Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 02.06.2024., 18:34   #61
Quote:
Drago_Gervais kaže: Pogledaj post
Znači, nitko tko preko Ubera mjesečno napravi preko 600 eura prometa više neće moći voziti za Uber? Pa te se platforme onda komotno mogu potpuno ugasiti.
Zašto? Pa mogu raditi i legalno.
Ali u tom grmu se i skriva brontosaur.
Da bi sjebali konkurenciju cijenom, Uber i Bolt računaju na rad na crno jer jedino tako i mogu opstati.

Članak 221.n (NN 93/14, 151/22 – na snazi od 01.01.2024.)

(1) Iznimno od članka 221.m ovoga Zakona, pretpostavka postojanja radnog odnosa ne odnosi se na fizičku osobu koja radom putem digitalnih radnih platformi u pojedinom kvartalu kalendarske godine nije ostvarila primitak veći od 60 % bruto iznosa tri mjesečne minimalne plaće utvrđenog posebnim propisom.

https://www.zakon.hr/z/307/Zakon-o-radu
Quote:
Jarvis kaže: Pogledaj post
Kaj? Kako tebi netko može propisati koliko možeš imati prihoda?
A zašto misliš da ne može?

Nije čak ni propisano nego je stavljen limit. Ispod toga - sve 5.
Više od toga, smatra se da si sa Uberom uspostavio radni odnos.

Naravno, kad je najveći Uber agregator u Dubrovniku zamjenik ministra onda se drugačiji aršin koristi.

Članak 221.m (NN 93/14, 151/22 – na snazi od 01.01.2024.)

(1) Ako digitalna radna platforma ili agregator iz članka 221.c ovoga Zakona s fizičkom osobom sklopi ugovor za obavljanje posla korištenjem digitalne radne platforme koji, s obzirom na narav i vrstu rada te ovlasti digitalne radne platforme ili agregatora, ima obilježja posla za koji se zasniva radni odnos, smatra se da je ta digitalna radna platforma ili taj agregator, kao poslodavac s radnikom sklopio ugovor o radu, osim ako se ne dokaže suprotno.

Quote:
Drago_Gervais kaže: Pogledaj post
Nešto meni tu ne štima. Ono što je, po meni, tu puno veći problem jest to što će Uber, ako bude morao ZAPOSLITI sve svoje vozače, kao plaće lako moguće isplaćivati minimalac.
Minimalac nije problem.
Problem je što već i sada postoji zakonska regulativa koje se nitko ne drži (vidi gore sve stavke članka 221 Zakona o radu.

Od 2026. će se i to morati promijeniti ali je opet pitanje tko će to provesti.
Jer je očita namjera stranke na vlasti da se Uberu omogući rad pod bilo kojim uvjetima.
Quote:
K tome onda može samostalno određivati radne smjene, određivati radne i neradne dane, što znači da radno vrijeme vrlo lako više neće biti fleksibilno i da vozači više neće smjeti raditi ni iznad ni ispod 40 sati tjedno. Vozači će odjednom dobiti klasične nadređene uz fiksnu, lošu plaću i katastrofalne radne uvjete. A Europska unija kao želi zaštiti radnike
To je obilježje bilo kojeg radnog odnosa.

I sad Uber uvjetuje sve osim radnog vremena pa se na to vade da ustvari nisu poslodavac.
E jesu, po čl 221m, po svim točkama navedenim.

Opet, pala kuja s mosta, nitko se ne obazire jer kapenzi ide i dalje.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 18:47   #62
Quote:
Fitz kaže: Pogledaj post
Zato što si se na to izdavanje računa pozivao na početku priče, a to je ista stvar. Na računu piše izdavač Eventim.
Ajde, kad me već vučeš za jezik.

Prosvjedi u Splitu ovog vikenda, pa to sve kreten do kretena. Sad se pozivaju na pravdu nakon što su cijeli prijevoz razjebali, sad traže sindikate i zaštitu države a ni sami Uber ne radi po zakonu.

