Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.02.2025., 12:09   #241
Quote:
Edgar kaže: Pogledaj post
...imaš samo tablet po kojem tipkaš ko dijete u osnovnoj....
U koju si osnovnu ti išao?
stjepan21 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 12:17   #242
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Neću prognozirati točne postotke.

Samo ću podsjetiti da je kompletna prodaja u 2024. bila niža od 2023.

Nismo dobili neke odgovore, zašto je to tako, a zašto nije ukupna prodaja bila rekordna.

Ove godine ne očekujem nikakve brutalne brojke u odnosu na 2024. kada je se Highland zalaufao u prodaji. A model y bio rekorder. Zašto prodaja iz godine u godinu kad se tiče 23. I 24. Nije išla gore?

Da bi postigli prognozu Muska za 25. trebali bi prodati 2.35 miliona vozila ove godine. Zapamtiti tu brojku. Koju je izbacio iz sebe.

Po analitičkoj prognozi s wall street a I factset-a to nije moguće.
Ok, zapamtiti ćemo i da ne želiš prognozirati a konstantno pišeš o padu i tumacis ga na način kako tumacis.

Hrabro.

FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 12:36   #243
Quote:
PRKYS kaže: Pogledaj post
Ok, zapamtiti ćemo i da ne želiš prognozirati a konstantno pišeš o padu i tumacis ga na način kako tumacis.

Hrabro.

FVST
Hrabro je napisati da je 95% uzrok pada ukupne prodaje Tesle radi Junipera.

Dao si postotak koji je apsurdan u trenutnoj situaciji.

Isto tako ne znam kako objašnjavaš rast prodaje Mk1 model y na pojedinim tržištima u siječnju.

Ili kako objašnjavaš potop modela 3 na nekim tržištima.

Ne, 95 posto je radi Junipera.

Zaluđen si skroz. S tobom nema zdrave rasprave.

2.35 miliona 2025. to je cilj.

I dalje nisam doznao zašto je 2024. pala prodaja na globalnoj razini u odnosu na 2023.

Stajem s ovim od ovog posta. Nema smisla pisati.
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 12:40   #244
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Hrabro je napisati da je 95% uzrok pada ukupne prodaje Tesle radi Junipera.

Dao si postotak koji je apsurdan u trenutnoj situaciji.

Isto tako ne znam kako objašnjavaš rast prodaje Mk1 model y na pojedinim tržištima u siječnju.

Ili kako objašnjavaš potop modela 3 na nekim tržištima.

Ne, 95 posto je radi Junipera.

Zaluđen si skroz. S tobom nema zdrave rasprave.

2.35 miliona 2025. to je cilj.

I dalje nisam doznao zašto je 2024. pala prodaja na globalnoj razini u odnosu na 2023.

Stajem s ovim od ovog posta. Nema smisla pisati.
Mairone, kad fond najavi da će biti poticaj, prodaja bev u RH padne. Kupci čekaju? Slažemo se?

Kad Tesla predstavi model 3, novi, počinju naklapanja kad će model Y novi? Zar ne?

Što duže traju naklapanja, što više detalja izlazi, to utječe na prodaju modela Y. Zar ne?

Kada je prodaja drastično pala? U 12 mjesecu? Ili u mjesecu kad je predstavljen novi Y? Molim te odgovor na ovo.

Što drugo može drastično utjecati na prodaju odjednom? Naci pozdrav?

Budemo vidjeli, ne bi ti škodilo malo hrabrosti.

To što je negdje došao Brod u siječnju 2025, a u siječnju 2024e nije, pa imaš porast prodaje, uopće ne treba komentirati.

FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 13:04   #245
Quote:
stjepan21 kaže: Pogledaj post
U koju si osnovnu ti išao?
ja više nisam u osnovnoj, a u doba kad sam bio tablete si u beta verziji mogao samo gledati u zvjezdanim stazama
__________________
Edgar The Titanodur Master i Titanodur su zaštičena imena Edgar Investa. Edgar Consulting OPG za proizvodnju krastavaca, distribuciju toplote i optimizaciju duvanja dio je Edgar Investa. Edgar invest je podružnica Edgar Solar Power Inc. Sva prava pridržana
Edgar is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 13:55   #246
Kako si onda povezao tablet u autu sa osnovnom školom
stjepan21 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 14:11   #247
Quote:
Phil_HR kaže: Pogledaj post
Ne znam koliko ti treba točno, ali evo iz prve ruke ti je situacija otprilike ovakva RWD (2023 model sa 75kw efektivno):
Proljeće/ljeto (ljetne gume) na cca 130kmh je oko 310-340km ovisno o ruti. Mi vozimo između 130-140 i tu računam da imam sigurno 300 prema moru.

Zima (zimske gume) - na cca 130kmh je oko 270-300km ovisno o temperaturi/ruti.
Skijanje -5 do -10C s nosačima za skije na krovu je otprilike 270km za vožnju od 120-130kmh.

Novi ima nešto veću bateriju i mrvicu bolju efikasnost (navodno) tako da vjerujem da bez problema imaš sa 130kmh 350km ljeti i oko 300 zimi u svim uvjetima manje-više.

Računaj i da ti je, primjerice na Ionity punjenje onako kako je deklarirano, znači 10-80% za 17min tako da nema zime za putovanja osim za neku specifičnu poslovnu namjenu gdje radiš veliku kilometražu isti dan i/ili eventualno izleti prema istočnoj Europi gdje je situacija s punjačima dosta loša.
Bingo ali nema veze, ovo je korisno. Važno mi je samo da je barem 330km moguće na autoputu sa jednim punjenjem. To mi pokriva sve privatne potrebe, poslovno jebiga, boli me ona stvar, putujem i punim koliko treba da treba, dnevnica ide. Hvala ti
Ghouls is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 14:45   #248
Quote:
Ghouls kaže: Pogledaj post
Bingo ali nema veze, ovo je korisno. Važno mi je samo da je barem 330km moguće na autoputu sa jednim punjenjem. To mi pokriva sve privatne potrebe, poslovno jebiga, boli me ona stvar, putujem i punim koliko treba da treba, dnevnica ide. Hvala ti
Proljeće/ljeto tih 330 ide s novim (RWD), ali je to doslovno 100% do praktički 3-4% tak da nemaš ništa lufta osim ako se nakon tih 330 spajaš odmah na punjač.

Ja bih ipak išao nešto konzervativnije i uzeo nešto manje za svaki slučaj. Problematične stvari, a na koje možda nisi obraćao do sada pažnju (kiša ili pogotovo jači vjetar) koštaju 10-15% rangea - to općenito vrijedi za sve EV. Također ako je ruta nepovoljna u smislu penjanja tu isto izgubiš nešto (u prosjeku je onda u suprotnom smjeru puno bolje, al slaba je to utjeha ako staneš na cesti

Na zimskim gumama i s hladnijim temperaturama nećeš moći 330km ako misliš voziti 130 tako da tu moraš korigirati očekivanja.

Po meni je neki sweet spot da računaš 300km ljeto, 260km zima i tak planiraš punjače. Prvi leg nekih 250-270km ljeti i 200-220km zimi tak da ga ne zakucaš baš na 0, puniš za 15-20min i pičiš dalje još 200 bez beda. Ak ti je ruta kraća a na destinaciji imaš punjač - puniš tamo di auto rastura 10-50-60% i ne stigneš ni WC obaviti kako spada.
Phil_HR is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2025., 15:03   #249
Prvih 29 sekundi pokazuje dovoljno o ali baba aka dongfeng ex1 aka Dacia Spring



