Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo

Gospodarstvo Novac, profit, blagostanje. Kako doći do toga?
Podforumi: Dionice, Ostali oblici investiranja, Banke, osiguranja, krediti, Poduzetništvo, računovodstvo i porezi

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 17.09.2015., 10:37   #1
Rimac Automobili

Tražio sam temu na forumu ali nisam našao ništa konkretno u svezi mog imenjaka iz Samoborske okolice. Pa onda odlučih otvoriti temu u nadi da će se naći netko bolje prosvijetljen da oplemeni temu novim spoznajama o ovom tipu.



Inače za neupućene, Mate Rimac je samoprozvani inovator koji je najpoznatiji po tome što je otvorio svoju tvrtku Rimac automobili, kojoj je prvijenac električni (super)automobil Concept One. Osim toga, sad još rade i električne bicikle a hvale se i da je njihov baterijski sustav, inače najveća mana električnih auta i razlog zašto svako drugo auto već nije električno, po nečem napredniji od ostalih.

Problem je u tome što sve što se zna o toj tvrtci i "inovaciji" zapravo samo ono što se može čitati iz naših (krasnih) novina i portala, kojima nije za baš vjerovat jer su iste prozvale mladog Osječanina Marka Pinjuha "Novim Teslom". Isti je tvrdio da je izumio poboljšani Stirling motor, dok su svi tvrdili, uključujući i njegovog mentora da je to plagijat. Ne može se vjerovati ni institucijama zaduženima za nagrade jer je obje osobe stavila u isti koš te nagradila obje osobe osobom 2014. godine.



PR firme je izrazito jak i ne dopušta da ikakve mane firme izlaze u javnost, pa tako imamo bezbroj članaka o uspješnosti te firme, i pozerskih slika Mate Rimca kraj svog auta, plaćenih članaka na netu, ali samih članaka i izvještaja firme baš i nema. Za jednu firmu koja se hvali kako uspijeva zaposliti iz dana u dan sve više inženjera, nema baš nešto dokaza o toj uspješnosti. Uvijek je prikazan jedan auto, i ljudi oko njega. Poslovnih tajni u ovom slučaju nema.

Sam Rimac svoje kritičare smatra hejterima iz popularne izjave "Haters gonna hate", jer su navodno takvi ljudi kivni na uspijeh drugih, no to i nije neki odgovor. Zapravo, u većini slučajeva, za ljude koji skrivaju nešto se ispostavi da su imali dobar razlog da to nešto skrivaju.

Ja sam inženjer elektrotehnike, i mogu reći da nekih tu tajni oko auta nema, i već je sve smišljeno davno prije nego se Mate Rimac uopće rodio. Motori su dosegli svoj vrh, i svatko može napraviti poprilično efikasan el. motor. Baterijske sustave je moguće poboljšati u smislu bolje optimiziranog punjenja, ali bez radikalne promjene u kemijskim svojstvima nema tu mjesta za neko poboljšanje koje već nije na tržištu. Po tom pitanju sumnjam da Rimac automobili proizvodi svoje baterije.
Sve za napraviti električni auto vam je dostupno na internetu. Zapravo, možete napraviti čak i električni Superauto ako imate pristup kvalitetnim inženjerima strojarstva i proizvodnji. Razlog tome je što je el. motor, za razliku od benzinskog, jako praktičan u smislu razvijanja momenta i snage po potrebi.

Ono što je sigurno jest da oni imaju kapacitet za napravit jedno takvo auto, što ipak nije mala stvar i na tome im se treba dat priznanje.

Ali ostaju pitanja
- što Rimac automobili zapravo proizvodi i od čega žive ti zaposleni?
- jel Mate Rimac zaslužio titulu "inovatora" samo jer je napravio prvi hrvatski el. superauto? (naglasak da je prvi el. auto par godina prije prezentirala tvrtka Dok-ing)
- po čemu je točno Concept one bolji od slijdećeg električnog superauta na tržištu?

Htio bi da pokušamo demistificirati tu firmu i njenog vlasnika da činjenice ne ovise samo o onom što je prezentirano u (vjerojatno) plaćenim internet člancima. Namjerno nisam pisao o podrijetlu njegovih novaca, jer već i ptice na grani znaju odakle mu. Ali u dobrom duhu pretpostavimo da je te novce odlučio preusmjeriti u nešto korisno, zaposliti par ok inženjera koji će raditi za njega i stvarati neku vrijednost. Tako da ne želim da se rasprava vodi oko toga, osim ako ne mislite da je njegova tvrtka upravo paravan za pranje novca, što je isto jedna od teorija koje haraju.

Ima li netko kakva konkretna saznanja o toj firmi? Poznaje li netko Rimca ili nekog tko radi tamo te kakva su njihova svjedočanstva?
__________________
--- WIKI IS YOUR FRIEND ---

Zadnje uređivanje mako : 17.09.2015. at 10:51.
mako is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 11:30   #2
odličan je
Miriam Bucknell is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 11:39   #3
Quote:
mako kaže: Pogledaj post
Namjerno nisam pisao o podrijetlu njegovih novaca, jer već i ptice na grani znaju odakle mu.
Ne znaju svi. Odakle mu?