Svaki od tih majmuna dolje ima 2 ili 3 fiskalne kase.
Jednu svoju (ako je obrtnik, jer mora moći izdati račun za sebe), jednu za Uber i jednu za Bolt (jer rade sve da maximaliziraju zaradu).
I nikom nije čudno, pa čak ni poreznoj upravi, da jedna osoba ima dva ili 3 naplatna mjesta, 3 fiskalne kase, ustvari 3 radna mjesta.

I NE, to nije isto kao Eventim.
Eventim uzima svoju proviziju i ne postavljaju nikakve uvjete.
Eventim ne može isključiti radnika Arene Zagreb ako ima poderane hlače, radnika Šalate ako puši na radnom mjestu ili još cijeli niz obilježja poslodavca o kojima ti očito pojma nemaš.
Uber sve to radi.

Quote:
Ja nisam ni u jednom trenutku (bio) za uvođenje Ubera, to je katastrofa, ali sad imamo što imamo.
Imamo i švercere duhana na tržnicama. Isto je gotovo?
Quote:
Državi je svejedno za koga radnik radi sve dok dobivaju doprinose, a oni iste jednako (ne) dobivaju radio radnik direktno za Uber ili za kooperanta. Kojom logikom bi od svih djelatnosti išli zabraniti kooperante baš za taxi?
To nisu kooperanti.
To nisu partneri.
To nisu samostalni obrtnici.

Jebemu sve i još malo: ako obrtnik godišnje izda 12 000 računa za Uber a NITI JEDAN JEDINI za sebe, jel on samostalni obrtnik ili radi za Uber?

Naši majmuni mogu tako do sudnjeg dana jer imaju koristi.
EU je odavno uvidjela problem kojeg su države rješavale pojedinačno.

Sad više nema toga.
Uber je poslodavac i obavlja javni prijevoz. Od travnja 2026. Točka, gotovo.

https://www.europarl.europa.eu/topic...workers-rights

Hoćeš raditi za platformu? Može. Uz prijavu, plaćene doprinose i evidencije radnog vremena, kao i svaki drugi posao.
Nema više sat dnevno prijava a radi se 12 sati.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:15   #63
Quote:
bond007 kaže: Pogledaj post
Ti voziš? Ili?
Ne, ali mi je šogor automehaničar koji održava 60-ak auta dvojice agregatora. Isto tako sam pričao s jednim taksistom koji ima paušalni obrt, radi u prosjeku 9 sati dnevno 5 dana u tjednu, i to samo dnevne smjene, kad je manje povećanja cijena, odnosno kad je rad manje isplativ. Kaže da mu ostane ČISTIH 2500 eura mjesečno.

Da se tu itekako lijepo zaraditi, ali voziti 8 sati dnevno po gradu nije nimalo lako, a da ne govorim o više od 8 sati dnevno. To je psihološki iscrpljujuć i težak posao. Svega tu ima, tisuće skoro-sudara, svakakvi putnici, neprestana koncentracija na gradski promet...
Drago_Gervais is online now  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:35   #64
Quote:
MaliZeleni10 kaže: Pogledaj post
Ford Focus 1.5 tdci karavan sa Titanium opremom, 2016 godina ili noviji.
to cak i lijepo izgleda, samo je bojim da je malo prevelik
bbls is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:36   #65
Quote:
Ivo S kaže: Pogledaj post
Tek polazes i vec bi vozio taksi blago onom kog ces ti voziti
u cemu je problem?
ocu polozit? ocu
ocu imat dokaz o znanju voznje? ocu?
i kaj bi sad trebala?
10 godina se vozikat okolo pa tek onda smijem vozit Uber?
bbls is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:37   #66
Ljijudi imaju potribu lagati
https://www.forum.hr/showthread.php?t=916231

A pgotovo sada kad svakji nepaljac gonja kola

2500€ čistih jedino ako ti frendič pljuga na zadnjim sedalu u pauzi
__________________
https://youtu.be/5P-m0FY_D5k?si=Sfo4bVE6x2frmOlv
Ivo S is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:38   #67
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
Imaš 21 godinu?
Imaš i kvalifikaciju za programera?

Jer oboje će ti trebati.
Javni prijevoz tek sa navršenih 21 a preko Ubera možeš raditi samo do travnja 2026.