Ne bih niti jednog kupio, uvijek radije rabljeni vag trojac, nego igračke sa videa. Ali ako bi bio prisiljen birati, uzeo bi T03 radi LFP.
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 10:55   #250
Taj Dongfeng na aliju košta 7000$, 8500$ u pro verziji. Ok, Dacija je ipak trebala nešto za EU dodati radi opsežnog popisa mandatornih sustava. Ali da je Spring novi 10k ojra, to bi bila solidna kupnja kao drugi auto u familiji ili za mladog vozača. Uz to, omastit se za Hrvatske poticaje, pa to bi hit bio. Novi auto za soma ojra. Za to nemreš ni dobrog rabljenog Punta iz 2015 kupit. Kinezi bi imali veću prođu da su im cjene slične kao u Kini ili tipa kineska cjena plus naš pdv. Dok god oni cjenama stoje blizu zapadne konkurencije, nebu masovne prodaje u EU.
__________________
“There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.”
Grimko is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 10:57   #251
Quote:
Grimko kaže: Pogledaj post
Taj Dongfeng na aliju košta 7000$, 8500$ u pro verziji. Ok, Dacija je ipak trebala nešto za EU dodati radi opsežnog popisa mandatornih sustava. Ali da je Spring novi 10k ojra, to bi bila solidna kupnja kao drugi auto u familiji ili za mladog vozača. Uz to, omastit se za Hrvatske poticaje, pa to bi hit bio. Novi auto za soma ojra. Za to nemreš ni dobrog rabljenog Punta iz 2015 kupit. Kinezi bi imali veću prođu da su im cjene slične kao u Kini ili tipa kineska cjena plus naš pdv. Dok god oni cjenama stoje blizu zapadne konkurencije, nebu masovne prodaje u EU.
mislim da je poticaj bio na max 40% investicije. Znači u ovom slučaju bi bilo 4.000 odnosno auto bi koštao 6.000.
Phil_HR is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 10:59   #252
Grimko, ja sam prije godinu dana napisao, da je 10k da ne bi kritiku uputio niti jednu.

Ovako je 23-26k kod nas, auto je opasna igračka. Vrlo loš ncap rezultat. Apsurdna cijena.

Što se tiče poticaja, može biti najviše u visini 40 posto cijene vozila. Tako da ne bi išlo u tom slučaju za 1k.
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 11:16   #253
Opa, nešto neočekivano od Toyote.

Toyota to reveal all-new exciting and surprising battery electric vehicle - 12.03.

kiwi.nz is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 11:20   #254
Kiwi, da nije da im Kinezi delaju autiće na baterije, da su u Toyoti nesposobni kako smo čitali na ovim temama?


Ovo mi zgleda kao puno bolja verzija od novog CHR u dizajnu, koliko se da vidjeti. Nadam se da će biti bolji od onog bz"nešto".
Mairon is online now  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 11:30   #255
https://www.24sata.hr/news/na-maksim...omobil-1035049

Gori lexus
Mahun is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 11:32   #256
6 k eura je cjena malo boljeg skutera, tipa Beverly 300. Za mali gradski autić, novi iz dućana, nije toliko loše. 23 k eura je suluda cifra za malog strujića. Za tu lovu se uzme novi Swift automatik u najjačem paketu opreme i ostane još soma ipo za regu, osiguranje i gorivo. Za 26 k su prije koju godinu starci uzeli SCross u GL+ izvedbi sa awd-om, koji je ipak solidan komad auta, a ne igračkica.
__________________
“There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.”
Grimko is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 11:49   #257
Spring se uzima u de polovan,ak ti je stalo do springa
Swift isključivo s ručnim mjenjačem
Novi spring dolazi valjda krajem ove g
Mahun is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 11:53   #258
Quote:
Mahun kaže: Pogledaj post
Spring se uzima u de polovan,ak ti je stalo do springa
Swift isključivo s ručnim mjenjačem
Novi spring dolazi valjda krajem ove g
Twingo (tj. kako će se već zvati kod Dacie) će zamijeniti Spring i to teško da će biti krajem iduće godine.
__________________
I don't spend a nickel, if I can help it, unless it somehow profits my mileage account ... The miles are the goal.
neno1966 is online now  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 11:55   #259
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Kiwi, da nije da im Kinezi delaju autiće na baterije, da su u Toyoti nesposobni kako smo čitali na ovim temama?

Ovo mi zgleda kao puno bolja verzija od novog CHR u dizajnu, koliko se da vidjeti. Nadam se da će biti bolji od onog bz"nešto".
Ako dobro vidim, čini se da piše C-HR+ na tablici.

kiwi.nz is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 12:55   #260
https://www.index.hr/auto/clanak/dac...i/2644408.aspx

Novi spring
Mahun is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 10:09.