|
|
18.04.2025., 10:40
|
#7221
|
TK
Registracija: Jan 2004.
Lokacija: Karlovac
Postova: 1,319
|
Da li se ovdje netko ikada žalio na porezno rješenje za PPMV i ako je kako je prošlo? Zanima me prihvate li koju žalbu ili baš bezrezervno svaku odbiju.
__________________
Pozdrav!
|
|
|
18.04.2025., 11:10
|
#7222
|
Clavus clavo extruditur!
Registracija: Dec 2017.
Postova: 1,927
|
Pozdrav, zanima me uvoz pickup-a na firmu...
kakva je procedura? kupi se bez pdv-a, pa ga ne treba ni tu platit ili se plati pa odbija? na dalje dali je uvoz jednak kao za osobne aute ili je malo manja dadžbina za co2 pošto imaju jako velik... dati ću par primjera , pa ako mi netko može okvirno reći
https://www.autoscout24.hr/ponude/to...d_mia_tier=t50
ova toyota npr ima 223 g co2
dok ovaj ford ima 278... sad ako se gleda po onom kalkulatoru kao za uvoz osobnog ispadne suludo skup uvoz pa me zanima da li je tako za pravo 
bonus još jedan kandidat ( ovo je više maštanje, bilo bi mi ga žao raubat) 332gco2
|
|
|
18.04.2025., 11:46
|
#7223
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2012.
Postova: 5,471
|
Quote:
Chome kaže:
Da li se ovdje netko ikada žalio na porezno rješenje za PPMV i ako je kako je prošlo? Zanima me prihvate li koju žalbu ili baš bezrezervno svaku odbiju.
|
Ja do sad nisam nikad čuo da su prihvatili žalbu a u tome sam.
Poslano sa mog SM-S938B koristeći Tapatalk
|
|
|
18.04.2025., 18:04
|
#7225
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2025.
Postova: 4
|
Pozdrav,
Radio bih unos auta na privatnu osobu pa ako mi ntko može okvirno reći koliki bi bili ukupni troškovi do registracije.
Primjer auta MX-5
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...=DEALER&vc=Car
tnx
|
|
|
18.04.2025., 21:42
|
#7226
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2011.
Postova: 3,637
|
za obojicu , idu blagdani pa malo guglajte, snaći ćete se lako:
https://uvozauta.com/
|
|
|
19.04.2025., 00:10
|
#7227
|
Clavus clavo extruditur!
Registracija: Dec 2017.
Postova: 1,927
|
Quote:
B-118 kaže:
|
Ovo je za osobne, kakva je procedura za n1- teretne?
|
|
|
19.04.2025., 03:51
|
#7228
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,179
|
Na vozila kategorije N1 (u izvornom smislu definicije) NE PLAĆA SE nikakav posebni porez na motorna vozila.
Međutim "ona dva primjerka, koje si naveo za primjer jučer" NISU takva vozila, i nikad to neće biti ili "postati", dok god pričamo o 2 reda sjedala. Dakle ne trebaš se truditi izmišljati cake i konstrukcije..
(S jednim redom sjedala priča se prilično mjenja, ali i tad se plaća PPMV, samo ne jednakom metodom obračunavanja kao za "obična osobna vozila"..
Inače bilo bi zgodno kad bi možda ipak preciznije naveo "što trebaš / ili "što hoćeš", umjesto nekih "igrica brojkama" tipa "malo bi htio znat ovo, malo ono"..
jer ovako ustvari nitko ne može znati, jel ti tražiš (ili je potreba) Pick-up, ili "Ferrari", ili kamion.. (s obzirom da zadnje pitaš za "teretna" vozila..)
a tko bi ti nasumično ispisivao sve neke "primjere i mogućnosti" s nekim iznosima.. - bez da je imalo jasno o čemu se zapravo priča..