Nakon toga za Uber mogu raditi samo informatičari (jer glupsoni tvrde da Uber radi samo informatičke usluge) pa ćeš trebati kvalifikaciju. Više neće biti vozača, samo programeri - informatičari.

Pa ćeš obaviti informatičku uslugu od Španskog do aerodroma i izdati račun za taksi prijevoz....čekaj
imam duplo vise godina, nisam programerka

ne namjeravam od ovog radit karijeru, samo zaradit za zivot
bbls is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:38   #68
Probljem je kja ne znas u rikija gonjat
__________________
https://youtu.be/5P-m0FY_D5k?si=Sfo4bVE6x2frmOlv
Ivo S is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:41   #69
Quote:
bond007 kaže: Pogledaj post
Kaže na drugoj temi:
"I opet, zašto nepalac u hrvatskoj ne mora položiti hrvatski vozački ispit, a može odmah biti profesionalni vozač? A hrvat to ne smije... Slobodno daj svoje objašnjenje..."
ne moze biti profi vozac, moze eventualno dobiti pocetnu svjedozbu za taxi prijevoz https://www.ucp.hr/ispiti-za-taxi-vozace/

za profi vozaca mora poloziti ispit na Obrtnickoj komori, a neki od uvjeta su:
4. Dokaz stručne osposobljenosti:
 preslika potvrde o položenom ispitu o stručnoj osposobljenosti za upravitelja prijevoza ili preslika diplome
VSS ili VŠS cestovnog smjera,
 potvrda HZMO –a za zaposlenog upravitelja
bbls is offline  
Odgovori s citatom
Old 02.06.2024., 19:41   #70
@I wonder: Opet, to nije samo u taksi branši. Takvih slučajeva ima u informatici koliko ti srce želi.

Šverceri duhana ne plaćaju porez, ovi plaćaju. Ne znam je li sa švercerima gotovo, ali možda i je kad ih do sad nisu riješili a uopće se ne skrivaju. Nije moje da znam.
Što će se dogoditi ako taj isti obrtnik dogodine izda 12 tisuća računa za "sebe" i plati Uberu mjesečnu fakturu za "marketing"?

Ovaj link se ne odnosi na Hrvatsku jer su kod nas već danas svi ti ljudi već zaposleni sukladno Zakonu o radu. Ako netko radi 12 sati, a prijavljen je na 1 sat, to je stvar za inspekciju rada, bio njemu poslodavac Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. ili Uber d.o.o.

Svi ti ljudi imaju prava kao svi drugi zaposleni, samo su tu dvije stvari:
-ljudi često mijenjaju radno mjesto iz Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. u Šesto Čulo auto 203 j.d.o.o.
-obrtnici su ljudi koji po defaultu nemaju godišnje odmore jer obrtnik radi za sebe. Ako netko želi voziti auto 365 godišnje, a pri tome ne krši neki drugi zakon, Zakon o radu ga tu ne sprečava

Uglavnom,, uzalud se veseliš :/
Fitz is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 10:29   #71
Quote:
bbls kaže: Pogledaj post
imam duplo vise godina, nisam programerka

ne namjeravam od ovog radit karijeru, samo zaradit za zivot
Nisi ubrala sarkazam?
Jer jedan tulipan ovdje tvrdi da Uber obavlja nekakve informatičke usluge pa bi onda svi njihovi zaposlenici trebali biti programeri.
Quote:
Fitz kaže: Pogledaj post
@I wonder: Opet, to nije samo u taksi branši. Takvih slučajeva ima u informatici koliko ti srce želi.
Ne, nema.
Jer nijedna firma u informatici ne potpada pod članke zakona koji opisuju prikriveno zapošljavanje.

Quote:
Šverceri duhana ne plaćaju porez, ovi plaćaju. Ne znam je li sa švercerima gotovo, ali možda i je kad ih do sad nisu riješili a uopće se ne skrivaju. Nije moje da znam.
Ni Uber ne plaća porez u HR.
Quote:
Što će se dogoditi ako taj isti obrtnik dogodine izda 12 tisuća računa za "sebe" i plati Uberu mjesečnu fakturu za "marketing"?
Samo ćeš ti ispast još neukiji jer ne čitaš.
Zakonom o radu je propisano (i prije je bilo) koji su uvjeti pod kojima se smatra da je Uber ustvari poslodavac a ne posrednik.

