Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 25.02.2025., 13:28   #6041
Quote:
Frank Knight kaže: Pogledaj post
Sigurno utječe, ali je pitanje koliko.

Vidio sam novog junipera, bez obzira što je stari passe pored novog, isto kao i iphone 15 pro max pored 16 pro max, ne bih mijenjao starog za novog. Osjećaj kad ga vidiš uživo te ostavi ravnodušnim, neusporedivo veći dojam ostavlja i4. Posebno sivi koji je bezveze, crni je bolji, ostale nisam vidio. Interijer standardno bezveze, 0 truda da ga naprave privlačnijim. Prodaje ga samo hype.

@Mairon: nikakvih problema, barem zasad. Teslaši su u istom periodu već tri puta pohodili 400km udaljen servis. Zanimljivo kako nastane panika kad netko napiše "prodat ćeš to govno od tesle u mokrim snovima", ali je sasvim prihvatljivo kad teslaš to piše za drugu marku, onda Prkys ne broji koliko te ljudi pitalo hoćeš li prodati.
Jbt pa kad prije si vidio??

Od "sektaša" s foruma se nitko nije pohvalio (koliko znam) da ga je išao vidjeti a ti iz 400km udaljenog Splita si već vidio.

Ugl, onda sada da kupuješ, kupio bi stari za npr 3tis eur manje?



FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:33   #6042
95 posto sigurno nije utjecao Juniper. Izjaviti tako nešto je smiješno. Ali to Prkys dobro radi.

Idemo pitati Grok, koji kaže da je Musk lažov

It’s plausible that the Tesla Model Y Juniper refresh contributed to weaker sales in January 2025, but it’s not the whole story.

It’s unlikely that the Model Y Juniper refresh alone accounts for 95% of Tesla’s sales drop in January 2025.

But 95% is a tall order. Other forces were at play. Competition’s heating up—BYD overtook Tesla as the top EV seller globally in Q4 2024, and brands like Kia and Volvo are gaining ground with cheaper, fresher options. Tesla’s 2024 deliveries already dipped 1% year-over-year, hinting at softening demand or saturation before Juniper even entered the chat. In China, economic slowdown and a crowded EV market likely dented sales, Juniper or not. Europe’s January slump also coincides with post-holiday seasonality and subsidy cuts in places like Germany, which dropped EV incentives in late 2024. In the U.S., proposed California rebate changes might’ve pulled some sales into December, leaving January lean regardless of Juniper.

Let’s ballpark it. If Juniper delayed, say, 30-50% of potential buyers—a reasonable guess based on refresh cycles elsewhere—that leaves a hefty chunk of the drop unexplained. Competition, pricing (Tesla’s margins shrank after 2024 cuts), and market dynamics could easily cover the rest. Data’s still fuzzy—January’s full numbers aren’t public yet—but Tesla’s own production ramp-up for Juniper might’ve tightened supply too, amplifying the dip.

So, Juniper could be a big piece, maybe even 50-60% of the puzzle if demand deferral was massive. But 95%? That’s a stretch without hard evidence ruling out everything else. It’s more likely a perfect storm than a single-model meltdown.

Kome da vjerujemo, Groku ili Prkysu?
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:34   #6043
Jucer na povratku iz HR i na Teslinom SUC u Weyernu

Meni je ova Teslina baterija bas top za solare. Najmanja i dizajnom stvarno ok.
Dvije su takve za kucicu sa WCom plus unutra se bas da fino srknuti kava
zoky1205 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:47   #6044
[QUOTE=Mairon;107375933]Kaj je Franku Mokka radila probleme? Nisam to vidio napisano.

Kad se povlače niski potezi na normalan post kolege.


A tko spominje njegovu,kada već ti odgovaraš kao pravni njegov zastupnik... žena, poznanica iz Rijeke koja ga je kupila prije 3 god za 25000 bez poticaja iz salona, sa bonus zimskim gumama, a bio je kao, milijun puta spomenutih 40, ima problem sa njim, rekli joj u servisu da imaju par slučajeva ali nemaju pojma kako riješiti, da dodje ako se ponovi

O kakvim to niskim potezima pričaš? Jedino si se nisko ti morao sagnuti kada si se provlačio ispod zaštitne vrpce za novo postavljenu punionicu na Jankomiru da je "otvoriš" prije vlasnika... kada se već ubacuješ.
quatro is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:48   #6045
Quote:
PRKYS kaže: Pogledaj post
Svatko ima pravo na svoje mišljenje. Ali svakako jako snažan I opasan automobil ak se ne koristi u granicama mogućnosti.

