Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 26.04.2024., 16:36   #361
Quote:
wifi kaže: Pogledaj post
da... ako mos 32A po fazi povuc... u svakom slucaju mos uzet i 22kW punjac pa ga soft limitirat na 11kW. Razlike za ac su minimalne posto je glavna razlika u kontaktorima (relejima)... ostalo je uglavnom isti k...c u samom punjacu...
Hvala na pojašnjenju, valjda će električar znati šta treba, meni to nije jasno baš

Je li svaki automobil onda može podnijeti - 16A na 11KW i 32A na 22KW ? Ili se i na to mora pazit, pričamo o novijim modelima .
dravlic is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 16:38   #362
Quote:
Beco kaže: Pogledaj post
Meni je rečeno da su Mokke u HU na centralnom skladištu i da je najjraniji termin dolaska sredina svibnja ali da je preuzimanje tek nakon dolaska ugovora od strane fonda.

Frenk kaže da je njegova na stanju kod dilera, vjerovatno će on prvi preuzeti.
Za Audi sredinom srpnja, tako mi je rekao prodavač, što mi čak i odgovara tri mjeseca pričekati dok sve to ne pohvatam šta i kako . Ne znam osnove o električnim automobilima i punjačima
dravlic is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 16:44   #363
Quote:
dravlic kaže: Pogledaj post
Hvala na pojašnjenju, valjda će električar znati šta treba, meni to nije jasno baš

Je li svaki automobil onda može podnijeti - 16A na 11KW i 32A na 22KW ? Ili se i na to mora pazit, pričamo o novijim modelima .
ne nuzno... ovisi koji punjac je ugradjen u samo vozilo... imas od jadnih 3.5, 7, 11 do 22kW. s tim da proizvodjaci obicno skrtare pa stave 7
wifi is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 16:59   #364
Vjerovatno dravlic pita samo preventivno dal se treba paziti, da kao nešto ne pregori. Ne treba paziti. 22 kW AC wall ili mobile charger slobodno spojite na bilo koji slabiji ugrađen u vozilo (OBC)
Fireman0202 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 17:00   #365
Provjeri koliko snage ti je kucni prikljucak, tj. limitatori, ako je manje od 22 onda neces moci max snagom puniti nego ce trebati limitirati na punjacu, kako je vec netko napisao
kamikaza777 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 17:08   #366
Hvala svima na odgovorima, znači ne mogu ništa spalit u autu kad spojim npr. 11kw na slabiji u vozilu. Još zadnje pitanje pa vas neću gnjavit više. Ako ugradim 11kw, mogu li i kako na samom uređaju podesit da puni manjom snagom npr. 3,6kw ?
dravlic is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 17:15   #367
da, nema problema...
posteni punjaci imaju softversku regulaciju snage, mos namistit sve po zelji, snagu, vrime pocetka (npr. iza 22h) itd...
wifi is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 17:23   #368
Quote:
neno1966 kaže: Pogledaj post
Ne bi ni oni punili sa 7 kw, type 2 je trofazni priključak, oni bi punili sa 2,3 kw. 7 kw na monofazno mogu jedino puniti sa takvim punjačem.
Da, mislio sam na to kad se ovi s 7kW OBC spoje s 7kW kabelom (3x4mm2) na 22kW AC (400V 32A). U tom slučaju pune s 32A tj. 7.4kW. Ako se spoje na 11kW AC (400V 16A), pune s cca. 3kW. Ako pronađu monofazni AC 230V 32A, također će punit s 7kW.

https://ev-database.org/car/1586/Ope...h#charge-table

Inače se ravnam po ovom, mislim da je ispravno.

Quote:
Beco kaže: Pogledaj post
Meni je rečeno da su Mokke u HU na centralnom skladištu i da je najjraniji termin dolaska sredina svibnja ali da je preuzimanje tek nakon dolaska ugovora od strane fonda.

Frenk kaže da je njegova na stanju kod dilera, vjerovatno će on prvi preuzeti.
Meni je rečeno da se upravo utovaraju i dolaze kroz 2-3 tjedna.

Ja sam preuzeo. Ukratko, išao odmah pokrenut update, da se riješim toga. Greška, za prvi dio update-a (sustav) treba bit u automobilu koji je nepokretan (ni prozor se ne može zatvorit, pripazite na kišu), ne smije se gasit ni vadit usb. To traje cca. 45min. Lampica low voltage aku se upalila nakon 3 min, ali je nekim čudom izdržala. Nakon toga ide update mapa, tu sam možda i zajebao jer sam kliknuo da instalira sve, kako je i default. Pa još traje, ima već 3-4 sata. Vjerojatno će ispraznit akku.