Do te mjere da ne samo da je naš zakon promijenjen zbog tog prikrivenog zapošljavanja (propisani su uvjeti) nego je EU zakonodavstvo već propisalo da od travnja 2026 na cijelom teritoriju EU vrijedi da je Uber poslodavac, bez ikakvih uvjeta.

Kapiraš? Ili ti treba još koja balistička da bi shvatio?
Od 4/26 Uber (Bolt, Wolt, Glovo....) je poslodavac za sve koji rade preko njihove aplikacije.
Uopće nema veze da li su obrtnici, agregatori, partneri ili kako god ih Uber želi zvati.

Ako Uber tvrdi da to nisu njegovi zaposlenici, onda teret dokazivanja ide na njih a to će biti malo teže za ostvariti s obzirom da ispunjavaju većinu odredbi koje se time bave.
Quote:
Ovaj link se ne odnosi na Hrvatsku jer su kod nas već danas svi ti ljudi već zaposleni sukladno Zakonu o radu. Ako netko radi 12 sati, a prijavljen je na 1 sat, to je stvar za inspekciju rada, bio njemu poslodavac Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. ili Uber d.o.o.
Ti mene jebeš, a ni vazeljina ni puse?

Pišem ti da su SVI koji rade preko Ubera prikriveno (lažno) samo-zaposleni a ti odgovoraš: ali oni su svi zaposleni kod nekih agregatora.....
Quote:
Svi ti ljudi imaju prava kao svi drugi zaposleni, samo su tu dvije stvari:
-ljudi često mijenjaju radno mjesto iz Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. u Šesto Čulo auto 203 j.d.o.o.
Kakva prava oni imaju je nebitno.
Svi su lažno samozaposleni ili su prikriveno zaposleni a to sve zajedno nije u skladu sa funkcijom javnog prijevoza.
Quote:
-obrtnici su ljudi koji po defaultu nemaju godišnje odmore jer obrtnik radi za sebe. Ako netko želi voziti auto 365 godišnje, a pri tome ne krši neki drugi zakon, Zakon o radu ga tu ne sprečava
Obrtnici nisu obveznici Zakona o radu.

I unatoč tome....pa daj nemoj sve oko sebe smatrati kretenima kad tvrdiš da je obrtnik koji izda 12 000 računa preko Ubera a NITI JEDAN za sebe, po tebi i dalje samostalni obrtnik.
Quote:
Uglavnom,, uzalud se veseliš :/
Bumo vidli.
Ionako ništ od toga dok se neko glavati ne uhvati zajebavati s njima.
Jer ovo nije blokirano od strane lokalne uprave, sam državni vrh blokira sve smetnje koje bi Uber mogao imati.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 11:02   #72
Pa da, zakon o radu ne sprečava obrtnike, to i kažem. Ako želi radit 24 sata na dan, a neki drugi zakon ga ne sprečava, može. Ako ne želi na godišnji, ne krši zakon.

U informatici tek ima prikrivenog zapošljavanja i to na puno veće iznose od taksi boranije. Umjesto da Pero Perić radi za Firmu d.o.o., on da otkaz i otvori Programer, obrt vl. Pero Perić i izdaje firmi Firma d.o.o. x faktura godišnje na iznos. Firmi je lakše jer plaća 1 fakturu, nema radnika u firmi, nema obračuna doprinosa i slično. Obrtnik radi od doma kad želi i kako želi, važno da obavi posao, dohodaš je i do 240 tisuća godišnje nije ni u PDV-u. Kad plati sitne troškove, sve što mu ostane minus porez je njegovo. Ne mora se zajebavat s putnim nalozima, loko vožnjama, neoporezivim isplatama i slično kao (j.)d.o.o. sirotinja.