|
|
|
19.04.2025., 04:12
|
#7229
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,179
|
Quote:
LukaVZG kaže:
|
isto navodiš samo "primjer".. dakle je i odgovor samo primjer (i ne vrijedi paušalno za sve Mazde MX-5, nego za "takav"
1. Posebni porez na motorna vozila: cca. 700 €
2. Naknada za gospodarenje otpadnim vozilima: cca. 125 EUR
2. tzv. "homologacija": cca. 85 EUR
Ovo vrijedi AKO s vozilom dobiješ COC-dokument. Ako nema COC-dokumenta, treba potrošit dodatnih cca. 53 € za zamjensku potvrdu proizvođača (od generalnog zastupnika marke u HR)
To je to, što se tiče "davanja državi" - u daljnjem troškovi ovise o lokacijama (gdje je vozilo, i koja je destinacija vozila u HR) i dakle o metodi i izvedbi transferiranja vozila, dok dođe "doma".. Na transfer dakle možeš potrošit recimo npr. 400 - 500 EUR.. - ali i 1.500 EUR, sve ovisno o pojedinačnim okolnostima.
|
|
|
19.04.2025., 04:32
|
#7230
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,179
|
Quote:
malimrav85 kaže:
|
S obzirom da nema navoda o ispuhu Co2 - uzimam iz glave za primjer 173 g/km (WLTP navod) - dakle to je svakako podložno konkretnoj provjeri iz (COC)-dokumenata vozila !!. Ako je 173 g/km pravilno, u daljnjem je nagađanje o utvrđivanju carine o ex-vrijednosti novog vozila - isto malo s faktorom "iznenađenje".., za ovaj primjer sam uzeo ex-prodajnu cijenu vozila 67.500 € - pa iz toga proizlazi:
1. Posebni porez na motorna vozila: cca. 5.000 €
2. Naknada za gospodarenje otpadnim vozilima: cca. 150 EUR
2. tzv. "homologacija": cca. 85 EUR
Ovo vrijedi AKO s vozilom dobiješ COC-dokument. Ako nema COC-dokumenta, treba potrošit dodatnih cca. 53 € za zamjensku potvrdu proizvođača (od generalnog zastupnika marke u HR)
To je to, što se tiče "davanja državi".
|
|
|
19.04.2025., 04:58
|
#7231
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,179
|
Quote:
Chome kaže:
Da li se ovdje netko ikada žalio na porezno rješenje za PPMV i ako je kako je prošlo? Zanima me prihvate li koju žalbu ili baš bezrezervno svaku odbiju.
|
Primjer ipak seže podalje unatrag..
https://www.forum.hr/showpost.php?p=...postcount=8959
Dakle "taj" i još jedan jedini primjer su mi osobno poznati da su uspjeli ostvariti neki povrat novaca (koji se onda i stvarno dogodio)
Nažalost poznam nekoliko primjera gdje uglavnom "završava ovako".. - te u daljnjem odustajanjem žrtve..
https://www.forum.hr/showpost.php?p=...postcount=4485
|
|
|
19.04.2025., 08:41
|
#7232
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2006.
Postova: 584
|
Hvala!
|
|
|
19.04.2025., 12:58
|
#7233
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Postova: 50
|
Koristim kviska oko prvog uvoza automobila u životu.
Gledam automobile u DE, 2022. godina, cca 20 000 Km. Ništa određeno. Planiram kupiti kao fizička osoba i razgovaram s ChatGPT oko poreza, lakše nego google.
Veli on da je nabolje kupovati preko ovlaštenog dilera i platiti neto cijenu, jer je porez plaćen prilikom originalne kupovine automobila. Kod uvoza u HR se plaća samo PPM. Kako je rabljeni automobil ( stariji od 6 mjeseci i preko 6 000 Km ) ne plaća se PDV.
Kako znam da ne znam pitam pametnije od sebe.
|
|
|
19.04.2025., 13:10
|
#7234
|
Clavus clavo extruditur!
Registracija: Dec 2017.
Postova: 1,927
|
Quote:
lalala123 kaže:
Na vozila kategorije N1 (u izvornom smislu definicije) NE PLAĆA SE nikakav posebni porez na motorna vozila.