Vozio sam sporo da vidim koliko najmanje mogu trošit, prikazuje 22,5kWh na 100km. Za domet izbacuje 282km s 84% baterije. Ne slaže se baš, ali eto. Vidjet ću mogu li resetirati potrošnju. U Eco modu je prespor, treba dati dosta gasa, mislim da tako troši i više nego u normalnom ili sportskom modu tj. u sportskom je najnormalniji.

Na tehničkom platio 95,97eur, tablice naručio prije. Ne znam jel to ok, ali prepisali su snagu s COC, 57kW. Bakici na TP je bilo čudno kako novo vozilo, a nema podatka o co2. Valjda je sve stavila ok tj. ja sam očekivao da će tehnički bit i više. Obvezno je 145,20eur, kasko s 230eur učešća 531,42eur, u croatie tj. laqo.

Izludit ćemo ostale, ali išao probat punit s kabelom, brutalno je težak, meni se to ne čini kao 3,5kg, a i teško ga je zavrnit. Nisam probao 11kW kabel, možda je ista stvar.
Frank Knight is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 18:12   #369
Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Inače se ravnam po ovom, mislim da je ispravno.
Da, ovo je ispravno.

Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Meni je rečeno da se upravo utovaraju i dolaze kroz 2-3 tjedna.
Kao da dolaze brodom ili imaju samo jedan šleper.
Ali još bolje, pomalo, taman ćeš nam dati savjete

Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Vjerojatno će ispraznit akku.
Stavi ga na punjenje.

Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Vozio sam sporo da vidim koliko najmanje mogu trošit, prikazuje 22,5kWh na 100km. Za domet izbacuje 282km s 84% baterije. Ne slaže se baš, ali eto. Vidjet ću mogu li resetirati potrošnju. U Eco modu je prespor, treba dati dosta gasa, mislim da tako troši i više nego u normalnom ili sportskom modu tj. u sportskom je najnormalniji.
Možda treba razraditi motor haha


Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Izludit ćemo ostale, ali išao probat punit s kabelom, brutalno je težak, meni se to ne čini kao 3,5kg, a i teško ga je zavrnit. Nisam probao 11kW kabel, možda je ista stvar.
lenijad3003 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 18:39   #370
Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Da, mislio sam na to kad se ovi s 7kW OBC spoje s 7kW kabelom (3x4mm2) na 22kW AC (400V 32A). U tom slučaju pune s 32A tj. 7.4kW. Ako se spoje na 11kW AC (400V 16A), pune s cca. 3kW. Ako pronađu monofazni AC 230V 32A, također će punit s 7kW.

https://ev-database.org/car/1586/Ope...h#charge-table

Inače se ravnam po ovom, mislim da je ispravno.



Meni je rečeno da se upravo utovaraju i dolaze kroz 2-3 tjedna.

Ja sam preuzeo. Ukratko, išao odmah pokrenut update, da se riješim toga. Greška, za prvi dio update-a (sustav) treba bit u automobilu koji je nepokretan (ni prozor se ne može zatvorit, pripazite na kišu), ne smije se gasit ni vadit usb. To traje cca. 45min. Lampica low voltage aku se upalila nakon 3 min, ali je nekim čudom izdržala. Nakon toga ide update mapa, tu sam možda i zajebao jer sam kliknuo da instalira sve, kako je i default. Pa još traje, ima već 3-4 sata. Vjerojatno će ispraznit akku.

Vozio sam sporo da vidim koliko najmanje mogu trošit, prikazuje 22,5kWh na 100km. Za domet izbacuje 282km s 84% baterije. Ne slaže se baš, ali eto. Vidjet ću mogu li resetirati potrošnju. U Eco modu je prespor, treba dati dosta gasa, mislim da tako troši i više nego u normalnom ili sportskom modu tj. u sportskom je najnormalniji.

Na tehničkom platio 95,97eur, tablice naručio prije. Ne znam jel to ok, ali prepisali su snagu s COC, 57kW. Bakici na TP je bilo čudno kako novo vozilo, a nema podatka o co2. Valjda je sve stavila ok tj. ja sam očekivao da će tehnički bit i više. Obvezno je 145,20eur, kasko s 230eur učešća 531,42eur, u croatie tj. laqo.