Sad državu jebe (ima članaka na internetu) što dobije manje novaca nego što bi dobila da Pero Perić radi u Firmi d.o.o., ali - jebiga - to su sami dopustili zakonima i "reformama" i to ne mogu ukinut ili zabranit jer bi na isti način zajebali hrpu ekipe koja tako radi legalno, a ne "prikriveno".

Zato kažem da ti je uzalud veselje. Država u slučaju tih taksista dobiva doprinose i to je njima dovoljno. Da je Uber uveo Uber Pop uslugu od koje država nema baš ništa, onda bi ova promjena na nešto utjecala. Ovako će u najgorem slučaju samo naći novi bypass i nastaviti raditi, jer posredništvo ne može biti zabranjeno.
Fitz is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 11:15   #73
Ček malo, pa što nisu bila ona nekakva pitanja koja je slala Porezna .. "jel radite samo za jednog kupca", "ako vam najveći kupac otkaže da li bi vas to uništilo", "da li morate dogovarati cijene sa najvećim kupcem" i slična srana?
__________________
Bio sam 100% uvjeren da od hrvatskog Sudstva nema većeg govna ....
ICTY me podsjetio da u ništa nemožeš bit 100% siguran
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 11:24   #74
Opet ti prakticiraš nesigurni sex....

Quote:
Fitz kaže: Pogledaj post
Pa da, zakon o radu ne sprečava obrtnike, to i kažem. Ako želi radit 24 sata na dan, a neki drugi zakon ga ne sprečava, može. Ako ne želi na godišnji, ne krši zakon.
Može, da, ALI NE ZA JEDNOG KLIJENTA (ili 2, Bolt i Uber).

Quote:
U informatici tek ima prikrivenog zapošljavanja i to na puno veće iznose od taksi boranije. Umjesto da Pero Perić radi za Firmu d.o.o., on da otkaz i otvori Programer, obrt vl. Pero Perić i izdaje firmi Firma d.o.o. x faktura godišnje na iznos. Firmi je lakše jer plaća 1 fakturu, nema radnika u firmi, nema obračuna doprinosa i slično. Obrtnik radi od doma kad želi i kako želi, važno da obavi posao, dohodaš je i do 240 tisuća godišnje nije ni u PDV-u. Kad plati sitne troškove, sve što mu ostane minus porez je njegovo. Ne mora se zajebavat s putnim nalozima, loko vožnjama, neoporezivim isplatama i slično kao (j.)d.o.o. sirotinja.
I sad im je porezna svima sjela na grbaču.
Kao prvo, više ne mogu biti paušalci jer nema osnove da pravdaju 80% prihoda kao troškove.

Kao drugo, više ne mogu raditi za SAMO jednog, dva ili tri klijenta. Pogotovo ovi koji rade samo za jednu firmu, ako firma ima potrebe za takvoim radom, moraju nekoga zaposliti a ne koristiti vanjskog obrtnika koji će raditi puno radno vrijeme za njih.

Ili baš moraju na poreznoj dokazivati zašto tako rade.
Quote:
Sad državu jebe (ima članaka na internetu) što dobije manje novaca nego što bi dobila da Pero Perić radi u Firmi d.o.o., ali - jebiga - to su sami dopustili zakonima i "reformama" i to ne mogu ukinut ili zabranit jer bi na isti način zajebali hrpu ekipe koja tako radi legalno, a ne "prikriveno".
Država nikad nije dopustila prikriveno zapošljavanje.
Problem je što Zavod za mirovinsko i Min zdravstva moraju biti kuš ako stigne direktiva sa brda.
Quote:
Zato kažem da ti je uzalud veselje. Država u slučaju tih taksista dobiva doprinose i to je njima dovoljno. Da je Uber uveo Uber Pop uslugu od koje država nema baš ništa, onda bi ova promjena na nešto utjecala. Ovako će u najgorem slučaju samo naći novi bypass i nastaviti raditi, jer posredništvo ne može biti zabranjeno.
Čisto sumnjam ali vrijeme će pokazati.
Mirovinsko zna da svaki mjesec gube milijune na račun prikrivenog zapošljavanja i tisuća umirovljenika koji su prijavljeni na sat dnevno.