Međutim "ona dva primjerka, koje si naveo za primjer jučer" NISU takva vozila, i nikad to neće biti ili "postati", dok god pričamo o 2 reda sjedala. Dakle ne trebaš se truditi izmišljati cake i konstrukcije..
(S jednim redom sjedala priča se prilično mjenja, ali i tad se plaća PPMV, samo ne jednakom metodom obračunavanja kao za "obična osobna vozila"..
Inače bilo bi zgodno kad bi možda ipak preciznije naveo "što trebaš / ili "što hoćeš", umjesto nekih "igrica brojkama" tipa "malo bi htio znat ovo, malo ono"..
jer ovako ustvari nitko ne može znati, jel ti tražiš (ili je potreba) Pick-up, ili "Ferrari", ili kamion.. (s obzirom da zadnje pitaš za "teretna" vozila..)
a tko bi ti nasumično ispisivao sve neke "primjere i mogućnosti" s nekim iznosima.. - bez da je imalo jasno o čemu se zapravo priča..
|
Hvala na objašnjenju 
Dakle ono šta nam treba bolje kupiti novo u hr po ovom slabije opremljeno…
Treba nam u firmi pickup za odlaske na teren ( prošao bi i pravi 4x4 tipa landcruiser al je 2x skuplji, trebaju stat 3 čovjeka od 100tinjak kg i oprema…nego je takav neki terenac 2x skuplji nego pickup, i ne odbija se cijeli pdv)
Ideja je bila uvest malo star sa boljom opremom, ali pošto je po ovom skuplje nego kupit nov u hr zaboravljam na to…
Pickupovi sa 2 sjedala ili rap cab ne dolaze u obzir…
Hilux , ranger i amarok su u igri, ali pošto ispada da je uvoz 10k€ nije zanimljivo, znači ovo šta je u hr n1 gospodarsko vozilo ne znači ništa kod uvoza, ide kao normalan auto!?
|
|
|
19.04.2025., 14:25
|
#7235
|
Registrirani korisnik
Registracija: Feb 2011.
Postova: 1,898
|
Quote:
Paske kaže:
Koristim kviska oko prvog uvoza automobila u životu.
Gledam automobile u DE, 2022. godina, cca 20 000 Km. Ništa određeno. Planiram kupiti kao fizička osoba i razgovaram s ChatGPT oko poreza, lakše nego google.
Veli on da je nabolje kupovati preko ovlaštenog dilera i platiti neto cijenu, jer je porez plaćen prilikom originalne kupovine automobila. Kod uvoza u HR se plaća samo PPM. Kako je rabljeni automobil ( stariji od 6 mjeseci i preko 6 000 Km ) ne plaća se PDV.
Kako znam da ne znam pitam pametnije od sebe.
|
Ovaj tvoj laže....PDV ne možeš izbjeći ukoliko si fizička osoba.Na rabljena vozila PDV se plaća u zemlji u kojoj je prodan(bio iskazan ili ne) a za novi u zemlji gdje će biti registriran.
Znači, na tvoj rabljeni plaćaš bruto cijenu.
|
|
|
19.04.2025., 16:38
|
#7236
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2025.
Postova: 4
|
Quote:
lalala123 kaže:
isto navodiš samo "primjer".. dakle je i odgovor samo primjer (i ne vrijedi paušalno za sve Mazde MX-5, nego za "takav"
1. Posebni porez na motorna vozila: cca. 700 €
2. Naknada za gospodarenje otpadnim vozilima: cca. 125 EUR
2. tzv. "homologacija": cca. 85 EUR
Ovo vrijedi AKO s vozilom dobiješ COC-dokument. Ako nema COC-dokumenta, treba potrošit dodatnih cca. 53 € za zamjensku potvrdu proizvođača (od generalnog zastupnika marke u HR)
To je to, što se tiče "davanja državi" - u daljnjem troškovi ovise o lokacijama (gdje je vozilo, i koja je destinacija vozila u HR) i dakle o metodi i izvedbi transferiranja vozila, dok dođe "doma".. Na transfer dakle možeš potrošit recimo npr. 400 - 500 EUR.. - ali i 1.500 EUR, sve ovisno o pojedinačnim okolnostima.
|
Hvala na info.
|
|
|
19.04.2025., 20:46
|
#7237
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2010.