FVST
Slažem se, samo je problem što su mogućnosti jako ograničene.
Guater is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:48   #6046
Kvatro. Bulazniš i bezveze trolaš po temama. Pokušavam naći i jedan koristan post, ali je to vrlo teško.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:49   #6047
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
95 posto sigurno nije utjecao Juniper. Izjaviti tako nešto je smiješno. Ali to Prkys dobro radi.

Idemo pitati Grok, koji kaže da je Musk lažov

It’s plausible that the Tesla Model Y Juniper refresh contributed to weaker sales in January 2025, but it’s not the whole story.

It’s unlikely that the Model Y Juniper refresh alone accounts for 95% of Tesla’s sales drop in January 2025.

But 95% is a tall order. Other forces were at play. Competition’s heating up—BYD overtook Tesla as the top EV seller globally in Q4 2024, and brands like Kia and Volvo are gaining ground with cheaper, fresher options. Tesla’s 2024 deliveries already dipped 1% year-over-year, hinting at softening demand or saturation before Juniper even entered the chat. In China, economic slowdown and a crowded EV market likely dented sales, Juniper or not. Europe’s January slump also coincides with post-holiday seasonality and subsidy cuts in places like Germany, which dropped EV incentives in late 2024. In the U.S., proposed California rebate changes might’ve pulled some sales into December, leaving January lean regardless of Juniper.

Let’s ballpark it. If Juniper delayed, say, 30-50% of potential buyers—a reasonable guess based on refresh cycles elsewhere—that leaves a hefty chunk of the drop unexplained. Competition, pricing (Tesla’s margins shrank after 2024 cuts), and market dynamics could easily cover the rest. Data’s still fuzzy—January’s full numbers aren’t public yet—but Tesla’s own production ramp-up for Juniper might’ve tightened supply too, amplifying the dip.

So, Juniper could be a big piece, maybe even 50-60% of the puzzle if demand deferral was massive. But 95%? That’s a stretch without hard evidence ruling out everything else. It’s more likely a perfect storm than a single-model meltdown.

Kome da vjerujemo, Groku ili Prkysu?
Ja sam svoju procijenu napisao.

Hoće li ti svoju pa vidimo tko je bliže?

Q2 je kvartal na kojem ću testirati svoju procjenu s obzirom da proizvodnja MY tek kreće ili je krenula prije nekoliko dana.

Dakle, prodaja Q2 je minimalno jednaka q2 2024, Q3 i q4 su jači nego 2024 (solidno jači). Bez utjecaja novih modela koji se realno niti neće javiti u prodaji ove godine.

Molim tvoju grubu procjenu.

Što se tiče kome vjerovati, to je za tebe loose loose situacija. Drugu dvojbu složi.





FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:51   #6048
Kome da vjerujemo, Groku ili Prkysu? Grok veli da je 50-60 nategnuto. Prije da je 30-50%. 95% ? wut?

Electrek Fred misli da je to oko polovice. Tu negdje bi i ja rekao. Ali 95%? bogami mucho grande.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 13:51   #6049
Quote:
Guater kaže: Pogledaj post
Slažem se, samo je problem što su mogućnosti jako ograničene.
O kojem modelu pričaš?

Jako je teško taj okretni moment i tu snagu, držati mirno.



FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 14:10   #6050
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Znači, možemo se konačno složiti da je Musk lažov?

U ovom slučaju najveći.
Pošto Musk ima najveći reach na X-u (najviše pratitelja) svaka njegova laž ima daleko najveći domet pa se svakako može opisati kao najveći lažov. Ako "najveći" smatraš gledaš po broju, ne. Postoje računi koji ih pišu daleko daleko više.

I mogli smo se složiti da Musk nekad laže davnih dana. No isto tako, stvari za koje sam prije rekao da nisu laž i dalje nisu laž. Život nije 0 i 1. Današnja laž neće pretvoriti prošlu istinu u nešto loše. Isto tako tuđe krivo interpretiranje onoga što je rekao se neće sada promijeniti. "Mogli bi imati unesitonešto za godinu dana" nije "obečanje da će biti za godinu dana". Nije bilo tada, nije sada nakon hrpe laže.