Izludit ćemo ostale, ali išao probat punit s kabelom, brutalno je težak, meni se to ne čini kao 3,5kg, a i teško ga je zavrnit. Nisam probao 11kW kabel, možda je ista stvar.
Konačno Čestitke

Na kraju je kasko ispao jeftiniji nego si mislio, ako se ne varam spomenuo si 700 eur. 530 eur je super.

Moraš resetirati BC i probati ponovo, bar 10 tak km odvoziti. 22kwh/100 zvuči puno i s tom potrošnjom ne možeš definitivno skoro 300km. Treba se možda i auto prilagoditi. Ja bi potrošio bateriju do nisko i napunio do kraja i odvozio 50 tak km normalne vožnje. Auto je stajao dosta.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 21:09   #371
Resetirao sam ga pa ću sad vidjeti, još je prerano, napravio sam tek desetak km nakon reseta. Iako sam danas napravio 40, što je skok s mojih 2km dnevno.

Bio sam i na punjaču, šuni ok, bio je slobodan i DC pa sam testirao njega, s 80% na 95% mislim za 20tak minuta (ne znam zašto to ne zapisuje u aplikaciji, već samo prikazuje dok se puni), prvo s više od 20kW, zatim 12kW na 95%. Nije mi se dalo čekati do 100%, iako je to bio plan, da vidim koliko će pokazati km. Ali vjerujem da bi pokazao službenih 338km, ovako s 95% pokazuje 320km, u normal modu.

Iako mi se čini da sam resetirao krivi trip, ne znam što bi značilo ovo "46km" osim prijašnje (današnje) vožnje, u donjem lijevom kutu se vidi ukupna kilometraža - 49km.


Frank Knight is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 21:25   #372
Put 2 je dugoročna, Put 1 bi trebala biti vrijednost svaki put kad upališ auto od 0km.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.04.2024., 22:22   #373
Frank
12V baterija se puni samo kad je automobil u ready stanju tj. kad je "upaljen"
12V se ne puni kad se puni automobil.
Zato treba držati auto u ready kad se radi update i paziti da se sam ne isključi jer se to desi nakon 5 ili 10 minuta.

https://youtu.be/Wt8WwrHZrIQ?si=2ca4JM7c1Zq9DiQD
__________________
Mr. BAD GUY
Beco is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.04.2024., 09:11   #374
Da, vidim i po car scanneru, dole lijevo, 12.3V. Not great not terrible tj. u granicama normale. Očito računaju da bev kupuju samo oni koji imaju garažu/kuću, jer bi ga inače trebao ostavit upaljenog ispred zgrade ili 45min sjedit u autu i čekat da se ažurira. Ili da će to obavit servis.

Sinoć me žena natjerala da napravimo đir, vozio sam lagano, da vidim dokle može ići, nije ni blizu Maironovih rezultata, ali nije ni toliko loše, mislim da bi mogao navući 12kWh da ovisi o tome hoću li stići do iduće punionice.



PS. s 22kW kabelom je zaista teško rukovati tj. teško ga je smotati natrag u torbu jer je debel i žilav, sinoć sam ga išao testirati, nismo ga mogli smotat u dvoje, samo ga bacio u gepek i tu se koprcao tj. razmotao.

Treba imat nekakvu čičak traku, jedan type 2 ostavit u autu, drugi lagano motat da ne padaju po podu ili lupaju u auto.

Sinoć onaj veliki BMW, ostavio ga netko da se puni na free chargeru, mislim da ima 3x2,5mm2 kabel, fino vezan da se ne razvlači po mokrom i prljavom podu.
Frank Knight is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.04.2024., 09:47   #375
Jesu li ti stavili novu bateriju kad si preuzeo vozilo?
Kako to da ima samo 12,3V
Trebala bi imati 12,8V ako je nova
__________________
Mr. BAD GUY
Beco is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.04.2024., 10:10   #376
Prenisko je tih 12,3v. Treba dopuniti. Možda su ugradili neki koji isti stoji. 12,5 ti je već za dopuniti, a 12,2 za hitno punjenje.