---

Concept One je najljepši auto na planeti.
Quark is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 11:40   #4
Ja bih prefolmulirao pitanje... Jeste li spremni uloziti svoj novac u njegovu ideju (i poduzece, jel...)?
__________________
Cogito, ergo oposum....
Garofeeder is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 11:42   #5
Upravo tako, molim te prepravi naslov teme da ne izgleda kao naslov u 24 sata, npr. Rimac automobili.
__________________
Jedni grade vlade da se lakše krade, drugi biljke sade, a treći ih vade.
banderas is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 11:57   #6
Quote:
mako kaže: Pogledaj post
Ja sam inženjer elektrotehnike, i mogu reći da nekih tu tajni oko auta nema, i već je sve smišljeno davno prije nego se Mate Rimac uopće rodio. Motori su dosegli svoj vrh, i svatko može napraviti poprilično efikasan el. motor. Baterijske sustave je moguće poboljšati u smislu bolje optimiziranog punjenja, ali bez radikalne promjene u kemijskim svojstvima nema tu mjesta za neko poboljšanje koje već nije na tržištu. Po tom pitanju sumnjam da Rimac automobili proizvodi svoje baterije.
Sve za napraviti električni auto vam je dostupno na internetu. Zapravo, možete napraviti čak i električni Superauto ako imate pristup kvalitetnim inženjerima strojarstva i proizvodnji. Razlog tome je što je el. motor, za razliku od benzinskog, jako praktičan u smislu razvijanja momenta i snage po potrebi.

Ono što je sigurno jest da oni imaju kapacitet za napravit jedno takvo auto, što ipak nije mala stvar i na tome im se treba dat priznanje.
Ja nisam ing elektrotehnike ali znam dovoljno da je glavni problem baterija odn kapacitet iste u smislu autonomije vozila. Navodno (jer to je Rimac izjavio), da imaju bolje baterijske module od Muskove Tesle.

Za razliku od svih ostalih koji koriste standardni napon od 400 volta, mi koristimo napon od 650 volta. Jedino tako možemo postići traženu snagu a da ne gubimo previše na autonomiji. Tesla sada ima bateriju kapaciteta 85 kWh. Naš je cilj bateriju održati na kapacitetu većem od 90 kWh i tako biti ispred svih, pa i ispred Tesle. Zato sada vidite potpuno nov baterijski modul koji ćemo stavljati u svoje automobile – objašnjava Rimac...na baterijskom modulu “uvozne” su samo ćelije. One su proizvod poznate američke tvrtke A123 systems. U baterijskom modulu sedam je ćelija povezanih paralelno, a 20 serijski. Sve ostalo radi se od nule u pogonu tvrtke Rimac Automobili...ako baterijski modul promatramo kao čisti hardver, logično je da iza tog hardvera stoji i nekakav softver koji njime upravlja maksimalno efikasno i ekonomično. Sklop koji obavlja tu funkciju zove se Battery Management System ili BMS. Te LiFePO4 ćelije imaju vrlo ravnu krivulju napona link

Ima i članak kako njegove baterije kupuje i Koenigsegg, na wiki se može naći ovo: The electric motors are powered by a 9.27 kWh, 620-volt, liquid cooled battery pack developed by Rimac Automobili, providing up to 22 miles (35 km) of pure electric mode in city driving. Koenigsegg claims that the battery pack is the most power-dense battery pack ever created for a production car

Tako da po svemu sudeći Rimac ima nešto na području baterija što mu je po svemu sudeći glavni produkt, koliko zarađuje i da li od toga živi firma ne znam.
__________________
...Tu smo utakmicu izgubili 2:0, al taj sudac je svakako sudija. Tukli smo suca blatom sa istoka, to je bila milina. Kra nas je i gađali su ga svi, i mladi i stari. Tada se počeja rađat taj dišpet u meni...
Roy is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 11:59   #7
Quote:
mako kaže: Pogledaj post
Tražio sam temu na forumu ali nisam našao ništa konkretno u svezi mog imenjaka iz Samoborske okolice. Pa onda odlučih otvoriti temu u nadi da će se naći netko bolje prosvijetljen da oplemeni temu novim spoznajama o ovom tipu.


Inače za neupućene, Mate Rimac je samoprozvani inovator koji je najpoznatiji po tome što je otvorio svoju tvrtku Rimac automobili, kojoj je prvijenac električni (super)automobil Concept One. Osim toga, sad još rade i električne bicikle a hvale se i da je njihov baterijski sustav, inače najveća mana električnih auta i razlog zašto svako drugo auto već nije električno, po nečem napredniji od ostalih.