I opet ti fulaš cijelu poantu?

https://okz.hr/novosti/presuda-suda-...Dkih-usluga-ne

USLUGA koju Uber pruža je JAVNI PRIJEVOZ.
To nema nikakve veze s time TKO vozi aute.

USLUGA je po rješenju (dakle, gotovo, nema više promjene toga) Visokog Europskog suda usluga JAVNOG PRIJEVOZA.

Uber može skvičati koliko god hoće a (sadašnja) politika ih neće uvijek moći štititi. Pogotovo ako netko potegne to do EU. Hvala Bogu, puno ljudi su zajebali i ispizdili.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 13:20   #75
Oni ne mogu/smiju donijeti zakon koji stvari pretjerano uređuje jer on lako može kačiti sve posrednike, a problem s tim da Uber "određuje cijenu" se lako riješi.

Državi Hrvatskoj odgovara da ti umirovljenici rade jer:
a) nedostaje radnika, odnosno onih koji žele raditi
b) nekog vraga uplaćuju u proračun umjesto da ga samo cicaju
c) umirovljenicima je "bolje" pa manje kukaju

I, opet, ti isti mogu raditi službeno 1 sat, a neslužbeno kao u Sjevernom Cammeu 12 sati i kad rade direktno za Uber d.o.o. Ako neka inspekcija ne radi svoj posao danas, neće ni onda. Ne moram spominjati koliko je lakše vidjeti što se događa u Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. nego u nekom hipotetskom Uber d.o.o. s 1000 djelatnika i nekoliko desetaka dnevnih prijava-odjava. Ako Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. radi nešto nezakonito, neka nekoliko tih firmi oderu kaznama pa će se pročuti i ostali će se usrati.

Kako radi RTZ legalno, s aplikacijom? Tko plaća kome fakturu i tko određuje maksimalan iznos? Kako je to potpuno legalan sustav, koliko treba Uberu da se tome prilagodi? Max 1 dan.
Fitz is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 14:52   #76
Quote:
Drago_Gervais kaže: Pogledaj post
Trenutno preko agregatora sa svojim autom i 8 sati vožnje dnevno 5 dana u tjednu na kraju mjeseca imaju preko 1500 eura i to s prijavom na 8 sati dnevno. O čemu ti pričaš? Paušalni obrtnici s toliko vožnje zarade i po 2000.
Nikad ne voziš prekovremeno?

2000 EUR je prihod ili zarada?
Jarvis is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 17:39   #77
jes da je gadan, ali tesko kod nas nac jeftinije
cak imas i navigaciju






https://www.index.hr/oglasi/auto-mot...n-2015/6124577
__________________
kaeovo
Veliki decki imaju 18
Hesoyam is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 20:00   #78
ljudi bivši joj je švercer ili njegov frend...
panek joj nadje kola...
isto kao što je i sinu našao...
avi se uzjebali oko ubera...

zdrpi,ukradi,brišite i to je to..
a vi otkrili toplu vodu...
ovi pljuju,vozači brane uber,usto uletio pokoji sahista...
ovi se jebu bez vazeljin...
ovaj piše da ne zna u rikverc gonjat...

ps ovih clia puna Turska...kao taksi...
iako iza uma slabo mjesta...
ja bih recimo dobru octaviu uzet za taxi...to je golf dvojca budućnosti...

i kao početnik odmah taksirati..ne znam baš...treba iskustva dosta...bez omalozavanja...ok možda u Recimo Virovitici...Al Zagreb te pojede
__________________
Nije ni tebi lako
vhrkac is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 21:39   #79
Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
Meni stvarno nije jasno kak ti Nepalci/Indijci dobiju vozačke. Čitam tu na ovom forumu temu o autoškolama, pa to se polaže MJESECIMA a na cesti gledam Nepalca u taksiju - čovjek se doslovno bori da KRENE! Jeboga ljudi pa ko to "progura" kroz propise, praksu, ispit ... ? Ajmo onda svima dijelit vozačke čim se rode jer ovo je diskriminacija!
Čuo sam od taksista da samo naprave prijepis dozvole Nepala i tih drzava na HR tj imaju onda međunarodnu dozvolu.