Na žalost, Musk je u zadnjih godinu dana počeo pisati sve više i više laži. I kažem "na žalost" ne zato jer mislim da je on cool tip i da je eto baš šteta da laže, ne, boli me kurac za njega, kažem to zato jer ima ogroman broj followera na X-u koji to čitaju i ne razmišljaju kritički te prihvaćaju te laži kao istinu.
Uz to što si sam kopa jamu, što meni osobno nije previše bitno, povlači sa sobom i ljude koji ne žele biti povučeni u tom smjeru (a što mi je bitno) i koji nemaju veze sa ičim i to je šteta.

https://x.com/TeslaCamera/status/1893739911942942836
https://x.com/TeslaCamera/status/1893700926877085810
https://x.com/SnazzyLabs/status/1893796127356649804
https://x.com/MendiArriskari/status/1893711988393410593
https://x.com/WUTangKids/status/1888599136993259824
https://x.com/creepydotorg/status/1886017934327152732
https://x.com/Mollyploofkins/status/1893363837962748218

I tako dalje i tako dalje. Prakitčki, mogao bih, kad bi mi se dalo, copy paste-ati isti broj linkova koliko si ti copy paste-ao onih komentara ispod onog Youtube videa.
stjepan21 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 14:16   #6051
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Kvatro. Bulazniš i bezveze trolaš po temama. Pokušavam naći i jedan koristan post, ali je to vrlo teško.
Vučeš za jezik....nemoj....
stjepan21 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 14:34   #6052
Zaista ne nalazim korisne postove dotičnog kvatra, ako ih i ima, ne znam gdje su. Sigurno ne u ovoj temi. Baš ima pik na mokkašu iz Splita. Jadni mokkaši. Voze neispravne Mokke.

Nego, možemo se složiti da Musk radi štetu. Grok se ne slaže s 95 posto procjenom od Prkysa da je uzrok Juniper potopu. Mislim da je Musk dobar dio kolača. Ti si spominjao isto nešto u smjeru Prkysa ako se sjećam dobro, manji brojevi dolaze radi Junipera, ne Muska.

Tesla ima vrlo pametne ljude, koji zaista nešto i rade. A ovaj tip baca ljagu po svemu tome. I nije pokušao umanjiti štetu, jednostavno ga nije briga. Ne znam zašto shareholderi toliko čuvaju leđa Elonu. Sigurno se svi ne slažu s njim i bijesni su s situacijom koja je u tijeku. Ali, što mogu učiniti po tom pitanju?

Da li ste vi za Muska ili bi bilo bolje da se makne?
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 14:43   #6053
Quote:
PRKYS kaže: Pogledaj post
O kojem modelu pričaš?

Jako je teško taj okretni moment i tu snagu, držati mirno.



FVST
Y Long Range
Guater is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 15:11   #6054
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Zaista ne nalazim korisne postove dotičnog kvatra, ako ih i ima, ne znam gdje su. Sigurno ne u ovoj temi. Baš ima pik na mokkašu iz Splita. Jadni mokkaši. Voze neispravne Mokke.

Nego, možemo se složiti da Musk radi štetu. Grok se ne slaže s 95 posto procjenom od Prkysa da je uzrok Juniper potopu. Mislim da je Musk dobar dio kolača. Ti si spominjao isto nešto u smjeru Prkysa ako se sjećam dobro, manji brojevi dolaze radi Junipera, ne Muska.

Tesla ima vrlo pametne ljude, koji zaista nešto i rade. A ovaj tip baca ljagu po svemu tome. I nije pokušao umanjiti štetu, jednostavno ga nije briga. Ne znam zašto shareholderi toliko čuvaju leđa Elonu. Sigurno se svi ne slažu s njim i bijesni su s situacijom koja je u tijeku. Ali, što mogu učiniti po tom pitanju?

Da li ste vi za Muska ili bi bilo bolje da se makne?
Ako će njegovo micanje imati za rezultat lošiji I ne zanimljiviji proizvod, aposlutno ne.

Ako ću imati bolji proizvod po istoj cijeni, nek se nosi odmah.

Da ide samo radi toga što lakovjerni i izmsnipulirani to žele, nek ne ide.

Koliko god da je lagao, meni osobno niti jedna druga autokompanija ne nudi više auta za novac.

I dok je tako, zivila Tesla i lažac Musk.

Kad bude suprotno, boliti će me briga za njega i Teslu.

Ali svakak svima želim dobro.

FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 15:41   #6055
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Kome da vjerujemo, Groku ili Prkysu? Grok veli da je 50-60 nategnuto. Prije da je 30-50%. 95% ? wut?



Electrek Fred misli da je to oko polovice. Tu negdje bi i ja rekao. Ali 95%? bogami mucho grande.
Koju prodaju predviđas za q2, Q3 I q4?