Problem je u tome što sve što se zna o toj tvrtci i "inovaciji" zapravo samo ono što se može čitati iz naših (krasnih) novina i portala, kojima nije za baš vjerovat jer su iste prozvale mladog Osječanina Marka Pinjuha "Novim Teslom". Isti je tvrdio da je izumio poboljšani Stirling motor, dok su svi tvrdili, uključujući i njegovog mentora da je to plagijat. Ne može se vjerovati ni institucijama zaduženima za nagrade jer je obje osobe stavila u isti koš te nagradila obje osobe osobom 2014. godine.



PR firme je izrazito jak i ne dopušta da ikakve mane firme izlaze u javnost, pa tako imamo bezbroj članaka o uspješnosti te firme, i pozerskih slika Mate Rimca kraj svog auta, plaćenih članaka na netu, ali samih članaka i izvještaja firme baš i nema. Za jednu firmu koja se hvali kako uspijeva zaposliti iz dana u dan sve više inženjera, nema baš nešto dokaza o toj uspješnosti. Uvijek je prikazan jedan auto, i ljudi oko njega. Poslovnih tajni u ovom slučaju nema.

Sam Rimac svoje kritičare smatra hejterima iz popularne izjave "Haters gonna hate", jer su navodno takvi ljudi kivni na uspijeh drugih, no to i nije neki odgovor. Zapravo, u većini slučajeva, za ljude koji skrivaju nešto se ispostavi da su imali dobar razlog da to nešto skrivaju.

Ja sam inženjer elektrotehnike, i mogu reći da nekih tu tajni oko auta nema, i već je sve smišljeno davno prije nego se Mate Rimac uopće rodio. Motori su dosegli svoj vrh, i svatko može napraviti poprilično efikasan el. motor. Baterijske sustave je moguće poboljšati u smislu bolje optimiziranog punjenja, ali bez radikalne promjene u kemijskim svojstvima nema tu mjesta za neko poboljšanje koje već nije na tržištu. Po tom pitanju sumnjam da Rimac automobili proizvodi svoje baterije.
Sve za napraviti električni auto vam je dostupno na internetu. Zapravo, možete napraviti čak i električni Superauto ako imate pristup kvalitetnim inženjerima strojarstva i proizvodnji. Razlog tome je što je el. motor, za razliku od benzinskog, jako praktičan u smislu razvijanja momenta i snage po potrebi.

Ono što je sigurno jest da oni imaju kapacitet za napravit jedno takvo auto, što ipak nije mala stvar i na tome im se treba dat priznanje.

Ali ostaju pitanja
- što Rimac automobili zapravo proizvodi i od čega žive ti zaposleni?
- jel Mate Rimac zaslužio titulu "inovatora" samo jer je napravio prvi hrvatski el. superauto? (naglasak da je prvi el. auto par godina prije prezentirala tvrtka Dok-ing)
- po čemu je točno Concept one bolji od slijdećeg električnog superauta na tržištu?

Htio bi da pokušamo demistificirati tu firmu i njenog vlasnika da činjenice ne ovise samo o onom što je prezentirano u (vjerojatno) plaćenim internet člancima. Namjerno nisam pisao o podrijetlu njegovih novaca, jer već i ptice na grani znaju odakle mu. Ali u dobrom duhu pretpostavimo da je te novce odlučio preusmjeriti u nešto korisno, zaposliti par ok inženjera koji će raditi za njega i stvarati neku vrijednost. Tako da ne želim da se rasprava vodi oko toga, osim ako ne mislite da je njegova tvrtka upravo paravan za pranje novca, što je isto jedna od teorija koje haraju.

Ima li netko kakva konkretna saznanja o toj firmi? Poznaje li netko Rimca ili nekog tko radi tamo te kakva su njihova svjedočanstva?
Koliko sam shvatio iz clanaka, nije kljuc u elektromotoru ili bateriji, nego nacinu upravljanja istih na nacin da postojece baterije budu efikasnije iskoristene i dulje traju, uz bolje performanse.
Tu ima prostora za napredak, gdje dobar razvojni inzinjer moze napraviti dosta toga. IStina, i druge, mnogo vece firme se bave time, ali zbog industrijskih specificnosti u razvojnom podrucju mala firma cesto ima cak prednost prema industrijskom gigantu.
Naravno, sve skupa je jedan garazni projekt, koji mozda ima potencijala, ali u nekim sirim okvirima jos uvijek prilicno mali.
E sad, jel to sve skupa jedna velika laz ili ne, to je tesko reci. U cijeloj prici ima par nelogicnosti, ali neku ocitu rupu jos nitko nije uspio pronaci.
Nekako sumnjam da ce netko iz male firme, u kojoj se vjerojatno svi poznaju, svoja saznanja podijeliti na internetu. Morao bi biti jako isfrustriran.
trekker is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 12:16   #8
Quote:
mako kaže: Pogledaj post

Inače za neupućene, Mate Rimac je samoprozvani inovator koji je najpoznatiji po tome što je otvorio svoju tvrtku Rimac automobili, kojoj je prvijenac električni (super)automobil Concept One. Osim toga, sad još rade i električne bicikle a hvale se i da je njihov baterijski sustav, inače najveća mana električnih auta i razlog zašto svako drugo auto već nije električno, po nečem napredniji od ostalih.