12,9kwh na 49 km je ok, vidim po prosječnoj brzini da nije ni baš grad full. Više će me zanimati kako stoji s potrošnjom na kratkim relacijama i brzinama avg. ispod 21. Meni je u istom danu jedna vožnja 20, druga 16km/h npr. Gužve jebaj ga. A relacija tipa 4km.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.04.2024., 14:26   #377
Ovaj print screen je napravljen dok se punila HV, a kako si rekao u tom trenutku se ne puni i LV (vidi se i po voltaži), ali u isto vrijeme su radila trošila, vrata su bila otvorena, uključen obd (ne znam koliko on troši), muzika, možda i klima, nisam siguran.

Iako se ne bih začudio da je nisu zamijenili. Početkom ili sredinom ožujka (ne znam tačno kad smo otkrili Mokke) se baterija potpuno ispraznila, nisu se mogla otvoriti vrata. Nakon toga su (možda) zamijenili bateriju računajući da ću preuzeti vozilo u idućih 15tak dana, jer su tad vjerovali da će poticaj biti 28.3. (meni su rekli da su dobili hint iz fonda da će biti tad). Na kraju se to razdužilo, pa je i ta nova (ako je nova) baterija ležala mjesec dana i opet se ispraznila, ali ne potpuno već je samo izbacio poruku da je treba dopuniti. Za tu drugu nisam siguran, pitao sam koliko je garancija na LV bateriju, rečeno mi je 5 godina (očekivao sam 2 godine) pa sam odgovorio da ima vremena za zamjenu. Na to su mi rekli da im nije cilj da ostanem negdje, zovem asistenciju koja je meni besplatna (ali njima nije, btw., besplatni su i servisi, prve 3 godine) te po forumima pišem da imam problema s autom, a oni će ionako morati zamijeniti bateriju s novom.

ps. dok sam tipkao ovo sjetim se da sam ostavio uključen obd pa da pogledam koja je trenutna voltaža, kad obd ugašen. Kažem super, ode baterija, ali nije, već uključi nekakav zaštitni mod i izgasi sva trošila. Voltaža u mirovanju ne pada ispod 12.5V, ako popalim trošila, 11.9V. Za razliku od ICE kojeg bi testirao tako da bi pratio voltažu prilikom paljenja motora, ovdje nema te opcije tj. bateriju se može opteretit samo slabijim trošilima.

Aplikacija je bezveze, ne uspoređujem mercedes i opel, ali ne znam koliko bi ih koštalo da su dodali neke stvari u aplikaciju, npr. mercedes bi u aplikaciji iz 2016. prikazao stanje vozila, otključana vrata, otvorene prozore ili šiber/panoramu,.. mogao si preko aplikacije i otključat auto. Opel nema ništa od toga.
Frank Knight is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.04.2024., 15:01   #378
Možda su je samo dopunili, ako je loša bude se vidjelo s vremenom. Lijepo je da su 3 god besplatni servisi, u to će ući promjena kočione tekućine na 2. servisu vjerojatno, ili 3. ovisno o planu održavanja. Osim toga nemaš što previše dirati, osim filtera kabine.

OBD ti iznimno malo "cuga" struju, kao i muzika. Nebitne stavke. Kaj nije kad se puni HV, možeš se hladiti unutra, slušati glazbu, ne ide to iz LV, nego HV?
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.04.2024., 15:02   #379
Možda su je samo dopunili, ako je loša bude se vidjelo s vremenom. Lijepo je da su 3 god besplatni servisi, u to će ući promjena kočione tekućine na 2. servisu vjerojatno, ili 3. ovisno o planu održavanja. Osim toga nemaš što previše dirati, osim filtera kabine.

OBD ti iznimno malo "cuga" struju, kao i muzika. Nebitne stavke. Kaj nije kad se puni HV, možeš se hladiti unutra, slušati glazbu, ne ide to iz LV, nego HV?

Možda imaju neku aplikaciju koja se plaća. Ja imam connect apk gdje vidim da li sam zaključao auto, prozore. To su neke osnovne stvari koje bi sve marke trebale ili imaju.

PS. Forum se raspada, ne znam da li je i vama isto.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.04.2024., 15:27   #380
Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Aplikacija je bezveze, ne uspoređujem mercedes i opel, ali ne znam koliko bi ih koštalo da su dodali neke stvari u aplikaciju, npr. mercedes bi u aplikaciji iz 2016. prikazao stanje vozila, otključana vrata, otvorene prozore ili šiber/panoramu,.. mogao si preko aplikacije i otključat auto. Opel nema ništa od toga.
nebi ih kostalo... samo linost... nezainteresiranost... potencijalno dodavanje "placenih" mogucnosti...
wifi is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:44.