši........ i onda tek počne vući...
|
|
|
05.06.2013., 20:59
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Lokacija: Würzburg
Postova: 1,523
|
isti slučaj sa toyotom avensis, 2 l dizlo. Od kad je nova.
Mislim da je to krama. A jel tako bilo i prije?
__________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."
Volvo 850 R. Bork Bork Bork
|
|
|
05.06.2013., 21:10
|
#3
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 1,567
|
Neznam jel to bilo prije jer sam prešao s toleda iz 96. s 90ks na ovoga, i imam trenutno osjećaj da je taj toledo raketa nasprem ovoga.
|
|
|
05.06.2013., 23:10
|
#4
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 76,764
|
Ček, ček - jeste li sigurni da vam motori nisu ograničeni u 1. i 2. brzini radi mjenjača? Nije to tako rijedak slučaj, ima brdo diesela koji jednostavno imaju previše momenta u niskim brzinama prenosa za mjenjač koji je našarafljen pa se to onda lijepo rješi elektronikom.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
06.06.2013., 08:45
|
#5
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 1,567
|
Kako ću to znati? Ili gdje mogu provjeriti?
|
|
|
06.06.2013., 08:48
|
#6
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 76,764
|
A jedino kopat po katalozima, tražit podatke od mjenjača po netu ... ili netko ZNA pa da se ne patiš. Meni je simptomatično da se žališ na prvu i drugu brzinu, kasnije je kao OK i špicu postiže kao i prije ....
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
06.06.2013., 11:50
|
#7
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2005.
Postova: 1,158
|
Sta nije 1900 rpm "normalna" turaza za turbinu?
Meni na Xsari (doduse 2.0hdi) se na isto tolko okretaja "pali" turbina
|
|
|
06.06.2013., 21:42
|
#8
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2010.
Lokacija: Zagreb
Postova: 89
|
možda treba turbinu ocistit
|
|
|
07.06.2013., 23:48
|
#9
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,460
|
Mislim da na PSA dizelasima ista mora "vuci" tek iznad 2350rpm
bar je tako na mom Peugeotu
|
|
|
08.06.2013., 00:07
|
#10
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2007.
Postova: 76,764
|
Dakle i tvoj je u kurcu.
Koji je to turbodizlo koji vuče tek od 2500 o/min? Čak i ona krama od 1.7 CDTI-a ima max momenta na nižim okretajima.
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
|
|
|
08.06.2013., 00:54
|
#11
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Lokacija: Würzburg
Postova: 1,523
|
1800-1900 okretaja počinju vući neki turbaci, pogotovo starije gen. danas je moment kod mnogih već na 1500, pa i manje.
ovo preko 2000 je u komi, a 2350 
__________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."
Volvo 850 R. Bork Bork Bork
|
|
|
08.06.2013., 21:19
|
#12
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2008.
Postova: 1,590
|
Quote:
jam01 kaže:
možda treba turbinu ocistit
|
mozda cak 99%
greska koju je dobio prvi put je karakteristicna za zacadjen turbo
|
|
|
08.06.2013., 21:30
|
#13
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Lokacija: Zagreb
Postova: 1,460
|
Da moja greška, išao sam provjerit 
|
|
|
14.06.2013., 20:39
|
#14
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 1,567
|
Evo i mene, konačno da napišem rezultate
Crijevo od vakuma je bilo precvikano na jednom dijelu, i uglavnom, odrezao sam taj komad i vratio natrag crijevo. Sad ide auto puno bolje
Mada, još ću jedan dan skinuti i oprati dpf, pa se nadam da je to to 
|
|
|
15.06.2013., 14:12
|
#15
|
Registrirani korisnik
Registracija: Mar 2009.
Lokacija: Würzburg
Postova: 1,523
|
Ako je euro III mislim da prolaziš tehnički i bez DPF-a.
Ja ga ne bih ni vraćao. Isplati se probat pa past eko-test, nego kupovat novi, koji je  skup.
Na nekim dizelima ni euro IV nnorma ne zahtijeva DPF, a neki imaju već kod Euro III.
__________________
"If Chuck Norris were to be reincarnated as a car, he would be the Land Rover Defender."
Volvo 850 R. Bork Bork Bork
|
|
|
15.06.2013., 16:23
|
#16
|
Registrirani korisnik
Registracija: May 2007.
Postova: 1,567
|
Ne baca mi grešku na dpf-u, nego sam dobio savjet da skinem dpf i da ga operem, a pošto sam još koji dan na godišnjem  oprat ću ga.
A kad rikne (ako rikne) onda ću ga vjerojatno skinuti i platiti nekome da mi auto ne baca grešku, navodno ima ljudi koji su to radili na 2.2hdi motorima, ali ne brinem se zasada, radi ko švicarski sat 
|
|
|
 |
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 08:52.
|
|
|
|