Ja sam inženjer elektrotehnike, i mogu reći da nekih tu tajni oko auta nema, i već je sve smišljeno davno prije nego se Mate Rimac uopće rodio. Motori su dosegli svoj vrh, i svatko može napraviti poprilično efikasan el. motor. Baterijske sustave je moguće poboljšati u smislu bolje optimiziranog punjenja, ali bez radikalne promjene u kemijskim svojstvima nema tu mjesta za neko poboljšanje koje već nije na tržištu. Po tom pitanju sumnjam da Rimac automobili proizvodi svoje baterije.
Sve za napraviti električni auto vam je dostupno na internetu. Zapravo, možete napraviti čak i električni Superauto ako imate pristup kvalitetnim inženjerima strojarstva i proizvodnji. Razlog tome je što je el. motor, za razliku od benzinskog, jako praktičan u smislu razvijanja momenta i snage po potrebi.

Ono što je sigurno jest da oni imaju kapacitet za napravit jedno takvo auto, što ipak nije mala stvar i na tome im se treba dat priznanje.

Ali ostaju pitanja
- što Rimac automobili zapravo proizvodi i od čega žive ti zaposleni?
- jel Mate Rimac zaslužio titulu "inovatora" samo jer je napravio prvi hrvatski el. superauto? (naglasak da je prvi el. auto par godina prije prezentirala tvrtka Dok-ing)
- po čemu je točno Concept one bolji od slijdećeg električnog superauta na tržištu?


Ima li netko kakva konkretna saznanja o toj firmi? Poznaje li netko Rimca ili nekog tko radi tamo te kakva su njihova svjedočanstva?
prvo ti si ljubomoran na njega i mrziš šta je neko uspješan.
-motori koje on koristi su kod njega projektno modificirani i u početku mu ih je kostov radija.ne znam di se sad radi.
-njegov je BMS i sustav upravljana,to jest njegova projektna dokumentacija radi se u bespučima svijeta a sastavlja i ugrađuje software kod njega.
-dizajn samog automobila je radija neki austrijanac.
-svi njegovi trenutni radnici rade na riješenjima problema za BMw,mercedes i kineske tvrtke i ostale koji imaju novaca ih platiti a imaju problema.
-elektro BMW i početke mu je finacirao otac,poslije jedan španjolac mu je dao 2-4 miljon € da mu prepusti dio dokumentacije od rimac auta,a španjolac je to dobija od EU.sada ga finacira BMW,Mercedes,VW i kineske tvrtke kroz normalno poslovanje.a veliki ulagači su Integrated Asset Management (Asia) Limited, Britanski Djevičanski Otoci,China Dynamics Holdings,NEW AUTOMOVILE DEVELOPMENT LLP London (lolumbija),Adriano Mudri,Ziad Tassabehji,CONSULTING GROUP LIMITED, Hongkong
ovi gori su uložili 7,8 miljona $ u temeljni kapital u novcu prije 30-setak dana
-ne možeš ga nazvati samoprozvanog inovatora jer barem jedan njegov patent je BMW otkupija i plača mu tantijeme.to znači da neko nije samoprozvani inovator.samoprozvani inovator bi bio ti naprimjer da tvrdiš da si nešto izmislija i niko ti u svijetu ne želi to platiti.
inače nemam ništa s rimac tvrtkom,nikad ga nisam vidija uživo ni njega niti njegovu rodbinu.u početku sam sumnjao u uspjeh i bio sam u krivu.Poznam par inžinjera koji rade za njega ali slabo više komuniciramo jer od posla ne stignu se javiti.
PS. neko daje insinuaciju porijekla kapitala od nedokazanih kriminalnih akcija negovog tate.i povlači tezu otac nedokazano kriv-automatski je i sin kriminalac.a po hrvatskom zakonu svak je nevin dok mu se ne dokaže krivnja pravomočnom presudom,a da su mu dijeca kriva to ne dolazi ni u ludilu.i šta meni otac nekoga ubije ja idem u zatvor.ako ste za takvo zakonodavstvo tada se preselite u zemlje sa šerijatskim zakonom.
__________________
Životu nemožeš dodati ni jedan dan, ali danu više života možeš
more is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 12:18   #9
Wiki kaze da imaju 24 patenta pa s obzirom da su patenti javni, potrazite ih i procitajte.

Iz njihovog sadrzaja i nacionalnih patentnih ureda u kojima su izdani ce se dati iscitati da li su stvorili znacajnu vrijednost i inovacije.
JTB is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 13:15   #10
Morate reći moderatorima da promjene temu, ja više ne mogu. Što se mene tiče - slobodno.