Postova: 107
|
Pozdrav, zanima me uvoz BMW G31 530i 2020+. Da li je netko uvozio relativno nedavno, koliko dođe PPMV okvirno? Ne mogu naći neki konzistentan podatak za CO2..nalazim od 130-165 g/km...hvala!
|
|
|
20.04.2025., 19:10
|
#7238
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,179
|
@.. "mane85" ..
Faktički precizno u tom razdoblju (prijelaz 2020 / 2021) dolazi i "facelift / redizajn" - a od od 01.01.2021 i nova metorda obračunavanja PPMV od strane HR-carine - odn. prema "novom kriteriju" (Co2 prema WLPT.. btw. čak i po staroj metodi Co2 "130 g/km" mi se čini prilično nemoguće) ali dakle lagano pojeftinjenje kod vrijednosnog kriterija PPMV. (ako je 1. reg. od 01.01.2021 i mlađe)
|
|
|
20.04.2025., 22:16
|
#7239
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2009.
Postova: 47
|
Quote:
zbrufadore kaže:
i ne odbija se cijeli pdv)
!?
|
Mene ovo zanima, za osobno vozilo se ne odbija cijeli PDV. Znači kupim nekakav auto za recimo 50000€, platim cijeli PDv i pola mi računaju a recimo prodam nakon godinu dana za 45000€ moram cijeli PDv uplatiti u proračun? Jel to tako ide?
|
|
|
21.04.2025., 14:15
|
#7240
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2009.
Postova: 5,179
|
Quote:
zbrufadore kaže:
Hvala na objašnjenju 
Dakle ono šta nam treba bolje kupiti novo u hr po ovom slabije opremljeno…
Treba nam u firmi pickup za odlaske na teren ( prošao bi i pravi 4x4 tipa landcruiser al je 2x skuplji, trebaju stat 3 čovjeka od 100tinjak kg i oprema…nego je takav neki terenac 2x skuplji nego pickup, i ne odbija se cijeli pdv)
Ideja je bila uvest malo star sa boljom opremom, ali pošto je po ovom skuplje nego kupit nov u hr zaboravljam na to…
Pickupovi sa 2 sjedala ili rap cab ne dolaze u obzir…
Hilux , ranger i amarok su u igri, ali pošto ispada da je uvoz 10k€ nije zanimljivo, znači ovo šta je u hr n1 gospodarsko vozilo ne znači ništa kod uvoza, ide kao normalan auto!?
|
Ako ti se da pojedinačno istraživati..
„Pick- up“ vozila u kojih je unutarnja dužina prostora za prijevoz dobara, mjerena na podu, veća od 50% dužine međuosovinskog razmaka vozila .. (tad se svrstava u "tarifnu oznaku" 8704) oporezuju se drukčijom metodom obračunavanja ("nema Co2" - niti vrijednosnog kriterija)
nego se obraćunava formulom (cca.) kilovati x 30 €
Primjer: 3 godišnji Pick up (bez obzira na cijenu ili ex-cijenu) sa 150 kw
PPMV bi iznosio 4.500 € "za novi" - a umanjeno kroz deprecijaciju, za takav 3-godišnji razbljeni plaćao bi se PPMV 2.466 €
(plus cca. 240 - 250 € za naknadu za gospodarenje otpadnim vozilima i "homologaciju")
Ali još jednom: ključna je ona "dužina tovarnog prostora preko 50 %" (u odnosu na međuosovinski razmak)
samo na primjer, ovako bi to trebalo izgledat.. (Upozorenje, NEMAJU SVI Amaroki jednake konstrukcije) potrebno pojedinačno istraživanje za svaki konkretni primjerak..
(klik za uvećanje)
https://www.volkswagen-nutzfahrzeuge...che-daten.html
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 23:20.
|
|
|
|