Ajde lupi, da bude zanimljivije

FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 15:48   #6056
Quote:
stjepan21 kaže: Pogledaj post
No isto tako, stvari za koje sam prije rekao da nisu laž i dalje nisu laž.
Baš sam si mislio koju ćeš polumentalnu akrobaciju izvesti ovaj puta da bi opravdao Muska.
Quote:
PRKYS kaže: Pogledaj post
Koliko god da je lagao, meni osobno niti jedna druga autokompanija ne nudi više auta za novac.
Kao dojenčetu da ti se objašnjava, uvijek uspiješ svoju korist izbaciti kao prednost.

Da li Musk laže tebe osobno ili kupce njegovih auta, nikog briga nije.
Kad ti počneš (počeo) njegova sranja reklamirati okolo onda zvučiš i radiš kao fanatik, pripadnik sekte.

A ovo to dokazuje:

Quote:
I dok je tako, zivila Tesla i lažac Musk.

Kad bude suprotno, boliti će me briga za njega i Teslu.
Njegove laži nisu zajeb niti preuveličavanje postignuća (kako Stjepan opravdava).
Ta kretenčina namjerno i stalno laže zbog samo jednog razloga. Lova (dobro, i ego).

Već su odavno njegove laži direktan uzrok opasnosti i stradanja ljudi.
Nije da tebe bude briga jer si odavno pokazao koliki si licemjer. Dok je tebi dobro, nije te briga što se događa u logoru pokraj, jelda?
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 15:49   #6057
Quote:
PRKYS kaže: Pogledaj post
Koju prodaju predviđas za q2, Q3 I q4?

Ajde lupi, da bude zanimljivije

FVST
Ja se držim Groka. Pametniji je. Njega pitam, on odgovori. Kak sam pitao da li je Musk najveći lažov. Ako on za gazdu veli da je tako... Pa nećemo to diskreditirati.

A sad ozbiljno.

Sigurno ne lupam da 95 posto cijelog pada je radi Junipera.

To je baš lupetanje par ekselans.

Mogu reći da se ovog trenutka Musk makne, to bi učinilo vjerojatno samo dobro. Umanjilo bi štetu za samu Teslu. Lik je jedini krivac sadašnjoj situaciji.

Nije Musk taj koji diktira većinu procesa danas u Tesli. Tu je četa ljudi koji znaju više od njega. Koji imaju dosta odriješene ruke.

Nitko nije nezamjenjiv.

Quote:
PRKYS kaže: Pogledaj post
I dok je tako, zivila Tesla i lažac Musk.

Ne sramoti se.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 16:11   #6058
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
Ja se držim Groka. Pametniji je. Njega pitam, on odgovori. Kak sam pitao da li je Musk najveći lažov. Ako on za gazdu veli da je tako... Pa nećemo to diskreditirati.

A sad ozbiljno.

Sigurno ne lupam da 95 posto cijelog pada je radi Junipera.

To je baš lupetanje par ekselans.

Mogu reći da se ovog trenutka Musk makne, to bi učinilo vjerojatno samo dobro. Umanjilo bi štetu za samu Teslu. Lik je jedini krivac sadašnjoj situaciji.

Nije Musk taj koji diktira većinu procesa danas u Tesli. Tu je četa ljudi koji znaju više od njega. Koji imaju dosta odriješene ruke.

Nitko nije nezamjenjiv.




Ne sramoti se.
Naravno da nisi napisao.

Jbt čega se bojiš?

FVST
PRKYS is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 16:12   #6059
Quote:
Mairon kaže: Pogledaj post
...
Da li ste vi za Muska ili bi bilo bolje da se makne?
On je u Tesla-i prestao biti bitan prije par godina tako da ako ga otjeraju, neka ga otjeraju, ako ne, ne. Teslin put je određen već neko vrijeme i nema se tu što posebno promijeniti. Ljudi koji vode određene sekcije očito znaju svoj posao.
On može u Tesla-i biti koristan samo kao uteg, da ne dopusti da se netko predomisli i kaže: "možda ipak ne bi trebali ulagati u...".

Tako da ono...meh....da čujem da prestaje biti CEO, ne bi se sekirao, a ne sekiram se niti zbog toga što je CEO. On nije nezamjenjiv. Više me sekira njegovo prtljanje u politiku za koju ima prirodni hendikep.
stjepan21 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2025., 16:13   #6060
Quote:
stjepan21 kaže: Pogledaj post
Više me sekira njegovo prtljanje u politiku za koju ima prirodni hendikep.
O da.

Samo mislim da mu je uz to najveći hendikep što je pušten s lanca da radi štetu svojim kompanijama javnim nastupima. Bilo bi dobro i da se makne iz Tesle i iz politike. Ne bi čudilo da Trumpu počne smetati kako vrijeme bude prolazilo.
Mairon is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:21.