Quote:
Roy kaže: Pogledaj post
Ja nisam ing elektrotehnike ali znam dovoljno da je glavni problem baterija odn kapacitet iste u smislu autonomije vozila. Navodno (jer to je Rimac izjavio), da imaju bolje baterijske module od Muskove Tesle.

...

Management System ili BMS. Te LiFePO4 ćelije imaju vrlo ravnu krivulju napona[/I] link

Ima i članak kako njegove baterije kupuje i Koenigsegg, na wiki se može naći ovo: The electric motors are powered by a 9.27 kWh, 620-volt, liquid cooled battery pack developed by Rimac Automobili, providing up to 22 miles (35 km) of pure electric mode in city driving. Koenigsegg claims that the battery pack is the most power-dense battery pack ever created for a production car

Tako da po svemu sudeći Rimac ima nešto na području baterija što mu je po svemu sudeći glavni produkt, koliko zarađuje i da li od toga živi firma ne znam.

Quote:
trekker kaže: Pogledaj post
Koliko sam shvatio iz clanaka, nije kljuc u elektromotoru ili bateriji, nego nacinu upravljanja istih na nacin da postojece baterije budu efikasnije iskoristene i dulje traju, uz bolje performanse.
Tu ima prostora za napredak, gdje dobar razvojni inzinjer moze napraviti dosta toga. IStina, i druge, mnogo vece firme se bave time, ali zbog industrijskih specificnosti u razvojnom podrucju mala firma cesto ima cak prednost prema industrijskom gigantu.
Naravno, sve skupa je jedan garazni projekt, koji mozda ima potencijala, ali u nekim sirim okvirima jos uvijek prilicno mali.
E sad, jel to sve skupa jedna velika laz ili ne, to je tesko reci. U cijeloj prici ima par nelogicnosti, ali neku ocitu rupu jos nitko nije uspio pronaci.
Nekako sumnjam da ce netko iz male firme, u kojoj se vjerojatno svi poznaju, svoja saznanja podijeliti na internetu. Morao bi biti jako isfrustriran.
Moguće da je baterijski pack ono što firma zbilja prozivodi. Na google patent search, našao neke patente koji su na dnu posta. Što se baterije tiče, postoji tu mjesto za usavršavanje, ali to je mali udio jer se zna koji su limiti nekog sustava i prije nego se počne usavršavati. Koliko vidim, njegovi patenti su samo automatika koja održava temepraturu baterija.

Što se promjene napona tiče, to je pokušaj da se smanji struja koja je najveći gubitaš u električnim sustavima. Povećaj napon, smanji struju a snaga u teoriji ostane ista. Naravno, takvom promjenom mijenjaš i druge faktore, ponajviše u samoj konstrukciji motora itd. Ali ovo je opće znanje elektrotehnike, sumanjam da je to nešto čega se nije sjetio netko iz Tesle, BMW-a ili Toyote. Mislim da su po tom pitanju svi u fazi eksperimentiranja, a pravog lidera nema jer je sve to tu negdje. Vjerojatno je to ujedno to i razlog zašto imamo velike novinske članke o nekim novim tehnologijama a stvarnog pomaka na području baterija skoro nikakvog.

U svakom slučaju super ako je sklopio ugovor sa Šveđanima za baterije, onda ipak ima neki gotov proizvod.

Quote:
more kaže: Pogledaj post
prvo ti si ljubomoran na njega i mrziš šta je neko uspješan.
-motori koje on koristi su kod njega projektno modificirani i u početku mu ih je kostov radija.ne znam di se sad radi.

...

ludilu.i šta meni otac nekoga ubije ja idem u zatvor.ako ste za takvo zakonodavstvo tada se preselite u zemlje sa šerijatskim zakonom.
Puno toga napisano, baš kao u člancima u 24 sata.


I nitko ne tvrdi da je on kriminalac kao njegov otac, ali da se nije okoristio tim i imao veliki početni start u odnosu na druge garažaše - je čista glupost.
Prosječni Hrvat koji razvija BMW u garaži imao bi problem s pitanjem hoće li kupiti od iduće plaće sebi drugi par cipela ili platit viklera da mu namota 500 namota bakrene žice na dva pola motora. Ostale polove idući mjesec :P Još k tome kad dodaš izjave u novinama gdje on kaže kako "nešto nije imao"... Nećemo sad bit licemjerni. Tema nije o podrijetlu novaca ionako.

Jesam li ljubomoran? Ne bi to nazvao ljubomorom jer ima ljudi kojima želim sve najbolje... samo me raspizdi licemjerje iz novinskih članaka.

Ako su baterije sve što netko proizvodi onda neke manje firme koji izvoze puno više, sa zbilja svojim prozivodima, zaslužuju puno više prostora od njega.

Quote:
JTB kaže: Pogledaj post
Wiki kaze da imaju 24 patenta pa s obzirom da su patenti javni, potrazite ih i procitajte.