Ne znam kako polože Taxi ispit koji je na HR.



Poslano sa mog SM-S928B koristeći Tapatalk
fabricio1 is online now  
Odgovori s citatom
Old 03.06.2024., 21:51   #80
Quote:
Fitz kaže: Pogledaj post
Oni ne mogu/smiju donijeti zakon koji stvari pretjerano uređuje jer on lako može kačiti sve posrednike, a problem s tim da Uber "određuje cijenu" se lako riješi.
NEMA POSREDNIKA.
Važi za sve firme koje obavljaju dostave i taksi prijevoz: nema više lažnog samozapošljavanja.
To sve moraju biti njihovi zaposlenici.

Quote:
Državi Hrvatskoj odgovara da ti umirovljenici rade jer:
a) nedostaje radnika, odnosno onih koji žele raditi
b) nekog vraga uplaćuju u proračun umjesto da ga samo cicaju
c) umirovljenicima je "bolje" pa manje kukaju
Pijan si?
Upravo je Uber sve razjebo.

ZET-ovci masovno voze vikendima noću, porasla su bolovanja preko svake mjere.
Isto vrijedi za sve gradske i državne službe. Doktori iz bolnica voze od 5 ujutro pa dolaze sa podočnjacima na posao. Nesipavani elektraši, plinari, vodovodci, zaposlenici ministarstava.....

Sekretarica direktora Kauflanda radi pola radnog vremena zbog zdravlja a svaki vikend odvozi dvije noći po 12 sati.

Pomorci su doma po 3 mjeseca pa voze preko Ubera rađe nego da drkaju kurac doma, sve na crnjaka, plaća sjeda, lova ide, porez ni iza Gvozda.

U Splitu i Rijeci (ni Osijek nije daleko) gradski autobusni prijevoznici ne mogu naći vozače. Jesi pijan pa da ne shvaćaš zašto?
Zašto bi ijedan umirovljenik išao raditi u Konzum pola radnog vremena i na pola plaće ako može raditi na crno preko Ubera, kad hoće i koliko hoće i pritom zarađivati punu plaću i još uzimati redovnu mirovinu?

I sad bi tebe trebalo uvjeravati koliko je to sve izuzetno glupo ako se jednoj firmi dozvoli da se preko njih MASOVNO radi na crno? Ima kukolja svugdje ali Uber je baš sinonim za rad na crnjaka.
Ili da te uvjeravam da je to sve loše za ljude koji trebaju taksi a ne stanuju u velikim gradovima gdje ta gamad jedino hoće raditi, jer rade samo ono što im se isplati?

Quote:
I, opet, ti isti mogu raditi službeno 1 sat, a neslužbeno kao u Sjevernom Cammeu 12 sati i kad rade direktno za Uber d.o.o. Ako neka inspekcija ne radi svoj posao danas, neće ni onda. Ne moram spominjati koliko je lakše vidjeti što se događa u Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. nego u nekom hipotetskom Uber d.o.o. s 1000 djelatnika i nekoliko desetaka dnevnih prijava-odjava. Ako Šesto Čulo auto 202 j.d.o.o. radi nešto nezakonito, neka nekoliko tih firmi oderu kaznama pa će se pročuti i ostali će se usrati.
Nema razlike, i Cammeo je prihvatio taj model rada jer bi inače već propali.
Svi sad tako rade.

Jedna je stvar par šljakera na gradilištu koji nisu prijavljeni.
Uber je CIJELI na crnjaka. Oni uopće ne bi radili da rade po zakonu.
Quote:
Kako radi RTZ legalno, s aplikacijom? Tko plaća kome fakturu i tko određuje maksimalan iznos? Kako je to potpuno legalan sustav, koliko treba Uberu da se tome prilagodi? Max 1 dan.
Šahisti su UDRUGA.
Nema provizija, plaćaju nekakvu mjesečnu članarinu od koje se plaćaju ljudi na telefonima i pozivni centar.
Sami su sebi složili cjenik kojeg se svi pridržavaju.

Uber uopće ne može raditi legalno. Ili može, ali onda bi imali iste cijene kao i svi ostali.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 09:21.