Iz njihovog sadrzaja i nacionalnih patentnih ureda u kojima su izdani ce se dati iscitati da li su stvorili znacajnu vrijednost i inovacije.
Vehicle Rear-View Mirror Shifting System Implemented With Aim To Eliminate The Dead Angle
https://www.google.hr/patents/US2010...IVgdgsCh1T7QXL

System and process for mantaining of working temeperature of battery cells for starter accumulators in vehicles
https://www.google.hr/patents/WO2013...IVgdgsCh1T7QXL

Battery management system for starter 12/24v battery cells, particularly cells from new generation of lithium-ionic or lithium-ferrous-phosphate batteries
https://www.google.hr/patents/WO2013...IVgdgsCh1T7QXL

To su neki patenti što ih google izlistava.

Da napomenem, da ovi patentni nose oznake US i EP, što znači da su zaštićeni u Americi i Europi, neki i istodobno. Za takvo nešto potrebna je poznamašna svota novaca, koju vam nitko neće udjeliti prije nego napravite prototip, a vrlo vrlo vrlo vrlo teško Venture capital fondovi i investitori. Sad se tu može postavit teza o novcu i kokoški i jajetu.
__________________
--- WIKI IS YOUR FRIEND ---
mako is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 15:32   #11
isto ni gates ne bi imao to što ima da mu mama nije bilo tko je bila

hrvatska posla

inaće, ubi me ali moram se složiti s more
znam ljude koji rade na biciklima mu, kupio je sve već gotovo i pokrenuo " serijsku" proizvodnju, koliko čujem i vidim s tim biciklima mu ok ide prodaja
KILLERDOG is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 15:40   #12
Lik otvori proizvodnu, stavise izvoznu, firmu sa tatinim novcima i ljudi pljuju po njemu? Vjerojatno bi bilo bolje da je otvorio birtiju na Hvaru.
HoD is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 15:52   #13
Bolje da se nesto radi nego ne u svakom slucaju. Samo po ovoj listi i sadrzaju patenata, koja je manja i podsadrzajnija od napisa po medijima, nema tu puno inoviranja.

Pretpostvljam da se i kod spomenutih investicija onda radi o tocno ciljanim aranzmanima, a ne klasicnom investiranju u tehnolosku kompaniju tj. pamet i patente.
JTB is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 16:15   #14
da prostite, a bil neko napisa "to šta svi znaju" u vezi novaca?
Quark is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 16:37   #15
Quote:
Quark kaže: Pogledaj post
da prostite, a bil neko napisa "to šta svi znaju" u vezi novaca?
Stari mu je multimilijunaš, a lovu je stekao na jako sumnjiv način.
NicolasBourbaki is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 16:37   #16
Lightbulb Ajmo malo ozbiljno o temi...

Iskreno rečeno, zbog ekstremno neobjektivnog uvodnog teksta ova bi tema možda trebala pod ključ, iako je kao tema OK.

Quote:
mako kaže: Pogledaj post
Inače za neupućene, Mate Rimac je samoprozvani inovator
Nije samoprozvani, nego pravi pravcati. Ima ona stvar koja se zove "patent", koja dokazuje da si pozvan a ne samopozvan. .

Quote:
Problem je u tome što sve što se zna o toj tvrtci i "inovaciji" zapravo samo ono što se može čitati iz naših (krasnih) novina i portala
Pardon, kolega, ako ti o njemu znaš samo s naših novina i portala, onda je to tvoj problem. Ja sam npr. za njega prvi put čuo 2011. na jednom američkom portalu. Divili su se njegovom "Concept One" i pitali se pa gdje je ta Croatia. Barem dvaput su o njemu bile reportaže na CNN-u. Prvi put u rujnu 2012. (Inače, nemam veze s tom strukom, naprosto kao specijalizirani novinar intenzivno pratim razne vijesti iz energetike, pa preko toga i o električnim automobilima - o samom automobilizmu ne znam skoro ništa).

Kad sam se uvjerio da je stvar uistinu više nego točna, posvetio sam mu, u siječnju 2014., jedan članak. Najbrži električni automobil na svijetu proizvodi se u jednoj maloj zemlji….

Na netu se može naći puno tekstova na engleskom (takođe i na francuskom i valjda i na drugim jezicima) o Mati Rimcu i njegovom radu. Ovo je recimo iz Wall Street Journal - novine koje ne padaju lako na hohštaplere: Engineer Mate Rimac Revolutionizes Electric Cars

Ima hrpu inovacija, dobio je hrpu nagrada na međunarodnim izložbama, a hoće li doživjeti i poslovni uspjeh, vidjet će se - to je drugi par opanaka.

Da, tata mu je bogat i svakako mu je to pomoglo da prikupi prvi kapital.

Tvrtka pak ima neke proizvode koje prodaje, međutim, to je tvtka iz kategorije R&D za koju se, koiko ja kužim, ni ne očekuje da u kratkom roku donese zaradu. Muskov "Tesla Motors" je iskazao profit prvi put, koliko se sječam, u 12. godini postojanja.

Quote:
iste prozvale mladog Osječanina Marka Pinjuha "Novim Teslom". Isti je tvrdio da je izumio poboljšani Stirling motor
Je, to je bila pizdarija. O tome je pisao moj kolega Nenad Jarić Daunhofer na t-portalu, pa sam to bio prenio. O njemu fakat nije bilo reportaža na CNN i WSJ.

Quote:
Ja sam inženjer elektrotehnike, i mogu reći da nekih tu tajni oko auta nema, i već je sve smišljeno davno prije nego se Mate Rimac uopće rodio. Motori su dosegli svoj vrh, i svatko može napraviti poprilično efikasan el. motor.
Bez uvrede dragi kolega forumaš, ali ti si jedan nick na forumu i ja ti ne vjerujem da si stvarno inženjern elektrotehnike. Inače ne bi ovakvu bedastoću napisao. Električna vozila predmet s uvrlo intenzivnog tehnološkog i industrijkog razvoja danas. (Usput, najpoznatija tvrtka je imenovana po jednom Ličaninu. ) Isto vrijedi za baterije raznih tehnologija, kako za automobile, tako i stacionarne. Je, "u načelu" sve je to poznato, bilo je električnih automobila prije 120 godina, ali vrag je u detaljima...

Quote:
naglasak da je prvi el. auto par godina prije prezentirala tvrtka Dok-ing)
Ma što mi ne kažeš. Igrom slučaja, ja sam o tom njihovom modelu bio objavio jednu reportažu još 2009. (tjednik Business.hr, tiskano izdanje: Hrvatska uskače u elektromobil?. To je potpuno drugačiji model - je, jedno i drugo je auto...

Podatak: Ovo sam napisao iz svog kuta i znanja, kao speicijalizirani novinar. Vidim da je gore More, koji je stručnjak za elektrotehniku, dao puno konkretnih pdoataka. Ima ovdje i podatak da ima 24 patenta, imamo neke informacije za koga radi i tko ga financira, tako da je to sve zajedno dobra informacija. Mislim da bi se autor uvodnoga posta treebao ispričati zbog neopravdanih insinuacija.
__________________
Apeliram glede javnog istupanja, pa makar i pod nickom na Netu: Ispeci, pa reci! Triput mjeri, jednom sjeci!

Zadnje uređivanje Zoran Oštrić : 17.09.2015. at 16:57.
Zoran Oštrić is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 17:02   #17
Trazili smo patente i nasli smo tri, od cega za jedan pise status da je povucen na Europskom pretrazivacu. Dakle ili ne znamo traziti ili ipak nema 24 patenta.

Ako nema 24 patenta onda sumnjam da ga netko financira na klasican nacin vec vjerovatnije narucuju nesto konkretno.
JTB is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 17:33   #18
nije problem mladi Rimac , nego tajo
munjeviti.juric is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 17:40   #19
Mate Rimac i Elon Musk

Evo šta ja mislim o navedenoj dvojici:

Živimo u dobu izrazito velikih tehnoloških mogućnosti, napredovanja su konstantna i drastična. Iz dana u dan stvaraju se nove ideje, ideje koje pojedinac, ako nije duboko ukorijenjen u široka polja određenih znanosti jednostavno ne može pratiti, niti primjećuje brzinu kojom se znanost ekspandira. Čak postoji jedna priglupa tema na pdf-u Prirodne znanosti u kojoj neki tvrde da smo došli do zida po pitanju revolucionarnih tehnoloških inovacija, dok upravo te revolucionarne inovacije neopaženo prolaze pored njih. Jednostavno ih nisu u stanju pratiti.

Ako shvatimo u kakvom svijetu živimo i odlučimo li se kao pojedinci u zajednici baviti problematikom poboljšanja kavalitete života i raditi na pragmatičnosti unutar znanosti, poprilično je velika mogućnost da ćemo doći do određenih tehnoloških spoznaja uz naše prethodno poznavanje problematike istog, ali isto tako uz nadograđivanje istog tog oskudnog znanja svakodnevnim učenjem.

Rimac i Musk upravo su jedni od tih koji su shvatili zapravo kojim smjerom treba ići. Ulagati i graditi sebe kroz znanost, prije svega jer je zabavno, a zatim i profitabilno. No, postoji eto, taj financijski bekgraund kod obojice. Rimcu je stari pomogao s milijunima, Musku je stari također dao lovu, razmišljali su na pragmatičan način i eto došli do vlastitih milijuna, odnosno milijardi. Slažem se da u Rimčevim baterijama i i dejama nema ničeg revolucionarnog, ali ima poboljšanog. Naime, Rimac se meni ne razlikuje puno od onog klinca iz Osijeka Marka Pinjuha kojeg je neslavno vrbovala NASA prije nego li su ga oteli vanzemaljci radi neviđene galaktičke genijalnosti. Na Rimca gledam kao na razmaženog klinca kojem je tata dao lovu da se igra s njom igra i vidi čuda, kroz igru zaradio je popriličnu svotu novca. Naravno da je pohvalno, pogotovo jer je s tim novcem zaposlio puno inteligentnijih umova od njegovog i na uštb upravo njih prosperirat će i pobrati sve zasluge, jer on je, ipak Mater Rimac - The Brand - The Mastermind. Smiješno, istinito, pohvalno, čovjek se čak u jednom trenutku zbuni.

S Elonom Muskom je stvar nešto drugačija; prvo: stariji je od Rimca i težak je milijarde. Čitam članke o tom Musku zadnjih mjeseci, nazivaju ga plejbojem i čovjekom robotom, a on je po meni obični nedojebani klinac prosječna intelekta, koji je imao ništa više pameti od Rimca, čak bi rekao da Rimac ima veći kvocjent inteligencije od njega. Vjerojatno se sada ne možete načuditi mojoj aroganciji i počinjete misliti da patim od Dunning-Kruger efekta, kako mogu pljuvati po geniju našeg doba? Kako li se samo usuđujem. Usuđujem iz razloga što smatram da upravo Musk pati od Dunning-Krugera, čovjeku je ideja pala na pamet u pravo trenutku, u samim počecima interneta za PayPal, no nije bio sam, imao je pomoć. Ok, s još nekolicinom ljudi napravio je revoluciju u online plaćanju. Skidam kapu. Kada je zajedno s drugima prodao svoju zamisao, imao je dovoljno novaca da se igra s njim, a ostalo, ostalu su odradili neimenovani inženjeri, tako dolazimo do stavke gdje dijete ulaže u struju(Tesla) i osniva nadobudan i pomalo trešast SpaceX kojem se sruši svaka druga raketa i SolarCity koji se ne razlikuje puno od prodavaonice solarnih ploča u Šašinoj Gredi, ali lagano preuzima monopol na svjetskom tržištu solarne energije.

Sve to ne bi bilo moguće bez početnog kapitala. Muska danas dižu u nebesa kao najvećeg živučeg genijalca, no po meni on je obični lažnjak koji uz silne milijarde ima jako dobar PR da ga predstavi kao takvog, tako među ostalim na plaćene članke možemo naići i u hrvatskim novinama i na hrvatskim portalima. Je li Donald Trump pametan čovjek? Nije, ali je bio dovoljno sposoban u datom trenutku, ostalo baš kao i svim multimilijunašima posao odrađuje novac, a on kao CEO upire prstom i kupuje si igračke koje poželi. Muskov imaginarni intelekt seže toliko daleko da krade Einsteinove anegdote i citate i uzima ih pod svoje, tako je ukrao i poznatu priču o Einsteinu i Profesoru:

Quote:
Student nastavi s pitanjem: "Profesore, postoji li tama?"

Profesor odgovori: "Naravno da postoji."
Student ce na to: "Opet ste u krivu, profesore, ni tama ne postoji. Tama je u stvarnosti samo odsustvo svjetla. Svjetlo mozemo proucavati, ali tamu ne. Zapravo, mozemo se posluziti Newtonovom prizmom da pretvorimo bijelo svjetlo u mnoge boje i proucavati razlicite duljine svjetlosnih valova za svaku boju. Ne mozemo mjeriti tamu. Najobicnija zraka svjetla moze prodrijeti u svijet tame i prosvijetliti ju.
Kako mozete znati koliko je odredjeni prostor mracan? Mjerite kolicinu prisutnog svjetla. Nije li ovo tacno? Tama je pojam koji ljudi koriste da opisu sto se dogadja kada nema svjetla."
Što možete provjeriti u ovom videu, nadasve simbolična naziva: Elon Musk: How I Became The Real 'Iron Man'

Eto, to ja mislim o Mati Rimcu i Elonu Musku, no koga briga što ja mislim.

P.s. Uvjeren sam da među vama, na ovom forumu ima hrpetina ljudi punih ideja, odličnih ideja, koje, nažalost, niste u stanju realizirati prvenstveno radi nedostatka novca, pa onda i radi nedostatka samopouzdanja.
NicolasBourbaki is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.09.2015., 17:49   #20
Inače, ako želite znati je li nešto bilo negdje na forum.hr, možete koristiti google uz dodatak pretrage posebnog sajta, "Rimac site:forum.hr". Tako sam našao da ima tema na forumu "LifestileY", pdf "Automobili", još iz 2011.

Concept_One, hrvatski automobil u Frankfurtu


A vidim da su ga već i pljuvali, na "Sport", podforum "Formula 1".

Evo i na politika, pdf "Blisko politici", topic hrvatski poduzetnici. Čovjeka su izžvcirali Mate Rimac, Hrvoje Prpić i Saša Cvetojević, naročito zato jer ne napadaju Vladu. :-)
__________________
Apeliram glede javnog istupanja, pa makar i pod nickom na Netu: Ispeci, pa reci! Triput mjeri, jednom sjeci!

Zadnje uređivanje Zoran Oštrić : 17.09.2015. at 18:16.
Zoran Oštrić is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 09:50.